Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני כשעה, SlowRide כתב:

או שזה יצור יוזמה אמיתית למערך הצבעה מתקדם יותר מעמידה בתור להכניס ניירות במעטפה לתוך קופסה כחולה כשחבורת משגיחי בגרויות מסתכלים עליך.

מתברר שההצבעה האלקטרונית עדיין לא מספיק בטוחה. הרבה  יותר קל להטות הצבעה אלקטרונית בלי להשאיר עקבות, בהשוואה לפתקים במעטפות. אין לי כרגענגישה לחומר שקראתי על הנושא, אבל הצבעה אלקטרונית היא הדבר האחרון שאנחנו צריכים.

 

ואגב קורונה, בחירת 2020 נערכו בצל המגיפה, והיו קלפיות למתבודדים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

אני לא מסכים עם דעתך

 

לראיה עדויות משלושת מערכות הבחירות האחרונות, כמו כאן, כאן וכאן

וזה רק מה שיודעים.

 

כלומר זה לא שהצבעה אלקטרונית מושלמת, אלא שהמצב הקיים שלנו כל כך גרוע, שממנו אפשר רק להשתפר

 

בבחירות 2020 היו 5600 וקצת מבודדים וחולים, אילו היינו צריכים להיות בבחירות היום יש לנו כמעט חצי מזה רק חולים פעילים

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

נכון, ובבחירות 2020 כל מקומות הבילוי היו פתוחים ולא היתה הקפדה על שום דבר חוץ מאנשים שידוע שהם בבידוד. לך תדע כמה אנשים נדבקו באותו יום אחרי שהם היו בקניונים ובמסעדות צמודים למלא ישראלים אחרים?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

זיופי בחירות היו ויהיו. הצבעה אלקטרונית מזמינה גם התערבות חיצונית. דומני שלאסטוניה יש ניסיון כואב, וגם בארה"ב מדינות חוזרות לנייר (המסובך) שלהן. אבל אין לי כרגע קישורים.

 

נהג איטי, הכל היה פתוח, גם לפני וגם אחרי הבחירות, כך שאנשים יכלו להדבק בכל מקום - קלפי, קניון, מלון (אני הצבעתי בשעה 7 ויצאתימלאילת) וכל מקום אחר. הסגר התחיל איזה 10 ימים אחרי הבחירות.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הצבעה אלקטרונית לא בהכרח מחייבת חיבור לאינטרנט.

 

לצה"ל יש מערכת מחשוב עצומה, רשת שפרוסה מאילת ועד החרמון שלא נגישה מהאינטרנט בכלל.

אפשר לדוגמה להרים מערכת שתבוסס על הרשת האדומה הצה"לית או על רשת הסלולר הצבאי ותאפשר הצבעה.

יש הרי על הרשת האדומה דברים הרבה יותר חשובים מהצבעה אונליין, ככה שזה באופן טבעי תשתית ברמת אבטחה גבוהה מהצורך.

 

אני בספק שבאסטוניה או ארה"ב, יש רשת מקבילה, שהיא Air-Gapped.

 

בחזרה לנושא שבכותרת, אז מסתבר שהשפעת עם יחסי הציבור שלנו גם פוגעת בלב של המאושפזים, או לפחות בלב של 40% מהמאושפזים.

עדיין לא ברור אם זה לטווח קצר, ארוך או קבוע, אבל היי, שפעת עם יחסי ציבור

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

נו ועכשיו המטרה להימנע מהדבקות, אז בכל זאת תזמן אנשים לעמוד בתור בבתי ספר ומתנסים יחד עם אנשים בקבוצת סיכון גבוהה? מסכות או לא, זה נשמע כמו גן עדן לוירוס.

בסופו של דבר אפשר לזייף ולפרוץ הכל, גם לחשבון הבנק שלך. אתה לא מחביא את המשכורות שלך בתוך העוף במקפיא, נכון? פתקים ומעטפות זו שיטה מיושנת ובזבזנית שגם בה יש המון בעיות אבטחה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

להרים רשת עם air gap זה עניין יקר. אתה חושב שצה"ל יתן לאזרחים גישה למערכות המסווגות שלו? ההשקעה ברשת כזו תהיה לא פרופורציונית לתועלת. ומהצד הפורץ יש הרבה יותר עניין להטות מערכת בחירות מאשר לפרוץ לי לחשבון הבנק. להפיל בנק זה עניין אחר, אבל סביר שיש מי שטיפל באפשרות ויודע להתגבר עליה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 4 דקות, SlowRide כתב:

אתה לא מחביא את המשכורות שלך בתוך העוף במקפיא, נכון?

א. למה נראה לך שלא.

ב. להצבעה יש חשיבות רבה במערכת הדמוקרטית.

 

ג. בואו לא נתחיל דיון על שיטות הצבעה, יש שירשור פוליטי לזה, ופעם היה פה שירשור נפרד לזה אם אני זוכר נכון.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 1 דקה, SlowRide כתב:

פתקים ומעטפות זו שיטה מיושנת ובזבזנית שגם בה יש המון בעיות אבטחה.

 

בשביל לפרוץ למידע שלך הנמצא על פתקים ומעטפות צריך לפרוץ לבייתך להבדיל  ממצב שבמידע שלך נמצא על השרתים של גוגל או במחשב שלך שכול דרום אפריקאי יכול לנסות לפרוץ וגם להצליח לדלות מידע.

 

לבנתיים רוב המידע שקיים עלייך 99 אחוז ממנו הגיע מהמחשב והמקלדת שלך ולא דרך פריצה פיזית או דרך האינטרנט.

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)
לפני 6 דקות, SlowRide כתב:

אתה לא מחביא את המשכורות שלך בתוך העוף במקפיא, נכון?

 

מי מחביא את המשכורות בעוף? זה ידוע שמחביאים אם כבר בתוך קופסאות שכתוב עליהן גפילטע פיש.

קופסה במקפיא שכתוב עליה גפילטע פיש תוודא היטב שאנשים יתרחקו ממנה 🤣

 

לפני 5 דקות, sperial כתב:

להרים רשת עם air gap זה עניין יקר. אתה חושב שצה"ל יתן לאזרחים גישה למערכות המסווגות שלו? ההשקעה ברשת כזו תהיה לא פרופורציונית לתועלת.

 

לא צריך, צריך רק לרכב על הרשת הזו, עם מכשירים שצה"ל יכול לפתח בעלות נמוכה יחסית.

נניח איזה טאבלט מוקשח שמחובר לרשת "סלולר צבאי" (ס"צ ליודעי ח"ן), שמריצה אנדרואיד, ועליה אפליקציה עם זיהוי המצביע כמו באתר התשלומים הממשלתי ורישום הצבעה.

לא סיפור מהפטרה.

 

מי שיודע את מקצועי היום, מקצועי הצבאי, והקשר המשפחתי שלי יודע שאת מה שכתבתי למעלה אפשר "לקחת לבנק"

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)
לפני 10 דקות, David32 כתב:

להצבעה יש חשיבות רבה במערכת הדמוקרטית

נכון מאד, בגלל זה צריך להפוך אותה לכמה שיותר נגישה ובטוחה. לא כדאי שיווצר מצב שאנשים לא ילכו להצביע כי הם פוחדים מהידבקות בקלפי פיזי.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 58 דקות, garicho כתב:

 

כן, פירקו כמה קילומטרים של מסילה צפונית לתחנת ראש העין ובונים אותה מחדש. ייפתח רק באוגוסט-ספטמבר. אם היו רוצים היו יכולים לשלוח לתל אביב רכבות מהכיוון השני, כי הטבעת כבר מוכנה. אבל כנראה לא רוצים מספיק...

מזעזע בעיניי

אחד הקווים הכי יעילים ומבוקשים של הרכבת

פורסם
לפני 4 שעות, korola כתב:

כל פעם הוא יוצא בשטות אחרת,  ועכשיו נדבר ברצינות, אם חולה ללא תסמינים (מאובחן /נשא,חתול) לא היה מדבק,

אז המחלה הייתה נעצרת כבר לפני 3 חודשים. 

מחלה שמדבקת רק עם תסמינים מאוד קל לעצור אותה,  ברגע שיש מודעות אז היא נעצרת, או לפחות ה R0 יורד די מהר מתחת ל-1.

פה זה לא קורה..  

יכול להיות שההדבקה נעשית בזמן הדגירה - שאז אין תסמינים.

את התאוריה הזאת כבר אמר לי איזה פרופסור לפני חודשיים.

הוא טען בתוקף שאם אין תסמינים משמע שהנגיף חלש מאודד באופן כזה שהוא לא יכול להדביק.

עוד הוא אמר שלדעתו החולים קשה מהנגיף נדבקו כמה פעמים בעוד הנגיף קיים אצלם.

  • מעניין 1
  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 1 דקה, avi 1234 כתב:

יכול להיות שההדבקה נעשית בזמן הדגירה - שאז אין תסמינים.

את התאוריה הזאת כבר אמר לי איזה פרופסור לפני חודשיים.

הוא טען בתוקף שאם אין תסמינים משמע שהנגיף חלש מאודד באופן כזה שהוא לא יכול להדביק.

עוד הוא אמר שלדעתו החולים קשה מהנגיף נדבקו כמה פעמים בעוד הנגיף קיים אצלם.

 

נתקלתי גם במושג הזה של עומס נגיפי, זה גם הסביר את התחלואה הרבה בקרב הסגל הרפואי באיטליה.

אני חושב ששאלתי פה על זה והתייחסו לזה בביטול אבל אני לא עומד לקרוא שוב 624 עמודים כדי למצוא את זה 😛

פורסם
אני חושב ששאלתי פה על זה והתייחסו לזה בביטול אבל אני לא עומד לקרוא שוב 624 עמודים כדי למצוא את זה [emoji14]

אתה לא צריך לחפש, אני זה שענה לך שזה לא נכון, עכשיו כבר אין לי מושג [emoji3]

 

 

×
×
  • תוכן חדש...