Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
להשוות וירוס לוירוס זה הגיוני.
להשוות וירוס לטרור לא
גם לא לתאונות דרכים, תאונות עבודה, או הריגת חתולי רחוב וגם לא שחיטת כבשים לסולחות בכפרים.
 
אפשר להשוות טיפול בוירוס לכל דבר אחר שהורג אותנו ואנחנו צריכים להתמודד איתו.
אלה שמתו בפיגועים או "רק איבדו" יד או רגל או עין לא פחות חשובים מאלה שמתו מקורונה

אני בטוח שאף אחד לא רצה שימותו כאן מאות אנשים שעמדו בטרמפיאדה או בכניסה לקניון או בסבארו

אם היית סוגר את כל אלה ואנשים היו בבתים לא היה למחבל איפה להתפוצץ...
אבל זה אפילו לא עלה על הדעת

כי מי שניהל את המשבר זה משרד הבטחון. שם יושבים אנשים הרבה יותר חכמים ומשופשפים מאלה שישבו במשרד הבריאות

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

פורסם
אז בגלל שמתו הרבה בפיגועים, ובכל מה שתיארת, עכשיו חייבים למות עוד כמה אלפים?
פיגוע, כמעט בלתי אפשרי למנוע. אבל מגפה, כן. או לפחות לגרום לה להתפשט בקצב איטי יותר.
 
באמת, עד עכשיו עוד אפשר היה להבין אותך.
אבוי לנו, אילו היית יושב בכיסאו של שר הבריאות. היינו עוברים את איטליה, כבר לפני כמה שבועות.
 
אם אותם אנשחם שנרצחו בסבארו היו יושבים בבתים
לא הייתה התכנסות במקום ציבורי ולא היה למחבל איך להתפוצץ ליד כמה עשרות אנשים ולהרוג חצי מהם ולפצוע עוד חצי.

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

פורסם
לפני 1 דקה, Transporter כתב:

רוב הפיגועים היו בקווי אוטובוס
מסעדות
קניונים

אם היית סוגר את כל אלה ומשאיר אנשים בבית לא היו התכנסויות גדולות

הפיגוע במלון פארק כמעט בוטל, כי המחבל הסתובב ברחובות וראה שהכל מת, שקט! כי היה ערב חג
ואז מי שהתלווה אליו סיפר לו שהוא עבד במלון וצריכה להיות שם עכשיו סעודה גדולה וככה עלה הרעיון של פיגוע במלון פארק

תחשוב שאם לא היו התכנסויות לא היה למחבל איך להגיע לכמויות כאלה גדולות של אנשים עם מטען אחד

Sent from my SM-G975F using Tapatalk
 

 

אתה מסתכל על הדברים אחרת, בכל אירוע אתה מנסה לעצור את המפגעים , לא לסגור את הקורבנות.

 

במקרה של פיגועי טרור , אתה הולך לכיוון של סגר על המקורות מהם יוצאים המפגעים.

במקרה של הדבקות בוירוס , אתה מבודד או סוגר את אלו החולים שמדביקים. 

לא סוגרים בגלל שאנשים לא ידבקו , סוגרים בגלל שהנדבקים מסתובבים חופשי ומדביקים. 

 

יש כבר 2 הוכחות חזקות למצב שהיה ידוע כבר בפברואר.

1) בבדיקות הסרולוגיות - גילו שכנראה היו פי 10 יותר חולים מאשר אלו שאיבחנו .

2) בבדיקות של השבוע האחרון , רואים שאין שום סיכוי לגלות את כל החולים.  הרי אם מרחיבים את היקף הבדיקות מגלים יותר. 

 

ולכן לא משנה כמה יבדקו (אי אפשר לבדוק כל יום את כולם), תמיד יהיו חולים ללא תסמינים שלא יודעים שהם חולים .

תתייחס לחולים האלה כאל הטרוריסטים שיוצאים לבצע פיגוע . 

על מנת למנוע מהם לבצע פיגוע , אתה מקטין את הסיכוי שלהם לבצע פיגוע. 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 2 דקות, Transporter כתב:


אם היית סוגר את כל אלה ואנשים היו בבתים לא היה למחבל איפה להתפוצץ...
אבל זה אפילו לא עלה על הדעת

במקום להתפוצץ היה מתחזה לשליח פיצה, מסתנן לבית עם משפחה ויורה בכולם.

הם יכולים להתאים את השיטות שלהם למצב, הווירוס לא עד כדי כך מתוחכם.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
תשובה רצינית:
לפני כחצי שנה סגרו את דיזנגוף סנטר כי היתה התרעה על ירי טילים צפוי לכיוון תל אביב.
אני בטוח שאם וכאשר תהייה המלחמה הבאה עם חיזבאללה, המשק יסגר והנזק הכלכלי יהיה אינסופי גם בגלל זה (גם לאינטיפדה היה מחיר כלכלי עצום).
להחלטה להשאיר הכל פתוח במצב של חצי מלחמה יש גם משמעות פסיכולוגית, תודעתית והסברתית.
ניתן לטעון שאם אתה מפסיק את החיים בחוץ בגלל טרור, אתה נכנע לטרור.
אם אתה עושה סגר בגלל וירוס, אז מה? הוירוס יעלה סרטון ליוטיוב על הנצחון שלו על היישות הציונית?
 
כשאתה הורס את המשק ומייצר מליון מובטלים ואלפי עסקים שיפשטו רגל
אנשים יוצאים לתקשורת ומראים בארץ ובעולם איך ניהלת את המשבר בצורה כושלת. אין שום הבדל

חשבתי שכשרוצים להציל חיי אדם לא מעניין מה אומרים ביוטיוב ומה כתב חדשות או פרופסור לס אומר
העיקר חיי אדם לא?

מצחיק שכשמדובר בקורונה זה בסדר
כשמדובר בפיגוע לא
כי מי שמת או מאבד יד או רגל בפיגוע בטח חןזר מתישהו

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

איך אפשר להשוות אחד לשני בכלל?
זה לא שפעולות טרור היו מפסיקות אם כולם היו מסתגרים בבית. פשוט היו מנסים להסתנן לתוך בתים או לפוצץ בנייני מגורים.
הווירוס לא פועל ככה.
תסתכל איפה בוצעו הפיגועים ותבין כמה היו נמנעים אם היו עושים סגר
אבל ברור שזה לא ריאלי
לא בתקופת פיגועים ולא בקורונה

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

פורסם
לפני 13 דקות, Transporter כתב:

חשבתי שכשרוצים להציל חיי אדם לא מעניין מה אומרים ביוטיוב ומה כתב חדשות או פרופסור לס אומר
העיקר חיי אדם לא?

מה אתה רוצה? לכעוס? בסדר, הבנו, אתה כועס. כשאתה תהייה ראש ממשלה - תקבל תמיד את ההחלטה הכי נכונה שתשיג את התוצאה הכי טובה.

בינתיים אנחנו צריכים לחיות במדינה שמנוהלת על ידי אנשים פחות מוכשרים ממך.

...

מה בדיוק הרלוונטיות של ההחלטות שקיבלו שרון או ברק לפני 20 שנה? נתתי לך דוגמא מלפני חצי שנה: סגרו את הסנטר ופקחים על דיזנגוף צעקו על בעלי בתה קפה לסגור, כי פחדו שיפלו טילים על תל אביב.

כלומר מעשית אנחנו רואים שגם עכשיו סבירות מסוימת לטילים על גוש דן יכולה להוביל לסגירת המשק. אם תהיה מלחמה כולתת עם חיזבאללה מהסוג שמדברים עליה - אלפי טילים בוים על גוש דן - אז כן, גם כבודו לא ישב במסה עם החברים. מבטיח לך. 

 

במלחמה המטרה היא לא "להציל חיי אדם", אלא לנצח. נצחון תודעתי גם חשוב. ראה דוגמאות מלחמת לבנון השניה, יום כיפור. מול וירוס אין כזה. אין צד שני שיצעק שהוא ניצח. וביקורת מימלא תהייה תמיד על כל החלטה של כל ממשלה.

 

זה שאתה עוסק בדמגוגיה ולא מבין את זה, זה לא אומר שיש באמת מקום להשוואה רצינית לתגובה לוירס ומלחמה. 

 

 

 

 

 

 

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)
לפני 29 דקות, Transporter כתב:



תסתכל איפה בוצעו הפיגועים ותבין כמה היו נמנעים אם היו עושים סגר
אבל ברור שזה לא ריאלי
לא בתקופת פיגועים ולא בקורונה


 

שום דבר לא היה נמנע כי ברגע שמחבל רוצה לרצוח אנשים הוא יתאים את עצמו למצב הקיים. סגרת את כולם בבית? יתכננו פיגועים בבתים. אז במקום להרוג 20 אנשים בפיגוע אחד במקום ציבורי היו עושים 5 פיגועים בבתים במקומות שונים בארץ, או מתכננים פצצה שיכולה להרוס בניין עם כמה דירות.

אבל מקרה של הווירוס סגר כן מנע מוות.

מה שאתה לא מבין זה שהווירוס (עדיין) לא מסוגל לשנות את עצמו בהתאם לפעולות שלך. 

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

מה אתה רוצה? לכעוס? בסדר, הבנו, אתה כועס. כשאתה תהייה ראש ממשלה - תקבל תמיד את ההחלטה הכי נכונה שתשיג את התוצאה הכי טובה.

בינתיים אנחנו צריכים לחיות במדינה שמנוהלת על ידי אנשים פחות מוכשרים ממך.

...

מה בדיוק הרלוונטיות של ההחלטות שקיבלו שרון או ברק לפני 20 שנה? נתתי לך דוגמא מלפני חצי שנה: סגרו את הסנטר ופקחים על דיזנגוף צעקו על בעלי בתה קפה לסגור, כי פחדו שיפלו טילים על תל אביב.

כלומר מעשית אנחנו רואים שגם עכשיו סבירות מסוימת לטילים על גוש דן יכולה להוביל לסגירת המשק. אם תהיה מלחמה כולתת עם חיזבאללה מהסוג שמדברים עליה - אלפי טילים בוים על גוש דן - אז כן, גם כבודו לא ישב במסה עם החברים. מבטיח לך. 

 

במלחמה המטרה היא לא "להציל חיי אדם", אלא לנצח. נצחון תודעתי גם חשוב. ראה דוגמאות מלחמת לבנון השניה, יום כיפור. מול וירוס אין כזה. אין צד שני שיצעק שהוא ניצח. וביקורת מימלא תהייה תמיד על כל החלטה של כל ממשלה.

 

זה שאתה עוסק בדמגוגיה ולא מבין את זה, זה לא אומר שיש באמת מקום להשוואה רצינית לתגובה לוירס ומלחמה.

 

ההבדל הוא שאם נופלים טילים על גוש דן יכולים לסגור איזור ספציפי או מתחם ספציפי ל 24 שעות לא סוגרים אותו לחודש וחצי

ובטח שלא לתקופה בלתי מוגבלת כמו שכבר הציעו

 

פיגועים היו יותר מסוכנים מטילים, כי לטילים שנפלו פה בשנים האחרונות יש את כיפת ברזל שתגן

למחבל שהצליח להגיע לקניון או לאוטובוס ולהתפוצץ אין שום כיפת ברזל שתעצור אותו מהרגע שהתפספס המודעיין עליו והוא נכנס לארץ

לכן בהינתן מצב נתון שבו כמעט בכל יום מתפוצץ כאן מחבל, יכלו לבוא אנשים טיפשים ולסגור את כל המדינה

לא עשו את זה, כי מי אלה שניהלו את המשבר היו הרבה יותר חכמים ומנוסים מבנאדם שאין לו שום קשר לעולם הרפואה ושמו אותו מנכל משרד בריאות

ההוכחה היא שבמקומו הביאו רופא ולא טמבל שבא לנהל את המשרד בלי שום ידע במה שהוא מנהל.

 

ההוכחה השניה היא

שלא יהיה עוד סגר בקרוב

לפני 3 דקות, SlowRide כתב:

שום דבר לא היה נמנע כי ברגע שמחבל רוצה לרצוח אנשים הוא יתאים את עצמו למצב הקיים. סגרת את כולם בבית? יתכננו פיגועים בבתים. אז במקום להרוג 20 אנשים בפיגוע אחד במקום ציבורי היו עושים 5 פיגועים בבתים במקומות שונים בארץ, או מתכננים פצצה שיכולה להרוס בניין עם כמה דירות.

אבל מקרה של הווירוס סגר כן מנע מוות.

מה שאתה לא מבין זה שהווירוס (עדיין) לא מסוגל לשנות את עצמו בהתאם לפעולות שלך. 

 

להגיע לקניון \ אוטובוס \ סתם אמצע רחוב דיזינגוף  \ כל מקום ציבורי אחר בשנת 2002 היה הרבה יותר קל

מלרוץ מבית לבית ולהרוג אנשים , ובאמת לדמיין שלא יגיעו שוטרים טיקטק ויתפסו אותך

כבר ראית איך נראית מדינה כשהכל סגור או ששכחת?

כשהכבישים והרחובות ריקים, השוטרים לא היו יושבים בתחנה ועושים תשחצים אלא מסתובבים ברחובות ומחפשים חשודים

אז אתה לא באמת חושב שהיה קל  למחבל להסתובב ברחוב עם גרזן או נשק ולהכנס לבתים

 

אבל שוב

זה בדיוק ההבדל בין משרד הבטחון למשרד הבריאות

באחד יושבים אנשים שחיים את השטח כל החיים שלהם

בשני יושבים אנשים שנבחרים באקראי , בסיבוב רולטה או בהטלת מטבע ומעולם לא היו רופאים

את הלקח הזה כנראה כבר למדו לפי המינוי החדש

ואת המסקנות נקווה לראות בועדת חקירה

פורסם

איפה היית ב 2006?

מלחמת לבנון השנייה.. מוכר לך?  אתה יודע מה קרה בצפון מעל חודש? 

רוב הצפון היה סגור?  

גם לסופרים לא יצאו...

חלקאים מהצפון היו מגיעים עם משאיות ופורקים את הסחורה ברחוב.

רק שיבאו לקחת בחינם. 

מי יכל עזב את הבית ועבר לחברים/משפחה במרכז. 

  • רעיון טוב! 2
פורסם
לפני 9 דקות, Transporter כתב:

להגיע לקניון \ אוטובוס \ סתם אמצע רחוב דיזינגוף  \ כל מקום ציבורי אחר בשנת 2002 היה הרבה יותר קל

מלרוץ מבית לבית ולהרוג אנשים

https://he.wikipedia.org/wiki/הפיגוע_באיתמר_(2002)

 

אחלה הטרלה יש לך.

פשוט עצוב.

 

אנשים לא היו שולחים את הילדים שלהם לבית הספר, ילדים היו מתים בפיגועים באוטובוס בדרך ל או חזרה מבית הספר.

אני לא זקן, אבל הייתי אז. 

אתה מדבר כאילו לא היית. אתה בן 20? כי זה יסביר את המצב...

 

  • מעניין 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

לא עשו את זה כי אתה מבלבל בין שתי בעיות שונות מתחומים שונים לגמרי, ובתמימותך הרבה בטוח שמצאת איזו פרצה לוגית.

ישראל יכולה לטעון שנצחה באינטיפדה השניה, ולא נכנעה לטרור.

אם זה לא היה מצב, כל המציאות שאתה מכיר סביבך היתה נראית שונה. היפותטית, היו יכולים לכפות עלינו חוק שבות, ויתור על ירושלים. מה לא.

מול וירוס זה לא המצב. אתה לא מגיע לצלם טנקים 100 קילומטר מבירת הוירוס. והוירוס מצידו לא יציין כיום חג את יום השנה למלחמת אוקטובר.

העניין הוא לא רק כמה אנשים נהרגו או הפכו לנכים בפיגועים. זה סתם חוסר ההבנה שלך. חפש קצת באינטרנט אפילו ביקורת על התנהלות צהל במלחמת לבנון השניה. תלמד משהו.

 

לפני 7 דקות, Transporter כתב:

ההוכחה היא שבמקומו הביאו רופא ולא טמבל שבא לנהל את המשרד בלי שום ידע במה שהוא מנהל.

כן כי הוא קיבל את ההחלטה לבד, וגם ישראל זו המדינה היחידה בעולם שהיה בה סגר. 

בעצם שכחתי. לא מעניין אותך מה קורה בעולם.

פה אם אתה היית מנכל משרד הבריאות, היית מנחש בזמן שאפשר לעצור את הסגר.

די נו. 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

הוא היה במגדל שלו בתל אביב....

אני גדלתי בגליל העליון, ב2006 ההורים שלי נשארו בצפון ושלחו אותנו לסבא וסבתא בתל אביב.

היו יוצאים מהבית עם שכפצ ליתר בטחון נגד רסיסים, למעט סופרים עד כמה שאני יודע הכל היה סגור.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...