Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 9 שעות, korola כתב:

כתבתי לך כבר בעבר, מסיבה כשלעצמה לא מייצרת את הוירוס בגלל המוזיקה והזיעה של האנשים.

צריך שיהיה וירוס פעיל אצל אחד המשתתפים על מנת להדביק את השאר.

לכן גם אם יש 1000 מסיבות עכשיו, אבל רק באחת מהם יש חולה, אז ב 999 מהם לא יקרה כולם.

 

בפורים היו אירועים של כל המשפחה, והיו הרבה כאלה, 

תבין ותבין שוב, הסגר והבידוד החונק שהיינו בו , חנק יפה את הוירוס, אפילו כל אלו ללא התסמינים שלא ידעו שהם חולים לא הדביקו.

שפתחו , התחלנו שוב מחולים בודדים,  אולי 100 חולים שהיו מפוזרים בארץ.

כנראה שהחגיגות בבתי הספר היו קצת יותר צפופות מהמסיבות האלה שמתקיימות עכשיו.

יתכן שאתה צודק והוירוס בדעיכה  - אז נראה ירידה בכמות הנדבקים החדשים בכל יום (כרגע לא רואים).

 

 

אני מסכים איתך שהמסיבה הספציפית אצל אירית רחמים ביום X לא מייצרת את הוירוס

אבל מאות מסיבות \ ברים \ מסעדות \ קניונים \ חופי ים אמורים להפיץ אותו בקלות

איפה ההדבקה המטורפת?

מצאת לי ילדים נשאים שאיתרו אותם כי סוף סוף הם זכאים לבדיקה

וואו. הלכתי להתחבא מתחת למיטה

לפני 5 שעות, ChemGuy85 כתב:

 

שידבקו. אתה רואה ערימה של גופות בבתי חולים? לא? שחרר. 

 

אחיינים שלי חזרו למערכת החינוך תוך שבוע שניהם מנוזלים והורים שלהם עם חום. הימור שלי קורונה גם בלי לעשות בדיקה. כולם בחיים. 

 

זה בדיוק מה שהיא אמרה אתמול

אלה הם ה"חולי קורונה"

וזה ב-ד-י-ו-ק מה שאמרת פרופסור לס  הגדול. ש פ ע ת

אני סופש שעבר עשיתי בצפון

היה קר בטירוף בלילות ולא לקחתי איתי בגדים ארוכים, נכנסנו לבריכה בלילה ועשינו שטויות אבל זרמתי אמרתי יהיה בסדר

חזרתי עם כאבי גרון ונזלת...זה לא קורונה אבל זה בדיוק מה שחלק מהחולים מרגישים

נו אז מה ? אתה חושב שאני מבזבז מהזמן שלי והולך לרופא? לבדיקות ?  מישהו מת מזה ?

לפני 2 שעות, יבגניפ כתב:

ספריאל,

השאלה המעניינת באמת האם יש לך הסבר לחילוקי דעות כ"כ קיצוניים בין אנשי המקצוע בתחום.

אולי זו הבורות שלי ברפואה, אבל האם יש עוד מחלות שסביבן הדעות כ"כ קוטביות כמו כאן?

 

 

נו מה אתה צוחק?

יש אנשים שאומרים להם שהם בריאים ואחרי  שהם הולכים לרופא אחר הם מגלים סרטן

לפני 5 שעות, ChemGuy85 כתב:

 

קורולה, מה זה משנה אם הוא יכול להיבדק או לא יכול להיבדק? בשורה התחתונה הוא לא מת מהוירוס וכנראה גם לא ממש חלה קשה. 

 

מספיק לתת יד לחצאי אמת

הוא לא יכל להבדק כי כנראה הוא נפל בדיוק בחלון זמן הזה לפני שהרחיבו את הקריטריון לבדיקה

היום עובדתית הרבה יותר אנשים יכולים להבדק

בגלל זה מספרי המאומתים עולים

לפני 3 שעות, יבגניפ כתב:

אם בסופו של דבר ההתפרצות תחזור והמונים ימותו - אז אתה וספריאל תוכלו להתנחם בזה שהייתם לנביאי הזעם שאיש לא רצה להקשיב להם. 

 

 

הבעיה שכשהם רואים שזה לא חוזר הם לא מפסיקים !!

אחד מקשקש לי פה על קשישים שמתקנים מכונות כביסה וכל יומיים נכנס להם טכנאי הבייתה (וואו איזה קשה לבקש מהנכד שיבואו להיות עם הטכנאי, והקשיש ישב במרפסת)

והאחר מעוות לי פה כל נתון שהולך כאילו זה ביבי בחיקוי בארץ נהדרת

לפני 2 שעות, sperial כתב:

במהלך חודש מאי (אולי כבר מסוף אפריל) מספר המאובחנים היומי היה סביב 20 ביום. בשבוע האחרון יש עליה והתייצבות על 100. לאן זה יתקדם? קשה לדעת. אני מהטיפוסים הפסימיים ורואה את המסיכות על הזקן, מעריך שההתפרצות עוד לפנינו. יש כאן אופטימיים שחושבים שלא.

 

תגיד לא נמאס לך לעבוד על עצמך ? אתה באמת נהנה לחיות ככה?

שינו את הקריטריון לבדיקות ועשו פי 3 ופי 2 בדיקות יותר מלפני 

מה חשבת ? שתבדוק יותר ותמצא את אותה כמות ?

הרי כשמצאו 20 אמרת שזה בגלל שלא בודקים, לא?

אז פתאום כשמוצאים יותר אתה מתייחס לזה כאילו כלום ?

כמות הבדיקות שנעשתה ב 1.6 שווה לכמות הבדיקות שעשו כאן בשיא הלחץ ב 20.4 !

מאז שים לב איך כמות הבדיקות רק יורדת עד שמגיעה לכמויות מצחיקות של 2000 בדיקות ביום

בשבוע האחרון הגיעו לכמעט 15,000 ביום ! באמת ציפית לא לראות בחולים ?

 

122112.png.3166e245531174981ad44937103fae3d.png

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

מה הקשר?

לא שאלתי "האם יש רופאים שטועים כשעומד מולם אדם חולה ולא מזהים את התסמינים או מחפפים כי בא להם לצאת לצהריים?"

שאלתי "האם יש הסבר לחילוקי דיעות כ"כ קיצוניים בין אנשי המקצוע בתחום? והאם יש עוד מחלות סביבן הדעות כ"כ קוטביות?"

אתה מבין את ההבדל?

לא שאלתי האם כל רופא בוודאות יצליח לעשות אבחון נכון למחלה, אלא איך זה יכול להיות שכ"כ הרבה רופאים בכירים לא מסכימים אם היא מסוכנת או לא.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)
לפני 12 דקות, David32 כתב:

זה הגרף הכי עצוב.

ולא משנה מה הסיבה.

 

תרוץ אחורה תראה כמה צעקתי פה לשים עמדות  בדיקה בקניונים, במרכזים ציבוריים

ברשתות שיווק

אתה רוצה להכנס? תעבור בדיקה. מחוייב

 

תחשוב שכל התקופה שעשינו 3000 בדיקות יכלנו לעשות עוד 12,000 בדיקות אקראיות בכל מיני מקומות ופשוט לעצור הדבקות

 

לפני 17 דקות, יבגניפ כתב:

מה הקשר?

לא שאלתי "האם יש רופאים שטועים כשעומד מולם אדם חולה ולא מזהים את התסמינים או מחפפים כי בא להם לצאת לצהריים?"

שאלתי "האם יש הסבר לחילוקי דיעות כ"כ קיצוניים בין אנשי המקצוע בתחום? והאם יש עוד מחלות סביבן הדעות כ"כ קוטביות?"

אתה מבין את ההבדל?

לא שאלתי האם כל רופא בוודאות יצליח לעשות אבחון נכון למחלה, אלא איך זה יכול להיות שכ"כ הרבה רופאים בכירים לא מסכימים אם היא מסוכנת או לא.

 

אז עניתי לך לרופאים שונים דעות שונות

תוסיף לזה את העובדה שיש כאלה שמפחדים על המקום שלהם ומעדיפים ללכת עם הדעה של מנכל משרד הבריאות

ורק בודדים כמו מנכל הדסה ישלחו לו מכתבים ויכפישו אותו

 

והויכוח לא האם היא מסוכנת או לא

כל רופא כולל הפרופסור שהתראיינה אתמול כולל פרופסור לס חוזרים ואומרים- אם אתה מבוגר מאוד ובסיכון זה לגמרי מסוכן

אף רופא שאני שמעתי אל קרא לזלזל בהנחיות

הם כן קראו להפסיק לסגור את המדינה

 

חוץ מזה בפירוש יש אנשים שאומרים "גם אם אני לא מסכים עם משרד הבריאות מה אני צריך להכנס למלחמות האלה...אני עובד, מתפרנס, טוב לי, מה אכפת לי שהמסעדות סגורות"

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 1 דקה, Blaz00r כתב:

בשרשור הזה למדתי בפעם המיליון שבארצנו הקטנה מי שצועק הכי חזק (חושב ש) הוא צודק.

 

המספרים בארץ צועקים יותר חזק מכל אחד אחר

בגלל זה הפסיקו לראיין את הנביאי שקר

ורואים יותר ויותר אנשים כמו פרופסור לס בפריים טיים

 

פתאום כבר לאף אחד לא אכפת מה חושב פח סימן טוב או הפודלית שהייתה הולכת אחריו, וגם לא השמן שבקושי  מצליח להגיד משפט אחד ברור

פורסם (נערך)

יש באתר משרד הבריאות אקסל על כמות בדיקות מצטברת וכמות חולים מצטברת.

עשיתי קצת הפרשים על פני כמה וכמה תאריכים ואינטרוולים של זמן והאחוזים על פני כל התקופה פחות או יותר דומים.

0.4-0.8%,אז יהיה מי שיגיד שזו קפיצה של פי 2,אבל כמות השגיאות שיש בבדיקות האלה מבחינת שיטת הבדיקה לא מאפשרת להגיע לרמות דיוק כאלה.

 

 

באר שבע וחיפה ותל אביב(איזורים סטודנטיאליים) המון מסיבות והתקהלויות,אבל עוד שבועיים כל הסטודנטים נכנסים לתקופת מבחנים והולכים לגור רחוק מההורים בכמה שבועות הקרובים,משמע לא אמורים לראות כלום מכל אותן התקהלויות מבחינת מאושפזים/מונשמים/מתים.

נחיה ונראה...

 

עריכה אחרונה על ידי halperin96

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)
לפני 11 דקות, halperin96 כתב:

יש באתר משרד הבריאות אקסל על כמות בדיקות מצטברת וכמות חולים מצטברת.

עשיתי קצת הפרשים על פני כמה וכמה תאריכים ואינטרוולים של זמן והאחוזים על פני כל התקופה פחות או יותר דומים.

0.4-0.8%,אז יהיה מי שיגיד שזו קפיצה של פי 2,אבל כמות השגיאות שיש בבדיקות האלה מבחינת שיטת הבדיקה לא מאפשרת להגיע לרמות דיוק כאלה.

 

 

 

שכחת את העובדה הכי חשובה..אנשים שנמצאים עכשיו "חולים" לא יכלו להבדק בתקופה ההיא

-

אתמול חבר שלי, בעלים של מסעדה מצליחה בת"א קיבל 5000 שקל דוח

למה? כי רוקדים אצלו במסעדה ואסור

מותר לפותח רכבת ולתת לאנשים להדחס אחד על השני ולהדבק לדלתות

אסור לרקוד במסעדה

 

והנה עסק אחר

לא הגיע לתקשורת, לא התראיין ולא עשה שביתת רעב מול משרדי הממשלה

יש עוד אלפים כמוהו

יהיו עוד עשרות אלפים בהמשך

 

עצוב מאוד

101845989_10158404885569670_6487480661031518208_n.jpg

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 7 דקות, halperin96 כתב:

זה לא משנה מה קורה ברכבת,יש תקנות למסעדות וברים.

אם הוא הפר אז מגיע לו לקבל קנס.

 

 

זה רק מראה ומוכיח כמה התקנות  האלה טיפשיות ואין סיבה לאכוף אותן

 

פורסם

ואללה עברו כמה חודשים ועדיין כלום לא השתנה באשכול חוץ מזה שקורולה נשאר בדעתו וchemguy עבר צד.

לא התייאשתם מהויכוח האינסופי?

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 1 דקה, Transporter כתב:

 

זה רק מראה ומוכיח כמה התקנות  האלה טיפשיות ואין סיבה לאכוף אותן

 

 

זה לא משנה,

אם שוטר עצר אותך על 140 אתה לא תגיד לו "אבל תראה את ההוא עקף מהשוליים",

עצרו אותך על עבירה ועליה אתה נקנס,לא על עבירות של אחרים.

  • אהבתי 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
Just now, EliC25 כתב:

ואללה עברו כמה חודשים ועדיין כלום לא השתנה באשכול חוץ מזה שקורולה נשאר בדעתו וchemguy עבר צד.

לא התייאשתם מהויכוח האינסופי?

 

לא יאמן כמה אפשר להתווכח כשהמספרים נגדך

פורסם
לפני 1 דקה, EliC25 כתב:

ואללה עברו כמה חודשים ועדיין כלום לא השתנה באשכול חוץ מזה שקורולה נשאר בדעתו וchemguy עבר צד.

לא התייאשתם מהויכוח האינסופי?

למה אתה ככה? למדנו שקורונה זה כמו אינטיפדה, במגדלים עושים שמח, מי שלא מתלהב מרעש לא יודע לחגוג ואם יש לך 4500 חולים בישראל, אז מכל 4000 בני אדם רדנומליים שתבחר בוודאות אחד יהיה חולה.

איפה עוד תלמד מדיניות ציבורית, סוציולוגיה, אפידמיולוגיה והסתברות ברמה כזו?

 

  • מצחיק 1
  • מעניין 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
×
×
  • תוכן חדש...