Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 38 דקות, m3x7r3m3 כתב:

בטח, הנה הבאתי פה מידע מעניין לפני חדשות 12 ושאר החבר'ה, בשוודיה יפתחו בחקירה לעניין הקורונה, האפידימיולוג הראשי עשה חצי סיבוב אחורה.


השוודים יחקרו עקב דרישות האופוזיציה. בינתיים הם ממשיכים בתוכניות שלהם בכל הכח. וגם האפידמולוג הראשי שלהם אמר בראיון לפני יומיים בטלגרף שפרשו לא נכון את מה שהוא אמר. הטענה שלו היא שהיו דברים שהם עשו נכון, והיו דברים שלא, ובעתיד יעשו חקירה ויראו מה עזר ומה לא. מצרף את הראיון.

 

https://www.telegraph.co.uk/news/2020/06/06/sometimes-feel-like-punchbag-architect-swedens-virus-model-another/

 

'I haven’t changed my mind': Swedish science chief remains confident country is building immunity

Anders Tegnell happilly takes constructive criticism but has been surprised by the vitriol over his approach

 

פורסם

הוא אמר שהיה מגן על בתי האבות יותר טוב כי רוב התמותה שם, באותו משפט אמר שאין עדות שסגירת בתי ספר עוזרת במשהו, מקהלת סוף העולם עכשיו קפצה על המציאה והחליטה שהוא חזר בו.

 

פורסם
לפני 9 דקות, halperin96 כתב:

לקרוא לקבל מידע אמין מחדשות 12 זה כמו ללמוד איך להשתגל בפורנהאב.

 

 

זה תלוי , אם מקשיבים לפרשנים שלהם או ישירות לפרופ' שהם מביאים.

 

https://www.mako.co.il/news-lifestyle/2020_q2/Article-321f66cd0a29271026.htm?sCh=31750a2610f26110&pId=173113802

 

 

לפי פרופ' בליצר , הם מתאמנים על יבש (קיץ) לפני התרגיל על רטוב (חורף).

אני לא יודע אם הוא מדבר בשם עצמו ומפרש את מה שהוא רואה , כמו שאנחנו עושים פה.

או שהוא יושב בישיבות פנימיות וזה סוג הדיבור בישיבות שקובעים מה לעשות.

 

אם זה קו המחשבה, אז בגלל שהקיץ כבר פה, אנחנו נראה התנהגות אמיצה יותר.

סביר להניח שלא יסגרו כלום בזמן הקרוב, לפחות עד שלא נראה מספרים הרבה יותר גדולים של נדבקים. 

 

image.png.2a0a322c819fd5d658f0264708fe6ba1.png

 

 

בנוסף ממשיכים עם גרפים מתקדמים יותר, יותר לא מראים גרף מפגר עם עקומה אחת שמשטחים אותה.

פתאום יש גלים , עליות וירידות מתחילים להעביר מסר שזה לא נגמר אלא יש לנו עוד דרך ארוכה.

מעניין מי צייר את הזה?  ומעניין האם במציאות אין באמת רצועה לבנה באמצע, כלומר סף החנק נמצא בתוך מרווח הביטחון 

 

 

image.thumb.png.9d3a3f007f53595faacd9935bf4a052d.png

 

 

 

 

פורסם
לפני 4 שעות, m3x7r3m3 כתב:

 

לא מסנגר על אף אחד.

אם היא אמרה שבדיקות זה לא הפתרון היא צודקת.

אבל אם היא אמרה שבדיקות זה מיותר זה לא נכון.

בדיקות זה לא פתרון אבל זה כלי עם חשיבות ראשונה במעלה.

 

בדיקות מראות לך מה המצב בחוץ

בדיקות מראות לך אם יש עליה \ ירידה בתחלואה

בדיקות מראות איפה יש התבססות גדולה של הנגיף

 

אי אפשר לדעת את זה בלי בדיקות

כמובן הכי קל פשוט להגיד לכולם שבו בבית אבל לפי התאוריה הזאת נשב בבית עד 2022

לפני 4 שעות, ChemGuy85 כתב:

 

אכן המראיינים די חצופים וחסרי מקצועיות. גם אם לא מסכימים יש דרך לדבר עם אנשים בלי לנהל מאבקי כוח, העלבות ותקיעת אצבע בין הצלעות בשידור חי. כנראה ישראלים חושבים שהדרך היחידה לדבר היא לתקוף ולנסות להוכיח שיש להם "יותר גדול". 

 

זאת דרך של אנשים חסרי נסיון שאין להם שום מושג בנושא שהם שואלים לגביו

באמת שראיתי את הראיון והערצתי אותו שהוא מקשיב ומתייחס ברצינות לכל מילה

מנכל הדסה או איתמר שמוטו היו מנתקים לה בפנים

לפני 4 שעות, m3x7r3m3 כתב:

מה עשית כדי שזה יקרה? הצבעת ביבי 3 פעמים

זה שאמר שהוא יגן על בג"צ.

אותו בג"צ נחמד שפסל את מתקן חולות כדי שהמסתנן יוכל לעסוק בתחביבים ולחפש אהבה.

 

זה גם בגצ שפסל את הבקשה של גני אירועים לפתוח ביחד עם המסעדות והפאבים בטענה שזה לא אותו דבר (שקר)

אבל בזמנו לא הייתה קורונה ומבחינת בטחון ביבי היה עדיף על השאר

עם כמה שהוא החריב את המדינה בחודשים האחרונים, אין ספק שבבטחון הוא יודע  מה הוא עושה

יכול להיות שעכשיו בגלל שהתחת שלו יותר חשוב לו מכל דבר אחר חשוב לו להשאיר מצב חירום כדי שיהיה לו על מה לדבר כל פעם שהוא מתראיין

תראה איך נעלם השיח על התיקים והמשפט, פתאום רק הגל השני וה"התפרצות" במערכת החינוך זה מה שמעניין אותו  

לפני 4 שעות, m3x7r3m3 כתב:

איזה תחזית שלו הייתה נכונה? זו שהוירוס לא פוגע בשכנות שלנו? כמו מצרים, לבנון וירדן?

חוצמזה הוא פופוליסט (ומכאן האהדה שהוא גורף בציבור שמה לעשות, לא מבין בוירולוגיה או אפידימיולוגיה), והוא גם פופוליסט דיי גרוע.

הוא גם חוזר על עצמו ואחרי ההתפרצות במצרים והסגר בירדן פשוט לא מעניין לראיין אותו, כבר 3 חודשים אין לו שום דבר חדש להגיד.

ובנוסף לזה הדוגמה הכי טובה לתזה שלו, שוודיה, פתחה בחקירה וכבר הודו שבדיעבד היו עושים דברים יותר דומים למדינות אחרות.

הבנאדם לא היה רלוונטי ועכשיו עוד יותר לא רלוונטי.

מנצל קשרים כדי שיזמינו אותו לראיונות בפריים טיים.

 

קודם כל כשהוא אמר את זה- זה היה נכון, לא היו  נפגעים שם

גם היום  אני לא חושב שיש כמות של חולים בעזה נניח

הוא אמר שזאת מחלה של מבוגרים, שמי שמבוגר ובסיכון צריך לשמור על עצמו להתרחק

צעירים - לא

היום זה בדיוק מה שאנחנו רואים. 

כבר יצא נתון שמראה שגיל התמותה הממוצע מקורונה עומד על 80

כל הסיפורים על ילדים חולים קשה וכו יצא  מחקר שמראה שזה נכון בעיקר לילדים ממוצא  אפריקאי\אסייתי

 

אני לא חושב שהוא מנצל קשרים...הייתה תקופה שניסו להוריד אותו  מהמסכים

וכשעבר הזמן וראו שבאמת לא קורה שום דבר ומתוך 15,000 חולים בזמנו  עמדנו על מעט מאוד מונשמים ומתים, התחילו להזמין אותו והבינו שהוא לא טיפש

 

לפני 3 שעות, halperin96 כתב:

רוב הכתבים ואנשי התקשורת הם חרא מהז הנחות ביותר,לא מבין מה אתם מופתעים מחוסר מקצועיות.

 

עוד דוגמא לאנשים שיושבים בכיסא עם משכורת קבועה וקל להם להגיד שחייבים להשאיר דברים סגורים

פורסם (נערך)
לפני 12 שעות, Transporter כתב:

 

אתה צריך לראות את מה שגיא זוהר עשה לו

זה גובל בפייק ניוז.

בזמן שהוא רצה לראיין את איתמר שמוטו ונסע עד אליו לבית כדי לקבל הסברים על תחזיות שאף אחת מהן לא התממשה, פספוסים בעניין המסכות ודיבור בלתי הולם לאנשים

כשהוא רצה לראיין את פרופסור לס הוא פשוט עשה "ראיון" חד צדדי

שאל שאלות והביא קטעי וידאו ערוכים של לס בתור תשובה

למה הוא לא הזמין אותו לאולפן או נסע אליו ?

כי כל המגישים 2 שקל האלה לא מסוגלים להתמודד עם המידע העצום שיש לו, 

הם מנסים להוכיח אותו על דברים שאין להם מושג בהם והם לא באמת יכולים לסתור אותו

מה שגיא זוהר עשה זה ביזיון אחד גדול

אולי מסביר את הסיבה למה הוא עושה תוכנית בלי רייטינג בערוץ בלי רייטינג בשעות בלי רייטינג

פח זבל של בנאדם

וואו וואו וואו, תרגע, מה יש לך? אתה מדבר כאילו גיא זהר בכבודו ובעצמו בא ובישר לך שלא יהיו אירועים עד 2025, אבל גם אז, don't kill the messenger

 

קודם כל, נראה שאתה לא מכיר את הפורמט של התוכנית של גיא זהר, כי ככה נראות בדיוק כל התוכניות שלו (ותתפלא, ברובן הוא דווקא מתנגח בדיעות מיינסטרים ומראה את הצד האחר, מפה שם התוכנית).

ולעניין - מה הוא עשה שכל כך עצבן אותך? הוא אפילו לא הביע עמדה, הוא פשוט הביא סרטונים של לס סותר את עצמו, לס vs לס. מה העצבים שלך?

הנה, ניתן לחברי הפורום לשפוט:

 

 

לפני 12 שעות, Transporter כתב:

התקשורת לא מסוגלת להתמודד עם זה שהגיע בנאדם שסותר את הדעה שלהם, 

בליווי מספרים, מחקרים, הוכחות והסברים מדוייקים

בלי אלימות, בלי לצעוק ובלי לקלל (כמו שעושים כל מיני כוכבי רשת)

פשוט יושב בנחת ומסביר,

בלי אלימות ובלי לצעוק? בליווי הוכחות והסברים מדויקים? יושב בנחת ומסביר? 🤣🤣 כל ראיון שראיתי איתו באולפן חדשות הוא סתם צועק את אותם הדברים בלי שום הסבר מאחוריהם, הבנאדם קריקטורה ולא לוקח את עצמו ברצינות, מוכרח להודות שאני לא אוהב לא את התוכן של הדברים שלו ולא את המעטפת (מזכיר מישהו) אבל בניגוד לדמויות שנויות במחלוקת אחרות אני נהנה לראות אותו כי הוא נותן שואו באמצע מהדורת חדשות משעממת.

 

לפני 12 שעות, Transporter כתב:

התקשורת מתפוצצת מזה

וכבר 3 חודשים לא מצליחים להפטר ממנו והוא הופך ליותר ויותר רלוונטי

הבנת את זה לגמרי הפוך. אף אחד לא מנסה להיפטר ממנו, הוא מביא רייטינג (כן כן) ועניין, וכל עוד הוא עושה את זה יזמינו אותו להתראיין בלי שום קשר לדיעות שלו, והיו עושים את זה גם אם הן היו הפוכות לגמרי, כי שוב, הוא נותן שואו.

 

נ.ב, יורם לס הוא פרופסור לפיזיולוגיה ופרמקולוגיה (רוקחות), הוא לא אפידמיולוג. אז כמובן שהוא יכול להציג איזו עמדה שבא לו, אבל שהוא יתן עיצות איך להתנהל במגיפה, זה כמו ששוער כדורגל יסביר לחלוץ איך להבקיע גול, או כמו שתתרן ילמד אנין טעם איך להכין ואגיו.

ואם כבר בחוש טעם עסקינן, אז עכשיו יש חשש שחולים עלולים לאבד את חוש הטעם והריח לטווח ארוך. שמעתי על אנשים שהחלימו כבר לפני חודש וחצי ועדיין לא חזר להם חוש הריח (וכפועל יוצא הטעם). אחסוך מהפורום עוד בדיחת ואגיו.

 

נ.ב2, לא רוצה להיכנס לפוליטיקה אבל זה מחייב, הפרופסור החביב היה חבר כנסת בממשלת אוסלו, ובזמנו ניסה ""להצדיק"" פיגועים בתואנה שבתאונות דרכים מתים יותר אנשים, בדיוק כמו שהוא עושה עכשיו עם הקורונה. והרי לך המושא לחיקוי שלך, פוזיציונר מובהק עם נגיעות כאוס ואנרכיזם, אבל זה לא מפתיע, כי אתה בעצמך פוזיציונר מובהק עם נגיעות מסוג אחר.

 

http://knesset.gov.il/tql/knesset_new/knesset13/HTML_27_03_2012_06-21-01-PM/19950801@[email protected]2my4HX.jpg

עריכה אחרונה על ידי Blaz00r
  • אהבתי 3
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 3
פורסם
לפני 1 שעה, garicho כתב:


השוודים יחקרו עקב דרישות האופוזיציה. בינתיים הם ממשיכים בתוכניות שלהם בכל הכח. וגם האפידמולוג הראשי שלהם אמר בראיון לפני יומיים בטלגרף שפרשו לא נכון את מה שהוא אמר. הטענה שלו היא שהיו דברים שהם עשו נכון, והיו דברים שלא, ובעתיד יעשו חקירה ויראו מה עזר ומה לא. מצרף את הראיון.

 

https://www.telegraph.co.uk/news/2020/06/06/sometimes-feel-like-punchbag-architect-swedens-virus-model-another/

 

'I haven’t changed my mind': Swedish science chief remains confident country is building immunity

Anders Tegnell happilly takes constructive criticism but has been surprised by the vitriol over his approach

 

 

השוודים יחקרו כי קשה להפריז בחשיבות של מעל 4600 מתים ויציאה נגד הקונפורמיזם העולמי.

 

אני אוהב נונ-קונפורמיזם כמו כל אחד אחר, גם אני הרבה פעמים נונ-קונפורמיסט, אבל אני מודע לזה שהנונ-קונפורמיזם מעביר את נטל ההוכחה אליי, במשקל כבד יותר.

שוודיה נכשלה בזה.

 

אני לא מופתע שהוא אומר שפרשו לא נכון, הרי באותו יום שהראיון שודר הודיעו על החקירה, יכול להיות שאפילו לא ידע על החקירה כשהתראיין.

הולך להיות מעניין איתו בעתיד, הוא כרגע על הגריל.

 

לפני 1 שעה, halperin96 כתב:

לקרוא לקבל מידע אמין מחדשות 12 זה כמו ללמוד איך להשתגל בפורנהאב.

 

לגמרי, בשביל זה יש אוף טופיק בקארספורום.

 

לפני 1 שעה, khalil כתב:

הוא אמר שהיה מגן על בתי האבות יותר טוב כי רוב התמותה שם, באותו משפט אמר שאין עדות שסגירת בתי ספר עוזרת במשהו, מקהלת סוף העולם עכשיו קפצה על המציאה והחליטה שהוא חזר בו.

 

לא נכון, כי את זה שהיה מגן טוב יותר על בתי האבות הוא אמר כבר לפני חודש או חודשיים, בראיון הקודם שהעליתי שלו.

 

בראיון הזה הוא אמר במפורש שבדיעבד הם היו נוקטים בצעדים דומים יותר לשל מדינות אחרות.

זה הבוננזה בראיון, לא הבתי אבות.

 

לפני 25 דקות, Transporter כתב:

בדיקות מראות לך מה המצב בחוץ

בדיקות מראות לך אם יש עליה \ ירידה בתחלואה

בדיקות מראות איפה יש התבססות גדולה של הנגיף

 

אי אפשר לדעת את זה בלי בדיקות

כמובן הכי קל פשוט להגיד לכולם שבו בבית אבל לפי התאוריה הזאת נשב בבית עד 2022

 

או שלא קראת או שלא הבנת.

כי מה שכתבתי זה מה שכתבת במילים אחרות.

 

לפני 26 דקות, Transporter כתב:

זה גם בגצ שפסל את הבקשה של גני אירועים לפתוח ביחד עם המסעדות והפאבים בטענה שזה לא אותו דבר (שקר)

אבל בזמנו לא הייתה קורונה ומבחינת בטחון ביבי היה עדיף על השאר

עם כמה שהוא החריב את המדינה בחודשים האחרונים, אין ספק שבבטחון הוא יודע  מה הוא עושה

יכול להיות שעכשיו בגלל שהתחת שלו יותר חשוב לו מכל דבר אחר חשוב לו להשאיר מצב חירום כדי שיהיה לו על מה לדבר כל פעם שהוא מתראיין

תראה איך נעלם השיח על התיקים והמשפט, פתאום רק הגל השני וה"התפרצות" במערכת החינוך זה מה שמעניין אותו  

 

נו ומי נתן לבג"צ לקבוע מדיניות? ביבי!

בג"צ לא צמח לו בשנה וחצי האחרונות, ביבי הוא זה שנתן לו יד חופשית להתקבע ולעשות כראות עיניו.

עכשיו פתאום הבנת שבג"צ קובע אם גני אירועים יפתחו עם מסעדות או לא, במקום נבחרי הציבור, שאותם אתה יכול להעניש בקלפי, מהם אתה יכול לדרוש דין וחשבון, הסברים.

מה תבקש משופטי בג"צ? אם לא יזרקו אותך מכל המדרגות של בית המשפט העליון בירושלים.

 

לפני 29 דקות, Transporter כתב:

קודם כל כשהוא אמר את זה- זה היה נכון, לא היו  נפגעים שם

 

זו היתממות טיפשית, הרי הטיעון המלא שלו היה שמשהו שונה במזרח התיכון לעומת אגן הים התיכון (איטליה) נניח, וכראייה לתמוך בתיאוריה העלובה שלו הביא לטיעון את מצרים ולבנון וירדן.

רק מה, הנה הלכו התמיכות בתיאוריה, זה פשוט קרה מאוחר יותר. כנראה החולה הראשון הגיע לשם מאוחר יותר, זה הכל.

 

לפני 29 דקות, Transporter כתב:

גם היום  אני לא חושב שיש כמות של חולים בעזה נניח

 

יופי, כי לישראל יש מעבר רק של מקרים רפואיים בודדים, והמעבר עם מצרים אטום סגור הרמטית, אין יוצא ואין בא.

והוירוס עדיין לא למד לטפס על הגדר. כי הוא... וירוס.

 

לפני 29 דקות, Transporter כתב:

הוא אמר שזאת מחלה של מבוגרים, שמי שמבוגר ובסיכון צריך לשמור על עצמו להתרחק

 

כן כמו שבטלוויזיה פרופ' רהב השפילה אותו שהוא לא ידע מה להגיד על דמוי קוואסאקי או על פגיעה במוח.

 

לפני 29 דקות, Transporter כתב:

צעירים - לא

היום זה בדיוק מה שאנחנו רואים. 

כבר יצא נתון שמראה שגיל התמותה הממוצע מקורונה עומד על 80

 

אתה לא יכול שוב לנסות לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה.

הנתון הזה נכון רק אם אתה לוקח את כל החבילה - משמע יחד עם הסגר, יחד עם הריחוק החברתי, יחד עם ה-100 מטר מהבית ויחד עם העוצר בפסח יש?

אתה לא תעשה צ'רי פיק לתוצאה ותתעלם מכל מה שהוביל לאותה תוצאה, לא איתי. זה לא יעבוד לך.

 

לפני 29 דקות, Transporter כתב:

כל הסיפורים על ילדים חולים קשה וכו יצא  מחקר שמראה שזה נכון בעיקר לילדים ממוצא  אפריקאי\אסייתי

 

וואלה, ובישראל חס וחלילה אין לנו ילדים ממוצא אפריקאי (אתיופים, מרוקאים, טריפולטאים, תוניסאים, מצרים) או אסייתי (עיראקים, פרסים, הודים) נניח.

בקיצור, נכון לעכשיו פשוט אין ילדים אשכנזים לבנים (כמו לס עצמו) שנפגעו, זה הכל. הפוזיציה, אוי הפוזיציה. גם ככה המרוקאים גנבו לו את המדינה לאידיוט הזה.

 

לפני 29 דקות, Transporter כתב:

אני לא חושב שהוא מנצל קשרים...הייתה תקופה שניסו להוריד אותו  מהמסכים

וכשעבר הזמן וראו שבאמת לא קורה שום דבר ומתוך 15,000 חולים בזמנו  עמדנו על מעט מאוד מונשמים ומתים, התחילו להזמין אותו והבינו שהוא לא טיפש

 

היה טיפש ונשאר טיפש, הוא רץ על אדים.

אמנם אני מסכים עם @Blaz00r שהוא מביא רייטינג בתור הדביל התורן, אבל לדעתי יימאס ממנו בקרוב.

  • רעיון טוב! 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 11 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אתה לא יכול שוב לנסות לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה.

הנתון הזה נכון רק אם אתה לוקח את כל החבילה - משמע יחד עם הסגר, יחד עם הריחוק החברתי, יחד עם ה-100 מטר מהבית ויחד עם העוצר בפסח יש?

אתה לא תעשה צ'רי פיק לתוצאה ותתעלם מכל מה שהוביל לאותה תוצאה, לא איתי. זה לא יעבוד לך.

 

 

אבל כבר כמעט חודשיים אין סגר

יש הדבקות בבתי ספר

יש הדבקות בכל מקום בעצם

שמעת בחודשיים האלה על בני 30-60 שנפטרו ?

אני לא שמעתי

 

פורסם (נערך)

לס מצחיק וגם החיקוי שלו בארץ נהדרת מצחיק.

 

 

אני גם לא מבין את הרצון להעביר את השם מחולים לנשאים. בהולנד אומרים "חיוביים" (בבדיקה כאילו)

נשא זה גם מילה מפחידה. נשא איידס זה לא נחמד.

להגיד שהם לא חולים כי הם לא בבית חולים. גם כשיש התפרצות הרפס הרוב עוברים את זה בסדר, הם לא חולים, עדיין אני לא רץ לנשק כול חולה הרפס. (אם כי, בגלל שאחוז נשאי ההרפס עצום באוכלוסיה, כנראה שסטטיסטית גם אני נשא ואז הכול יהיה בסדר - אבל אני לא מומחה להרפס).

 

 

עריכה אחרונה על ידי David32

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 9 דקות, Transporter כתב:

אבל כבר כמעט חודשיים אין סגר

יש הדבקות בבתי ספר

יש הדבקות בכל מקום בעצם

שמעת בחודשיים האלה על בני 30-60 שנפטרו ?

אני לא שמעתי

 

והקורונה התחילה לפני חודשיים?

 

או שאתה שוב מנסה לעשות צ'רי פיק רק לתקופות שאמורות להוכיח את הטענה שלך?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 3 דקות, David32 כתב:

לס מצחיק וגם החיקוי שלו בארץ נהדרת מצחיק.

 

דווקא פחות אהבתי, החיקוי של טל פרידמן בפעם הראשונה היה מוצלח, אבל בפעם השניה הוא עשה אותו חמוד מדי, היה צריך להיות הרבה יותר תוקפני. מה גם שבחיקוי הראשון לס עדיין היה די אנונימי, בשני כבר כולם יודעים מי הוא, יכלו להוציא מהחיקוי הרבה יותר אם היה עושה אותו אחד מהפאנל הקבוע, כנראה לא היה נעים מטל פרידמן (שהוא ענק בלי קשר). אבל סה"כ אין תלונות (-:

פורסם
לפני 42 דקות, Blaz00r כתב:

וואו וואו וואו, תרגע, מה יש לך? אתה מדבר כאילו גיא זהר בכבודו ובעצמו בא ובישר לך שלא יהיו אירועים עד 2025, אבל גם אז, don't kill the messenger

 

קודם כל, נראה שאתה לא מכיר את הפורמט של התוכנית של גיא זהר, כי ככה נראות בדיוק כל התוכניות שלו (ותתפלא, ברובן הוא דווקא מתנגח בדיעות מיינסטרים ומראה את הצד האחר, מפה שם התוכנית).

ולעניין - מה הוא עשה שכל כך עצבן אותך? הוא אפילו לא הביע עמדה, הוא פשוט הביא סרטונים של לס סותר את עצמו, לס vs לס. מה העצבים שלך?

הנה, ניתן לחברי הפורום לשפוט:

 

 

בלי אלימות ובלי לצעוק? בליווי הוכחות והסברים מדויקים? יושב בנחת ומסביר? 🤣🤣 כל ראיון שראיתי איתו באולפן חדשות הוא סתם צועק את אותם הדברים בלי שום הסבר מאחוריהם, הבנאדם קריקטורה ולא לוקח את עצמו ברצינות, מוכרח להודות שאני לא אוהב לא את התוכן של הדברים שלו ולא את המעטפת (מזכיר מישהו) אבל בניגוד לדמויות שנויות במחלוקת אחרות אני נהנה לראות אותו כי הוא נותן שואו באמצע מהדורת חדשות משעממת.

 

 

אם הוא הביא ראיון אישי פנים מול פנים עם רופא ממשרד הבריאות שטעה בכל התחזיות שלו

ואז הוא מביא מישהו שאמר דעה סותרת הוא צריך ללכת ולשבת מולו ולראיין אותו

ממה הוא כל כך פחד ? מלשמוע את האמת ולא להתמודד איתה?

לקח ראיונות חתוכים שלו והציג מה שבא לו להציג בתור "תגובה של יורם לס" ? לא ככה עושים ראיון מצטער

 

לגבי האירועים

מצטער לבשר לך

חזרנו לשגרה

90952899_WhatsAppI22mage2020-06-08at13_29_06.thumb.jpg.ac4ec4bb56c63f9bd85ed1d3cafb70da.jpg

 

פורסם

@Transporter, בלי לפגוע בך או בכל מי שעוסק בתחומים האלה, אני לא מבין איך מאשרים אירועים עד 250 איש ולא מאשרים רכבות. כנראה ממשלת ישראל עדיין תקועה בשנות ה-80 וה-90 כשהרכבת הייתה נספח מפגר לאוטובסים. 

פורסם
לפני 2 דקות, garicho כתב:

@Transporter, בלי לפגוע בך או בכל מי שעוסק בתחומים האלה, אני לא מבין איך מאשרים אירועים עד 250 איש ולא מאשרים רכבות. כנראה ממשלת ישראל עדיין תקועה בשנות ה-80 וה-90 כשהרכבת הייתה נספח מפגר לאוטובסים. 

 

אני אמרתי בדיוק ההפך

לא מבין איך חושבים לאשר רכבות ולא אירועים

בוא נשים את הדברים על מקומם

אף אחד באירוע לא נדחס על מישהו אחר בלחץ ובכוח

 

רוקדים, מסתובבים, מדברים

אבל אין לך את הלחץ ברציף, בקרון, בעליה וירידה ..

בתור חייל הייתי נוסע יום יום ברכבות, זה לא נורמלי, 

אני אפילו לא מדבר על הישיבה המעורבת אלא על ההצטופפות העצומה

אף אחד באירוע  לא נדבק ככה למישהו שהוא לא מכיר

 

מקווה שיאשרו רכבות כמובן...

יש עניין של פרוצידורה של הזמנת כרטיסים שעדיין לא החליטו איך ליישם אותה

פורסם (נערך)
לפני 5 דקות, Transporter כתב:

 

אני אמרתי בדיוק ההפך

לא מבין איך חושבים לאשר רכבות ולא אירועים

בוא נשים את הדברים על מקומם

אף אחד באירוע לא נדחס על מישהו אחר בלחץ ובכוח

 

רוקדים, מסתובבים, מדברים

אבל אין לך את הלחץ ברציף, בקרון, בעליה וירידה ..

בתור חייל הייתי נוסע יום יום ברכבות, זה לא נורמלי, 

אני אפילו לא מדבר על הישיבה המעורבת אלא על ההצטופפות העצומה

אף אחד באירוע  לא נדבק ככה למישהו שהוא לא מכיר

 

מקווה שיאשרו רכבות כמובן...

יש עניין של פרוצידורה של הזמנת כרטיסים שעדיין לא החליטו איך ליישם אותה

 

דווקא זה ברור למה - אירועים זה פעילות פנאי ורכבת זה כלי תחבורה הכרחי.

אתה רואה אנשים באירוע מסתובבים עם מסכות? לא מתחבקים? לא מתנשקים?

בכל מקרה, יהיה מעניין לראות כמה אנשים ידבקו באירוע גדול עם נשא בודד. מקווה שיערכו מחקרים בנושא.

עריכה אחרונה על ידי garicho
  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...