Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 16 דקות, David32 כתב:

נופ.

זה שזורק שקית ניילון בים הוא הישראלי המכוער.

אין, לא יעזור לך. זה שזורק זבל בטבע, זה שצועק במטוס. זה הישראלי המכוער.

כנראה שאתה גם מדי פעם חוטא בזה, אחרת לא ברור איך אתה אומר שזה בסדר וחוסר אכפתיות כלפי אחרים זה לא.

במיוחד כשהראת כול כך הרבה חוסר אכפתיות כלפי כול מי שמבוגר ובקבוצת סיכון.

 

אבל עזוב, חבל על הדיון.

 

מצטער

מי שמוכן להקריב בעלי עסקים שהזיעו כל החיים שלהם ולזרוק אותם לכלבים רק בגלל שזה לא פוגע בו אישית

לא מגיע לו להרוויח שקל, שיהיה במקום שלהם ואז יגיד לנו אם אפשר לסגור את המשק.

אגואיסט קטן ועלוב

 

הוא הרבה יותר פוגע בנו מבנאדם שזורק ניילון או צועק במטוס

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 21 דקות, Transporter כתב:

 

ומה עם העובדה שלפני שבוע בדיוק היו לנו 88 על 5600

וביממה האחרונה היו לנו 82 על 11440 ?

למה אתה מתעלם מהעובדה שביממה האחרונה פי 2 יותר בדיקות ובדיוק אותו מספר נדבקים ?

 

ולמה להתעלם מהעובדה שאפילו שעושים מעל 10,000 בדיקות כבר לא מוצאים 100?

 

 

אתה מתעלם ממה שכותבים לך,  לפני שבוע ה-88 על ה 5600 היו בדיקות חריגות על הגימנסיה בירושלים. 

להזכירך בדקו שם 1400 תלמידים שמעל 200 מהם חולים .

אתה ממשיך להסתכל על הבדיקות האלה כאילו הם אקראיות של אנשים אקראיים באוכלוסייה

כמו החזרה שלך כל הזמן על זה שצריך לעשות בדיקות אקראיות בכניסה לקניונים.

זאת אותה טעות בסיסית של חוסר הבנה איך מבצעים בדיקות, מה זה סינון מקדים, ואיך לקרוא את התוצאות.

 

לפני 11 דקות, David32 כתב:

לא ממש, כי שוודיה לא הייתה בסגר.

אולי הסגר שינה משהו או דחה את ההדבקות לרמה שקל יותר להתמודד איתה. לא יודע

 

 

ברור שהסגר המטורף שינה משהו, היא ניקה את החולים ללא תסמינים. משהו שבשוודיה לא עשו. 

הסגר החזיר אותנו לפברואר, הסגר הקטין משמעותית את מספר הנשאים (ככה קוראים היום לחולים ללא תסמינים) שמסתובבים שם בחוץ,

ולכן לוקח זמן למערכת לבנות שוב את בסיס הנשאים.  

 

לפני 5 דקות, khalil כתב:

מאיפה המספרים? בכל המדינות שחקרתי תמותה בהם, 2019 היתה שנת תמותה נמוכה באופן מאוד חריג, מעניין אותי השוואה ל2018 ו2017, או אפילו עדיף 99-00 שם היה באמת גבוה באופן חריג.

 

 

אתה יכול לקפוץ לאתר של משרד הבריאות שלנו, יש  דוחות אפידמיולוגיים על כל המחלות המדבקות, על התמותה כל שבוע.

 

 

https://www.health.gov.il/UnitsOffice/HD/PH/epidemiology/Pages/epidemiology_report.aspx

עד שבוע 21 יש לנו 55 פחות מתים , במצטבר יש 19,000 מתים ב 21 שבועות , אז ברור ש-300 מקורונה לא ישפיעו.

מה ציפתם למצוא? אוצר?

image.png.229f0cb4e473b5c5c691f90f68957f71.png

פורסם (נערך)
לפני 11 דקות, korola כתב:

 

אתה מתעלם ממה שכותבים לך,  לפני שבוע ה-88 על ה 5600 היו בדיקות חריגות על הגימנסיה בירושלים. 

להזכירך בדקו שם 1400 תלמידים שמעל 200 מהם חולים .

אתה ממשיך להסתכל על הבדיקות האלה כאילו הם אקראיות של אנשים אקראיים באוכלוסייה

כמו החזרה שלך כל הזמן על זה שצריך לעשות בדיקות אקראיות בכניסה לקניונים.

זאת אותה טעות בסיסית של חוסר הבנה איך מבצעים בדיקות, מה זה סינון מקדים, ואיך לקרוא את התוצאות.

 

אבל אתה מסתמך על אותו שבוע

אז כשנוח לך זה בסדר וכשלא אז לא?

עזוב את היום הספציפי ההוא סבבה?

אנחנו כבר שבוע שלם רק יורדים במאומתים

למה אתה  מקשקש כאן לאנשים עם נתונים לא נכונים, וביומיים האחרונים תיקנתי אותך כמה פעמים וגיביתי את זה בנתונים מאתר משרד הבריאות

העובדה היא שיש ירידה יומית מתמדת וזה נכון עד לנתון האחרון שפורסם היום ב 8 בבוקר כולל

אז למה לספר על עליה ? זה באמת נותן לך משהו להפיץ מידע לא נכון ?

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
בתאריך 6.6.2020 בשעה 00:03, Transporter כתב:

אפילו רינה מצליח החתול שחור הזאת אמרה היום שמספיק עם הבדיחה הזאת

 

אל תבנה על רינה מצליח, היא טועה ב-9 מתוך 10 פעמים שהיא פותחת את הפה, ובפעם העשירית היא עונה לשאלה "מה השעה?"

 

בתאריך 6.6.2020 בשעה 00:03, Transporter כתב:

Untitl2323ed-1.jpg

 

מזכיר שאחת הטענות גם של לס היו שבמקום להסתכל על איטליה וספרד צריך להתסכל על השכנות שלנו, הוא אמר "איפה הוירוס בלבנון? איפה הוירוס בסוריה? במצרים? בירדן? ברשות? בעזה?"

 

בתאריך 6.6.2020 בשעה 00:41, Transporter כתב:

כשאין חולים מאומתים זה בגלל שלא בודקים

 

הפוך, כשלא בודקים אין חולים מאומתים, זה דיי בסיסי.

 

בתאריך 6.6.2020 בשעה 01:00, David32 כתב:

גם מלמדים מאיפה מזדיין הדג

 

חשבתי שהם מטילים ביצים לא?

 

בתאריך 6.6.2020 בשעה 01:05, Transporter כתב:

אה רוב האזרחים לא חזרו לפעילות מלאה? באמת?

 

לא יודע מה קורה בחוץ, אצלנו המקסימום כרגע זה 30% מכמות העובדים במשרד, השאר מהבית.

התוכנית היא ב-14 לחזור לעבודה מהמשרד ברוב הזמן.

 

בתאריך 6.6.2020 בשעה 10:04, יבגניפ כתב:

ספריאל,

השאלה המעניינת באמת האם יש לך הסבר לחילוקי דעות כ"כ קיצוניים בין אנשי המקצוע בתחום.

אולי זו הבורות שלי ברפואה, אבל האם יש עוד מחלות שסביבן הדעות כ"כ קוטביות כמו כאן?

 

כמה מהם היו בחיים ואנשי מקצוע בפעם האחרונה שהייתה פנדמיה?

ת'כלס הם כמו אלה שלומדים נהיגה בהתכתבות.

 

בתאריך 6.6.2020 בשעה 10:11, halperin96 כתב:

וגם אם אחוז המתים בגילאי 20-29 הוא 0.0001%

 

מאיפה המספר הזה? אני דיי בטוח שהוא לא נכון.

 

בתאריך 6.6.2020 בשעה 10:48, ChemGuy85 כתב:

בישראל המשק שוחרר לפני חודשיים אין ערימה של גופות ואין בתי חולים קורסים. אני לא יודע למה באירופה וניו-יורק חטפו את הקורונה כל כך חזק. גנטיקה? זן יותר אלים? אנשים הרבה פחות בריאים באופן כללי? who knows...  

 

Reverse Tracing הראה שרוב מוחלט של הוירוס בארץ הגיע מניו יורק

 

לפני 23 שעות, Transporter כתב:

היום עובדתית הרבה יותר אנשים יכולים להבדק

בגלל זה מספרי המאומתים עולים

 

זה אולי הדבר הכי חשוב, לאפשר לכולם להיבדק כדי לקבל תמונה אמיתית, זאת אומרת כמה חולים, כמה מתוכם קשה, כמה בכלל א-סימפטומטיים, התפזרות באוכלוסיה איפה יש כיסי הדבקה וכו'.

ואז אולי בכלל נגלה שהשד לא כזה נורא, אבל כרגע פשוט לא יודעים.

 

לפני 23 שעות, Transporter כתב:

תרוץ אחורה תראה כמה צעקתי פה לשים עמדות  בדיקה בקניונים, במרכזים ציבוריים

ברשתות שיווק

אתה רוצה להכנס? תעבור בדיקה. מחוייב

 

זה לא ריאלי כשלוקח שעות עד יממה לקבל תשובה.

למיטב הבנתי גם המערכות שרוצים לפרוס באיחוד האמירויות בכל מיני מקומות לא ממש אמינות מבחינת תוצאות.

 

לפני 22 שעות, Transporter כתב:

זה רק מראה ומוכיח כמה התקנות  האלה טיפשיות ואין סיבה לאכוף אותן

 

מי שההיגיון שלו הוא שהחוק טיפשי ולכן הוא לא מקיים אותו, שלא יופתע שמקבל דו"ח.

 

לפני 19 שעות, Bob Ross כתב:

רק לי מוזר שיש יחסית כלום ושום דבר נדבקים ליום? 100+ נדבקים זה ממש כלום ביחס לכך שכל המדינה מתקהלת  ומצטופפת בכל מקום כבר כמעט חודש ללא מסכות . אם זה בחופים, בפאבים ובקניונים. הייתי מצפה עם כל ההתקהלות הזו לאלף+ ביום  ולא מאה בודד.

אם זה לא נסיגה של הוירוס אז מה זה? 

 

זה אומר שהוירוס בגדול לא נמצא בחוץ, הוא נמצא במקומות מסוימים, וככה נוצרים כיסי הדבקה. הכיסים הללו כרגע מספיק קטנים כדי שיהיה נדבק מפה ונדבק משם, עד שפתאום זה מגיע לאיזה Super Spreader שמדביק 70 איש ויוצר כיס הדבקה.

 

לפני 15 שעות, halperin96 כתב:

אפשר להחליף עבודה או לחתום אבטלה אם אתה מרגיש שחייך בסכנה.

כן עוד אתה ממשיך להגיע לעבודה,זו סתם דמגוגיה.

 

תקרא בין השורות, הוא ככה"נ עובד במערכת הבריאות, אם כל עובדי מערכת הבריאות ישבו בבית, לא ניתן יהיה לפתוח את המשק כי לא תהיה מערכת בריאות שתתן את הגב למשק.

 

לפני 14 שעות, יבגניפ כתב:

וזה מעניין שהדוגמא שאתה מביא זה "מפעלים". אני לא מכיר כמעט אף אחד שעובד במפעל. אבל אולי זה רק אני.

 

בטח שכן, אתה עובד במפעל, גם אני עובד במפעל, זה פשוט מפעל שמייצר קוד ותוכנה ולא במבה נניח, זה עדיין מפעל.

למעשה אני מכיר איזה תאגיד שמכיל בתוכו המון המון חברות תוכנה, (כלומר מוכרות תוכנה) אבל גם חברה אחת שלא מוכרת כלום, היא מייצרת את כל התוכנות לכל החברות האחרות בתאגיד.

 

לפני 13 שעות, Transporter כתב:

והנה כתבה סופר מעניינת

פורסמה היום ב YNET

גיל התמותה הממוצע 80.7

תפסיקו לספר לנו על ילדים שמתים,

צעירים בני 50 שמתים 

אלה שמסתבכים ומתים הם מבוגרים מאוד

אפילו איתמר שמוטו פלט את זה בראיון שצירפתי כאן

"אם יש לך בבית מישהו בן 70+ או 80+ תתרחק ממנו"

בואו נשמור על המבוגרים ונתרחק מהם,

ושאר האנשים ימשיכו בחיים

 

בהצלחה

 

אתה יודע שהנתונים הם כאלה בגלל הסגר נכון?

בלי סגר זה היה נראה אחרת, זה אומר דבר מאוד ספציפי - ככל הנראה ללא מסלול טיפולי או חיסון, אלה 290 איש שלא היה אפשר לעזור להם מרגע שנדבקו.

מרגע שהוירוס נקשר לתא הראשון אצלם, גזר הדין שלהם נחתם.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 1 דקה, m3x7r3m3 כתב:

לא יודע מה קורה בחוץ, אצלנו המקסימום כרגע זה 30% מכמות העובדים במשרד, השאר מהבית.

התוכנית היא ב-14 לחזור לעבודה מהמשרד ברוב הזמן.

 

לא יודע מה איתך

לפי הנתונים בתקשורת עלינו בעומס בכבישים

אני נוסע לא מעט בכבישים ויש פקקים מטורפים

הקניונים מלאים

השווקים מפוצצים

חופי הים מלאים עד 0 מקום ברמה שאתה צריך לבוא מוקדם אם אתה רוצה למצוא מקום

מסעדות בלי הזמנה מראש אין סיכוי

 

בוא תסביר לי איפה פספסתי את השגרה?

לפני 3 דקות, m3x7r3m3 כתב:

מי שההיגיון שלו הוא שהחוק טיפשי ולכן הוא לא מקיים אותו, שלא יופתע שמקבל דו"ח.

 

ועדיין

מועדונים אפשר, רכבת אפשר, לרקוד במסעדה אי אפשר

למה ? אין סיבה

 

לפני 3 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

זה לא ריאלי כשלוקח שעות עד יממה לקבל תשובה.

למיטב הבנתי גם המערכות שרוצים לפרוס באיחוד האמירויות בכל מיני מקומות לא ממש אמינות מבחינת תוצאות.

 

אני לא אומר שיכניסו לקניון רק מי שבריא

אני אומר שכל מי שעובר בקניון יעבור בדיקה

וככה אתה בודק אנשים אקראים בלי לחכות שהם יגיעו אלייך לבדיקה.

אתה פשוט מכריח אותם להבדק כדי לדעת מה באמת קורה, מי חולה ואיפה יש ריכוזים גבוהים

 

לפני 4 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אתה יודע שהנתונים הם כאלה בגלל הסגר נכון?

בלי סגר זה היה נראה אחרת, זה אומר דבר מאוד ספציפי - ככל הנראה ללא מסלול טיפולי או חיסון, אלה 290 איש שלא היה אפשר לעזור להם מרגע שנדבקו.

מרגע שהוירוס נקשר לתא הראשון אצלם, גזר הדין שלהם נחתם.

 

לא אני לא מצליח להבין

אומרים שגיל התמותה הממוצע הוא 80

 

ידוע לנו שהרבה צעירים צפצפו על ההנחיות ועשו מה שבא להם.

איך הם לא גרמו לגיל הממוצע לרדת לכיוון 40-50-60 ?

מה זה קשור לסגר?

אותם צעירים לא נדבקו ? לא השתוללו ? לא הסתובבו אצל חברים ?

אתה מודע לזה שכבר חודש וחצי אין סגר?

אתה חושב שבזמן הסגר  רק מבוגרים נחשפו לנגיף ולעומתם צעירים בני 30 התבודדו בחדר ולא יכלו להדבק?

איפה התמותה של אותם צעירים ?

לפני 6 דקות, m3x7r3m3 כתב:

תקרא בין השורות, הוא ככה"נ עובד במערכת הבריאות, אם כל עובדי מערכת הבריאות ישבו בבית, לא ניתן יהיה לפתוח את המשק כי לא תהיה מערכת בריאות שתתן את הגב למשק.

 

בגלל זה אין לו בעיה שכל המשק יסגר. מה אכפת לו בעצם ?

תשב בבית ותתמודד עם זה לבד, זה ממילא לא יפגע בו

איש עלוב

פורסם
לפני 1 דקה, Transporter כתב:

לא יודע מה איתך

לפי הנתונים בתקשורת עלינו בעומס בכבישים

אני נוסע לא מעט בכבישים ויש פקקים מטורפים

הקניונים מלאים

השווקים מפוצצים

חופי הים מלאים עד 0 מקום ברמה שאתה צריך לבוא מוקדם אם אתה רוצה למצוא מקום

מסעדות בלי הזמנה מראש אין סיכוי

 

בוא תסביר לי איפה פספסתי את השגרה?

 

כמו שאמרתי אני לא נוסע הרבה בכלל ב-3 חודשים האחרונים.

לחוף הים אני לא אוהב ללכת, בטח לא בעומס כזה.

 

אבל מכיוון שאנשים עובדים בד"כ 8 שעות, 5 ימים בשבוע לכל הפחות, זה זה לפחות שליש מהשגרה.

משמע אם 70% מהעובדים בכל מקרה נשארים לעבוד מהבית, אין לפחות שליש מהשגרה.

 

לפני 3 דקות, Transporter כתב:

ועדיין

מועדונים אפשר, רכבת אפשר, לרקוד במסעדה אי אפשר

למה ? אין סיבה

 

מה זה רלוונטי?

היום זה ריקוד במסעדה, מחרתיים זה מס הכנסה כי זה לא הגיוני לך שתשלם מס אחרי שלא עבדת 3 חודשים, ומחרתיים למה אתה צריך אישור תקן לציוד שאתה מביא

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 7 דקות, m3x7r3m3 כתב:

זה אומר שהוירוס בגדול לא נמצא בחוץ, הוא נמצא במקומות מסוימים, וככה נוצרים כיסי הדבקה. הכיסים הללו כרגע מספיק קטנים כדי שיהיה נדבק מפה ונדבק משם, עד שפתאום זה מגיע לאיזה Super Spreader שמדביק 70 איש ויוצר כיס הדבקה.

 

 

זה רק מוכיח שאין הרבה כאלה

כולנו יודעים שיש, אבל עובדתית לא הרבה.

אז נחיה עם זה, וכשיהיה משהו חריג כמו בגימנסיה יטפלו ספציפית באותו איזור כמו שצריך

 

אתה לא יכול לעצור הכל בגלל אירוע הדבקה חריג שקורה פעם ב..

 

רק להקפיד על הנחיות  ולדאוג לאכוף אותן וככה המקרה הזה של הגימנסיה  יקרה אחת ל.. 

פורסם

לגבי המספר הראשון,סתם זרקתי,אפס ביסוס.

 

לגבי ניחושים לגבי מקומות עבודה של אנשים,התעייפתי מזה.

  • אהבתי 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 1 דקה, m3x7r3m3 כתב:

 

כמו שאמרתי אני לא נוסע הרבה בכלל ב-3 חודשים האחרונים.

לחוף הים אני לא אוהב ללכת, בטח לא בעומס כזה.

 

אבל מכיוון שאנשים עובדים בד"כ 8 שעות, 5 ימים בשבוע לכל הפחות, זה זה לפחות שליש מהשגרה.

משמע אם 70% מהעובדים בכל מקרה נשארים לעבוד מהבית, אין לפחות שליש מהשגרה.

 

אבל זה  נתון שפשוט לא נכון..

אם 70% היו בבית הכבישים לא היו נראים ככה

אני מסביר לך שהוכיחו שהעומס בכבישים רק עלה אחרי הסגר

 

וגם אם רק שליש חזרו לעבוד (יאללה נזרום איתך) הם עדיין מסתובבים בסופר ,בקניון, במסעדות בבתי קפה במועדונים ובחופי ים

פורסם

אתה מודע לזה שאין רכבות? אפילו אחת?

וכנראה דוחים את ההפעלה שלה בעוד כמה ימים.

וזאת אחת הסיבות לפקקים ( אותם מאות אלפים שנוסעים לעבודה כל יום ברכבת, עכשיו עמודים בפקקים ברכב הפרטי שלהם ).

וגם כאשר יפעילו את הרכבת, כנראה יגבילו את מספר הנוסעים ע"י הזמנת כרטיסים מראש באפליקציה.

אנחנו עדיין לא בשגרה הרגילה.

 

 

 

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 1 דקה, Transporter כתב:

 

זה רק מוכיח שאין הרבה כאלה

כולנו יודעים שיש, אבל עובדתית לא הרבה.

אז נחיה עם זה, וכשיהיה משהו חריג כמו בגימנסיה יטפלו ספציפית באותו איזור כמו שצריך

 

אתה לא יכול לעצור הכל בגלל אירוע הדבקה חריג שקורה פעם ב..

 

רק להקפיד על הנחיות  ולדאוג לאכוף אותן וככה המקרה הזה של הגימנסיה  יקרה אחת ל.. 

 

כל זה נכון בתנאי שיבדקו מספיק.

אי אפשר לעשות אופרציה כזו עם 2000 בדיקות ביום, עם 20 אולי כל עוד יש מספר קטן של כיסים.

 

Just now, Transporter כתב:

אבל זה  נתון שפשוט לא נכון..

אם 70% היו בבית הכבישים לא היו נראים ככה

אני מסביר לך שהוכיחו שהעומס בכבישים רק עלה אחרי הסגר

 

וגם אם רק שליש חזרו לעבוד (יאללה נזרום איתך) הם עדיין מסתובבים בסופר ,בקניון, במסעדות בבתי קפה במועדונים ובחופי ים

 

הם לא בהכרח בבית, אבל השגרה לא חזרה נקודה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
לפני 4 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

מה זה רלוונטי?

היום זה ריקוד במסעדה, מחרתיים זה מס הכנסה כי זה לא הגיוני לך שתשלם מס אחרי שלא עבדת 3 חודשים, ומחרתיים למה אתה צריך אישור תקן לציוד שאתה מביא

 

לא לא, אל תערב בין השניים, אל תתחיל לתת לי דוגמאות של לנסוע על 250 קמש או לנסוע נגד הכיוון כשאני מדבר איתך על הנחיות לא הגיוניות לעסקים בקורונה

אין קשר בין הדברים מצטער

 

אם מאפשרים במועדון ל 2000 איש לרקוד אחד על השני

אין בעיה לא לאפשר במסעדה ל 70 איש לרקוד

Just now, m3x7r3m3 כתב:

 

כל זה נכון בתנאי שיבדקו מספיק.

אי אפשר לעשות אופרציה כזו עם 2000 בדיקות ביום, עם 20 אולי כל עוד יש מספר קטן של כיסים.

 

 

הגענו השבוע ל 16,000 בדיקות

לא היה לך מספר כזה אף פעם

אז נראה לי שעושים כל מה שצריך

 

אגב ההצעה שלי הייתה שגם אם עושים 2000 בדיקות, לצאת החולצה ולעשות עוד 10-15,000 בדיקות במקומות ציבורים אקראים

פשוט לעצור אנשים בכניסה לקנון או לסופר ולהכריח אותם להבדק אם רוצים להכנס

וככה יהיה לך מידע עליהם...

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

העומס בכבישים עלה בעיקר כי תנועת האוטובוסים היא חצי כוח והרכבת בכלל לא פועלת, לאנשים שכן חזרו לעבוד אין הרבה ברירות. מכיר לפחות 4 אנשים כאלה, ובלי קשר, עוד לא מעט שעדיין נמצאים בחל"ת/עובדים מהבית.

×
×
  • תוכן חדש...