Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

וז בדיוק העניין. מבודדים, פחות או יותר שומרים על הכללים (חייב לומר שראיתי עכשיו איזו תמונה מרומא, היתה יכולה להיות גם מתל אביב, מסיכות על הזקנים) ומגבילים התכנסויות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 2 דקות, sperial כתב:

וז בדיוק העניין. מבודדים, פחות או יותר שומרים על הכללים (חייב לומר שראיתי עכשיו איזו תמונה מרומא, היתה יכולה להיות גם מתל אביב, מסיכות על הזקנים) ומגבילים התכנסויות.

 

וזה לא מה שכתבתי כאן לפני חודשיים ?

תשחררו את המשק

מי שבסיכון שישאר בבידוד

בסופו של דבר זה לא יתן לו ^ שום דבר אם יעשו סגר כולל או סגר רק למי שבסיכון

ככה או ככה אלה שבסיכון ישבו בבית

אז תשקיעו את המאמץ בלשמור עליהם, ולהחזיר אותנו לשיגרה.

 

את התוצאה  רואים בגרף שפרסמתי

יש חולים, אין מתים

 

ירדנו היום לשפל חדש במספר המונשמים

25

פורסם (נערך)

לא מיש בסיכון ישרא בבידוד. אנשים שומרים על ריחוק חברתי. כל האזרחים, מקטן ועד גדול.

 

המדינות שניסו את שיטת "בידוד האנשים בסיכון" כמו שוודיה ובריטניה הן אלה שלא מתאוששות.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לפחות יש הנחיות כאלה, אם כי שונות בין המדינות. יש מדינות שפתחו את הכיתות הנמוכות ויש את הגבוהות, יש שמתירות התכנסויות עד 50 איש ויש קצת יותר, אבל כל המדינות עדיין דורשות ריחוק חברתי. כיוון שלא הסתובבתי לאחורנה בברלין ואמסטרדם קשה לי להעיד על הציות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 6 דקות, sperial כתב:

לא מיש בסיכון ישרא בבידוד. אנשים שומרים על ריחוק חברתי. כל האזרחים, מקטן ועד גדול.

 

המדינות שניסו את שיטת "בידוד האנשים בסיכון" כמו שוודיה ובריטניה הן אלה שלא מתאוששות.

 

זה לא עוזר שכולם שומרים..

כאמור

אתה לא מצליח לדאוג שילדים מפגרים בני 15 ישמרו

ואתה לא יכול לתת לסבא ללכת לסופר כי כשהוא עובר ליד השומר או ליד הקופאית הוא יכול להדבק

אם הוא לא ילך לסופר ויעשה משלוח

אם הוא יוותר על פגישות עם הנכדים שלו

הוא לא ידבק

 

לא ידבק - יקטינו את מספרי המתים

 

אז יהיו מאומתים אבל לא יהיו מתים

ועם מאומתים אפשר לחיות

לפני 4 דקות, sperial כתב:

לפחות יש הנחיות כאלה, אם כי שונות בין המדינות. יש מדינות שפתחו את הכיתות הנמוכות ויש את הגבוהות, יש שמתירות התכנסויות עד 50 איש ויש קצת יותר, אבל כל המדינות עדיין דורשות ריחוק חברתי. כיוון שלא הסתובבתי לאחורנה בברלין ואמסטרדם קשה לי להעיד על הציות.

 

עזוב נו אי אפשר לשמור ב 100% במיוחד כשיש אסימפטומטים

לכן מי שרוצה ללכת על בטוח ונמצא בסיכון צריך להיות בבידוד

כנראה שאנשים הבינו את זה. לכן אתה רואה שאפילו שמגיעים לשיא יומי של נדבקים בעולם,

מספר המתים ממשיך לרדת.

זה ההסבר היחיד לגרף 

פורסם

טרנספורטר, אולי תפנים מה שכותבים לך כמו שאתה מפנים את הואגיו?

 

בפעם ה-848 אני אנסה להכניס למוח שלך את מה שגדול עליו: אתה מדבר שטויות.

 

תגיד לי - על הפגישה עם הרופא שלו הוא יכול לוותר? לא.

יושבים לידו עוד אנשים בקופת חולים ומצפצפים על המסכות? כן

 

על הקניות במכולת הוא יכול לוותר ? לא.

יש בסופר עוד אנשים ומצפצפים על המסיכות? באו  אבוהה

 

על תיקון מכונת הכביסה הוא יכול לוותר? לא

האם הטרנאי ביקר בימים שלפני כן בכל מיני בתים לא מוכרים? כן

 

בקיצור - מדיניות הבידוד שאתה מציע נודונה לכשלון. וכאמור, המדינות שניסו אותה נחלו אלפי ורבבות מתים.

 

 

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 5 דקות, sperial כתב:

טרנספורטר, אולי תפנים מה שכותבים לך כמו שאתה מפנים את הואגיו?

 

בפעם ה-848 אני אנסה להכניס למוח שלך את מה שגדול עליו: אתה מדבר שטויות.

 

תגיד לי - על הפגישה עם הרופא שלו הוא יכול לוותר? לא.

יושבים לידו עוד אנשים בקופת חולים ומצפצפים על המסכות? כן

 

על הקניות במכולת הוא יכול לוותר ? לא.

יש בסופר עוד אנשים ומצפצפים על המסיכות? באו  אבוהה

 

על תיקון מכונת הכביסה הוא יכול לוותר? לא

האם הטרנאי ביקר בימים שלפני כן בכל מיני בתים לא מוכרים? כן

 

בקיצור - מדיניות הבידוד שאתה מציע נודונה לכשלון. וכאמור, המדינות שניסו אותה נחלו אלפי ורבבות מתים.

 

 

 

אולי מספיק עם דוגמאות מביכות ברמה של "אם יש לו דליפת גז בבית אתה מצפה ממנו להשאר שם או לצאת להתואוור?"

ברור  שאם הוא צריך ללכת לרופא שילך. תוך כדי שמירה על ריחוק.

למכולת לא חייבים ללכת. יש לו ילדים שיעשו לו קניות ויש דבר שנקרא משלוחים. אני לא בסיכון ואני חיי על זה.

 

תרשה לי לא להגיב על "תיקון מכונת הכביסה"

כמה מכונות כביסה תיקנת השנה? כמה פעמים בשבוע אתה מתקן מכונות כביסה ? שאני אדע

 

התשובה שלך שמנסה לחפש תרחישים כל כך הזויים כדי להצדיק את הטענה, רק מוכיחה כמה קל לעשות מה שהצעתי

אז בוא נסכם שכל עוד הוא לא צריך ללכת לרופא או לתקן את המכונת כביסה, שישאר בבית

רוצה ללכת להתאוור? אין בעיה, 7 בבוקר, 8 בבוקר, סיבוב בגינה הציבורית מתחת לבית, כשהרחובות לא עמוסים

 

מכאן ועד לעשות שכונה עם הנכדים, ללכת לרמי לוי או לצאת לגורדון לשחות יש דרך ארוכה

מה לעשות ? כנראה שהקיץ הזה האוכלוסיות שבסיכון יצטרכו לוותר על הבריכה בגורדון כמו שאני מוותר על חופשה באילת כי לא בא לי לשבת בבידוד

ומי שבכל זאת רוצה לשים זין שישא בתוצאות. בגיל 70 כבר לומדים לקחת אחריות אישית ולא להאשים את הסביבה בכל דבר

 

אגב נראה שיש עוד מספיק אנשים שחושבים כמוני לפי הגרפים

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

 התרחישים אינם הזויים. העובדה היא שגם אצלנו היו התפרצויות בבתי אבות גם כאשר הם היו מבודדים מהמשפחות. פשוט אי אפשר לנתק את הזקנים מהעולם.

 

אבל אתה מנותק מהמציאות, ממציא כל מיני רעיונות שנוחים לך אבל לא פועלים בעולם.

 

הרמתי ידיים..

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 1 דקה, sperial כתב:

 התרחישים אינם הזויים. העובדה היא שגם אצלנו היו התפרצויות בבתי אבות גם כאשר הם היו מבודדים מהמשפחות. פשוט אי אפשר לנתק את הזקנים מהעולם.

 

אבל אתה מנותק מהמציאות, ממציא כל מיני רעיונות שנוחים לך אבל לא פועלים בעולם.

 

הרמתי ידיים..

 

העובדה כרגע ששברנו שבוע שעבר שיא במספר הנדבקים היומי

אבל גרף המתים הולך ויורד משבוע לשבוע

 

מה שזה אומר שאכן יש נדבקים, אבל  פחות ופחות מתים

ככה שככל הנראה אלה שבאמת בסיכון נשמרים ולא מתערבבים, נדבקים פחות, מתים פחות

 

לא מנתקים אותם מהעולם, שומרים עליהם ע"י ריחוק חברתי. אם לא היו שומרים הגרף של המתים היה נראה אחרת. 

זאת עובדה, לא חוות דעת

 

פורסם
לפני 16 דקות, sperial כתב:

טרנספורטר, אולי תפנים מה שכותבים לך כמו שאתה מפנים את הואגיו?

 

בפעם ה-848 אני אנסה להכניס למוח שלך את מה שגדול עליו: אתה מדבר שטויות.

 

תגיד לי - על הפגישה עם הרופא שלו הוא יכול לוותר? לא.

יושבים לידו עוד אנשים בקופת חולים ומצפצפים על המסכות? כן

 

על הקניות במכולת הוא יכול לוותר ? לא.

יש בסופר עוד אנשים ומצפצפים על המסיכות? באו  אבוהה

 

על תיקון מכונת הכביסה הוא יכול לוותר? לא

האם הטרנאי ביקר בימים שלפני כן בכל מיני בתים לא מוכרים? כן

 

בקיצור - מדיניות הבידוד שאתה מציע נודונה לכשלון. וכאמור, המדינות שניסו אותה נחלו אלפי ורבבות מתים.

 

 

שוב,הוא כבר אמר לך אבל אתה מסרב לקבל את זה.

 

עדיין יש סיכוי להידבק,הוא לא ירד לאפס מוחלט!

א-ב-ל אם יקבעו בקופת חולים שעות למבוגרים שבהן תהיה הקפדה יתרה על ריווח בין תורים או חיטוי או אנאערף מה שצריך להיעשות.

ואם יילך לסופר בשעות מתות כשממש אין ברירה יחסית ויעשה משלוח.

או שכשצריך לתקן מכונת כביסה יבקש מאחד הילדים לבוא ולעזור לו(הוא גם יכול להיות עם מסיכה ולבקש מבעל המקצוע להיות עם אחת).

 

אז תספר לי על מבוגר ערירי ללא ילדים/שכנים שיכולים לעזור לו וגר מעל סופר שמפוצץ 24/7,מה נעשה...אי אפשר להציל את כולם.

 

אף אחד לא חסין ב100%,אבל אם עכשו בן אדם ברחוב בעל %X סיכוי להידבק,בן אדם מבוגר שיקפיד על ריחוק בצורה יתרה יהיה בעל %0.1 להידבק.

 

לפני 13 דקות, sperial כתב:

 התרחישים אינם הזויים. העובדה היא שגם אצלנו היו התפרצויות בבתי אבות גם כאשר הם היו מבודדים מהמשפחות. פשוט אי אפשר לנתק את הזקנים מהעולם.

 

אבל אתה מנותק מהמציאות, ממציא כל מיני רעיונות שנוחים לך אבל לא פועלים בעולם.

 

הרמתי ידיים..

בבתי אבות צריך ליישם נוהל חילוף עובדים כלשהו.

אלו דברים שדורשים הסתגלות מערכתית ואישית,אבל להגיד "בואו ננעל את כולם בבית עד להודעה חדשה" כבר מזמן לא הפתרון וכולם הבינו את זה.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

Shadow

לפני 7 שעות, m3x7r3m3 כתב:

הוירוס אקסטרן, אבל הגל עצמו לא, זה כמו משתנה לוקלי שמקבל ערך מבחוץ, הערך בא מבחוץ אבל המקום בשבילו נמצא אצלך.

חוצמזה ל-define יש undef

הוירוס הוא variadic variadic template template.

ומספר האנשים שמבינים את שני המושגים דומה.

 

  • מצחיק 1

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם

ולא רק זה.

במקום סיפורים על 80 מיליארד שלא באמת חולקו

במקום לזרוק 8500 שקל לבנאדם שהיה אמור להרוויח 150-200 אלף בכל התקופה

היו לוקחים את  השקלים המסריחים שלהם

ופותחים מלונית לאוכלוסיות בסיכון.

כן כן. במקום לשים שם ילדים טמבלים שחזרו מפרו וקיבלו חופשה על חשבון המדינה

היו שמים את אלה שבאמת בסכנת חיים, ודואגים שהם ישארו שם עד שתעבור הסכנה

 

בטוח שזה היה עוזר לקצר את משך הסגר וחוסך המון כסף למדינה

 

במקום זה הלכו נתנו לילדים טמבלים שהחליטו לטוס לחול למרות שאמרו שמסוכן, חופשה במתנה על חשבון משלם המיסים

ובשיא הזלזול עוד סרבו לעשות בדיקות כדי שלא חלילה יחזירו אותם הבייתה.

 

 

לפני 38 דקות, halperin96 כתב:

בבתי אבות צריך ליישם נוהל חילוף עובדים כלשהו.

אלו דברים שדורשים הסתגלות מערכתית ואישית,אבל להגיד "בואו ננעל את כולם בבית עד להודעה חדשה" כבר מזמן לא הפתרון וכולם הבינו את זה.

 

מלוניות למבוגרים

ו\או למגן את בתי האבות, לדרוש מהעובדים לעשות משמרות של 21 יום  ולתת להם סופר תנאים סוציאלים ומשכורות שבאמת שוות את זה

היה עולה הרבה פחות מלשלם פיצויים לויזל וחברים שלו

פורסם

אני מנסה לא להגיב, אבל אתם דורשים. 

 

עזבו שנייה את סבא וסבתא, הדיון עקר כי אתם ממש רחוקים ממנו,

יש 2.3 מיליון ילדים במערכת החינוך - אתם בעצם מבקשים לתת לוירוס לרוץ על כל ה 2.3 מיליון ילדים.

כמה זמן זה יקח?   כמה ילדים ימותו מתוך ה 2.3 מיליון האלה? 

לכל ה 2.3 מיליון ילדים האלה יש בערך מיליון אבא ומיליון אמא - 2 מיליון אבא ואמא של ה 2.3 מיליון ילדים האלה.

אבא ואמא כנראה בגלאים 25 עד 45 -  מה אחוז התמותה של גלאי 25-45?

איך מפרידים בין 2.3 מיליון ילדים ללא תסמינים מההורים שלהם ? 

 

קשה לכם להפנים שאנחנו עדיין בהתחלה, נראה שכאילו סיימנו , אבל מי בעולם פתח בתי ספר?

מי בעולם חזר למשק פתוח מלא? 

×
×
  • תוכן חדש...