Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 5 דקות, Transporter כתב:

אבל מה אכפת למורה ? היא באה לשתות קפה להעביר 5 שעות ולבלבל תמוח לחברות שלה אפילו שהיא יודעת שמסוכן לה להתקרב אליהן כי הן נחשפו ל 30 תלמידים

למה שהיא תתקשר? ועוד על חשבון הזמן הפנוי שלה ?

וואו. 🤦‍♂️

 

לפני 5 דקות, Transporter כתב:

לי אין ילדים טמבלים בני 15 שעושים מה שבא להם

כן, עם איך שאתה מציג את עצמך פה, אני בטוח שהם יתחנכו על ערכים של כבוד והתחשבות בזולת.

עריכה אחרונה על ידי Blaz00r
  • אהבתי 1
פורסם (נערך)
לפני 7 דקות, Or05230 כתב:

האם אתה מוכן לכבות את המוזיקה בכל פעם שיש התקהלות ואחראי הקורונה באולם לא אוכף?@Transporter

Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk
 

 

לא

אבל מוכן לייעץ לבעל האולם להתקשר למוקדים שאמרתי ולדאוג שיטפלו בזה

האולם הוא לא שלי ואני לא אחראי על זה. גם כשכל ההפקה רשומה עליי אין לי שום אחריות על האכיפה

זה אחריות של בעל האולם ובעל האירוע

אני שומר על הכללים בשבילי ובשביל מי שקרוב אליי

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 20 דקות, Transporter כתב:

אגב רק בשביל שתבין כמה שטויות דיברו שם, לא צריך שום כבאית או אמבולנס נוכחים במקום.  כדי להוציא אישור הפעלת זיקוקים המפעיל המורשה הולך למשטרה ומקבל אישור מחבלן  שבודק שאפשר להפעיל שם, אין תחתנת דלק או מתח גבוה באיזור ומאפשר לך להפעיל.  צריך להיות במרחק 25-50 מטר מהקהל, והמרפסת שלהם לגמרי מאפשרת מרחק שכזה, חוץ מזה שיכלו בקלות להפעיל את זה מהאתר בניה ליד או מהחניון עפר.

 

אבל גם אתה לא מדייק כל כך:

ציטוט
  • בהפעלה בסמוך למקומות רגישים- כגון בתי חולים, תחנות דלק , מקום אחסון חומרים מסוכנים וכו' יש לשמור על מרחקי בטיחות כפולים.
  • יש להקפיד על דיפונים לכלל הזיקוקים של 2/3 עד 3/4 מגובה הזיקוק, בדיפוני חול או שקי חול מסביב לכל כוורת או אגד קנים, לאחר שהוצבו בשטח מהודק כראוי. חל איסור על דיפון בכל חומר מלבד חול, ודאי שלא אבנים, לבנים או ברזלים
  • המוסד לבטיחות ולגהות ממליץ שכל קני שיגור בודדים, כלובי קנים או כוורות לפי העניין ללא יוצא מן הכלל יהיו קבורים או מדופנים, לרבות בהפעלה חשמלית של קני שיגור שקוטרם אינו עולה על 150 מ"מ - "6 בהן הדרישה היא להתקינם ולייצבם בצורה בטוחה, כך שבזמן ההפעלה לא יסטו ממקום הצבתם ובלבד שהמורשים ימצאו במרחק בטחון מתאים בשטח ההפעלה.
  • יש לשמור על זווית ההפעלה נגד כיוון הרוח, אך בכל מצב הזווית לא תקטן מ-75 מעלות
  • יש לוודא כי גידור שטח ההפעלה הוא 10 מטר לכל הפחות. בשטח זה אין להדליק אש ואין לעשן
  • הפעלה מגגות מחייבת אישור קונסטרוקטור, המהווה אסמכתה לעמידות הגג בפני  כוחות הירי
  • כל הפעלת זיקוקין דינור מחייבת היתר של מפקח עבודה אזורי, זיקוקין עד לקוטר 38 מ"מ מחייבים אישור רמ"ס וחבלה במשטרה, זיקוקין מעל 38 מ"מ ופגזים מחייבים בנוסף אישור כב"א(כיבוי אש) ומד"א.
  • יש לדאוג לנוכחות אמבולנס ומכבי האש במקום ההפעלה – על פי דרישות שירותי הכבאות ומד"א
  • בתום האירוע ובאור ראשון יש לבצע סריקה יסודית בשטח ההפעלה ועד קצות מרחקי הביטחון לפחות, כדי לוודא שלא נשארו נפלים בשטח

 

אתה כותב 25-50 מטר. אם מדברים על 50 מטר אזי מדובר בזיקוקים בקוטר מ 38 עד 65 מ"מ ועבורם צריך לקבל אישורי מד"א וכיבוי אש (בנוסף לאישורי מפקח עבודה, רמ"ס וחבלה במשטרה). מקור.

 

בא, מדובר בנובורישים פר אקסלנס. עם כל הכבוד להצלחתם ועושרם, אין ספק שלהרים אירוע כזה בעוד יש מליון מובטלים בארץ זה לגמרי טוב טעם. עוד אהבתי את הקצין הבכיר (בדימוס) שנתן להם קצת פרוטיקשין מול שוטרי הסיור וניפנף אותם.

  • אהבתי 2
בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם

@Transporter אתה לא מורה, וכנראה שאין לך ילדים. גם בימים כתיקונם מורים מקדישים לפחות מחצית מכל שיעור לענייני מנהלה ומשמעת, עם דגש על השני. אם יצטרכו לשחק כל דקה בענייני מסיכות הם לא יוציאו מפיהם משפט מחכים אחד בשיעור. אבל נושא זכויות וחובות התלמיד והוריו חורגים ממסגרת השרשור, כך שלא אחזור על מה שכתבתי לפני יומיים - שלושה.

 

 

ולגבי המסיבות שלך, בבקשה הקפד והשמע בהן כל כמה דקות את הוראות משרד הבריאות, כמו שעושים ברמי לוי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 1 דקה, Gosser1860 כתב:

 

אבל גם אתה לא מדייק כל כך:

 

אתה כותב 25-50 מטר. אם מדברים על 50 מטר אזי מדובר בזיקוקים בקוטר מ 38 עד 65 מ"מ ועבורם צריך לקבל אישורי מד"א וכיבוי אש (בנוסף לאישורי מפקח עבודה, רמ"ס וחבלה במשטרה). מקור.

 

בא, מדובר בנובורישים פר אקסלנס. עם כל הכבוד להצלחתם ועושרם, אין ספק שלהרים אירוע כזה בעוד יש מליון מובטלים בארץ זה לגמרי טוב טעם. עוד אהבתי את הקצין הבכיר (בדימוס) שנתן להם קצת פרוטיקשין מול שוטרי הסיור וניפנף אותם.

 

כתבתי בפירוש שצריך לקבל אישור משטרה לזה. אם היה אישור או לא היה אישור, זה מה שבודקים כרגע

אבל מה שחיפשו להראות בתקשורת זה בדיוק את מה שכתבת בשורה האחרונה..."בזמן שאתם יושבים בבית בלי פרנסה יש בנאדם שיכול להרשות לעצמו להפיק אירוע בעלות ככה וככה"

עכשיו ברור שיש אנשים שיגידו שיהיה לו לבריאות, יש לו כסף שיחגוג (ובצדק)

אז הוסיפו גם את העניין עם הזיקוקים וכמה זה הפריע לכל הסביבה ואז הראו אישה אחת שבטח הכתיבו לה מה להגיד

לא ראיתי שום סביבה שזה הפריע לה

 

מי שיש לו כסף יכול לעשות אירוע  ולא צריך לתת דין וחשבון לאף אחד שנמצא כרגע במצב כלכלי פחות טוב. 

לפני 2 דקות, sperial כתב:

@Transporter אתה לא מורה, וכנראה שאין לך ילדים. גם בימים כתיקונם מורים מקדישים לפחות מחצית מכל שיעור לענייני מנהלה ומשמעת, עם דגש על השני. אם יצטרכו לשחק כל דקה בענייני מסיכות הם לא יוציאו מפיהם משפט מחכים אחד בשיעור. אבל נושא זכויות וחובות התלמיד והוריו חורגים ממסגרת השרשור, כך שלא אחזור על מה שכתבתי לפני יומיים - שלושה.

 

 

ולגבי המסיבות שלך, בבקשה הקפד והשמע בהן כל כמה דקות את הוראות משרד הבריאות, כמו שעושים ברמי לוי.

 

אוקי אז המורים לא יכולים לאכוף את זה, בוא ניתן לכל התלמידים להדבק

אחלה פתרון

פורסם

 

לפני 26 דקות, Transporter כתב:

אנשים עושים רעש במרפסת כל הזמן גם אם הם פשוטים וגם אם הם לא פשוטים

לגמרי. זו הטענה שלי אל מול ההשוואות שלך בין השכונה שלך לפלורנטין. 

אנשים גם עוברים על ההנחיות גם אם הם פשוטים וגם אם הם לא פשוטים.

לפני 28 דקות, Transporter כתב:

אני לא יודע איך העברית שלך

לא סיימתי אולפן. אני מתקשר פה בעזרת גוגל טרנסלייט בין העבודה בניקיון לעבודה בהובלות.

אתה חייב לאפשר לעצמך לצאת מסטראוטיפים לפעמים.

לפני 24 דקות, Transporter כתב:

אישה מבוגרת נבהלה מזיקוקים ? מעניין, בתל אביב כל כמה שבועות מפעילים זיקוקים בכל מיני הזדמנויות. שלא לדבר על אנשים שגרים באיזורים של גני אירועים

איזה מפתיע זה שבמדינה שבה רובינו חווינו אינטיפדה, טילים, ישיבה במקלטים וממדים, אנשים נבהילם מרעש חזק ובלתי צפוי, אה?

אני גר שנים במרכז תל אביב. חוץ מיום העצמאות אני לא שומע פה זיקוקים.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
Just now, יבגניפ כתב:

 

לגמרי. זו הטענה שלי אל מול ההשוואות שלך בין השכונה שלך לפלורנטין. 

אנשים גם עוברים על ההנחיות גם אם הם פשוטים וגם אם הם לא פשוטים.

 

 

לא אמרתי שלא

אמרתי שאת זה לא מסקרים כי זה לא מעניין אף אחד

אם יראו שמישהו עשה מסיבה בפרדס חנה והדליק זיקוקים רוב האנשים יגידו סבבה לו..

 

אבל אם יגידו שבזמן שלאנשים אין כסף עשו מסיבה של העשירון העליון במגדלי יוקרה והביאו שף מהשורה הראשונה וסוללה של זמרים וירמזו שלא שמרו על ההנחיות (עובדה שהמשטרה לא מתלוננת על זה, אז כן שמרו)

את זה תמיד כיף לראות ולשתף

לפני 2 דקות, יבגניפ כתב:

לא סיימתי אולפן. אני מתקשר פה בעזרת גוגל טרנסלייט בין העבודה בניקיון לעבודה בהובלות.

אתה חייב לאפשר לעצמך לצאת מסטראוטיפים לפעמים.

 

 

עובדה שלא טרחת לראות שפרסמו שבכלל לא עברו שם על שום הנחיות

פורסם
Just now, Transporter כתב:

מי שיש לו כסף יכול לעשות אירוע  ולא צריך לתת דין וחשבון לאף אחד שנמצא כרגע במצב כלכלי פחות טוב. 

מה זה שווה בלי קצת סולידריות? כמו שאמרתי (ואמרו כאן) נובורישים.

 

לפני 2 דקות, Transporter כתב:

לא ראיתי שום סביבה שזה הפריע לה

באמצע שכונת מגורים. מבוגרים, הלומי קרב וחיות מחמד.

 

לפני 1 דקה, Transporter כתב:

כתבתי בפירוש שצריך לקבל אישור משטרה לזה.

כן כתבת. זה לא מספיק. צריך אישורים מכמה גורמים שונים. זה מה שניסיתי להדגיש.

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם
לפני 2 דקות, יבגניפ כתב:

איזה מפתיע זה שבמדינה שבה רובינו חווינו אינטיפדה, טילים, ישיבה במקלטים וממדים, אנשים נבהילם מרעש חזק ובלתי צפוי, אה?

אני גר שנים במרכז תל אביב. חוץ מיום העצמאות אני לא שומע פה זיקוקים.

 

אין שום קשר בין הפעלה של זיקוק ליירות של טיל. שני דברים שונים לגמרי בצליל ובעוצמה

במיוחד כשזה מלווה במוזיקה חזקה מסביב. קשה לנחש שזה זיקוקים, אין ספק

אם המחוקק במדינת ישראל שבה רובינו חווינו אינטפדה וטילים היה חושב שזה מסכן את בריאות הציבור, לא היה מאפשר הפעלת זיקוקים בימים שהם לא ימי חג

נכון להיום  כל עוד מקפידים על הכללים הבסיסיים אפשר להפעיל כל יום.

פורסם
לפני 5 דקות, Transporter כתב:

מי שיש לו כסף יכול לעשות מה שבא לו ולא צריך לתת דין וחשבון לאף אחד.

הנה, תיקנתי לך

  • מצחיק 1
פורסם
Just now, Gosser1860 כתב:

מה זה שווה בלי קצת סולידריות? כמו שאמרתי (ואמרו כאן) נובורישים.

 

 

תסלח לי

אם יש לי כסף ויש בר מצווה לבן שלי אני אבחר איך לחגוג לו

אם בא לי שהוא יצנח מהשמיים אז הוא יצנח מהשמיים

אני לא חייב דין וחשבון לא לך ולא לאף אחד שרואה את זה בטלוויזיה ולא סוגר את החודש

אבל זה בדיוק מה שרצו בכתבה הזאת, לגרום לאנשים לשנוא את האירוע הזה בגלל המצב הכלכלי

לפני 1 דקה, Gosser1860 כתב:

 

באמצע שכונת מגורים. מבוגרים, הלומי קרב וחיות מחמד.

 

כן כתבת. זה לא מספיק. צריך אישורים מכמה גורמים שונים. זה מה שניסיתי להדגיש.

 

שוב

אם הייתה בעיה עם הפעלת זיקוקים המחוקק היה קובע שרק בימי חג מותר להפעיל

אין בעיה עם זה

יש אולמות אירועים ש 3 פעמים בשבוע מפעילים בהם זיקוקים  והרעש מגיע גם לשכונות בסביבה. נכון להיום אין שום איסור כזה

 

זה לא באמת משנה דרך מי צריך לעבור כדי להשיג את האישור. אם אתה צריך לעבור רק דרך חבלן או דרך קצין + מד"א + מכבי אש

אם יש אישור זה אומר שעברת דרך כולם. זה שתתחיל להכנס לקטנות ואם צריך לעבור דרך תת ניצב או פקד זה לא ישנה את התגובה שלי

פורסם

כאשר אתה מפריע לסביבה ואף מסכן אותה אתה חייב דין וחשבון.

 

 

אני מניח שלמשפחה של סלב עם קשרים במשטרה יחליקו את העניין. מתחבר לגמרי למשטר המסיכות שעליו אתה מתלונן. זה וזה חוסר אכיפה. 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 3 דקות, Blaz00r כתב:

הנה, תיקנתי לך

 

זאת בחירה שלך לשנות מה שכתבתי ולהציג את זה בתור ציטוט שלי

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 3 דקות, Transporter כתב:

עובדה שלא טרחת לראות שפרסמו שבכלל לא עברו שם על שום הנחיות

אירוני קצת שאתה שואל על רמת העברית שלי, כי אתה לא מבין מה הטענה שלי.

לא כתבתי בשום מקום שהמסיבה עוברת על הנחיות.

המסיבה הזו היא מפגן של טעם רע וחוסר התחשבות בשכנים. והיא היתה כזו גם בפרדס חנה, פלורנטין או במוחוסרנסק.

קשרתי אליה כי היא אפיזודה קטנה שבסך הכל מראה שגם אצלכם במרפסות ההתנהלות היא התנהלות ״רגילה״. פשוט עם יותר כסף. והנה, הצלחתי להוביל אותך למסקנה הזו.

ועשיתי את זה כדי לנסות להראות לך את מה שכבר טענו או הראו לך מספר רב של מגיבים כאן: אתה מחליט על גבולות גזרה מסוימים לעצמך ומזלזל או מגלה חוסר אמפתיה כלפי כל השאר. אבל עבירה על הנחיות הסגר במרפסת במגדל, לא שונה מעבירה על הנחיות הסגר ברחוב בפלורנטין. זה הכל.

 

 

 

 

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
×
×
  • תוכן חדש...