Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 2 שעות, Transporter כתב:

ממשיכים במגמת הירידה באחוזי החולים

אבל מנגד התקשורת ממשיכה במגמת העליה בפאניקה ובשקרים שמוכרים לציבור

היום בבוקר צעקו לנו "100 מאובחנים אתמול, אלוהים ישמור"

שכחו לעדכן אותנו שאתמול בוצעו למעלה מ-11,000 בדיקות!

פי 2 משלשום . לא זוכר מתי בשיא הפאניקה עשו כמות כזאת

אז כל הכבוד על הכמויות. זאת הסיבה האמיתית לגידול במאובחנים

 

וכמו שאמרתי מבחינת אחוזים אנחנו בירידה יפה

ככה שגם אם יתקנו את היום מ 0.7 ל 0.9% אנחנו עדיין בירידה שנמשכת מ 29.5 ועד היום

KOROLA  השידור עובר אלייך

213213.png

 

לקחתי את הנתונים האחרונים של משרד הבריאות.

אתה אוהב להסתכל על העמודה של הגידול בכמות הנדבקים, אבל זה גידול באחוזים לעומת מה שמצאו עד כה.

אז כמו שאני אוהב הכנסתי אותם לאקסל, וחישבתי את כמות הנדבקים בכל עיר. 

מה שמטריד זה, שאין מוקד התפרצות. הנדבקים של היום מפזורים על כל הארץ.

יש 6 בירושלים 

5 באשדוד 

4 בתל אביב 

אבל באמת , יש בודדים בכל מקום, אני לא רואה שזה בשליטה.

 

image.thumb.png.bab0f72cd12b9232faa5f52a3c8ee87d.png

 

 

 

 

 

פורסם (נערך)
לפני כשעה, korola כתב:

אני מנסה לא להגיב, אבל אתם דורשים. 

 

עזבו שנייה את סבא וסבתא, הדיון עקר כי אתם ממש רחוקים ממנו,

יש 2.3 מיליון ילדים במערכת החינוך - אתם בעצם מבקשים לתת לוירוס לרוץ על כל ה 2.3 מיליון ילדים.

כמה זמן זה יקח?   כמה ילדים ימותו מתוך ה 2.3 מיליון האלה? 

לכל ה 2.3 מיליון ילדים האלה יש בערך מיליון אבא ומיליון אמא - 2 מיליון אבא ואמא של ה 2.3 מיליון ילדים האלה.

אבא ואמא כנראה בגלאים 25 עד 45 -  מה אחוז התמותה של גלאי 25-45?

איך מפרידים בין 2.3 מיליון ילדים ללא תסמינים מההורים שלהם ? 

 

קשה לכם להפנים שאנחנו עדיין בהתחלה, נראה שכאילו סיימנו , אבל מי בעולם פתח בתי ספר?

מי בעולם חזר למשק פתוח מלא? 

 

הבעיה שאתה לא יכול לקבוע מה אחוז התמותה של גלאי 24-45 כי לא גילו לנו

אבל מהפרסומים שהיו באתרי החדשות הרוב המוחלט של המתים בהרבה יותר מבוגר מ 45

לפני 29 דקות, korola כתב:

 

לקחתי את הנתונים האחרונים של משרד הבריאות.

אתה אוהב להסתכל על העמודה של הגידול בכמות הנדבקים, אבל זה גידול באחוזים לעומת מה שמצאו עד כה.

אז כמו שאני אוהב הכנסתי אותם לאקסל, וחישבתי את כמות הנדבקים בכל עיר. 

מה שמטריד זה, שאין מוקד התפרצות. הנדבקים של היום מפזורים על כל הארץ.

יש 6 בירושלים 

5 באשדוד 

4 בתל אביב 

אבל באמת , יש בודדים בכל מקום, אני לא רואה שזה בשליטה.

 

image.thumb.png.bab0f72cd12b9232faa5f52a3c8ee87d.png

 

 

 

 

 

 

מה הראית לי פה?

37 נדבקים?

לפני 2 שעות, sperial כתב:

 התרחישים אינם הזויים. העובדה היא שגם אצלנו היו התפרצויות בבתי אבות גם כאשר הם היו מבודדים מהמשפחות. פשוט אי אפשר לנתק את הזקנים מהעולם.

 

אבל אתה מנותק מהמציאות, ממציא כל מיני רעיונות שנוחים לך אבל לא פועלים בעולם.

 

הרמתי ידיים..

 

כנראה שהבנת שלטענות שלך אין בסיס

שכחת לכתוב שאני טוען שאם לקשיש בסיכון נכנס צפע הבייתה אני חושב שהוא צריך להשאר בבית עם הנחש

כשאחד התרחישים שתארת יקרה, נחזור להתייחס ברצינות לדוגמאות שאתה נותן פה

 

עד אז כנראה שילכו בכיוון שאני חושב וישאירו את המשק פתוח ואת המבוגרים סגורים

שלא תחשוב שאני בעד הרעיון...זה אומר שיותר מבוגרים נשארים בבתים ומפריעים לי ולשכנים מהעשירון העליון  זיקוקים מהסלון

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 22 דקות, Transporter כתב:

 

הבעיה שאתה לא יכול לקבוע מה אחוז התמותה של גלאי 24-45 כי לא גילו לנו

אבל מהפרסומים שהיו באתרי החדשות הרוב המוחלט של המתים בהרבה יותר מבוגר מ 45

 

עוד פעם אתה הולך מסביב, זה כמו להגיד שלא יהיו מתים כי הרוב המוחלט לא מתים מהמחלה. 

נכון רוב המוחלט הרבה יותר מבוגר מ 45.. אבל יש פרסומים על 0.1-0.2 אחוז מתים בגילאים האלה.

זה אומר מתוך 2.3 מיליון ילדים  2300 עד 4600 ילדים מתים 

מתוך ההורים שלהם עוד 2000 עד 4000 הורים בגלאי 24-45 מתים 

 

 

לפני 22 דקות, Transporter כתב:

מה הראית לי פה?

37 נדבקים?

 

אתה נדבק לנתונים האלה שמשרד הבריאות מפרסם, אתה רצת לאתר החדש שלהם, לחצת על % גידול וקפצת שתל אביב לא בראש הטבלה.

אז הלכתי לבדוק.  הם מעדכנים את האחוזים רק לנדבקים של אותו יום, כלומר היום הם מראים לך את ה 47 נדבקים שמיוחסים להיום.

כנראה 10 נדבקים נוספים (47-37) נמצאים בישובים קטנים שלא מוגדרים כערים.

אז 37 מתוך ה 47 מפוזרים בהרבה ערים ...זה לא כמו שצהלת שכל הנדבקים הם בבית ספר אחד בירושלים. 

להזכירך לפני 10 ימים המספרים כל יום היו קטנים מ 10, היום הם בסביבות ה 100  (פי 10) ומפזורים בכל הארץ זה לא מוקד התפרצות אחד. 

נראה מה יהיה עוד 10 ימים, האם יהיה גידול לינארי (מ 100 ל 190) או שנחזור לגידולים אקספוננציאלים (מ 100 נגיע ל 1000). 

אני מעריך משהו באמצע. 

 

 

לפני 22 דקות, Transporter כתב:

כנראה שהבנת שלטענות שלך אין בסיס

שכחת לכתוב שאני טוען שאם לקשיש בסיכון נכנס צפע הבייתה אני חושב שהוא צריך להשאר בבית עם הנחש

כשאחד התרחישים שתארת יקרה, נחזור להתייחס ברצינות לדוגמאות שאתה נותן פה

 

עד אז כנראה שילכו בכיוון שאני חושב וישאירו את המשק פתוח ואת המבוגרים סגורים

שלא תחשוב שאני בעד הרעיון...זה אומר שיותר מבוגרים נשארים בבתים ומפריעים לי ולשכנים מהעשירון העליון  זיקוקים מהסלון

 

תמשיך להשתעשע ברעיון שאפשר לסגור את הקשישים, אתה רק שוכח שהם אלו שמשלמים על האירועים שלך.

אם הקשישים האלה יהיו בבית, לא יהיו חתונות ענק.. 

פורסם (נערך)
לפני 39 דקות, korola כתב:

 

עוד פעם אתה הולך מסביב, זה כמו להגיד שלא יהיו מתים כי הרוב המוחלט לא מתים מהמחלה. 

נכון רוב המוחלט הרבה יותר מבוגר מ 45.. אבל יש פרסומים על 0.1-0.2 אחוז מתים בגילאים האלה.

זה אומר מתוך 2.3 מיליון ילדים  2300 עד 4600 ילדים מתים 

מתוך ההורים שלהם עוד 2000 עד 4000 הורים בגלאי 24-45 מתים 

 

בגלל שמשרד הבריאות לא מגלה לנו את הפרטים

בוא נסתמך על פרסומים בתקשורת שמגובים בנתוני אמת. נאמר כמה פעמים ש90% מהחולים הם בנ י 70+ או 80+ עם מחלות רקע קשות

 

זה לא אומר שה 10% הנותרים הם ילדים

יכול להיות ש 9.9% הם בני 50+ ו 0.1% הם כל השאר

אתה הסקת מזה מה שרצית להסיק

וזה כמובן לא נכון

 

באותם ימים שהיו מפרסמים את גילאי החולים שנפטרו כל יום אני לא זוכר שראיתי שם בן 30 או 40 ואפילו לא 50

מעניין שהפסיקו לפרסם את הגילאים

למה ? שאלה טובה

אולי כי לא רוצים שנדע מי הם באמת אלה שבסיכון

אבל בוא נסתפק בדברים של חבר שלך איתמר: "אם יש לו במשפחה מישהו בן 70+ או אפילו 80+ שיתרחק ממנו"

לא שמעתי אותו אומר 50+

לפני 39 דקות, korola כתב:

אתה נדבק לנתונים האלה שמשרד הבריאות מפרסם, אתה רצת לאתר החדש שלהם, לחצת על % גידול וקפצת שתל אביב לא בראש הטבלה.

אז הלכתי לבדוק.  הם מעדכנים את האחוזים רק לנדבקים של אותו יום, כלומר היום הם מראים לך את ה 47 נדבקים שמיוחסים להיום.

כנראה 10 נדבקים נוספים (47-37) נמצאים בישובים קטנים שלא מוגדרים כערים.

אז 37 מתוך ה 47 מפוזרים בהרבה ערים ...זה לא כמו שצהלת שכל הנדבקים הם בבית ספר אחד בירושלים. 

להזכירך לפני 10 ימים המספרים כל יום היו קטנים מ 10, היום הם בסביבות ה 100  (פי 10) ומפזורים בכל הארץ זה לא מוקד התפרצות אחד. 

נראה מה יהיה עוד 10 ימים, האם יהיה גידול לינארי (מ 100 ל 190) או שנחזור לגידולים אקספוננציאלים (מ 100 נגיע ל 1000). 

אני מעריך משהו באמצע. 

 

בוא נעזוב את התחזיות ונתמקד במה שיש

נכון לעכשיו יש ירידה ברורה באחוז המאומתים מתוך הנבדקים

אי אפשר להתעלם מזה

חבל שהתקשורת מתעלמת ממספר הבדיקות שגדל ומספרת לנו על עליה בחולים

 

 

לפני 39 דקות, korola כתב:

תמשיך להשתעשע ברעיון שאפשר לסגור את הקשישים, אתה רק שוכח שהם אלו שמשלמים על האירועים שלך.

אם הקשישים האלה יהיו בבית, לא יהיו חתונות ענק.. 

 

אל תדאג

אלה שעושים את החתונות הגדולות הם לא אנשים שנפגעו מהמשבר

ולא אנשים שצריכים את ההורים כדי לשלם את החתונה

בכל מקרה לא אנשים שאבא שלהם בן 80 חולה סרטן סופני

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 8 דקות, Transporter כתב:

בכל מקרה לא אנשים שאבא שלהם בן 80 חולה סרטן סופני

את הפרצוף שיצא לי ברגע שקראתי את השורה הזאת, אין שום דרך להעביר במילים. מה הקשר?!?!?!?!?!?!?

פורסם
לפני 15 דקות, Transporter כתב:

 

ולא אנשים שצריכים את ההורים כדי לשלם את החתונה

 

 

וזה !!!! 

רוב החתונות הענקיות אלו חתונות שההורים עושים , אולי הם לא צריכים את ההורים שישלמו על החתונה כי יש להם את הכרטיס אשראי של ההורים.

אבל עדיין , החתונות ענקיות רק בגלל שההורים מזמינים את כל החברים שלהם. ובדר"כ כל החברים האלה כולם בקבוצת סיכון. 

פורסם (נערך)
לפני 9 דקות, Blaz00r כתב:

את הפרצוף שיצא לי ברגע שקראתי את השורה הזאת, אין שום דרך להעביר במילים. מה הקשר?!?!?!?!?!?!?

 

תלמד לקרוא את התגובה שמגיבים עליה

לפני כשעה, korola כתב:

אתה רק שוכח שהם אלו שמשלמים על האירועים שלך.

אם הקשישים האלה יהיו בבית, לא יהיו חתונות ענק.. 

 

 

לפני 6 דקות, korola כתב:

 

וזה !!!! 

רוב החתונות הענקיות אלו חתונות שההורים עושים , אולי הם לא צריכים את ההורים שישלמו על החתונה כי יש להם את הכרטיס אשראי של ההורים.

אבל עדיין , החתונות ענקיות רק בגלל שההורים מזמינים את כל החברים שלהם. ובדר"כ כל החברים האלה כולם בקבוצת סיכון. 

 

מי החליט את זה?

יש אנשים שמרוויחים טוב כל אחד ובמה שהוא עוסק

זוגות שמביאים 3 זמרים לחתונה ומתחתנים בלאגו או בחוות רונית לא הולכים לאבא שלהם ומבקשים כסף תהיה בטוח

אלה ארועים עם 300-400-500 צעירים

שממילא החתן והכלה אומרים שהאירוע הוא לצעירים ולא למבוגרים

 

עזוב תעשה טובה בוא נפסיק  עם הנבואה

נגיע ל 14.6 ואתה תראה לבד את האירועים שיסקרו בתקשורת

עם קשישים ובלי קשישים האירועים יתקיימו
כשחתן וכלה סוגרים סוללה של דיג'יים וגן אירועים  נפרד במיוחד לאפטר, תהיה בטוח שלא מעניין אותם מה הקשישים יחשבו על האירוע

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

נערך דיבייט בסוהו פורום בניו יורק בקשר למדיניות הסגר, הדיבייט היה בין Knut Wittkowski איפידימיולוג בכיר ומתנגד לסגר, ובין Marty Makary מנתח ופרופסור לרפואה ציבורית מJHU ותומך במדיניות הסגר.

אין לי את כל הדיבייט ותוצאות הדיבייט עוד לא פורסמו (סוקרים את הדעות לפני ואחרי ורואים מי הצליח לשנות את דעתו), אבל הקטע של ויטובסקי כבר דלף, צפיה מהנה. 

 

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 11 שעות, borsood כתב:

Shadow

הוירוס הוא variadic variadic template template.

ומספר האנשים שמבינים את שני המושגים דומה.

 

 

לא הבנתי למה, תסביר יותר למה הוא variadic variadic template template

 

לפני 11 שעות, Transporter כתב:

פותחים מלונית לאוכלוסיות בסיכון.

כן כן. במקום לשים שם ילדים טמבלים שחזרו מפרו וקיבלו חופשה על חשבון המדינה

היו שמים את אלה שבאמת בסכנת חיים, ודואגים שהם ישארו שם עד שתעבור הסכנה

 

בטוח שזה היה עוזר לקצר את משך הסגר וחוסך המון כסף למדינה

 

כבודו הפרופסור לוירולוגיה, מה שאתה מציע זה סגר הפוך, לסגור את האוכלוסיות בסיכון ולא את הוירוס (בשניהם זה לנסות כדי לצמצם).

שזה בדיוק, אבל בדיוק, מה ששוודיה ניסתה ורק אתמול הודו בטעות, טעות כזו שמראש הם היו היחידים שעשו אותה (יחד עם הבריטים שעשו סיבוב פרסה מהיר, אבל זה היה מאוחר מדי).

 

או במילים אחרות - תוותר, זה רעיון שלא עובד.

 

@khalil מעניין שעד שחזרת לדיון לא טרחת להגיב לנושא שוודיה, החקירה, והאפידימיולוג שהודה בטעות, ואפילו אומר שבדיעבד היה פועל אחרת.

וכמובן שמתנגדי הסגר כמו מתנגדי החיסונים ידאגו לפרסם רק את החצי אמת שנוחה לפוזיציה שלהם.

העניין הוא שכמו מתנגדי החיסונים, גם הטענות שלהם משוללות בסיס מדעי וצריכות עיוותי נתונים או עצימת עין כדי לא לראות כמה הטענות לא מחזיקות מים.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

לא יודע למה אילת אינה מוזכרת בטבלאות.

זה נכון שמספר החולים קטן מאוד,[יחסית] כרגע, אבל..

בקופת חולים איפה שאשתי עובדת,[אחות אחראית], התגלה החולה עובד הזר, במלון "קלאב הוטל".

מיותר לציין שהמלון הזה בתקופה האחרונה היה מפוצץ באורחים, ששמו ז*ן על מסכות, ועל ריחוק חברתי, שזו מילה שאינה קיימת בלקסיקון שלהם.

הוא אכל ושתה, בחדר אוכל של העובדים, והסתובב בין האורחים במלון. גם עסק בניקיון של החדרים שלהם. ובעוד עבודות. 

כולי תקווה שמשרד הבריאות תדאג לגלות לאורחים ששהו בחדרים שהוא ניקה וסידר, להיכנס לבידוד.

וגם לעובדים שהיו לידו, וגם לאלה שישנים באותו חדר.

פה כולם מתעסקים בנדבקים בבתי הספר. הגיע הזמן שבמשרד הבריאות התעוררו מהתרדמת, ויתחילו לבדוק ברצינות את אזור אילת. 

לאחר ההתערבבות שהייתה פה בחג, עם אלפי אנשים בצפיפות נוראית בטיילת, ועל אי שמירה על הכללים בבתי המלון, אני לא התפלא אם לא תהיה כאן התפרצות משמעותית.

מה נסגר איתם? בסין יכולים לבדוק 11 מיליון ב 10 יום, וכאן אי אפשר להגיע אפילו ל 15000 איש?

עריכה אחרונה על ידי yossiaviel
פורסם

סין זה סין. אין מה להשוות.

לא מבחינת יכולת, לא מבחינת מספרים, ולא מבחינת אמינות.

 

 

לפני 19 דקות, m3x7r3m3 כתב:

כמובן שמתנגדי הסגר כמו מתנגדי החיסונים ידאגו לפרסם רק את החצי אמת שנוחה לפוזיציה שלהם.

טוב זה דיבייט, כול אחד מראה את הנקודה שלו, מה אתה רוצה שיהיה?

 

 

[אגב חליל, לא אשמתך אבל זה כול כך מציק שיש את הזה של ההקלטה באמצע, מטריף אותי, לא שאני מתכוון לצפות בשעה דיון על סגר בארהב]

אבל, דיפדפתי ממש טיפה.

ב 4:47 הוא אומר:

The lockdown came too late to flatten the curve.

לא יודע את הקונטקסט, אבל זה מתיישב עם הביקורת על טראמפ שהוא זילזל בוירוס ולא עשה מספיק.

בישראל הסגר לא הגיע מאוחר מדי.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 26 דקות, yossiaviel כתב:

לא יודע למה אילת אינה מוזכרת בטבלאות.

זה נכון שמספר החולים קטן מאוד,[יחסית] כרגע, אבל..

בקופת חולים איפה שאשתי עובדת,[אחות אחראית], התגלה החולה עובד הזר, במלון "קלאב הוטל".

מיותר לציין שהמלון הזה בתקופה האחרונה היה מפוצץ באורחים, ששמו ז*ן על מסכות, ועל ריחוק חברתי, שזו מילה שאינה קיימת בלקסיקון שלהם.

הוא אכל ושתה, בחדר אוכל של העובדים, והסתובב בין האורחים במלון. גם עסק בניקיון של החדרים שלהם. ובעוד עבודות. 

כולי תקווה שמשרד הבריאות תדאג לגלות לאורחים ששהו בחדרים שהוא ניקה וסידר, להיכנס לבידוד.

וגם לעובדים שהיו לידו, וגם לאלה שישנים באותו חדר.

פה כולם מתעסקים בנדבקים בבתי הספר. הגיע הזמן שבמשרד הבריאות התעוררו מהתרדמת, ויתחילו לבדוק ברצינות את אזור אילת. 

לאחר ההתערבבות שהייתה פה בחג, עם אלפי אנשים בצפיפות נוראית בטיילת, ועל אי שמירה על הכללים בבתי המלון, אני לא התפלא אם לא תהיה כאן התפרצות משמעותית.

מה נסגר איתם? בסין יכולים לבדוק 11 מיליון ב 10 יום, וכאן אי אפשר להגיע אפילו ל 15000 איש?

 

 

למה להכניס לפאניקה,  מה שקורה באילת נשאר באילת, אלא אם כן האורחים לוקחים את זה איתם ומפזרים לכל הארץ.

אם זה המצב והחולים שנדבקו מהעובד הזר כבר יצאו מאילת יהיה מאוד קשה ולא יעיל למצוא אותם ולבודד אותם.

בנוסף הנזק הכללי שיגרם למלונות (אם יודיעו שהייתה הדבקה המונית במלון באילת) גבוה מאוד ביחס לאיתור מוקדם של כמה חולים.

ולכן עכשיו אנחנו במוד שמעדיפים את הכללה על פני הבריאות.

 

ככה זה יאפשר לנו לבדוק את המשפט "לא היה צריך לעשות סגר"

פורסם
לפני 49 דקות, yossiaviel כתב:

לא יודע למה אילת אינה מוזכרת בטבלאות.

זה נכון שמספר החולים קטן מאוד,[יחסית] כרגע, אבל..

בקופת חולים איפה שאשתי עובדת,[אחות אחראית], התגלה החולה עובד הזר, במלון "קלאב הוטל".

מיותר לציין שהמלון הזה בתקופה האחרונה היה מפוצץ באורחים, ששמו ז*ן על מסכות, ועל ריחוק חברתי, שזו מילה שאינה קיימת בלקסיקון שלהם.

הוא אכל ושתה, בחדר אוכל של העובדים, והסתובב בין האורחים במלון. גם עסק בניקיון של החדרים שלהם. ובעוד עבודות. 

כולי תקווה שמשרד הבריאות תדאג לגלות לאורחים ששהו בחדרים שהוא ניקה וסידר, להיכנס לבידוד.

וגם לעובדים שהיו לידו, וגם לאלה שישנים באותו חדר.

פה כולם מתעסקים בנדבקים בבתי הספר. הגיע הזמן שבמשרד הבריאות התעוררו מהתרדמת, ויתחילו לבדוק ברצינות את אזור אילת. 

לאחר ההתערבבות שהייתה פה בחג, עם אלפי אנשים בצפיפות נוראית בטיילת, ועל אי שמירה על הכללים בבתי המלון, אני לא התפלא אם לא תהיה כאן התפרצות משמעותית.

מה נסגר איתם? בסין יכולים לבדוק 11 מיליון ב 10 יום, וכאן אי אפשר להגיע אפילו ל 15000 איש?

 

המחקר האחרון בנושא הדבקה ממשטחים מראה שהוירוס לא מדבק הרבה ממשטחים, כלומר הוא לא מסוגל להדביק אחרי זמן דיי קצר.

 

לפני 28 דקות, David32 כתב:

זה דיבייט, כול אחד מראה את הנקודה שלו, מה אתה רוצה שיהיה?

 

כרכע זה לא דיבייט, זה דברים של צד אחד. במה זה שונה מאותו וויטקובסקי שהיה מעלה את הסרטון של עצמו ליוטיוב?

מפתיע אותך שהקטע שדלף הוא של המתנגד לסגר?

אותי לא, זה חלק מהאסטרטגיה שלהם, זה נועד לנסות לקבע בתודעה הציבורית שיש להם טענות שאין להם מענה מהצד השני.

מי שנוקט באסטרטגיה כזו היא מי שהתוכן עצמו לא מספיק כדי לשכנע.

 

לפני 8 שעות, khalil כתב:

נערך דיבייט בסוהו פורום בניו יורק בקשר למדיניות הסגר, הדיבייט היה בין Knut Wittkowski איפידימיולוג בכיר ומתנגד לסגר, ובין Marty Makary מנתח ופרופסור לרפואה ציבורית מJHU ותומך במדיניות הסגר.

אין לי את כל הדיבייט ותוצאות הדיבייט עוד לא פורסמו (סוקרים את הדעות לפני ואחרי ורואים מי הצליח לשנות את דעתו), אבל הקטע של ויטובסקי כבר דלף, צפיה מהנה. 

 

 

 

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 1 שעה, David32 כתב:

סין זה סין. אין מה להשוות.

לא מבחינת יכולת, לא מבחינת מספרים, ולא מבחינת אמינות.

 

 

טוב זה דיבייט, כול אחד מראה את הנקודה שלו, מה אתה רוצה שיהיה?

 

 

[אגב חליל, לא אשמתך אבל זה כול כך מציק שיש את הזה של ההקלטה באמצע, מטריף אותי, לא שאני מתכוון לצפות בשעה דיון על סגר בארהב]

אבל, דיפדפתי ממש טיפה.

ב 4:47 הוא אומר:

The lockdown came too late to flatten the curve.

לא יודע את הקונטקסט, אבל זה מתיישב עם הביקורת על טראמפ שהוא זילזל בוירוס ולא עשה מספיק.

בישראל הסגר לא הגיע מאוחר מדי.

גם לי זה הפריע, מצד שני, מי יכול לסרב לכמה דק׳ של אנגלית במבטא גרמני חביב? אבל נראה שהסרטון הוסר.

 

הוא מעלה טעונים טובים ונשמעים לי הגיוניים. הוא מסביר אותם שלב אחר שלב.עושה רושם שסגר - כן או לא - הפך לעוד נושא שהוא כמו דת לחלק מהאנשים. חבל. ההשפעה שלו ככ אקוטית על כולנו, שקשה להפריז בחשיבות של הצגת דעות מהסוג שמציג הפרופ׳ בסרטון.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
×
×
  • תוכן חדש...