Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

תעלה עד שנחזור לסגר. 

 

המטומטמים בעם ישראל לא מבינים שהם ורים את הקבר (קודם כל הכלכלי) של עצמם

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לא מבינים שצריך להתרחק אחד מהשני ולעטות מסיכות, לפחות בקרבת האנשים ובמקומות סגורים.

אף אחד לא אוכף את ההנחיות.

בקיצור או סגר או לא שומרים על שום דבר, אין משהו באמצע.

עם סגולה...

 

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 10 דקות, sperial כתב:

תעלה עד שנחזור לסגר. 

 

המטומטמים בעם ישראל לא מבינים שהם ורים את הקבר (קודם כל הכלכלי) של עצמם

 

לא יהיה שום סגר. חכה ותראה. 

פורסם

סגר אולי לא יהיה, אבל בסוף הפחד להידבק ( בגלל כמות החולים מסביב ) יגרום לאנשים לשמור על עצמם. חבל שלא התחילו לשמור מהרגע שפתחו את הסגר - זה הטמטום.

 

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 18 דקות, vladclar כתב:

אבל בסוף הפחד להידבק ( בגלל כמות החולים מסביב ) יגרום לאנשים לשמור על עצמם.

ממבט מהיר על ארה"ב. לא.

110K מתים - לאף אחד לא אכפת. רוצים לפתוח הכול חזרה, רוצים ללכת לספר.

110 אלף. לא 280 בודדים.

וב110 אלף האלה יש גם צעירים, וגם מבוגרים, וגם קשישים. לא כמו בארץ.

 

הרעיון שלמישהו אכפת - התנפץ לרסיסים.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

בסדר - למי שאיכפת מעצמו, ישמור על עצמו ( עד כמה שאפשר ).
למי שגיבור ( או טיפש, תלוי איך מסתכלים על זה ) נגד הנגיף, שיסתובב ללא המיגון.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)

ולאד - כמה פעמים צריך להסביר: המיגון מגן על הסביבה: המסיכה שלי מגנה עליך, המסיכה שלך מגנה עלי. אם אני מקפיד על מסיכה שום דבר לא יעזור לי כשמוישה יענקל תולה את שלו על אוזן אחת. לכן האכיפה כל כך חשובה.צזה שאתה מקפיד על מסיכה מגן עליך במידה חלקית ביותר.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לא מסכים, המסיכה שלי מגינה גם עלי ( לא 100%, אבל מגינה ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 1 דקה, sperial כתב:

ולאד - כמה פעמים צריך להסביר: המיגון מגן על הסביבה: המסיכה שלי מגנה עליך, המסיכה שלך מגנה עלי. אם אני מקפיד על מסיכה שום דבר לא יעזור לי כשמוישה יענקל תולה את שלו על אוזן אחת. לכן האכיפה כל כך חשובה.

 

מסכה מגנה גם עלייך לא רק על הסביבה. גם אם לא ב100%

להגיד שהיא לא מגנה בכלל זה פשוט לא נכון

לפני 16 שעות, Transporter כתב:

 

אתה לא מקבל שום זרע בפה אני לא יודע מה אתה עושה עם המקל

פורסם

ספריאל, תשאר בבית. אם כל בילוי בחוץ מעורר אצלך כ"כ הרבה סטרס - עדיף לך לא לצאת. בטח לא ללכת לשופרסל, רק כדי לבחור עגבניה טרייה יותר, או לחסוך 20-30 שח על משלוח. זה המינימום שאתה יכול לעשות. ויש לזה יותר סיכוי הצלחה. גם לך יש בחירה. ועד שאתה לא עושה את זה - אתה חלק מהבעיה שאתה עצמך מפחד ממנה.

 

המדינה לא תחזור לסגר. אף אחד חוץ ממך גם לא צופה בשלב הזה תמותה המונית ברמה כזו שתגרום לכולם לחזור הביתה ולא לצאת יותר. ואני בטוח שיהיו עוד מקרי מוות וגם אותי זה מפחיד. אבל גם מפחיד אותי לחצות את הכביש בתל אביב ואני עדיין עושה את זה. אי אפשר לחנך את כולם.

 

 

 

 

  • רעיון טוב! 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 3 דקות, יבגניפ כתב:

ספריאל, תשאר בבית. אם כל בילוי בחוץ מעורר אצלך כ"כ הרבה סטרס - עדיף לך לא לצאת. בטח לא ללכת לשופרסל, רק כדי לבחור עגבניה טרייה יותר, או לחסוך 20-30 שח על משלוח. זה המינימום שאתה יכול לעשות. ויש לזה יותר סיכוי הצלחה. גם לך יש בחירה. ועד שאתה לא עושה את זה - אתה חלק מהבעיה שאתה עצמך מפחד ממנה.

 

המדינה לא תחזור לסגר. אף אחד חוץ ממך גם לא צופה בשלב הזה תמותה המונית ברמה כזו שתגרום לכולם לחזור הביתה ולא לצאת יותר. ואני בטוח שיהיו עוד מקרי מוות וגם אותי זה מפחיד. אבל גם מפחיד אותי לחצות את הכביש בתל אביב ואני עדיין עושה את זה. אי אפשר לחנך את כולם.

 

 

 

 

 

 

אני לא חושב שהוא בסטרס. אני חושב שהוא (ובצדק) כועס על חוסר האכיפה  והאכפתיות הכללית של הציבור. יש אווירת סוף קורונה וזילזול. אנשים לא מקפידים על מסכות ומרחק אחד מהשני וזה צריך הרבה יותר לאכוף.

לפני 16 שעות, Transporter כתב:

 

אתה לא מקבל שום זרע בפה אני לא יודע מה אתה עושה עם המקל

פורסם

אני מבין את זה ושותף לתחושה ברמה מסוימת.

אני חושב שהוא בהחלט גם מפחד על עצמו. זה מובן לגמרי. אבל הוא יכול גם לבחור מה לעשות ומה לא.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)

שום מסיכה לא מגינה ב-100%. מסיכות N95 אכן מגינות על העוטה אותן, אבל קשה להשתמש בהן שעות רבות ולכן המשתמשים מסירים אותן. 

 

עיקר השימוש במסיכות הוא להגנה על הסביבה - מה שקרוי source control. הגנה על העוטה היא משנית.

 

יש כאן מסמך של ארגון הבריאות העולמי, קרא עמודים 6-8.

 

@יבגניפ איך אני יכול להגן על עצמי כאשר אני צריך לקבל קהל, לפגוש עשרות  אנשים ביום כאשר צריך להלחם עם כל אחד ואחד מהם? בשופרסל אני יכול לשמור מרחק ולדאוג לא להיות בקרבת מישהו יותר מדקה או שתיים, בעבודה אני יושב עם אנשים 15-30 דקות עם גבול ליכולת לשמור מרחק, ולפעמים צריך לקטוע את העבודה כל 2 דקות כאשר הלקוח מסיר את המסיכה. זה סיזיפי לחלוטין. אכיפה ראויה היתה גורמת לאנשים להבין שהמגיפה עוד כאן ואחוז המזלזלים היה פוחת.

 

תבין, כאשר אני צועד כל חוף הים אני ללא מסיכה ואני לא מצפה מאף אחד לעטות מסיכה (ודרך אגב, זו גם הנחיית משרד הבריאות לעוסקים בספורט). אני שומר מרחק, כאשר אני חולף ליד מישהו זה לא ליותר מ-1-2 שניות, והרוח מפזרת את החלקיקים כך שגם אם יש כמה טיפות באויר אני אספוג רק חלק קטן מהן. אבל בבניין סגור המצב שונה לגמרי. אפילו כאשר לפי שבועיים שר הבריאות קבע את הנחיות החמסין הן לא היו תקפות בבניינים סגורים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

אמרת שזה ממש פשוט לשבת בבית,לא?

כשטרנספורטר התלונן ונתן את המסעדנים ואת עצמו כדוגמה.

 

אפשר להחליף עבודה או לחתום אבטלה אם אתה מרגיש שחייך בסכנה.

כן עוד אתה ממשיך להגיע לעבודה,זו סתם דמגוגיה.

עריכה אחרונה על ידי halperin96

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

×
×
  • תוכן חדש...