Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 9 שעות, korola כתב:

הגימנסיה בירושלים זה הבית ספר היחיד שעשו בדיקה לכל ה 1200 תלמידים שלו , למורים ולבני המשפחה של אלו שהתגלו חולים. 

אני מאמין שרובם היו ללא תסמינים (מעל 90%) .

כ 150 חיוביים, מתוכם בערך מחצית פיתחו תסמינים קלים.

2 "מורות" 🤣 (אחד בעצם מורה) במצב קל שלא מחייב אשפוז. אבל אישפזו אותם בכל זאת בשע״צ כדי לתקוע אצבע בעין של רוטשטיין.

 

עד כה לא ידוע על הדבקות משניות של אנשים מקבוצות סיכון.

 

לפני 54 דקות, halperin96 כתב:

בהנחה ואתה צודק,ויש הדבקה של הוירוס בצורה נרחבת בבתי ספר,מה הטעם לבדוק את הילדים?

רובם המכריע יעבור את הוירוס בלי השפעה על מערכת הבריאות,זה נטו לשחק עם המספרים.

היו צריכים יותר מ100 נדבקים ליום כדי שיחזירו את הגלגל אחורה, אבל שכחו שהרברפי כבר לא שר החינוך ויואבי המספח הוא זן אחר.

לא הצליח התרגיל.

 

אז מכל ה"התפרצות" האיומה נשארנו עם שני מאושפזים קל.

 

"חולה 0" ידוע והוא באמת זלזל בהנחיות הרבה יותר מטרנספורטר וחבריו.

עריכה אחרונה על ידי borsood
נב

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם (נערך)
לפני כשעה, halperin96 כתב:

את התמותה אתה מחשב מסך אלה שהגיעו לאשפוז או מסך החיוביים לבדיקה?

חפש הודעה קודמת שלי לגבי CFR ו-IFR. כיוון שאין לנו מידע על מספר הנדבקים ללא תסמינים הנתונים שראיתי הם CFR. בפרסומים לציבור בארץ עושים מישמש בין מאומתים בלי ועם תסמינים, ואין סקר מסודר שבחן נשאות ללא תסמינים, נראה שהמספרים אצלנו בין לבין.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 2 שעות, halperin96 כתב:

בהנחה ואתה צודק,ויש הדבקה של הוירוס בצורה נרחבת בבתי ספר,מה הטעם לבדוק את הילדים?

רובם המכריע יעבור את הוירוס בלי השפעה על מערכת הבריאות,זה נטו לשחק עם המספרים.

 

מצאו 1200 חולים אז יש עליה התחלואה,אבל רובם ילדים אז אין השפעה על מערכת הבריאות,הדבר היחיד שהם יעשו זה להוריד את אחוזי התמותה הכוללים מהנגיף.

 

 

 

אל תתן לו קרדיט, הוא לא צודק

בבית ספר אחד הייתה הדבקה גדולה, זה הגיוני שמתוך 5000  מוסדות חינוך היה בית ספר אחד שיש בו מדביק שמסוגל להדביק המון אנשים.

בשאר בתי הספר מדווחים על 1-3 נדבקים.  זה שונה בתכלית.

 

לפני 2 שעות, sperial כתב:

אולי יפחיתו את האחוזים, אבל בגלל ההפצה הנרחבת העלולה להגרם על ידי הילדים דווקא יגדילו את מספר המאושפזים והמתים. ומה שמעניין אותנו הוא המספרים האבסולוטיים. ימותי 100 מתוך 100 נדבקים וההפצה תפסק (בדומה לסארס לפני 17 שנה) - המגפה קלה. אבל ימותו 1% ממיליון זה כבר 1000 מתים, וכיום מדברים על תמותה שנעה בין 2-10%.

 

בסופו של יום לפי הדשבורד של משרד הבריאות רואים ירידה יומית עיקבית

ירדנו מ 6% בשבוע שעבר לפחות מ 1%

הגענו כבר ל 14,000 בדיקות השבוע ונראה שאנחנו בירידה מתמדת ואפשר להרגע

 

פורסם (נערך)
לפני 13 דקות, Transporter כתב:

 

אל תתן לו קרדיט, הוא לא צודק

בבית ספר אחד הייתה הדבקה גדולה, זה הגיוני שמתוך 5000  מוסדות חינוך היה בית ספר אחד שיש בו מדביק שמסוגל להדביק המון אנשים.

בשאר בתי הספר מדווחים על 1-3 נדבקים.  זה שונה בתכלית.

 

 

בסופו של יום לפי הדשבורד של משרד הבריאות רואים ירידה יומית עיקבית

ירדנו מ 6% בשבוע שעבר לפחות מ 1%

הגענו כבר ל 14,000 בדיקות השבוע ונראה שאנחנו בירידה מתמדת ואפשר להרגע

 

ילדים נחשבים כ"מדביקי על" וזה נובע בגלל האינטרקציה המאוד קרובה שלהם עם ילדים אחרים,ככה שילד ביסודי-חטיבה יכול בקלות להדביק עוד עשרה.

ככה שהמצב הזה של גימנסיה אמור להגיע להמון בתי ספר תוך זמן לא ארוך יחסית.

החלק הטוב בילדים מחוסנים חיסון עדר היא שהמחלה פחות מתפשטת בקיץ אז פחות מבוגרים יסבלו ממנו והעומס על מערכת הבריאות יירד,ובנוסף יהיו מחוסנים לקראת עונת החורף הבאה שתהיה שילוב של שפעת וקורונה.

 

אולי בגלל זה מחכים ולא סוגרים את כולם?

 

לגבי החלק השני,צריך לנרמל את הנתונים ל1000 או 10,000.

גם את אחוזי התמותה הכוללת וגם את החולים,נדבקים,נשאים.

עריכה אחרונה על ידי halperin96
  • רעיון טוב! 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

מסכים עם כל מילה, בעיקר לחלק שיכול להיות שבדיוק לזה מחכים.

וגם שכרגע אין באמת סיבה לסגור את הכל, אף אחד לא רוצה לבלום מוקדם מידי. 

אין מאושפזים ואין סימנים לתחלואה מסיבית אצל קשישים. 

יכול להיות שנעבור גל קטן (אדווה) בקיץ בלי לסגור יותר מידי - ולכן אין סיבה לסגור.

יכול להיות שנעבור גל גדול בקיץ - ושוב עדיף לעבור אותו בקיץ ולא בחורף .

 

ולכן בכל מקרה ההחלטה הנכונה היא להמשיך בניסוי.   

בנוסף יש גם מחקרים על תרופות בארץ, חייבים שיהיו חולים על מנת לבדוק את התרופות האלה, זה יכול להכניס מליארדים למדינה.

אף אחד לא רוצה לוותר על זה.

פורסם
לפני 11 דקות, halperin96 כתב:

ילדים נחשבים כ"מדביקי על" וזה נובע בגלל האינטרקציה המאוד קרובה שלהם עם ילדים אחרים,ככה שילד ביסודי-חטיבה יכול בקלות להדביק עוד עשרה.

ככה שהמצב הזה של גימנסיה אמור להגיע להמון בתי ספר תוך זמן לא ארוך יחסית.

החלק הטוב בילדים מחוסנים חיסון עדר היא שהמחלה פחות מתפשטת בקיץ אז פחות מבוגרים יסבלו ממנו והעומס על מערכת הבריאות יירד,ובנוסף יהיו מחוסנים לקראת עונת החורף הבאה שתהיה שילוב של שפעת וקורונה.

 

אולי בגלל זה מחכים ולא סוגרים את כולם?

 

לגבי החלק השני,צריך לנרמל את הנתונים ל1000 או 10,000.

גם את אחוזי התמותה הכוללת וגם את החולים,נדבקים,נשאים.

 

אבל אתה רואה שבתיכונים האחרים לא מצאו לך 100 חולים ואפילו לא 50

מצאו 1? 2? 3? 

זה הכל

פורסם

יש הבדל בין מצאו כי בדקו את כולם , למצאו כי בדקו רק כיתה אחת.

 

תראה לי כתבה אחת שעשו מבצע בדיקה לכל בית הספר, הבית ספר היחיד שעשו לו מצבע יסודי היה בירושלים. 

אף בית ספר אחר לא הוציאו למבצע כזה.

 

כמה יש בבידוד ? כמה בדקו מהם ? 

 

פורסם
לפני 2 דקות, korola כתב:

יש הבדל בין מצאו כי בדקו את כולם , למצאו כי בדקו רק כיתה אחת.

 

תראה לי כתבה אחת שעשו מבצע בדיקה לכל בית הספר, הבית ספר היחיד שעשו לו מצבע יסודי היה בירושלים. 

אף בית ספר אחר לא הוציאו למבצע כזה.

 

כמה יש בבידוד ? כמה בדקו מהם ? 

 

 

אם היו מפרסמים לנו את הנתונים האלה היינו יודעים

בימים האחרונים בקושי מפרסמים את הנתונים היומיים, זורקים אותם באתר ב 22:00  וכבר אין שני עדכונים ביום

 

פורסם

אז אי אפשר באמת לדעת למה הם עושים את זה ככה. 

אבל כן מפרסמים שיש בלאגן בבדיקות,  מד"א אוספת מלא בדיקות , אבל יש עומס אז רובם לא מגיעות בכלל למעבדה. 

 

לא יודע אם זה מכוון או שככה יצא, אבל כנראה שזה יצא לטובה.   עדיף בקיץ ולא בחורף. 

 

פורסם
לפני 2 דקות, korola כתב:

אז אי אפשר באמת לדעת למה הם עושים את זה ככה. 

אבל כן מפרסמים שיש בלאגן בבדיקות,  מד"א אוספת מלא בדיקות , אבל יש עומס אז רובם לא מגיעות בכלל למעבדה. 

 

לא יודע אם זה מכוון או שככה יצא, אבל כנראה שזה יצא לטובה.   עדיף בקיץ ולא בחורף. 

 

 

הייתה סיבה למה הם חששו כל כך ובדקו את הילדים בגימנסיה

אולי כי מההתחלה התגלו שם נניח 12 חולים במקום 1 בכל שאר המקומות

אבל לא סתם בדקו את כולם.

 

מה שבטוח, אם בבית ספר בחיפה או בדימונה או בראש פינה הייתה התפרצות כזאת היו מדווחים על זה

עובדה שלפני שבוע התחיל כל הסיפור ועד היום לא שמעת שום דיווח כזה חוץ מ 1 2 3 נדבקים

פורסם

זה מהיום ב 10:00 בבוקר.  

אתה בכלל שם לב לקצב סגירת מוסדות החינוך?

לפני 10 ימים לא היה אף מוסד חינוך סגור, היום יש 88 ... מזכיר לך משהו?

 

image.thumb.png.2c8a68e3f4c61639fff105e79bd65d17.png

 

 

נמשיך , זה העידכון מאתמול בערב. 

חצי מה-88 מוסדות חינוך שסגורים היום נסגרו רק אתמול .

 

 

image.thumb.png.02ac30ae57e8b73297b1b39d83ac44db.png

 

אולי תריץ חיפוש על כתבות מהשבוע האחרון, תאסוף נתונים ותביא לנו נתונים שמראים עצירה בהידבקות. 

לדעתי יש מוקדים בכל הארץ, כל יום מגלים עוד ועוד בתי ספר עם חולים, קצב הגידול עולה.

וההתנהגות של המערכת מראה שזה ימשיך , או שזה מכוון או שזה בטעות.

בכל מקרה אני לא מבקר את זה, זה כיוון נכון מבחינתי.. תמיד אמרתי שלחצו חזק מידי על הבלמים. 

 

רק אל תטמון את הראש בחול , אם זוג מעדיף לעשות חתונה בשבוע הקרוב.. אל תדחוף אותם לספטמבר, כי יש סיכוי שלא תהיה לך עבודה בספטמבר 

 

 

 

 

פורסם (נערך)
לפני 36 דקות, Transporter כתב:

 

הייתה סיבה למה הם חששו כל כך ובדקו את הילדים בגימנסיה

אולי כי מההתחלה התגלו שם נניח 12 חולים במקום 1 בכל שאר המקומות

אבל לא סתם בדקו את כולם.

 

מה שבטוח, אם בבית ספר בחיפה או בדימונה או בראש פינה הייתה התפרצות כזאת היו מדווחים על זה

עובדה שלפני שבוע התחיל כל הסיפור ועד היום לא שמעת שום דיווח כזה חוץ מ 1 2 3 נדבקים

 

מה זה משנה אם אתה בודק 10 סוגר את המוסד ושולח את כולם לבידוד או בודק את כל ה1000 ועדיין סוגר את המוסד ושולח את כולם לבידוד?

הורים בקבוצת סיכון או בתים שהילדים חיים עם סבא וסבתא כנראה יקבלו בדיקה אם יבקשו,אבל לטחון בדיקות של ילדים והורים בגיל יחסית "בטוח" כשככה או ככה כולם סגורים בבית לשבועיים,בשביל מה לטרוח?

 

הדבר היחיד שאתה לא תראה,זה עליה בכמות הנדבקים כי לא בודקים,אבל גימנסיה זה בית ספר,ולדעתי אפשר דיי בקלות להשליך ממנו על ההתנהגות והממצאים העתידיים בשאר בתי הספר.

 

 

@korola יש משהו שפרופ' לס אומר ואני מסכים איתו ב100%,אין עשרות ואלפי חולים במערכת החינוך,

IN FACT יש כמות בודדה של חולים קל והשאר אפילו לא חולים,במקסימום נשאים.

 

כשרושמים בעיתון עשרות חולים,מייצרים מצג שווא שהאנשים באמת חולים.

אבל הם לא.

עריכה אחרונה על ידי halperin96

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 8 דקות, halperin96 כתב:

 

מה זה משנה אם אתה בודק 10 סוגר את המוסד ושולח את כולם לבידוד או בודק את כל ה1000 ועדיין סוגר את המוסד ושולח את כולם לבידוד?

הורים בקבוצת סיכון או בתים שהילדים חיים עם סבא וסבתא כנראה יקבלו בדיקה אם יבקשו,אבל לטחון בדיקות של ילדים והורים בגיל יחסית "בטוח" כשככה או ככה כולם סגורים בבית לשבועיים,בשביל מה לטרוח?

 

הדבר היחיד שאתה לא תראה,זה עליה בכמות הנדבקים כי לא בודקים,אבל גימנסיה זה בית ספר,ולדעתי אפשר דיי בקלות להשליך ממנו על ההתנהגות והממצאים העתידיים בשאר בתי הספר.

 

 

תשמע

עם כמה שאני חושב שאין ממה להלחץ בגילאים האלה ושסתם מספרים לנו סיפורים

אני לא הייתי מזלזל בבדיקות של אף אחד. 

בסופו של דבר אם בתיכון בקרית אונו יהיו 120 חולים אנחנו נדע עליהם כי יום אחד הם יצטרכו להבדק

 

בינתיים לא שמענו על אף תיכון שמצאו בו 50 חולים

היה מקרה אחד וזה לגיטימי

 

העיתונים מייצרים מצג שווא זה ידוע

מספרים לך על "למעלה מ 100 חולים ביום"

אבל שוכחים להגיד שחוץ מפעם אחת ב 20.4, אף פעם לא עשו במדינת ישראל  14,000 בדיקות קורונה

 

אז מה אתם עושים ? משווים ימים שעשו 3500 בדיקות ליום אחד שעשו 14,200 בדיקות

ואומרים לנו תראו איזה עליה?

 

תעשו 200,000 בדיקות אני בטוח שתגלו 500 חולים

איך אפשר להשוות את זה ללפני שבוע ?

 

אז דרך להשוות היא האחוזים שאני כל הזמן מראה. אז נכון. עלינו מ 0.5% ל 0.7%

עליה מזערית, ואין לה שום משמעות ביחס לזה שכל המשק פתוח

פורסם

@Transporter אני חושב שלא הבנת את מה שכתבתי(הגיוני מאוד כי היכולת התנסחות שלי גרועה),

אין להם סיבה לעשות 3000 בדיקות לכל הסגל+תלמידים+הורים אם מילא סוגרים את כולם בבית לשבועיים.

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

×
×
  • תוכן חדש...