Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 8 דקות, sperial כתב:

אשתי לא עבדה יום אחד במשרד החינוך, אבל נניח לכך. 

 

עקומת התחלואה במגמה לא טובה. אנשים מתחילים לחשוש - באים להבדק. ואז יש גם עליה באבחנות, למרות שבברור שמסתובבים הרבה מאד נגועים בנגיף שאינם מודעים לכך.

 

יש גם ניצוץ ראשון של נסיגה בהקלות - כנראה דחיה נוספת בפעלת הרכבות. ומשהו קטן - משרד החינוך מגביל מאד מסיבות סיום השנה.

 

אתה יכול להראות לנו איזה עקומת תחלואה במגמה לא טובה שנדע גם ?

כי אני רואה עקומה במגמה מצויינת

בוא ניתן לך ספויילר כדי שלא תבייש את עצמך שוב

ביממה האחרונה: 16133 בדיקות  ו 123 נדבקים = 0.76%

תפסיק לספר לנו על עקומה עקומה. בשביל נתוני שקר יש לנו את גיא זהר העלוב, הממורמר חסר הרייטינג.

 

ובוא לא נטעה כאן אנשים. הפתיחה של הרכבת מתעכבת כי לא הספיקו להערך לפי ההנחיות

אם יהיה עיכוב הוא יהיה ביומיים, בשביל שיסיימו להכין את כל מה שצריך כדי שיוכלו לפתוח לפי ההנחיות

זה לא קשור לנסיגה בהקלות אלא להערכות עצמה.

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם (נערך)

תקרא שוב את הכתבה. היא קצת מבולבלת, חלקה מדבר על דחיה ביומיים (יפתחו אפליקציה ביומיים? לא נראה לי). חלקה על דיונים ללא מועד החלטה.

 

לגבי העקומות: אני לא יודע איזה דבר טוב אתה רואה: משך חודש, עד לפני שבוע, היו פחות מ-20 מאובחנים ביום. השבוע זה עובר את ה-100. אז אם אצלך זה שיפור כנראה שנקודת המבט שלך לא שגרתית. 

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 2 דקות, sperial כתב:

לגבי העקומות: אני לא יודע איזה דבר טוב אתה רואה: משך חודש, עד לפני שבוע, היו פחות מ-20 מאובחנים ביום. השבוע זה עובר את ה-100. אז אם אצלך זה שיפור כנראה שנקודת המבט שלך לא שגרתית. 

הטענה שלו היא שיש יותר מאובחנים כי עושים הרבה יותר בדיקות.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)
לפני 24 דקות, sperial כתב:

אשתי לא עבדה יום אחד במשרד החינוך, אבל נניח לכך. 

אישתך לא היתה מורה ומנהלת? עבדה רק בבתי ספר פרטיים?

אני שואל שאלה בסיסית, אתה מבצע התחמקות שלא נראתה בפורום מאז שסטיו עזב.

אני לא מבקש ממך שתספר אם אתה עובד בכללית או מכבי ולא מבקש לקבל כתובת של הסניף.

הרי שאלתי את זה אפילו בצורה בסיסית יותר: האם אתה צפוי להפגע כלכלית מסגר בכל תצורה שהיא?

כן או לא.

עד כדי כך פשוט.

אתה עוסק בהטפת מוסר. כשמדברים איתך על נזק כלכלי אתה מספר ש"מפעלים ימשיכו לעבוד", ומסעדות מבחינתך שיעלמו. אתה מימלא לא מבקר בהן.

אתה מכיר הרבה אנשים שעובדים במפעל?

עזוב.

עשרה שלבים לפני: אתה לא מצליח להגן על עצמך מול הלקוחות שלך. אז בתור מי אתה דורש לסגור עסקים ולשלוח בעלי מסעדות לחפש עבודה אחרת?

יש שני אנשים בשרשור הזה שמתקשים לראות פעם אחר פעם מישהו שהוא לא הם. נחש מי הם.

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי יבגניפ
  • רעיון טוב! 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

מפעלים מושפעים מביקושים בארץ ובעולם.

גם מפעלים שתומכים ישירות בתעשיה צבאית הורידו צפי הכנסה ומפטרים/מקצצים בשעות ובכוח אדם.

מפעלים חיוניים אולי לא יקרסו,אבל בהחלט נפגעו.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)

בהחלט נפגעתי כלכלית. פגיעה ממשית, אם כי בזכות התנהלות נכונה בעבר אוכל לעבור אותה די בקלות. אני לא שורף את הכספים על הרבה מהדברים שחברי הפורום אוהבים לתאר (מסעדות? החלפת רכב כל 3 שנים? לא אצלי)  אז בינתיים יש מספיק חסכונות. אפילו הנסיעות שלי לחו"ל הן בדרך כלל בעלות של סופ"ש באילת, כך שהן לא מעיקות על התקציב הרבה מעבר להוצאות השוטפות. פעם בשנתיים משהו יותר גדול.

 

ואם בעלי המסעדות לא מסוגלים להגן על לקוחותיהם יש לנו בעיה. כי אותם לקוחות יפיצו את המחלה. 

 

אני לא מכיר הרבה מפעלים מבפנים. אבל לפחות במפעל שבו עובד אחד הבנים שלי - מפעל תעשיה מסורתית - התאימו את התהליכים לדרישות והמשיכו לעבוד במלוא הקיטור. בודדים, אם בכלל, יצאו לחל"ת, וכנראה מבחירה.

 

@halperin96 המפעלים שעליהם אתה מדבר לא מושפעים מהסגר אלא מהכלכלה העולמית, שלא תלויה בסגר בישראל. גם הביקושים המקומיים, לפחות לא של המגזר הפרטי, תלויים במצב הרוח, ועם הרבה חולים מצב הרוח הזה יהיה ירוד, עם או בלי סגר.

 

 

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

המפעלים הקטנים שמתפקדים כקבלני משנה פחות רלוונטיים,וגם הם בסופו של דבר ייפגעו.

 

המפעל של הבן שלך חיי על אדים או על פרויקטים ארוכי טווח.

כל מה שחדש נעצר.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 24 דקות, sperial כתב:

תקרא שוב את הכתבה. היא קצת מבולבלת, חלקה מדבר על דחיה ביומיים (יפתחו אפליקציה ביומיים? לא נראה לי). חלקה על דיונים ללא מועד החלטה.

 

לגבי העקומות: אני לא יודע איזה דבר טוב אתה רואה: משך חודש, עד לפני שבוע, היו פחות מ-20 מאובחנים ביום. השבוע זה עובר את ה-100. אז אם אצלך זה שיפור כנראה שנקודת המבט שלך לא שגרתית. 

 

שוב ושוב ושוב אתה מסלף נתונים ובוחר לראות מה שנוח ומסתדר עם מה שאתה כותב

 

אתה צודק, היו גם ימים של 20 חולים וגם ימים של 37 חולים, בתקופה שכולנו אמרו "זה מאחורינו"

אבל אתה שוכח דבר קטן וחשוב: באותה תקופה עשינו 1500-4000 בדיקות ביום !!!

מה חשבת שיקרה כשתעלה מ 3000 בדיקות ל 16,000 בדיקות ?

אתה באמת כל כך תמים ולא ברור לך שאם אתה בודק כמעט פי 6 אתה תמצא יותר חולים ? בחייאת ?

תוסיף לזה את העובדה שהרבה אנשים שמתגלים היום, לא יכלו להבדק בעבר כי לא היו זכאים לבדיקות (ככה הגעת ליותר מ 200,000 חולים שנמצאו בחוץ), רק 17,000 מתוכם היו זכאים לבדיקות

אז עכשיו אתה מוצא את כל אלה  שלא יכלת לבדוק לפני

לא רואה בזה בעיה

 

פורסם (נערך)

גם מבחינת החלוקה של מספר הבדיקות במספר החולים התנודות זניחות מאוד.

תחלק 120/16000 או 30/4000 תקבל אותו דבר.

 

להגיד סתם 100 חולים בלי לנרמל לכמות בדיקות זה מטופש.

עריכה אחרונה על ידי halperin96

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)

והנה כתבה סופר מעניינת

פורסמה היום ב YNET

גיל התמותה הממוצע 80.7

תפסיקו לספר לנו על ילדים שמתים,

צעירים בני 50 שמתים 

אלה שמסתבכים ומתים הם מבוגרים מאוד

אפילו איתמר שמוטו פלט את זה בראיון שצירפתי כאן

"אם יש לך בבית מישהו בן 70+ או 80+ תתרחק ממנו"

בואו נשמור על המבוגרים ונתרחק מהם,

ושאר האנשים ימשיכו בחיים

 

בהצלחה

 

1795678592_Untitled-1.jpg.6842cf282cd36195117c04cfe66f64bd.jpg

 

לפני 2 דקות, halperin96 כתב:

להגיד סתם 100 חולים בלי לנרמל לכמות בדיקות זה מטופש.

 

 

זה בדיוק מה שמעצבן אותי

יושבים בחדשות אנשים שאמור להיות להם קצת שכל

ויכולת מאוד פשוטה לחשב את אחוז החולים ממספר הנבדקים

 

במקום זה מתעקשים וצועקים "100 חולים אלוהים ישמור הגל השני בפתח"

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם (נערך)
לפני 2 דקות, korola כתב:

ולחשוב שאם לפני חודש היית בודק 16,000 וגם היית מקבל 120 חולים .. זה גם מטופש 

 

יש לך דרך לדעת אם כן או לא?

בינתיים פספסת 200,000 חולים  בגלל הקושי לקבל זכאות לבדיקה

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
Just now, Transporter כתב:

 

יש לך דרך לדעת אם כן או לא?

 

בטח שכן, אם היינו מקבלים את השאלון שמצורף לכל בדיקה היינו יכולים לבצע מחקר.

 

לדוגמא  - אם תיקח את 1400 התלמידים מהגימנסיה בירושלים - היו שם כ-200 חולים ? 

זה מעל 10% .  אתה צעקת פה שצריך להתעלם מהם ולהסתכל רק על השאר.

אז לך לבדיקות של שבוע שעבר, תנטרל את ה 1400 בדיקות האלה.

ועכשיו תבדוק האם האחוזים באוכלוסייה הכללית עלתה או ירדה? 

 

פורסם
לפני 4 דקות, korola כתב:

ולחשוב שאם לפני חודש היית בודק 16,000 וגם היית מקבל 120 חולים .. זה גם מטופש 

אתה לא יכול לדעת.

הנתון היחיד שאפשר לעבוד איתו הוא מספר החיוביים מכלל הנבדקים,והוא לא זז יותר מידי.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

×
×
  • תוכן חדש...