Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 3 שעות, יבגניפ כתב:

אתה חייב ללמוד לקבל כעובדה את הטענה הבאה:

למרות שאתה רגיל לחשוב שסגנון ורמת החיים שלך מעוררים קנאה אצל כולם, ואתה גם נורא נהנה לזרוק כאילו בנונשלנטיות איזה פרט אחר בכל פעם שידגיש את זה - אצל רובינו התאורים שלך יובילו לכל היותר לחצי חיוך ומשיכה בכתפיים.

 

מה שמתואר בכתבות מאתמול על הזיקוקים וכו' לא נראה לי כ"חגיגה", אלא סיוט מתמשך שלי היה כנראה גורם לקפוץ מהמרפסת במגדל. הכי יקר, ראוותני, צעקני, וכו', לא בהכרח מוביל לתוצאה הכי מהנה או טובה. 

 

לא מצפה ממך להודות בזה, זאת עובדה שהוכיחו אותה עשרות פעמים לפני

אם היה מדובר במשפחה אנונימית משכונה סטנדרטית לא היו אומרים שום דבר

אני לא צריך שתאשר את זה כדי שאני אדע שאני צודק

 

זיקוקים מאז ומתמיד זה משהו שאנשים אוהבים לראות, לך זה נראה סיוט, תרשה לי לגחך

הפעלה של חצי דקה זיקוקים עולה 2500 שח

אם אתה קורא לחצי דקה או דקה בשעה 22:00 שזו שעה שאפשר להרעיש בה סיוט, התגובה שלך באמת לא שווה התייחסות 

פורסם (נערך)

בזמן שאתם מתקשקשים לכם על עלילות טרנספורטר והמרפסת, קרו דברים.

 

בשוודיה החליטו לפתוח בחקירה בנושא הקורונה בגלל מספר המתים הגבוה, עוד לא עברו כמה שעות מהפרסום הזה והאפידימיולוג הראשי של שוודיה מודה בטעות, ואומר שהיה פועל אחרת בדיעבד

שימו לב לציטוט הבא:

 

ציטוט

"יש יותר מדי מתים", הסכים טגנל לאמירה של המראיין ואמר: "אם הייתי יודע מה שאני יודע היום, אני חושב ששוודיה הייתה נוקטת בצעדים דומים יותר לאלה ששאר העולם נקט בהם - היינו נוקטים מדיניות שהיא סוג של אמצע בין זו שנקטנו בה לזו של יתר המדינות".

 

שיעור חשוב לכל חובבי השוודים

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3
  • רעיון טוב! 2

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

גם אם באורח פלא לוירוס הזה יש גל אחד (static מישהו?), הרי שההחלטה לסגר הייתה הכי טובה שאפשר

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

הממממ למה אין [עדיין] התפרצות.

שומרים מרחק.

אין מסיבות.

שומרים על היגיינה.

המסעדות בהולנד נפתחו רק לפני יומיים (במתכונת קורונה, בפנים עד מקסימום 30 איש, בחוץ כמה שאפשר תוך כדי שמירת מרחק של מטר וחצי)

בתחצ חייבים מסיכות.

 

מדוע באמת חזרה הדרגתית תוך כדי הקפדה על כול הנהלים לא יצרה גל חדש.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

@David32 באמת, לפחות ממך ציפיתי לאיזה תגובה על ה-static 😁

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אכן כשקוראים לא רק את הכותרת רואים את הסיבות הרגילות, קרני UV בהחלט מקצרות את זמן שהיית הנגיף על משטחים, מסכות, שמירת מרחק וחוסר התקהלות. בקיצור TRANSPORTER חיזקת בפרסום הכתבה את הטענות שהתקהלות המונית תגרום להמשך ההפצה...

 

Miata ND2

 

פורסם
לפני 4 דקות, m3x7r3m3 כתב:

@David32 באמת, לפחות ממך ציפיתי לאיזה תגובה על ה-static 😁

 

אני מספיק טוב?

 

Need a meme for a linker failure when type cohercing an in-class ...

  • רעיון טוב! 1
בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם
לפני 27 דקות, m3x7r3m3 כתב:

בזמן שאתם מתקשקשים לכם על עלילות טרנספורטר והמרפסת, קרו דברים.

 

בשוודיה החליטו לפתוח בחקירה בנושא הקורונה בגלל מספר המתים הגבוה, עוד לא עברו כמה שעות מהפרסום הזה והאפידימיולוג הראשי של שוודיה מודה בטעות, ואומר שהיה פועל אחרת בדיעבד

שימו לב לציטוט הבא:

 

 

שיעור חשוב לכל חובבי השוודים

 

אתה יודע מה? זה גורם לי לחבב אותם אפילו יותר.

אתה מתאר לעצמך את גרוטו, בר סימן טוב או מישהו מהחברים שלהם מודים בטעויות שהם עשו? (אני אפילו לא מדבר על הפוליטיקאים, שם ברור שאין למה לצפות).

רק תראה את התגופפות אתמול בין בר סימן טוב לבנט על כמויות הבדיקות.

פורסם (נערך)
לפני 19 דקות, m3x7r3m3 כתב:

@David32 באמת, לפחות ממך ציפיתי לאיזה תגובה על ה-static 😁

חשבתי לרגע לפרק פה את העיניין הזה ליסודות שלו, כי הרי זה בתכלס אקסטרן, אבל יכול להיות שהוא לא משתנה, ואם הוא לא משתנה אקסטרני אז כבר עדיף להיות דפיין וזהו. אבל זה מיותר, לא כך?

בהתחלה רשמתי פה סטאטיק, אבל זה תלוי איך אתה בונה את המערכת.

לפני 9 דקות, garicho כתב:

אתה מתאר לעצמך את גרוטו, בר סימן טוב או מישהו מהחברים שלהם מודים בטעויות שהם עשו?

בכלליות בישראל פחות אוהבים להודות בטעויות. 

אני לא מתאר לעצמי את אחד מהם, או ביבי, עומדים ואומרים טעינו. 

אבל למה ככה? תחשוב אופטימי.

עריכה אחרונה על ידי David32
  • אהבתי 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 1 דקה, David32 כתב:

אז כבר עדיף להיות דפיין וזהו

 

אוי לא. רק לא דפיין vs. סטאטיק קונסט. לא נצא מזה.

  • מצחיק 1
בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם
לפני 11 דקות, Gosser1860 כתב:

 

אני מספיק טוב?

 

Need a meme for a linker failure when type cohercing an in-class ...

 

ברור שאתה מספיק טוב, וגם בגלל שאתה פחות פעיל בשרשור הזה מדוד אז זו גם הפתעה 😘

 

לפני 7 דקות, garicho כתב:

אתה יודע מה? זה גורם לי לחבב אותם אפילו יותר.

אתה מתאר לעצמך את גרוטו, בר סימן טוב או מישהו מהחברים שלהם מודים בטעויות שהם עשו? (אני אפילו לא מדבר על הפוליטיקאים, שם ברור שאין למה לצפות).

רק תראה את התגופפות אתמול בין בר סימן טוב לבנט על כמויות הבדיקות.

 

גרוטו לא יודע, הבנאדם מצטייר דרמה קווין, וכאלה בד"כ לא נוטים להודות בטעויות.

אבל בר סימן טוב למיטב זכרוני אמר שהוא בטוח שהוא עשה טעויות בראיון לעובדה.

לא פירט מה ואיך, אלא שהזמן לזה יבוא אחרי המגיפה, עוד מעט יהיה לו הרבה זמן ואני בטוח שיראיינו אותו על זה.

 

פשוט במודל השוודי לא היה אפשר להסתיר יותר את הקטסטרופה.

 

לפני 1 דקה, David32 כתב:

חשבתי לרגע לפרק פה את העיניין הזה ליסודות שלו, כי הרי זה בתכלס אקסטרן, אבל יכול להיות שהוא לא משתנה, ואם הוא לא משתנה אקסטרני אז כבר עדיף להיות דפיין וזהו. אבל זה מיותר, לא כך?

 

הוירוס אקסטרן, אבל הגל עצמו לא, זה כמו משתנה לוקלי שמקבל ערך מבחוץ, הערך בא מבחוץ אבל המקום בשבילו נמצא אצלך.

חוצמזה ל-define יש undef

  • רעיון טוב! 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

דיוויד, השפה שלך רק ליודעי ח"ן. בבקשה עבור להולנדית, כדי שגוגל יוכל לתרגם.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...