Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 10 דקות, יבגניפ כתב:

 

לגמרי. זו הטענה שלי אל מול ההשוואות שלך בין השכונה שלך לפלורנטין. 

אנשים גם עוברים על ההנחיות גם אם הם פשוטים וגם אם הם לא פשוטים.

לא סיימתי אולפן. אני מתקשר פה בעזרת גוגל טרנסלייט בין העבודה בניקיון לעבודה בהובלות.

אתה חייב לאפשר לעצמך לצאת מסטראוטיפים לפעמים.

איזה מפתיע זה שבמדינה שבה רובינו חווינו אינטיפדה, טילים, ישיבה במקלטים וממדים, אנשים נבהילם מרעש חזק ובלתי צפוי, אה?

אני גר שנים במרכז תל אביב. חוץ מיום העצמאות אני לא שומע פה זיקוקים.

וואלה? ואני עוד הייתי בטוח שהיבגני שהיה בין המובילים שהעבירו לי ולאשתי את הדירה היה אתה...

אתה צריך להפסיק להילחם. הבן אדם מזכיר את הטורטלים מארץ נהדרת... זה אבוד

  • מצחיק 1
פורסם
לפני 2 דקות, sperial כתב:

כאשר אתה מפריע לסביבה ואף מסכן אותה אתה חייב דין וחשבון.

 

 

אני מניח שלמשפחה של סלב עם קשרים במשטרה יחליקו את העניין. מתחבר לגמרי למשטר המסיכות שעליו אתה מתלונן. זה וזה חוסר אכיפה. 

 

שוב

יש חוק

החוק להפעלת זיקוקים דורש מרחק מתחנות דלק, חשמל  ומרחק מאנשים לפי התקנות

אין חוק שאומר שבשעה 22:00 אסור להפעיל זיקוקים

כל עוד עשו את זה על פי החוק השכנים יכולים לדבר לקיר

 

גם לי לא נוח שחוסמים כבישים בגלל מירוץ בתל אביב, אבל זה מאושר ע"י המשטרה ולא מעניין אף אחד מה אני חושב ומה אני רוצה ובצדק

 

כאמור, הגיעה משטרה והשוטרים לא ראו שום הפרה של ההנחייות, אז אין טעם לטחון את זה. 

 

פורסם (נערך)
לפני 10 דקות, Transporter כתב:

 

אם המחוקק במדינת ישראל שבה רובינו חווינו אינטפדה וטילים היה חושב שזה מסכן את בריאות הציבור, לא היה מאפשר הפעלת זיקוקים בימים שהם לא ימי חג

נכון להיום  כל עוד מקפידים על הכללים הבסיסיים אפשר להפעיל כל יום.

 

שמע, הבטחון בו אתה כותב דברים לא נכונים בשרשור הזה מעפילה אפילו על תחזיות סוף העולם.

 

https://www.kolzchut.org.il/he/הגבלת_רעש_מדירות_שכנים_או_מארועים_באזור_מגורים

 

 

ומכיוון שאתה מתקשה (כנראה) לקרוא טקסטים ארוכים:

 

בהתאם לתקנה 8א אסור להפעיל באזור מגורים זיקוקי דינור, חזיזים, נפצים ודומיהם המכילים חומרים נפיצים והגורמים לרעש (ניתן להפעילם במרחק העולה על 1,000 מטר מאזור המגורים, בין השעות 7:00 ל-22:00).

 

האיסור לא חל על ערבי חג ושבתות, ככה שכל יום זה בטוח לא.

עריכה אחרונה על ידי gadik6
  • רעיון טוב! 2

פורסם
לפני 7 דקות, Transporter כתב:

אין שום קשר בין הפעלה של זיקוק ליירות של טיל. שני דברים שונים לגמרי בצליל ובעוצמה

חוסר אמפתיה. שוב. 

לא מצפה שתבין שזקן שקופץ מרעש כזה לא מנהל תהליך מחושב בזמן אמת אם זה נשמע לו כמו סקאד או חגיגה של השכנים ליד.

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

קצת שאתה שואל על רמת העברית שלי, כי אתה לא מבין מה הטענה שלי.

לא כתבתי בשום מקום שהמסיבה עוברת על הנחיות.

המסיבה הזו היא מפגן של טעם רע וחוסר התחשבות בשכנים. והיא היתה כזו גם בפרדס חנה, פלורנטין או במוחוסרנסק.

קשרתי אליה כי היא אפיזודה קטנה שבסך הכל מראה שגם אצלכם במרפסות ההתנהלות היא התנהלות ״רגילה״. פשוט עם יותר כסף. והנה, הצלחתי להוביל אותך למסקנה הזו.

 

שוב תעבוד על העברית שלך

אני כתבתי שבפלורנטין אנשים יושבים ברחוב אחד על השני ושותים בירה בלי להקפיד על שום הנחיה (תועד בוויינט)

ואז אתה כותב לי שאתה לא טענת שהמסיבה עוברת על הנחיות, אבל גם אצלנו במרפסות ההתנהלות היא רגילה, כלומר כמו בפלורנטין

אז אולי תחזור לאולפן ותסגר עם עצמך מה אמרת ומה התכוונת

 

פורסם (נערך)

מה שאני מצאתי הוא שגם מ-7 עד 23 אסור להפעיל זיקוקים במרחק 1000 מ' מאיזור מגורים, למעט מספר ימי חג.

 

עריכה:  בדיוק מה שציטט @gadik6

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 11 דקות, sperial כתב:

אני מניח שלמשפחה של סלב עם קשרים במשטרה יחליקו את העניין.

לא יכול להיות!

איזה משטרה?

משטרה שלנו?

 

בטח שהם קיבלו את כול האישורים וגם לא ראו באירוע הפרעה בכלל. אני אישית בכלל לא מופתע מזה.

 

 

  • מצחיק 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 5 דקות, sperial כתב:

מה שאני מצאתי הוא שגם מ-7 עד 23 אסור להפעיל זיקוקים במרחק 1000 מ' מאיזור מגורים, למעט מספר ימי חג.

 

עריכה:  בדיוק מה שציטט @gadik6

 

בעל האירוע טוען שהיה אישור משטרה

בוא נראה מה יעלה אחרי שיבדקו את זה

פורסם (נערך)
לפני 11 דקות, Transporter כתב:

שיבדקו את זה

 

יש לפחות 200 מיליון סיבות שזה לא יקרה.

כמו עם הפתק מהרופא שנתן לשוטרים שלא יכל להגיע אתמול.

 

  

לפני 27 דקות, Transporter כתב:

תסלח לי

אם יש לי כסף ויש בר מצווה לבן שלי אני אבחר איך לחגוג לו

אם בא לי שהוא יצנח מהשמיים אז הוא יצנח מהשמיים

אני לא חייב דין וחשבון לא לך ולא לאף אחד שרואה את זה בטלוויזיה ולא סוגר את החודש

אבל זה בדיוק מה שרצו בכתבה הזאת, לגרום לאנשים לשנוא את האירוע הזה בגלל המצב הכלכלי

 

הכתבה לא מעניינת אותי כל כך. ההתייחסות לאירוע כן.

ובסדר, ענית על עניין האמפתיה והסולידריות כמה וכמה פעמים בשרשור הזה.

עריכה אחרונה על ידי Gosser1860
בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם (נערך)
לפני 24 דקות, Gosser1860 כתב:

הכתבה לא מעניינת אותי כל כך. ההתייחסות לאירוע כן.

ובסדר, ענית על עניין האמפתיה והסולידריות כמה וכמה פעמים בשרשור הזה.

 

שוב אני אומר

אם לבנאדם יש תקציב זכותו לקנות לבן שלו גם מטוס פרטי, אפילו אם לחברים מהכיתה שלו אין כסף לאוכל

הוא לא לחיות לפי הרמת חיים שלי או שלך ואין לאף אחד כאן זכות לשפוט אותו

יש לו כסף? הוא יבחר איך לחגוג ומה לקנות לבן שלו

זה טבע מגעיל כזה בישראל להכנס לאנשים לכיס

לשפוט אנשים שחיים ברמה כזו או אחרת ולהחליט אם מותר להם או לא

 

לפני 12 דקות, gadik6 כתב:

 

@יבגניפ תעבוד כבר על העברית שלך ותפסיק לבייש אותנו.

 

העברית שלי בסדר גמור

ההבדל בנינו שאני לא נכנס לחיים הפרטיים של הבנאדם ומחליט אם זה בסדר או לא בסדר שהוא יחגוג ככה

אם המשטרה תחליט שהכל היה כחוק הוא לא חייב לא לי ולא לך דין וחשבון על כמה זה עלה לו ומי אתה בכלל שתחליט אם מותר לו להוציא סכום כזה על אירוע או לא.

 

מצחיק שכל זה התחיל בלהגיד שהם לא הקפידו על ההנחיות

אחר כך הבינו שאין לזה בסיס אז עברו לזיקוקים

וכשהבינו שגם זה כנראה היה מאושר

יגידו שהוא פשוט חרא של בנאדם כי הוא חגג בר מצווה יוקרתית לבן שלו

כאילו שאנשים בשכונה הזאת לא רגילים לאירועים כאלה ויש שם אנשים חסרי יכולת שנפגעים מזה

והאמת שגם אם כן? הוא לא צריך לחשוב מה דעתם על זה כשהוא עושה אירוע יוקרה.

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

אתמול בלילה הייתה לי מסיבה במושב האחורי של הרכב בחוף פלמחים.

 

תגידו הייתי צריך לקבל אישור מהמשטרה בשביל זה ? 

  • אהבתי 1
  • מצחיק 2

איזה כייף לי :)

פורסם

מסיבת מסיכות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 32 דקות, Transporter כתב:

שוב תעבוד על העברית שלך

אני כתבתי שבפלורנטין אנשים יושבים ברחוב אחד על השני ושותים בירה בלי להקפיד על שום הנחיה (תועד בוויינט)

ואז אתה כותב לי שאתה לא טענת שהמסיבה עוברת על הנחיות, אבל גם אצלנו במרפסות ההתנהלות היא רגילה, כלומר כמו בפלורנטין

אז אולי תחזור לאולפן ותסגר עם עצמך מה אמרת ומה התכוונת

הסברתי למה התכוונתי כמה פעמים. מפתיע שאתה לא מבין.

 

אין שום הבדל בינך לבין אנשים ״פשוטים״ מהרחוב. הם שתו בירה ברחוב. אתה אירחת חברים שאתה מניח שאתה יודע איפה כל אחד מהם היה ועם מי נפגש. בשני המקרים בוצעה עבירה. במקרה אחד אתה מצדיק אותה, באחר לא.

 

חצי מההצדקה שלך מתבסס על זה שכולם עשו את זה. כולם חגגו מימונה, עצמאות ופסח. כולם נפגשו עם חברים. זה כשל לוגי בסיסי. אם כולם היו עושים את זה, הלכה למעשה לא היה סגר. ואז עוד יותר זה לא היה משנה אם הפרת הסגר היא בפרהסיה או במרפסת.

 

החצי השני מתבסס על התנשאות. ההתייחסות למסיבה בתקשורת הצחיקה אותי, כי אתה מנסה לשדר high society, טוען שמי שיש לו משהו נגד חגיגה כזו סתם לא יודע לחגוג או מקנא, ומסביר שכל מי שיש לו מפרסת מרעיש בה. אז איפה ה-high society פה? 

 

 

 

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
×
×
  • תוכן חדש...