Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 13 דקות, Transporter כתב:

 

רק מראה לך כמה מי שמנהל את העניינים פשוט עיוור ובחר בדרך הקלה של לסגור הכל

"לא צריך בדיקות פשוט נסגור הכל"

 

לא עיוור, אי אפשר לעשות דברים כאלה מתוך עיוורון.

זה מצריך לראות שאין מסיכות ושהציבור הולך לקנות מסיכות כדי להגיד לא צריך מסיכות (גם אם כאן הייתה הסתמכות כלשהי על ה-WHO שנגוע בדיוק באותה בעיה).

זה פשוט פקידות שמוכנה לשקר כדי להשיג את המטרות שלה.

וגם אם אני מסכים עם המטרות של צמצום הפיזור של COVID-19 אני לא מסכים עם שקרים כדי להשיג את זה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
לפני 23 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

לא עיוור, אי אפשר לעשות דברים כאלה מתוך עיוורון.

זה מצריך לראות שאין מסיכות ושהציבור הולך לקנות מסיכות כדי להגיד לא צריך מסיכות (גם אם כאן הייתה הסתמכות כלשהי על ה-WHO שנגוע בדיוק באותה בעיה).

זה פשוט פקידות שמוכנה לשקר כדי להשיג את המטרות שלה.

וגם אם אני מסכים עם המטרות של צמצום הפיזור של COVID-19 אני לא מסכים עם שקרים כדי להשיג את זה.

 

אני מדבר על הבדיקות

אין שום הצדקה לא לבצע בדיקות ובמקום זה פשוט לסגור את כולם בבתים

 

זה רק מראה כמה האנשים שנהלו את המשבר הזה עשו עבודה גרועה.

פספסו בכל התחזיות, בכל המודלים, בכל ההנחיות

ואחרי כל הטעויות האפשרויות מצאו "פתרון" - הסגר הכי קיצוני שהיה במדינות ב OECD ובזה הם מתגאים. 

עצרנו את החיים של האנשים אז יש פחות  הדבקות. מה אתם אומרים? עד שעשיתם סגר חשבנו שהנגיף עובר בתלפטיה מעיר לעיר

 

בסופו של יום כבר לפני חודש וחצי הורידו את הסגר ואני לא רואה פה כאוס ובטח לא זינוק במספרי המתים

אם הגענו למצב שאנשים כאן שכל הזמן טענו שיש מגפה מסוכנת צריכים לעוות נתונים כדי להוכיח שהם צודקים, מבחינתי הצד האופטימי כאן ניצח

 

 

לפני 29 דקות, Blaz00r כתב:

מצטער, אולי נכנסתי באמצע של הדיון וההודעות זורמות בקצב ואני לא עוקב, מה הטענה פה ועל מה מדובר? (באמת לא יודע. אני הגבתי במקור על הסיבה שהכבישים התמלאו)

 

 

הוא טוען שרק 30% חזרו לשגרה

כלומר 70% עדיין בבתים ובגלל זה אין הדבקות

 

אז אמרתי שהנתונים בשטח מראים אחרת, כולם בחוץ מסתובבים מטיילים ונהנים

אם יש השפעה מסיבית של הנגיף אנחנו כבר אמורים לראות אותה

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

עכשיו אני מבין למה אין יותר כסף לתת לעצמאים

מעניין אם עצמאים יזכרו את זה בבחירות הבאות

121212.png.867fb8d0ac9b526f9db335543c005fda.png

 

Just now, Blaz00r כתב:

אני די בטוח שהוא דיבר על שגרת עבודה.

 

אני דברתי על כל מה שמזרז הדבקה

פורסם
לפני 1 דקה, Transporter כתב:

מעניין אם עצמאים יזכרו את זה בבחירות הבאות

נראה לך?

איפה המחאות לגבי דמי האבטלה עכשיו? איפה?

 

לגבי צילום המסך, זכור מי יושב למעלה.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 2 דקות, Blaz00r כתב:

אז אתם מדברים בשני קווים מקבילים ועל שני דברים שונים לגמרי.

 

למי הצבעת ב-3 הבחירות האחרונות?

 

כתבתי את זה כבר כמה פעמים כאן הצבעתי מחל

כי באמת ביבי מבחינת  בטחון יודע מה הוא עושה

את המשבר הוא ניהל  בצורה לא נכונה

כנראה כי כרגע יותר חשוב לו להשאיר את ישראל בלחץ ולטפל בנושאים יורת חשובים לחיים האישיים שלו

לפני 1 דקה, David32 כתב:

נראה לך?

איפה המחאות לגבי דמי האבטלה עכשיו? איפה?

 

לגבי צילום המסך, זכור מי יושב למעלה.

 

היום הוקם אוהל מחאה של מפיקי אירועים ומופעים מול משרד האוצר \ כנסת

פורסם
לפני 9 דקות, Transporter כתב:

היום הוקם אוהל מחאה של מפיקי אירועים ומופעים מול משרד האוצר \ כנסת

אבל זה לא העיניין. כול העמצאים ושכירים בעלי השליטה הרי מחו על האפלייה באבטלה לא?

איפה הם.

מפיקי האירועים והמופעים לא מעניינים אותי בנושא הזה (גם אם הם היו קונדיטורים, זה לא רלוונטי), כי הם רק חלק קטן מכלל העצמאים.

איפה השאר? 

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 11 דקות, Transporter כתב:

היום הוקם אוהל מחאה של מפיקי אירועים ומופעים מול משרד האוצר \ כנסת

 

את מי זה מעניין ?

  • רעיון טוב! 2

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 1 שעה, m3x7r3m3 כתב:

זה אולי הדבר הכי חשוב, לאפשר לכולם להיבדק כדי לקבל תמונה אמיתית, זאת אומרת כמה חולים, כמה מתוכם קשה, כמה בכלל א-סימפטומטיים, התפזרות באוכלוסיה איפה יש כיסי הדבקה וכו'.

ואז אולי בכלל נגלה שהשד לא כזה נורא, אבל כרגע פשוט לא יודעים.

 

כבר יודעים שהשד לא כל כך נורא. יותר נכון, אפילו אם השד נורא השד הכלכלי נורא יותר. לדוגמא, הודו עוברת את ההדבקה הנרחבת ביותר בימים האלה, ועדיין הם ממשיכים עם ההקלות בסגר ופתיחת המדינה. אותו הדבר עם מקומות אחרים גם...

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)
לפני 5 שעות, ChemGuy85 כתב:

חיכיתי ואין גיהנום. אפשר להודות בטעות לא מתים מזה. 

 

לדעתי איבדת את אמון חברי הפורום. אף אחד מחברי הפורום לא עושה סיבוב של 180 מעלות בדיעות שלו בדיון שכול כולו מורכב מקריאה של כתבות באינטרנט.

 

הכול מעוד פשוט החלטת בתחילת האשכול להיות נביא הזעם והבאת עשרות לינקים למאמרים באינטרנט ועכשיו אתה יכול לעשות בדיוק הפוך ללא שום תובנות או ידע מצידך.

עריכה אחרונה על ידי מרק10
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 9 דקות, David32 כתב:

אבל זה לא העיניין. כול העמצאים ושכירים בעלי השליטה הרי מחו על האפלייה באבטלה לא?

איפה הם.

מפיקי האירועים והמופעים לא מעניינים אותי בנושא הזה (גם אם הם היו קונדיטורים, זה לא רלוונטי), כי הם רק חלק קטן מכלל העצמאים.

איפה השאר? 

 

 

פתחו את המשק אז הם חזרו לנסות להציל את העסק שלהם, 

תזכור שרובם לא בכיינים, רובם יודעים לתת עבודה ויודעים להפריד בין הטפל לעיקר. 

אם יש להם לבחור בין לנסות לשקם את העסק או לצאת למחאה .. הם ישאירו את המחאה לאחרים ובמקביל יחזרו לנסות לשקם את העסק. 

 

אני עצמאי - ממש לא מעניין אותי כל המחאות האלה, קיבלתי משהו מהמענקים ואני כרגע מקדיש את הזמן לשפר את המצב העתידי.

 

לפני 1 דקה, מרק10 כתב:

 

לדעתי איבדת את אמון חברי הפורום. אף אחד מחברי הפורום לא עושה סיבוב של 180 מעלות בדיעות שלו בדיון שכול כולו מורכב מקריאה של כתבות באינטרנט.

 

הכול מואד פשוט החלטת בתחילת האשכול להיות נביא הזעם והבאת עשרות לינקים למאמרים באינטרנט ועכשיו אתה יכול לעשות בדיוק הפוך ללא שום תובנות או ידע מצידך.

 

או שפרצו לו לחשבון  ועכשיו מישהו אחר כותב במקומו. 

או ששטפו לו את המוח.

או שפתאום הודיעו לו במשרד שמתחילים לקצץ כי רוב הלקוחות פשטו את הרגל... 

ואז ה"דיסוננס קוגניטיבי" שלו התחיל לעבוד בתת מודע, וזה הפך לו את הכל.

 

יש מלא מחקרים על "דיסוננס קוגניטיבי"...

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 4 שעות, יבגניפ כתב:

 אלא אם כן מדובר במישהו שהמדינה מסבסדת, ואז חובה להמשיך לתמוך בו.

 

כן, אני מסכים עם הניתוח שלך. זה חוזר בדיוק למה שכתבתי אתמול. חלק מהמגיבים כאן מודאגים ממה שקורה לכלל. חלק פחות.

 

 

אני לא אגלה לך היכן אני עובד :classic_love:  אבל אספר לך מה קרה עם העובדים במוסדות ציבורים.

 

עובדי ציבור הוצאו לחופשה על חשבון ימי החופשה השנתית שמגיעים להם כאשר האוצר משתתף גם במימון חלק מימי החופשה כלומר לא כול הימים על חשבון העובד.

 

עוד קצת...לעובדי מדינה יש גם קרן ימי חופשה שממנה שולמו להם גם כספים אז בקיצור לשאלתך את עובדי הציבור ממש לא מעניין את הטוסיק שסוגרים את מקומות העבודה מכיוון שהם יודעים שהם יקבלו את מה שהם רוצים כאשר הם ירימו את המקל.

 

  • רעיון טוב! 1

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 11 דקות, korola כתב:

פתחו את המשק אז הם חזרו לנסות להציל את העסק שלהם, 

תזכור שרובם לא בכיינים, רובם יודעים לתת עבודה ויודעים להפריד בין הטפל לעיקר. 

אם יש להם לבחור בין לנסות לשקם את העסק או לצאת למחאה .. הם ישאירו את המחאה לאחרים ובמקביל יחזרו לנסות לשקם את העסק. 

בסופו של דבר, זה נשכח ולא ככה יוצרים שינוי.

זאת בדיוק הנקודה שלי, לא ביקורת כלפי מי שחזר לעבוד.

עוד X שנים יהיה עוד אירוע, ועוד פעם יצאו ויגידו "דופקים אותנו". אממה , לא נעשה כלום בין לבין.

 

לפני 13 דקות, korola כתב:

אני עצמאי - ממש לא מעניין אותי כל המחאות האלה, קיבלתי משהו מהמענקים ואני כרגע מקדיש את הזמן לשפר את המצב העתידי.

חבל מאוד שהתנאים שעד לפני חודש בכו פה שיש לשכירים ועצמאים אין לא מעניינים אותך עכשיו.

בגישה הזאת כנראה שגם לא יהיו תנאים כאלה ואחרים.

🤷‍♂️

 

 

 

[ואולי זאת הבעיה בישראל בלי קשר לעצמאים או לא, כשממש רע יוצאים קצת לרחוב, וכשמשתפר אפילו טיפה שוכחים את הכול עד לרגע הבא, לא יודע]

 

  • אהבתי 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 26 דקות, David32 כתב:

אבל זה לא העיניין. כול העמצאים ושכירים בעלי השליטה הרי מחו על האפלייה באבטלה לא?

איפה הם.

מפיקי האירועים והמופעים לא מעניינים אותי בנושא הזה (גם אם הם היו קונדיטורים, זה לא רלוונטי), כי הם רק חלק קטן מכלל העצמאים.

איפה השאר? 

 

אין באמת התאחדות של כלל העצמאים.

מורי נהיגה קיבלו מתווה שמאפשר להם לעבוד? חזרו לעבוד.

מסעדות וברים נפתחו? כבר לא חלק מהמאבק.

 

כל פעם צועקת קבוצת לחץ אחרת, מקבלת את מה שהיא רוצה ופורשת מהמאבק.

 

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

×
×
  • תוכן חדש...