Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 2 שעות, sperial כתב:

@Transporter 

@m3x7r3m3

מחופי הים לא ציפיתי שיהו מוקדים, אלא אם יהיו חבורות שיתחבקו בלי סוף. גם בקניונים עוד יש איזה משטר בזכות השומרים. אבל הנוער (ולא רק הנוער) מזלזלים בהוראות, כך שלא מפתיע שכאשר יש מקור  אקראי בבית ספר יש הדבקה נרחבת. כך יקרה גם בנסיבות אחרות בהן אין הקפדה על הכללים.

 

מספר הבדיקות עלה באופן חד בימים האחרונים, מדובר בלמעלה מ-10,000 בדיקות היום. "כללית" פרסמה הודעה על ביצוע 4000 בדיקות רק באחת המעבדות שלה, וסביר שהיא מייצגת. כנראה שההתפרצויות בבתי הספר, יחד עם שינוי מדיניות הבדיקות לליברלית מאד (עוד לפני ההודעה של שר הבריאות) עושה משהו.

 

מספר הבדיקות שעולה זה מעודד, צריך לעלות עוד ועוד.

מפחית בדיקות זה רק מי שלא רוצה לדעת מה המצב (לטוב ולרע).

 

וחופי הים לא אמורים להיות מוקדים, אבל ראית בתמונות בכתבות איך הם נראים? אין אפילו חצי מטר בין קבוצות של אנשים (שהן זרות אחת לשנייה, המשפחה שלי והמשפחה שלך נניח).

אז כמובן שזה יהפוך למוקד הדבקה, גם אם זה בחוץ וחם, אנשים אשכרה נושפים עליך במרחק כזה.

 

לפני 2 שעות, Transporter כתב:

הרי אף אחד לא באמת הבין מה היה שם, ישר רצו להגיד שהם הפרו את ההנחיות ועשו מה שבא להם, כשבפועל זה בכלל לא קרה

 

 רצו להגיד שהם הפרו את ההנחיות בגלל הסרטונים והתמונות שעלו משם.

רואים בסרטון את ליאור נרקיס ועומר אדם במרחק פחות ממטר כנראה אחד מהשני ושניהם בלי מסיכות, בלי לדבר על זה שרואים באותו הפריים עוד איזה 10 אנשים אולי.

 

לפני 2 שעות, Gosser1860 כתב:

עוד אהבתי את הקצין הבכיר (בדימוס) שנתן להם קצת פרוטיקשין מול שוטרי הסיור וניפנף אותם.

 

אם זה אכן קרה השוטרים צריכים לקבל נזיפה ועיכוב דרגה והקצין בדימוס צריך לקבל כתב אישום על הפרעה לשוטר במילוי תפקידו

 

לפני 1 שעה, יבגניפ כתב:

המסיבה הזו היא מפגן של טעם רע וחוסר התחשבות בשכנים. והיא היתה כזו גם בפרדס חנה, פלורנטין או במוחוסרנסק.

 

נראה לי שבמוחוסרנסק זה דווקא יכול להחשב טעם טוב לא?

 

לפני 55 דקות, מרק10 כתב:

אתמול בלילה הייתה לי מסיבה במושב האחורי של הרכב בחוף פלמחים.

 

תגידו הייתי צריך לקבל אישור מהמשטרה בשביל זה ? 

 

רק אם היה רעש מעל 110 דציבלים או שיגרת זיקוקים 🤣

אם בנית טירה בחול אבל אתה צריך אישור מכבי אש וחברת חשמל ואז טופס 4

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 19 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אם זה אכן קרה השוטרים צריכים לקבל נזיפה ועיכוב דרגה והקצין בדימוס צריך לקבל כתב אישום על הפרעה לשוטר במילוי תפקידו

מה שנקרא

ב-ס-ד-ר

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

כתבתי צריכים, לא כתבתי שזה יקרה 🙄

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 4 שעות, m3x7r3m3 כתב:

מספר החולים החדשים לא אינדיקציה לכלום, לא בודקים מספיק כדי שהמספר הזה יהיה בעל משמעות

 

מצד שני גם לא מתאשפזים/מתים מספיק בשביל להדליק נורות אדומות. 

פורסם
לפני 2 שעות, מרק10 כתב:

אתמול בלילה הייתה לי מסיבה במושב האחורי של הרכב בחוף פלמחים.

 

תגידו הייתי צריך לקבל אישור מהמשטרה בשביל זה ? 

 

ממעריב לנוער אולי,

מה אתה בן 17?

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

כי האשפוזים מגיעים אחרי שבוע והתמותה אחרי שבועיים. לכן האורות האדומים שלך מופיעים 3-4 שבועות אחרי ההדבקה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

להזכירך המשק חזר לפעילות לפני חודש וחצי ובגדול כבר אף אחד לא שם ז** על מסכות ושמירת מרחק. בינתיים חוץ מרעש תקשורתי על מקרי הדבקה בבתי ספר לא שומעים כלום. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
לפני 3 שעות, מרק10 כתב:

אתמול בלילה הייתה לי מסיבה במושב האחורי של הרכב בחוף פלמחים.

 

תגידו הייתי צריך לקבל אישור מהמשטרה בשביל זה ? 

 

רק אם היו בסוף זיקוקים...

פורסם (נערך)
לפני 1 דקה, ALÞћÃ כתב:

 

רק אם היו בסוף זיקוקים...

 

תלוי איך אתה מגדיר זיקוקים...

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
לפני 7 דקות, ChemGuy85 כתב:

להזכירך המשק חזר לפעילות לפני חודש וחצי ובגדול כבר אף אחד לא שם ז** על מסכות ושמירת מרחק. בינתיים חוץ מרעש תקשורתי על מקרי הדבקה בבתי ספר לא שומעים כלום. 

לא כמגאי... מה..

אז מה אתה אומר? שהכול בסדר?

מה זאת החיוביות הזאת?

  • מצחיק 3

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

^

אם אני זוכר נכון לפני יומיים צ'מגאי פרסם משהו חיובי על טראמפ

נראה לי צ'מגאי יצא מהארון 😆

  • מצחיק 1

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

פורסם

ממשיכים במגמת הירידה באחוזי החולים

אבל מנגד התקשורת ממשיכה במגמת העליה בפאניקה ובשקרים שמוכרים לציבור

היום בבוקר צעקו לנו "100 מאובחנים אתמול, אלוהים ישמור"

שכחו לעדכן אותנו שאתמול בוצעו למעלה מ-11,000 בדיקות!

פי 2 משלשום . לא זוכר מתי בשיא הפאניקה עשו כמות כזאת

אז כל הכבוד על הכמויות. זאת הסיבה האמיתית לגידול במאובחנים

 

וכמו שאמרתי מבחינת אחוזים אנחנו בירידה יפה

ככה שגם אם יתקנו את היום מ 0.7 ל 0.9% אנחנו עדיין בירידה שנמשכת מ 29.5 ועד היום

KOROLA  השידור עובר אלייך

213213.png

פורסם

עברתי עכשיו על ההיסטוגרמות ב-worldometer. בכל מדינות אירופה יש עקום יורד של מספר המקרים החדשים כבר חודש - חודשיים. ומי לא נהנה מהשינוי הזה? שוודיה, שם מספר המאובחנים החדשים יציב סביב 750 ביום.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 3 דקות, sperial כתב:

עברתי עכשיו על ההיסטוגרמות ב-worldometer. בכל מדינות אירופה יש עקום יורד של מספר המקרים החדשים כבר חודש - חודשיים. ומי לא נהנה מהשינוי הזה? שוודיה, שם מספר המאובחנים החדשים יציב סביב 750 ביום.

 

אבל שים לב לנתון הבא

מספר המתים למרות כל הכותרות והלחץ יורד באופן קבוע

ומשבוע לשבוע מיצר שפל חדש

כנראה שמדינות למדו לבודד את האוכלוסיות שבציבור

וככה מגיעים למצב שיש אמנם חולים, אבל לא אלה שאכן ימותו

 

121121212.png

לפני 1 דקה, halperin96 כתב:

אבל לפחות אין להם מיליון מובטלים?

 

שיהיו גם 1500 חולים ביום

אם מספר המתים סביב העולם יורד

כנראה שמיום ליום פחות אנשים עם פוטנציאל למות נדבקים

×
×
  • תוכן חדש...