Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 4 דקות, BarM כתב:

למען האמת, הסגירה של הנתיב תוכננה כבר לפני למעלה מחצי שנה ובמהלך תקופת הקורונה עבדו עליו 24/7

לא שאני חושב שמשהו במדינה הזאת יעיל, ובהחלט היה ניתן לדחות את העבודות, אבל צריך גם לדייק...

 

אני לא יודע מה דורשת העבודה שם אז לא יכול לייעץ מה היה צריך לעשות

רק חושב שכרגע זה לא הזמן לסגור נתיב

הייתי אומר שהיו צריכים בזמן הקורונה להגביר את הכוח אדם שם ולעבוד הרבה יותר חזק על הנתיב

אבל בטח חשבו שיהיה פה סגר חצי שנה אז לקחו את הזמן

פורסם
לפני 13 דקות, BarM כתב:

בכל מה שקשור לרכבת, הדעה שלי חלוקה:

שלא תטעו, בתור אחד שמשתמש וישתמש ברכבת, אין ספק שמדובר בצורך משמעותי לקיום חיים תקינים

מנגד, אני כבר מדמיין במוחי את הצטופפות הישראלים על הרציפים, ברכבת ובכניסות לתחנות השונות

אילו הרשויות (הרכבת ומשרד התחבורה) היו אנשים משכילים ומלאי יצירתיות, לא הייתה בעיה לקיים אפליקציה / דרך כלשהי לניהול מדויק של התעבורה ברכבות. אבל זה לא יקרה. ולא בהכרח בגלל מירי רקב.

 

אני מבין מה אתה אומר, אבל אי אפשר להפעיל רכבת חצי קלאץ' עם כל מיני אפליקציות מפגרות שיחשבו כמה אנשים יעמדו ברציפים/ישבו בקרונות בכל רגע נתון. 

 

הדרך הנכונה היא לגייס פקחים שיסתובבו בקרונות ויחלקו דוחות למי שלא לובש מסכה תקנית + חיטוי קרונות ותחנות בשעות הלילה. 

  • רעיון טוב! 1
פורסם

BarM בגלל החוסר ברכבת האוטובוסים מפוצצים עד אפס מקום, הכבישים מפוצצים עד אפס מקום...

ההדבקה יכולה להיות גם שם וגם שם. צריך לאפשר לנהל חיים כמה שיותר תקינים

  • מעניין 1
פורסם (נערך)

ארגון הבריאות העולמי סותר הערכות קודמות: חולים ללא תסמינים לא מדבקים

ההערכות בתחילת התפרצות המגפה היו כי נגיף הקורונה מדבק ביותר בשל העובדה שגם אנשים ללא תסמינים מדבקים. אולם כעת מבהיר ארגון הבריאות העולמי שהעברה כזו של הנגיף נדירה מאוד

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5744967,00.html

 

 

לפני 3 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

אני מבין מה אתה אומר, אבל אי אפשר להפעיל רכבת חצי קלאץ' עם כל מיני אפליקציות מפגרות שיחשבו כמה אנשים יעמדו ברציפים/ישבו בקרונות בכל רגע נתון. 

 

הדרך הנכונה היא לגייס פקחים שיסתובבו בקרונות ויחלקו דוחות למי שלא לובש מסכה תקנית + חיטוי קרונות ותחנות בשעות הלילה. 

 

כרגע אפילו  אין מערכת הזמנת כרטיסים באפליקציה

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 42 דקות, BarM כתב:

בכל מה שקשור לרכבת, הדעה שלי חלוקה:

שלא תטעו, בתור אחד שמשתמש וישתמש ברכבת, אין ספק שמדובר בצורך משמעותי לקיום חיים תקינים

מנגד, אני כבר מדמיין במוחי את הצטופפות הישראלים על הרציפים, ברכבת ובכניסות לתחנות השונות

 

 

לדעתי שיפתחו כבר את הרכבת, יש עדיין 25% מובטלים 

ועוד אחוזים שעובדים מהבית.

בסוף יגלו שגם ככה כמות הנוסעים ירדה. 

יש מדינות שלא סגרו את הרכבות והיו מראים רכבות רפאים נוסעות בין התחנות , פשוט האנשים פחדו לעלות לרכבת.

 

לפני 22 דקות, Transporter כתב:

ארגון הבריאות העולמי סותר הערכות קודמות: חולים ללא תסמינים לא מדבקים

ההערכות בתחילת התפרצות המגפה היו כי נגיף הקורונה מדבק ביותר בשל העובדה שגם אנשים ללא תסמינים מדבקים. אולם כעת מבהיר ארגון הבריאות העולמי שהעברה כזו של הנגיף נדירה מאוד

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5744967,00.html

 

 

כל פעם הוא יוצא בשטות אחרת,  ועכשיו נדבר ברצינות, אם חולה ללא תסמינים (מאובחן /נשא,חתול) לא היה מדבק,

אז המחלה הייתה נעצרת כבר לפני 3 חודשים. 

מחלה שמדבקת רק עם תסמינים מאוד קל לעצור אותה,  ברגע שיש מודעות אז היא נעצרת, או לפחות ה R0 יורד די מהר מתחת ל-1.

פה זה לא קורה..  

פורסם

בהרבה מדינות לא סגרו את הרכבות ואת התחבורה הציבורית. הקטינו תדירות, צמצמו מקומות, אבל לא סגרו. כי תחבורה ציבורית זה מערך קריטי להרבה אזרחים, ברמה של חנויות מזון ובתי מרקחת.

  • אהבתי 2
פורסם

אתם צודקים בכל הקשור לרכבת... יכול להיות שגם פשוט מדובר בסיבה למסיבה ומתאים כרגע גם למערך הרכבות עצמן להתמקד בשיפוצים וטיפולים ולא בהכרח לפתוח את הקווים.

השמועה אומרת שגם כאשר הרכבת תיפתח, הקו לכיוון כפר סבא נורדאו לא יפעל כי מבוצעות שם עבודות תשתית להמשך המסילה מכפר סבא, בואך הרצליה וצפונה, ידוע לכם?

פורסם
לפני 10 שעות, Transporter כתב:

אחר כך מספרים לנו שבניוזילנד הצליחו להתגבר על  הוירוס

מעניין איך באמת

 

עם סגר מסיבי מאוד של חודשיים וחצי.

במהלכו הנקודות החשובות היו:

1. התייצבות מספר החולים החדשים ליום

2. ירידה במספר החולים החדשים ליום

3. אפס חולים חדשים ליום

4. אפס חולים חדשים בכלל

5. אפס חולים פעילים בכלל

 

זה לקח חודשיים וחצי של סגר, לא חנויות, לא תחבורה, ובטח ובטח לא אירועים.

 

לפני 10 שעות, Transporter כתב:

אין בעיה

מפיץ או לא מפיץ

אין פה עליה במאושפזים

אז שיפסיקו לזיין את המוח לאנשים

לא יאמן שהיום משרד הבריאות נתן תחזית ל 5000 מונשמים

לא פחות ולא יותר 5000!

משרד שמנוהל ע"י ליצנים שפספסו בכל התחזיות שלהם

פשוט בושה שנותנים להם להביע דעה בכלל

 

אם אתה מתעלם מכותרות טמקא ושותפיהן אז התחזית היא ל-5000 מונשמים עם הנחות יסוד, כמו שלא יהיה סגר, לא יקטעו שרשראות הדבקה, וימשיכו לזלזל בהנחיות.

בינתיים אותה תחזית גרמה לשינוי קל בתוכניות, עם כמות המוזמנים לאירוע ודחיית הרכבת, ואולי עוד סעיפים.

 

לפני 10 שעות, Transporter כתב:

ואנשים פה עושים לי מחאות על ההוא שהשוטר בארה"ב הרג

 

נראה לי שזה שילוב של שתי אוכלוסיות שם:

1. עובדי ההפגנות למיניהן, אלה שמחפשים כל הזמן לאיזה הפגנה להתחבר.

2. אלה שעוד בהפגנות על סלמון טקה, עם הפסקות מהפגנה להפגנה.

 

לפני 2 שעות, יבגניפ כתב:

ואנשים פה עושים לי מחאות על ההוא שהשוטר בארה"ב הרג

 

תראה מה זה, ואפילו בלי הרברפי במשרד החינוך ובלי מכללת נביאים

 

לפני כשעה, Transporter כתב:

ובינתיים אף אחד לא טורח לטפל בהתפרצות אצל הסודנים

50% מהחולים בת"א הם סודנים ששמים זין על הכללים

ואף אחד לא באמת מטפל בזה

אחר כך ישאלו איך עלינו במספרים

 

מעניין כמה זמן ייקח להכשיר את חולות בחזרה ולזרוק אותם לשם, בלי לתת להם יציאה חופשי חודשי כמו לפני שבג"צ סגר את חולות.

עכשיו אנחנו אוכלים את הלקרדה של אולמרט שהכניס אותם, אהוד ברק שהביא אותם באוטובוסים לת"א, וביבי שנתן לבג"צ לעשות מה שבא לו ולהעדיף את ה"זכות" של העבריין הסודני למצוא כלה על פני הזכות של אנשי דרום ת"א.

רק מה, עד עכשיו נתתם לביבי אשראי מפה עד לוושינגטון לעשות מה שבא לו ולא להלחם בזה באמת. מי כי זה לא באמת עניין אותו, מי כדי למרק את המצפון של עצמו כי "גם אנחנו היינו פליטים", ומי כי הרוויח מהם (כמו מסעדות וחברות ניקיון שמעסיקים אותם בכמויות).

 

לפני 8 דקות, korola כתב:

כל פעם הוא יוצא בשטות אחרת,  ועכשיו נדבר ברצינות, אם חולה ללא תסמינים (מאובחן /נשא,חתול) לא היה מדבק,

אז המחלה הייתה נעצרת כבר לפני 3 חודשים. 

מחלה שמדבקת רק עם תסמינים מאוד קל לעצור אותה,  ברגע שיש מודעות אז היא נעצרת, או לפחות ה R0 יורד די מהר מתחת ל-1.

פה זה לא קורה..  

 

סיכמנו על חתול לא?

 

וברצינות צריך לקחת בערבון מאוד מוגבל כל מה שמגיע מ-WHO, זה הפך לגוף סופר-פוליטי, שלא תמיד אפשר לדעת מה האינטרסים הפוליטיים שלו ואיך הם מתנגשים עם הבריאותיים.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 23 דקות, m3x7r3m3 כתב:

עם סגר מסיבי מאוד של חודשיים וחצי.

במהלכו הנקודות החשובות היו:

מנהיגה שפנתה לאנשים והסבירה להם את המצב

אנשים שהקשיבו למנהיגה ולהסברים שלה בכול שלב.

מנהיגה שלא דפקה מהלכים פוליטיים בזמן המשבר.

[נחש מה, מצב דומה בהנהגה בגרמניה, רק סגרו פחות (ולניו זילנד קל לסגור גבולות, הם אי רחוק מהכול)]

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)

ניו זילנד רגילה לרעיון של סגר בלי קשר לקורונה.

יש מודעות סביבתית חזקה מאוד בכל הקשור למה שנכנס לאי ועלול להפר את המאזן האקולוגי,

בהכללה גסה אתה לא יכול להכניס למדינה שום דבר אורגני שאיננו מבושל - :-) - בגיבוי שלל חוקים נוקשים.

זה ברמה של התפוח שהבאת איתך מהטיסה מושמד.

 

וחוץ מזה באמת כל הכבוד להם.

עריכה אחרונה על ידי hans

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לפני 48 דקות, David32 כתב:

מנהיגה שפנתה לאנשים והסבירה להם את המצב

אנשים שהקשיבו למנהיגה ולהסברים שלה בכול שלב.

מנהיגה שלא דפקה מהלכים פוליטיים בזמן המשבר.

[נחש מה, מצב דומה בהנהגה בגרמניה, רק סגרו פחות (ולניו זילנד קל לסגור גבולות, הם אי רחוק מהכול)]

 

מהפן הפוליטי נכון.

וזה גם מצריך מזל, אצלנו הקורונה באה אחרי שנה עם 3 מערכות בחירות, ולולא המהלכים הפוליטיים החוק קובע עוד בחירות.

בחירות בזמן קורונה? נשמע רעיון טוב לייצר עוד הדבקה

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

או שזה יצור יוזמה אמיתית למערך הצבעה מתקדם יותר מעמידה בתור להכניס ניירות במעטפה לתוך קופסה כחולה כשחבורת משגיחי בגרויות מסתכלים עליך.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

מהפה שלך ישר לאוזני יו"ר ועדת הבחירות המרכזית.

זה שהחליף את ההוא שאסר לצלם, ולא חס וחלילה את הפתק שהכנסת, אלא את זה שהגעת להצביע

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 2 שעות, BarM כתב:

אתם צודקים בכל הקשור לרכבת... יכול להיות שגם פשוט מדובר בסיבה למסיבה ומתאים כרגע גם למערך הרכבות עצמן להתמקד בשיפוצים וטיפולים ולא בהכרח לפתוח את הקווים.

השמועה אומרת שגם כאשר הרכבת תיפתח, הקו לכיוון כפר סבא נורדאו לא יפעל כי מבוצעות שם עבודות תשתית להמשך המסילה מכפר סבא, בואך הרצליה וצפונה, ידוע לכם?

 

כן, פירקו כמה קילומטרים של מסילה צפונית לתחנת ראש העין ובונים אותה מחדש. ייפתח רק באוגוסט-ספטמבר. אם היו רוצים היו יכולים לשלוח לתל אביב רכבות מהכיוון השני, כי הטבעת כבר מוכנה. אבל כנראה לא רוצים מספיק...

פורסם
לפני כשעה, SlowRide כתב:

או שזה יצור יוזמה אמיתית למערך הצבעה מתקדם יותר מעמידה בתור להכניס ניירות במעטפה לתוך קופסה כחולה כשחבורת משגיחי בגרויות מסתכלים עליך.

 

 

  • מצחיק 2
×
×
  • תוכן חדש...