Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

זה מה שהיו רוצים להמשיך להגיד.

אבל עבר חודש ועם כל יום שהמגמה הכללית ממשיכה הקייס שלהם לצעוק יורד.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)
לפני 32 דקות, halperin96 כתב:

זה מה שהיו רוצים להמשיך להגיד.

אבל עבר חודש ועם כל יום שהמגמה הכללית ממשיכה הקייס שלהם לצעוק יורד.

 

אפילו רינה מצליח החתול שחור הזאת אמרה היום שמספיק עם הבדיחה הזאת

אי אפשר לעבוד יותר על הציבור והציבור לא יאמין יותר ולא יהיה בסגר.

כשכתבים בחדשות אומרים את זה, לא יורם לס, לא אני ולא ההוא הבארבי

זה כבר אומר דרשני

 

אני לא מדבר בכלל על רופאים מכל מיני בתי חולים עם מחלקות קורונה שמספרים שעשו מזה יותר מדי ושמי שלא זקן עם מחלות רקע פשוט יכול לצאת כבר מהבית

יושבת רופאה או פרופסור מאיזה בית חולים שהיו בו חולי קורונה ומספרת לך שאותם חולים שאתה מדבר עליהם יכולים להיות אנשים עם נזלת וכאבי גרון בדיוק כמו שאני ואתה חווים במהלך השנה

 

עכשיו תבוא ותגיד לי שיש גם אנשים שמתים מזה. אז נכון, אמרו וטחנו את זה  אלפי פעמים. אותם אנשים, רובם הם לא צעירים בריאים

מצחיק שפתאום יותר ויותר אנשים בתקשורת אומרים את מה שאני כותב כאן כבר כמה חודשים

מעניין מתי אנשים כאן יפסיקו ללכת ראש בקיר ויתיישרו עם מה שקורה בחוץ

 

ולא מעניין אותי צרפת או ספרד, זה לא התפקיד שלי להסביר למה אנשים כבר חודש וחצי לא בסגר ואין פה אלפי מתים

אני לא בטוח שמישהו יודע להסביר את זה. אבל זאת עובדה ובהתחשב בזה שהיא מתקיימת צריך להפסיק להפחיד את הציבור

-

וכשכבר אין מה לספר על הנתונים בארץ כי פשוט לא קורה כלום

מתחילים לספר לנו על איראן שחוששת מגל  שני

 

שילכו כל התושבים שם עם המנהיגים שלהם

אבל קודם כל שיתנו להתנסות עליהם עם תרופות כדי לדעת מה עובד ומה לא

 

 

Untitl2323ed-1.jpg

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 24 דקות, Transporter כתב:

 

אפילו רינה מצליח החתול שחור הזאת אמרה היום שמספיק עם הבדיחה הזאת

אי אפשר לעבוד יותר על הציבור והציבור לא יאמין יותר ולא יהיה בסגר.

כשכתבים בחדשות אומרים את זה, לא יורם לס, לא אני ולא ההוא הבארבי

זה כבר אומר דרשני

 

רינה מצליח תמיד הייתה נגד הסגר, מאז ההתחלה היא התבטאה שביבי סוגר את המדינה רק בגלל המצב הפוליטי שלו.

אז אל תערב אותה.

 

לפני 24 דקות, Transporter כתב:

אני לא מדבר בכלל על רופאים מכל מיני בתי חולים עם מחלקות קורונה שמספרים שעשו מזה יותר מדי ושמי שלא זקן עם מחלות רקע פשוט יכול לצאת כבר מהבית

יושבת רופאה או פרופסור מאיזה בית חולים שהיו בו חולי קורונה ומספרת לך שאותם חולים שאתה מדבר עליהם יכולים להיות אנשים עם נזלת וכאבי גרון בדיוק כמו שאני ואתה חווים במהלך השנה

 

הרופאה הזאת גרה לידך...  קוראים לה פרופ' עידית מטות, היא מנהלת מערך ההרדמה באיכילוב והיא הייתה אחראית על האגף קורונה שהוקם.

בהתחלה היא גם הייתה בפאניקה ויצאה הקריאה לכל הונטרינרים להביא את מכשירי ההנשמה של החיות לביתי החולים.

בהמשך אחרי שהטילו סגר והמספרים לא עלו היא שינתה כיוון, מאז היא יוצאת נגד הסגר. 

 

לפני 24 דקות, Transporter כתב:

עכשיו תבוא ותגיד לי שיש גם אנשים שמתים מזה. אז נכון, אמרו וטחנו את זה  אלפי פעמים. אותם אנשים, רובם הם לא צעירים בריאים

מצחיק שפתאום יותר ויותר אנשים בתקשורת אומרים את מה שאני כותב כאן כבר כמה חודשים

מעניין מתי אנשים כאן יפסיקו ללכת ראש בקיר ויתיישרו עם מה שקורה בחוץ

 

ולא מעניין אותי צרפת או ספרד, זה לא התפקיד שלי להסביר למה אנשים כבר חודש וחצי לא בסגר ואין פה אלפי מתים

אני לא בטוח שמישהו יודע להסביר את זה. אבל זאת עובדה ובהתחשב בזה שהיא מתקיימת צריך להפסיק להפחיד את הציבור

-

וכשכבר אין מה לספר על הנתונים בארץ כי פשוט לא קורה כלום

מתחילים לספר לנו על איראן שחוששת מגל  שני

 

שילכו כל התושבים שם עם המנהיגים שלהם

אבל קודם כל שיתנו להתנסות עליהם עם תרופות כדי לדעת מה עובד ומה לא

 

 

Untitl2323ed-1.jpg

 

 

אני ארשום לך שוב את מה שרשמתי כמה פעמים בשירשור הזה, צא מהסרט שאתה (ואתה לא היחיד) חי בו.

במציאות הדברים לא קורים באותו קצב כמו בסרטים, תהליכים ביולוגים מתקדמים בקצב שלהם.

כנראה לא גידלת חיות.. אוגרים ? דגים? ארנבות?

בהתחלה הרבייה שלהם לא זזה, לאט לאט... אבל שזה תופס.. הם מתרבים כמו אש בשדה קוצים.   

 

 

 

פורסם (נערך)
לפני 11 דקות, korola כתב:

הרופאה הזאת גרה לידך...  קוראים לה פרופ' עידית מטות, היא מנהלת מערך ההרדמה באיכילוב והיא הייתה אחראית על האגף קורונה שהוקם.

בהתחלה היא גם הייתה בפאניקה ויצאה הקריאה לכל הונטרינרים להביא את מכשירי ההנשמה של החיות לביתי החולים.

בהמשך אחרי שהטילו סגר והמספרים לא עלו היא שינתה כיוון, מאז היא יוצאת נגד הסגר. 

 

מה זה משנה איפה היא גרה?

היא מספיק חכמה כדי להסתכל על המספרים ולהגיד טעיתי כשנכנסתי לפאניקה

 

לפני 11 דקות, korola כתב:

אני ארשום לך שוב את מה שרשמתי כמה פעמים בשירשור הזה, צא מהסרט שאתה (ואתה לא היחיד) חי בו.

במציאות הדברים לא קורים באותו קצב כמו בסרטים, תהליכים ביולוגים מתקדמים בקצב שלהם.

כנראה לא גידלת חיות.. אוגרים ? דגים? ארנבות?

בהתחלה הרבייה שלהם לא זזה, לאט לאט... אבל שזה תופס.. הם מתרבים כמו אש בשדה קוצים.   

 

אבל חשבתי שלוקח שבועיים לנגיף לדגור לא?

פתאום זה יותר משבועיים ? כמה זמן ?

שלושה שבועות ?

שלושה וחצי? שלושה ו 2 שליש?

להזכירך אתה זה שעשה לנו כאן חישובים בחודש מרץ "בואו נקח  בדיוק 14 יום מפורים ונראה את ההשלכות"

 

דיי מספיק לשנות את דעתך כל פעם כשאתה רואה שזה לא מתיישב עם המציאות

כשהיו לנו 20 חולים אמרת שזה בגלל שלא נותנים לאנשים להבדק

עכשיו כשכמעט כל אזרח יכול להבדק אין כבר מה להגיד אז אתה אומר לי שזה יקח יותר זמן ?

מאז ה 17.4 כולם עושים בחוץ מה שבא להם.

עברו כמעט חודשיים

איפה עשרות אלפי מתים? מתי הם יגיעו ?

איפה כל ההדבקות מאיקאה? מהחופי ים ? מהפארקים ? מהבריכות? מהים ? מהאוטובוסים ? מהמסיבות של העשירים מהמגדלים בת"א שעושים מה שבא להם ?

 

אהה סליחה...עד אתמול היינו בסגר..בוא נחכה שבועיים ונדבר על זה

 

 

לפני 11 דקות, korola כתב:

רינה מצליח תמיד הייתה נגד הסגר, מאז ההתחלה היא התבטאה שביבי סוגר את המדינה רק בגלל המצב הפוליטי שלו.

אז אל תערב אותה.

 

אהה רינה מצליח  נגד הסגר כי היא נגד ביבי..הבנתי

היא גם בת 18 בגלל זה היא לא מפחדת והנגיף וקל לה להגיד שסתם עובדים עלינו נכון?

אני הצבעתי לביבי 3 פעמים ועוד קמתי  במיוחד אחרי עבודה כדי להצביע ללכת להצביע

ואני אומר לך שהוא הרס את המדינה

 

אבל עזוב נו הבנת את העניין

כשמישהו אומר שזה לא בסדר, זה בגלל שיש לו אינטרס

כשאין חולים מאומתים זה בגלל שלא בודקים

כשהמספרים חיוביים זה בגלל שמשרד הבריאות עובד עלינו

וכשעושים פי 4 יותר בדיקות ביום אז "החולים יגיעו עוד מעט הם מתעכבים בגלל הלחץ בכבישים"

בעצם בוא נקצר..הדעה היחידה שהגיונית היא הדעה שלך שיהיו כאן עשרות אלפי חולים והגל השני כבר בדרך

בוא נתעלם מכל מה שקורה בחוץ....כולם מתנהגים ככה כי יש להם אינטרס שיחזירו את החתונות והמופעים

 

אני בד"כ נהנה לקרוא מה שאתה כותב אבל הפעם אתה מגזים

מתחיל להזכיר את התגובות של הליצן ההוא שכתב לי כאן שקשישים צריכים לתקן את המכונת כביסה אז הם לא יכולים להיות בסגר ולהשמר

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

די לשנות את המציאות, כל אזרח יכול להיבדק? 

אתה בטוח?  כי הנהג של חבר הכנסת שבוע היה חולה ולא הסכימו לבדוק אותו.

 

למה הכל צריך להיות מהיר אצלך? קצת סבלנות. הכל יגיע.

 

בנתיים תירגע קצת עם סאלוסים... דג רגוע ובריא - גם לו יש את הקצב שלו.

 

 

 

פורסם (נערך)
לפני 9 דקות, korola כתב:

די לשנות את המציאות, כל אזרח יכול להיבדק? 

אתה בטוח?  כי הנהג של חבר הכנסת שבוע היה חולה ולא הסכימו לבדוק אותו.

 

למה הכל צריך להיות מהיר אצלך? קצת סבלנות. הכל יגיע.

 

בנתיים תירגע קצת עם סאלוסים... דג רגוע ובריא - גם לו יש את הקצב שלו.

 

 

אם הוא היה  חולה שבוע זה אומר שהוא היה חולה לפני שהקלו את התנאים לבדיקות, כי ההקלה החלה רק השבוע

שום דבר לא צריך להיות מהיר או איטי

קבעו זמן: שבועיים

לא אני קבעתי. משרד הבריאות עם כל הגאונים שם, שמדצקי שמוטו והליצן הראשי עם המשקפיים

אמרו שבועיים ?

הזלזול בהנחיות התחיל בסוף המימונה? 17.4 ?

היום אנחנו ב 6.6?

 

איפה כל החולים תגיד לי ?

למי אנחנו צריכים לחכות ? חודשיים אנשים חוגגים כאן ואין גל של חולים ומתים

מה אתה  מנסה למכור לנו ?

 

ולמקרה שאתה חושב שרק בישראל כולם מזלזלים ולא רואים את הגל השני

רק  בישראל כולם טיפשים ומקשיבים לפרופסור לס..

נאסדק פרץ היום את שיא כל הזמנים 

מעניין אה?

כנראה יש עוד אנשים שמאמינים  שהגרוע מכל מאחורינו ואפשר להמשיך בחיים

 

אז קח סרטון שיותר מתאים

גם למצב הבורסה וגם לקראת החזרה הגדולה של האירועים והמופעים

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

הבדיחה של משרד הבריאות על חשבוננו , בדקת את האתר החדש שלהם?

https://datadashboard.health.gov.il/COVID-19/

פרסום אחרון מיום חמישי בערב. 

איפה פרסמו את המספרים של יום שישי? 

רק פה 

https://govextra.gov.il/ministry-of-health/corona/corona-virus/

וגם זה בטח על חצי יום עבודה , כי יום שישי יום קצר.

אז גילו 67 בחצי יום עבודה, לא מבין על מה החגיגות , המספרים ממשיכים לעלות. 

 

נהגי הסעות של ילדים  (והם לא צעירים ) מתגלים כחולים, מורים /מורות/גננות/סייעות. 

מבין שצריך לפתוח את המשק, מבין שאין ברירה וכנראה נצטרך לעבור גל מכובד של הדבקה.

רק לא מבין למה לשקר לציבור ולנגן שהכל בסדר ... הרי מה הייתה הסיבה שהביאו את פרופ' עידית מטות?

דעתה ידועה , כבר עשו כתבה שלמה עליה ועל כל משפחתה,  מישהו שם בערוץ 12 ידע טוב מאוד מה הוא רוצה להשיג בזה שהוא מביא אותה לאולפן שישי.

 

פורסם

שירשור הקורונה והאקווריומים הגדול.

גם מלמדים מאיפה מזדיין הדג

 

לפני 5 דקות, Transporter כתב:

איפה כל החולים תגיד לי ?

שאלה מעולה.

 

 

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)
לפני 1 דקה, David32 כתב:

שאלה מעולה.

 

 

יש תשובה?

התעלמתי מכל מה שהלך בארץ בחול המועד פסח

נגמר פסח,  17.4

מאז כל אחד עושה מה שבא לו.

איפה הם?

 

בוא נשדרג את השאלה

כבר שבוע וחצי  פועל כחוק מועדון בראשון לציון שמכניס כרגע בין 1500 ל 2500 אנשים אחד על השני

 

איפה החולים?

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 1 דקה, Transporter כתב:

 

מאז כל אחד עושה מה שבא לו.

 

 

ענית לבד.. כל אחד עושה מה שבא לו.. כנראה שרוב האזרחים לא חזרו לפעילות מלאה - כי לא בא להם .

לא יודע מה מדד החזרה לשגרה משקף , אבל הרבה לא חזרו.

כנראה המקומות היחידים שחזרו יחסית מלא לשגרה הם בתי הספר... 

פורסם (נערך)
לפני 14 דקות, korola כתב:

הבדיחה של משרד הבריאות על חשבוננו , בדקת את האתר החדש שלהם?

https://datadashboard.health.gov.il/COVID-19/

פרסום אחרון מיום חמישי בערב. 

איפה פרסמו את המספרים של יום שישי? 

רק פה 

https://govextra.gov.il/ministry-of-health/corona/corona-virus/

וגם זה בטח על חצי יום עבודה , כי יום שישי יום קצר.

אז גילו 67 בחצי יום עבודה, לא מבין על מה החגיגות , המספרים ממשיכים לעלות. 

 

נהגי הסעות של ילדים  (והם לא צעירים ) מתגלים כחולים, מורים /מורות/גננות/סייעות. 

מבין שצריך לפתוח את המשק, מבין שאין ברירה וכנראה נצטרך לעבור גל מכובד של הדבקה.

רק לא מבין למה לשקר לציבור ולנגן שהכל בסדר ... הרי מה הייתה הסיבה שהביאו את פרופ' עידית מטות?

דעתה ידועה , כבר עשו כתבה שלמה עליה ועל כל משפחתה,  מישהו שם בערוץ 12 ידע טוב מאוד מה הוא רוצה להשיג בזה שהוא מביא אותה לאולפן שישי.

 

 

שוב אתה מעוות נתונים..

אתמול באותו אתר היו 90

ויום שישי שעבר באותו אתר היו מעל 100

תפסיק נו

 

אל תספר לי על נהגי הסעות שכבר 13 יום לא עבדו  עם ילדים והתגלו חולים בנגיף

נהג הסעות הוא בנאדם כמוני וכמוך

מה זה משנה אם הוא עובד בהסעה או מבשל בחדר אוכל של צהל או עובד קופה באיקאה או מוכר ארטיקים בים ומסתובב כל יום בין אלפי אנשים או שבכלל אין לו רישיון ונוסע כל יום באוטובוסים?

זה באמת משנה מה הוא עושה בחיים  ?

לא, זה לא משנה

ובמקרה של הנהג שאתה מדבר עליו הוא כבר 13 יום לא הסיע תלמידים

אתה מתחיל לההתנהג כמו אתרי החדשות שאין להם מה לסקר וממציאים כותרות

 

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5742233,00.html

 

הבעיה שכמו פרופסור עידית מטות יש עוד המון פרופסורים שאומרים את אותו דבר

אבל אי אפשר להביא את כולם להתראיין ואני מניח שיש גם כאלה שמפחדים על המקום שלהם

אבל האמת מופיעה במספרים

לפי כמה שהנגיף הזה מדבק היינו צריכים לראות בחודש וחצי האלה כבר אלפי הדבקות ומאות חולים קשים

 

בוא פשוט נשלים עם זה שרוב האנשים יסבלו קצת מנזלת וכאבי גרון

ואלה שבאמת צריכים להשמר ישאר בבית

אני יודע שלא לכולם נעים לשמוע את זה אבל זאת האמת

אמר אותה חבר שלך איתמר שמוטו

אמר את זה היום פרופסור לס

אמרו את זה במהדורה המרכזית בערוץ 12

ופתאום כולם מבינים את זה ומודים בזה

 

לפני 10 דקות, korola כתב:

 

ענית לבד.. כל אחד עושה מה שבא לו.. כנראה שרוב האזרחים לא חזרו לפעילות מלאה - כי לא בא להם .

לא יודע מה מדד החזרה לשגרה משקף , אבל הרבה לא חזרו.

כנראה המקומות היחידים שחזרו יחסית מלא לשגרה הם בתי הספר... 

 

אה רוב האזרחים לא חזרו לפעילות מלאה? באמת?

ראית את הסטטסטיקות בערוצי החדשות?

כמעט בכל הערים המרכזיות עומסי תנועה יותר גדולים ממה שהיו לפני הקורונה

על מה אתה מדבר תגיד לי?

קניונים מלאים, חופי ים מלאים, אוטובוסים מלאים ומסעדות ה' ישמור

לוקח שעות לנסוע מת"א לאיזור קיסריה

 

תזכיר לי איפה אותם אנשים שלא חזרו לשגרה אולי אני אתחיל להסתובב באיזורים שלהם ויהיו לי פחות פקקים 
אפילו YNET המנוולים והשקרנים הורידו את הסרגל עם הסטטוס של של החולים מהעמוד הראשי כי כבר לא מסתכלים עליו


אין לי מושג למי אתה מנסה למכור את השקר הזה

"חכה עוד מעט יבוא הגל"

מסביר לך שכבר חודש וחצי כל אחד עושה מה שבא לו

"עולים במספרי החולים"

מוכיח לך שלא עולים

"טוב זה בגלל שאנשים לא באמת חזרו לשגרה"

 

דיי באמת

ציפיתי ממך ליותר

לפעמים צריך לעצור ולהגיד אוקי אולי טעיתי

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

תשמע, אם להתעלם מרוב הטקסט שהוא כתב, לא נתת איזה טיעון נגד.

מלבד "חכה חכה"

 

גם אני לא חושב שצריך לצאת בחגיגות, או ש "ניצחנו את הוירוס"... אבל...

 

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)
לפני 43 דקות, korola כתב:

מודה , טעיתי לפני שעה שהתחלתי את הדיון איתך.

זה נועד לכישלון מראש 

 

ציפיתי ליותר

אבל באמת שכל העובדות בצד שלי 

מקווה שאנשים כאן יתחילו להבין שאני צודק וכבר היינו אמורים לראות אלפי חולים  בחודש וחצי האלה שכל אחד עושה מה שבא לו

 

נראה שבתקשורת כבר מתחילים להשלים עם זה

לפני 24 דקות, David32 כתב:

תשמע, אם להתעלם מרוב הטקסט שהוא כתב, לא נתת איזה טיעון נגד.

מלבד "חכה חכה"

 

גם אני לא חושב שצריך לצאת בחגיגות, או ש "ניצחנו את הוירוס"... אבל...

 

 

 

למה להתעלם מהטקסט שכתבתי?

לא כתבתי שם דברים שלא היו או לא מבוססים

הכל מבוסס, הכל אמת, אני כבר שבוע מגבה כל נתון בקישורים וצילומי מסך מהדשבורד של משרד הבריאות

 

בחדשות שינו גישה

YNET הורידו את העדכון מצב חולים מהעמוד הראשי

אי אפשר לזוז בכבישים מרוב פקקים וכלי רכב

מסעדות מלאות עד 0 מקום וצריך להזמין מראש

קניונים, מכוני כושר, חופי ים

הרכבת נפתחת כרגיל אחרי שאיימו לא לפתוח אותה

אירועים חוזרים ב 14.6

והכי חשוב אין פה שום התפוצצות של חולים אחרי שכבר חודש וחצי כולם עושים מה שבא להם

 

באמת אפשר להגיד שאני מנותק מהמציאות ? עד מתי ?

עד שבינואר יהיו כאן קצת חולים ויגידו לי "הנה אמרנו לך תראה מה עשיתם כשהחזרתם לשגרה" ?

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 35 דקות, David32 כתב:

תשמע, אם להתעלם מרוב הטקסט שהוא כתב, לא נתת איזה טיעון נגד.

מלבד "חכה חכה"

 

גם אני לא חושב שצריך לצאת בחגיגות, או ש "ניצחנו את הוירוס"... אבל...

 

 

 

איזה טיעון נגד אתה רוצה?

אף אחד בעולם עדיין לא ניצח את הוירוס, כל היום הוירוס שובר שיאים חדשים בכמות ההדבקות היומית.

6 מיליון חולים ועדיין אין תרופה יעילה,  חיסון יהיה אולי עוד שנה.  

 

התקשורת חוגגת שכבר חודש אנחנו בהקלות ואין קטסטורפה, אבל יש קטסטורפה, יש הידבקות בלתי נשלטת במוסדות החינוך.

הדרך היחידה לשלוט על ההידבקות היא מניעה, או בידוד או סגר.

מביאים את פרופ' מטות , שמנחמת בזה שכולם צריכים לעבור את זה - היא אמרה בפירוש בשידור חי - כולנו נידבק.

אז די למרוח, שימו את הדברים על השולחן,  המודולים מראים שנדבקו פי 10 יותר בארץ בגל הראשון , אז אחוז התמותה הוא לא 2% אלא רק 0.2%.

9 מיליון איש - אז סבבה , נלך על זה בין 10,000 ל 20,000 מתים .. 

לזה עידית מתכוונת שהיא אומרת לא לעשות סגר, היא ממש לא מתכוונת לזה שלא יהיו מתים , היא רק אומרת שבשביל 20,000 מתים לא צריך לשתק את המדינה.

×
×
  • תוכן חדש...