Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 54 דקות, Transporter כתב:

 

פנאי שמחזיק 200,000 עובדים שיושבים בבית

 

 

מאיפה הבאת את המספר ההזוי הזה ?

 

למה להפגנה שלכם אתמול הגיעו רק כמה עשרות בעלי כרס בריאה שכנראה לא חסרה להם אגורה שחוקה בכיס מהרווחים שצברו במהלך שנים.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)

מה שעושים לנוסעי הרכבת זו בושה וחרפה שלא נראתה מאז שגילה אדרעי ישבה בוועד העובדים ומרמרה את החיים של תושבי המדינה עם שביתות והשבתות פתע. הפעם לקחו את זה לרמה אחרת לגמרי. מבחינתם זה בסדר שאנשים נדחסים באוטובוסים, עומדים בצפיפות בתחנות ורבים על מקומות ישיבה, אבל חלילה שיפעילו את הרכבת ויאכפו את נושא המסכות באמצעות פקחים. במילים אחרות מה שהמדינה אומרת לאנשים זה שאם אין לכם רכב אתם חסרי תועלת, אשפה אנושית, אזרחים סוג ג' ותירקבו בבית מובטלים בלי שום יכולת להתנייד. 

 

אם זה לא מספיק אז משבוע הבא הולכים להוריד נתיב באיילון אז בהצלחה לכולם בפקקים. אה ומעצמת הייטק הזאת לא מסוגלת לפתח אפליקציה למכירת כרטיסים. טפו על כל האפסים האלה. 

 

 

לפני 15 דקות, מרק10 כתב:

 

מאיפה הבאת את המספר הזה ?

 

למה להפגנה שלכם אתמול הגיעו רק כמה עשרות בעלי כרס שכנראה לא חסרה להם אגורה שחוקה בכיס מהרווחים שצברו במהלך שנים.

 

להם אולי לא, אבל לעובדים שלהם כנראה שכן. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 29 דקות, m3x7r3m3 כתב:

לא שאני טוען שזה בסדר שציפו לפיתוח אפליקציה בשבוע כן?

אני טוען שגם אם היה להם שנתיים המצב היה זהה 😂

 

אולי

אז בוא, אי אפשר לבוא בטענות

כל אחד צריך לעשות הכל כדי לעזור לעצמו

פורסם

מה אולי? מהיום אתה מכיר את ענייני הרכבת, הוועד והתנהלות חברה ממשלתית?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 17 דקות, ChemGuy85 כתב:

מה שעושים לנוסעי הרכבת זו בושה וחרפה שלא נראתה מאז שגילה אדרעי ישבה בוועד העובדים ומרמרה את החיים של תושבי המדינה עם שביתות והשבתות פתע.

 

גילה אדרעי היא שוב יושב ראש הוועד של הרכבת...

פורסם

לאשתי לוקח היום מעל 3 שעות (יותר לכיוון השלוש וחצי-ארבע) להגיע מנהריה לתל אביב עם 3 אוטובוסים שונים.

במקום רכבת אחת ושעה ארבעים וחמש.

כיף גדול, מזל שזה זמני... (ולא בגלל הרכבת...)

פורסם
לפני 24 דקות, מרק10 כתב:

 

מאיפה הבאת את המספר ההזוי הזה ?

 

למה להפגנה שלכם אתמול הגיעו רק כמה עשרות בעלי כרס בריאה שכנראה לא חסרה להם אגורה שחוקה בכיס מהרווחים שצברו במהלך שנים.

 

והיום חסמו את הכבישים בדרך לירושלים הרבה יותר אנשים,

הגיעו לשם הרבה יותר אנשים

חלק גדול מהעובדים נמצאים כרגע בעבודה זמנית כדי לכלכל את עצמם

ההפגנה אתמול הייתה של עובדי המופעים

זה תחום מאוד קטן

לא היה שם אפילו אחד מענף האירועים: בעלי אולמות, מנהלי אירוע, מלצרים, פקידות, אנשי מכירות

לא היו שם אנשי במה, תאורנים, טכנאים, מהנדסי בטיחות, מעצבי תאורה, אנשי הגברה, חוריאוגרפים

אנשי פירוטכניקה, מאבטחים, מנקים

יש כל כך הרבה אנשים שפשו לא נמצאים בהפגנות האלה.

 

אף אחד לא טען לרגע שבשגרה חסר לנו משהו.

מרוויחים בכבוד ומרוויחים לא רע, אבל עובדים שעות על גבי שעות במשך שנים בשביל זה.

אני עושה את זה מגיל מאוד צעיר ועבדתי בשביל שקלים בודדים חלק גדול מהחיים בשביל להגיע לאן שהגעתי

וגם היום אם צריך לישון בפורים או בעצמאות במשאית , אם צריך לעבוד בפארק ב 40 מעלות אז עושים אתזה

אף אחד מהאנשים עם הכרס שראית לא יושב במשרד ממוזג ומפעיל אנשים בטלפון בשביל להוציא מופע

 

 

לפני 18 דקות, ChemGuy85 כתב:

להם אולי לא, אבל לעובדים שלהם כנראה שכן. 

 

יש פה מישהו שעדיין חושב שלהחזיק אולם אירועים או מחסני ציוד, משאיות, אבטחה, משרדים

במשך 4 חודשים, שלא הרווחנו בהם כלום ושום דבר באמת  חי את החיים כאילו שום דבר לא קרה כלכלית?

(אני למזלי מחזיק גם עסק בתחום האירועים ולאחרונה נכנסים אירועים אז יש מקדמות, אבל ברור לך שמקדמה זה סכום מזערי שלא באמת משנה משהו בתקופה הזאת)

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם

הייתי רוצה להתייחס כרגע, לנושא ההדבקות, במקומות צפופים.

בבתי הספר, בגלל מקרה בודד או שניים, בית הספר נסגר, וכולם בבידוד..

 

השאלה שנשאלת, היא מה קורה בבתי מלון?

זוכרים את ה"הוא"{עובד זר} בבית מלון גדול באילת?

מלפני כמה ימים?

ובכן, ידוע לי,[בוודאות] שיש הרבה נשאים, שבאותו מלון, עובדים זרים, שעובדים שם.

מקווה שזה יופיע בהקדם גם באמצעי התקשורת, או לפחות באתרי האינטרנט.

מיותר לציין, שהם התערבבו, עם עובדים אחרים, אורחים ששהו שם, והאורחים חזרו לדירותיהם, ולמקומות העבודה שלהם, והשרשרת הזו ארוכה... מאוד. צריך לבצע בדיקות לכל עובדי המלון? צריך. האם יבצעו? מקווה שכן, אחרת זה יהיה מחדל רציני.

אז לשאלה שמקודם: מדוע לא סוגרים את המלון לשבועיים?

 

TRANSORTER

בוא רק נניח,[נניח, כן? וחלילה וחס שזה לא ייתרחש], שאילו אתה בעצמך היית חולה, מאושפז, ומשתחרר לאחר הנשמה קצרה, האם גם היית ממשיך לכתוב כאן את אותם דיעות?

או שהיית משנה אותם, מקצה לקצה?

פורסם (נערך)
לפני 14 דקות, yossiaviel כתב:

TRANSORTER

בוא רק נניח,[נניח, כן? וחלילה וחס שזה לא ייתרחש], שאילו אתה בעצמך היית חולה, מאושפז, ומשתחרר לאחר הנשמה קצרה, האם גם היית ממשיך לכתוב כאן את אותם דיעות?

או שהיית משנה אותם, מקצה לקצה?

 

לא... אני חושב שאם הייתי חולה אני הייתי שמח מאוד להשתחרר מבית חולים ולהיות מובטל כמה חודשים

בכלל אני חושב שאם היו מסדרים לי לשבת בבית עוד חצי שנה זה היה הופך אותי לבנאדם יותר בריא

לפני 15 דקות, yossiaviel כתב:

ובכן, ידוע לי,[בוודאות] שיש הרבה נשאים, שבאותו מלון, עובדים זרים, שעובדים שם.

מקווה שזה יופיע בהקדם גם באמצעי התקשורת, או לפחות באתרי האינטרנט.

מיותר לציין, שהם התערבבו, עם עובדים אחרים, אורחים ששהו שם, והאורחים חזרו לדירותיהם, ולמקומות העבודה שלהם, והשרשרת הזו ארוכה... מאוד. צריך לבצע בדיקות לכל עובדי המלון? צריך. האם יבצעו? מקווה שכן, אחרת זה יהיה מחדל רציני.

אז לשאלה שמקודם: מדוע לא סוגרים את המלון לשבועיים?

 

 

מה זה "ידוע לי בודאות" ? פורסם היום בכל כלי התקשורת שהתגלו סודנים חולים בבתי מלון

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

בוודאות מוחלטת.

לא יכול כרגע לגלות יותר פרטים.

 

לפני 2 דקות בחורה שעובדת  ב"דן" אמרה לי שיש שם עוד 4 נשאים.

בקשר "לנשאים" שידועים לי, נמצאים במלון אחר.

פורסם
לפני 4 דקות, yossiaviel כתב:

בוודאות מוחלטת.

לא יכול כרגע לגלות יותר פרטים.

 

לפני 2 דקות בחורה שעובדת  ב"דן" אמרה לי שיש שם עוד 4 נשאים.

בקשר "לנשאים" שידועים לי, נמצאים במלון אחר.

 

מה אתה מסתלבט?

פרסמו את זה כבר

אתה מציג את זה כאילו זה מידע סודי

פורסם
לפני 39 דקות, yossiaviel כתב:

אז לשאלה שמקודם: מדוע לא סוגרים את המלון לשבועיים?

 

כי זה חלק מאותו יישור קו. כרגע הקו מדבר על הכלכלה ועושים הרבה כדי שלא יבואו נתונים שיהרסו את הקו הזה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 6 דקות, korola כתב:

מי שבדק את ההדבקות התפטר לפני שבועיים, אז אם מישהו מתל אביב מתגלה, אף אחד לא בודק האם הוא נדבק במקור ממלון באילת 

 

https://www.mako.co.il/news-lifestyle/2020_q2/Article-512393be8139271026.htm?sCh=31750a2610f26110&pId=173113802

 

image.png.c0decfcfb41ffb5371dd38080f73b22b.png

 

 

 

ובכל זאת זה לא מטריד אף אחד שם למעלה, אף אחד לא חושב להעמיד לדין את אלה שמפקירים את בריאות הציבור כאילו מדובר בהחלטה טיפשית כמו איך ישפצו את מעון ראש הממשלה או אם הוא יסע על A8 או רכב יותר פשוט

לפני 1 דקה, m3x7r3m3 כתב:

 

כי זה חלק מאותו יישור קו. כרגע הקו מדבר על הכלכלה ועושים הרבה כדי שלא יבואו נתונים שיהרסו את הקו הזה.

 

וגם כי הבינו שלא כל מי שמאומת הוא חולה

פורסם
לפני 22 דקות, Transporter כתב:

וגם כי הבינו שלא כל מי שמאומת הוא חולה

 

קרא לזה גם חתול, זה לא מעניין, מה שמעניין זה שהוא מפיץ את הוירוס סביבו

  • אהבתי 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...