Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

 

לפני 33 דקות, korola כתב:

או שפרצו לו לחשבון  ועכשיו מישהו אחר כותב במקומו. 

או ששטפו לו את המוח.

או שפתאום הודיעו לו במשרד שמתחילים לקצץ כי רוב הלקוחות פשטו את הרגל... 

ואז ה"דיסוננס קוגניטיבי" שלו התחיל לעבוד בתת מודע, וזה הפך לו את הכל.

 

יש מלא מחקרים על "דיסוננס קוגניטיבי"...

 

אולי זה באמת דיסוננס קוגניטיבי אחרי שהוצאתי 2,500 שקל על דלק וחניות במהלך חודש מאי הבנתי שאני חייב לחזור לאוטובוסים ויהיה מה אז אני חייב להצדיק פסיכולוגית את המהלך שלי. בנוסף יש כמה בומרים שאני לא אתנגד שיחטפו ממני את הוירוס ויחזירו ציוד.

 

אישית אני עוסק במיסוי אמריקאי ואצלנו העניינים יותר חמים מאי פעם, אבל המשרד משתמש בקורונה כתירוץ לעיכוב העלאות שכר. מבחינתי אם עד סוף החודש אני לא מקבל את התוספת שלי אני הולך לעבוד במקום אחר. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 12 דקות, מרק10 כתב:

 

אני לא אגלה לך היכן אני עובד :classic_love:  אבל אספר לך מה קרה עם העובדים במוסדות ציבורים.

 

עובדי ציבור הוצאו לחופשה על חשבון ימי החופשה השנתית שמגיעים להם כאשר האוצר משתתף גם במימון חלק מימי החופשה כלומר לא כול הימים על חשבון העובד.

 

עוד קצת...לעובדי מדינה יש גם קרן ימי חופשה שממנה שולמו להם גם כספים אז בקיצור לשאלתך את עובדי הציבור ממש לא מעניין את הטוסיק שסוגרים את מקומות העבודה מכיוון שהם יודעים שהם יקבלו את מה שהם רוצים כאשר הם ירימו את המקל.

 

או שהעבידו כרגיל רק בעבודה מהבית. הכל תלוי איפה עובדים ואם קרובים לצלחת.

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני 2 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

 

לא פשוט אחרי שהוצאתי 2,500 שקל במאי על דלק וחניות הבנתי שאני חייב לחזור לאוטובוסים ויהיה מה. בנוסף יש כמה בומרים שאני לא אתנגד שיחטפו ממני את הוירוס ויחזירו ציוד.

 

כלומר לא השתנו הדיעות שלך, פשוט פתאום סוף העולם לא נראה כל כך ורוד עבורך אז הטון שלך התשתנה.  

 

 

פורסם (נערך)

סוף העולם נראה מאוד ורוד, אבל הוא לא מגיע וזה מאכזב אותי מאוד. הבורסה לא קרסה, אין תמותה המונית, פקקים חזרו, אין אבטלה המונית. באסה. 

 

בימים הטובים במרץ - אפריל נסעתי בכבישים ריקים ושמעתי הרצאות של Chris Martenson מ-Peak Prosperty. היו זמנים...

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם (נערך)

הבטיחו לי new dark age ובסוף קיבלתי 40 דקות פקק בכניסה לתל אביב. 

 

לפני 4 דקות, David32 כתב:

בקיצור, בלו בולז

 

לגמרי. אפילו בחורות נואשות לא מצאתי ב-OkCupid. זה סוף העולם זה?! אכזבה כמו העונה ה-8 של משחקי הכס ו-Star Wars החדש. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • מצחיק 1
פורסם
לפני 21 דקות, מרק10 כתב:

 

אני לא אגלה לך היכן אני עובד :classic_love:  אבל אספר לך מה קרה עם העובדים במוסדות ציבורים.

 

עובדי ציבור הוצאו לחופשה על חשבון ימי החופשה השנתית שמגיעים להם כאשר האוצר משתתף גם במימון חלק מימי החופשה כלומר לא כול הימים על חשבון העובד.

 

עוד קצת...לעובדי מדינה יש גם קרן ימי חופשה שממנה שולמו להם גם כספים אז בקיצור לשאלתך את עובדי הציבור ממש לא מעניין את הטוסיק שסוגרים את מקומות העבודה מכיוון שהם יודעים שהם יקבלו את מה שהם רוצים כאשר הם ירימו את המקל.

 

 

הם הוצאו לחופש בדיל של יום על העובד יום על המדינה.

בנוסף חלק עובדים מהבית והשאירו להם את האופציה הזו פתוחה גם עכשו.

 

מצד אחד השכר לא גבוה ואלה לא מאוד מתקדם,אבל כשיש בעיה יש מי ששומר עליך.

לא יכול להאשים אותם בתנאים שקיבלו.

לפני 5 דקות, ChemGuy85 כתב:

לגמרי. אפילו בחורות נואשות לא מצאתי ב-OkCupid. זה סוף העולם זה?! אכזבה כמו העונה ה-8 של משחקי הכס ו-Star Wars החדש. 

זה כבר כישרון 😅 

תעבור לטינדר....

  • רעיון טוב! 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)

כן, אה...

 

ראית כמה עולה SIM + דמי חיבור?! אני נראה לך כמו אמריקאי שמקבל 1,200 דולר מארה"ב? אני לא משקיע סכומים כאלה בבחורה ישראלית ללא סבסוד פדרלי.

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

ביבי לא מחמיץ הזדמנות , הוא מתחיל לכתוב את הנאום שלו למחר בערב.

 

image.thumb.png.cf335d1e4331d8e834ea2c33fabdb43a.png

 

ציטוט שלדעתי זה ברסי אמר

 

ציטוט

"גם כשמנטרלים את ההתפרצות בגימנסיה העברית בירושלים, ואת ההתפרצות בבתי הספר, אנחנו רואים עלייה ברורה בחלקים רבים של המדינה ובחלקים רבים של האוכלוסייה", אמר. "מי שאומר שמלכתחילה לא הייתה פה סכנה או שכעת אין סכנה, מטעה את הציבור ומעודד התנהגות שמסכנת את בריאות הציבור ואת חייהם של רבים".

 

הם הולכים לקלקל לכולנו .

האירועים של שחר הולכים לדחייה נוספת

הפקקים שכימגאי הולכים להימשך כי אין רכבת והוא יצטרך להצטופף באוטובוס בגלל שאין לו כסף לדלק.

ואני, דופקים לי את כל לוחות הזמנים .. מבחינתי היינו צריכים להיות עכשיו כבר ב 50% חולים .. ועוד מעט לסיים עם זה.

אם יחזירו את ההגבלות וימשיכו לשטח את העקומה , אז גם עוד שנתיים לא נגיע ל 70%. .. ממש באסה איתם. 

למה התחילו לבדוק שוב..

 

 

 

 

 

 

 

 

פורסם
לפני 20 דקות, Blaz00r כתב:

מה זה זה, תהיה חבר ותציע לו להירשם עם הטלפון שלך ולהביא לו את הקוד, לא מספיק מה שהקורונה עשתה לו?

זה לא הקורונה אשמה 😂😂

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני כשעה, יבגניפ כתב:

אין קריסה, אין תמותה, אין אבטלה

קשה, קשה..

 

 

https://www.mako.co.il/news-world/2020_q2/Article-ba4a69339cd8271026.htm?sCh=31750a2610f26110&pId=173113802

 

אתה יכול לקרוא קצת נתונים מברזיל, שיעשו לך טוב לקראת סוף היום 

 

ציטוט

ממשלת ברזיל החליטה להפסיק לפרסם את כמות מקרי המוות מנגיף הקורונה במדינה, בעוד המגמות האחרונות מלמדות על זינוק משמעותי במספר המתים. המהלך החריג נועד להסתיר את הפגיעה העוצמתית האמיתית של המחלה ברחבי המדינה.

 

אבל אנחנו ישראלים, זה לא יכול לפגוע בנו. אצלנו בישראל זה אחרת.

לאף אחד אין הסבר מדעי (חוץ מהסגר והקטע של גיל ממוצע נמוך) מדוע לא חטפנו קשה בגל הראשון. 

 

×
×
  • תוכן חדש...