Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אני גם העלתי את הנושא של עומס נגיפי והשפעתו על חומרת המחלה.

זה עלה בהרבה סרטונים ביוטיוב אחרי שהרופא המפורסם הסיני מת , הוא היה צעיר ללא מחלות רקע.

אז עלתה ההנחה שמי שמקבל המון וירוסים בהתחלה אז לגוף יש פחות זמן להתמודד עד שמגיעים למסה קריטית.

לעומת מצב שמקבלים מנה קטנה של וירוסים , ואז יש עוד כמה ימים עד שהוירוס מגיע למסה קריטית בגוף.

 

לגבי האם חולים ללא תסמינים מדבקים או לא.. אז זה לא משנה איך תקרא לחתול הזה.

תקופת הדגירה / חולה ללא תסמינים / נשאים.

לדעתי זה עובדה שהמחלה מועברת ע"י אנשים שלא יודעים שהם חולים. 

אם המחלה הייתה מועברת רק (אפילו לא רק ) ע"י אנשים עם תסמינים אז כבר מזמן היא הייתה נעלמת.

פורסם
לפני 10 דקות, korola כתב:

אם המחלה הייתה מועברת רק (אפילו לא רק ) ע"י אנשים עם תסמינים אז כבר מזמן היא הייתה נעלמת.

 

 

קלאסי

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

ח ח ח ..

 

בחורף האחרון זאת לא הייתה בושה להסתובב עם אף מנוזל, או עם שיעול.

כמעט בכל פגישת עבודה שהיו בה מעל 20 איש , אחד מהם היו מתעטש , מנוזל, משתעל.

כולם קיבלו את זה בשיווין נפש... כאילו מה אתם רוצים , הוא לא חולה, סתם מנוזל. 

אבל אחרי הסגר ואחרי הבלאגן , אנשים שקצת מנוזלים/ משתעלים / מתעטשים , לא מוציאים את הראש מבית.

והחברה כבר פחות סלחנית לאנשים עם תסמינים - אולי כאב גרון וכאב ראש לא רואים חיצונית. 

 

אז זה ממש לא משנה מה המחקר בדק ואיך הוא בדק את זה, אנשים עם תסמינים יותר קל לבודד - ככה הסארס הראשון נעלם. 

אם המחלה עדיין איתנו , זה אומר שעדיין יש הדבקות של אנשים שלא יודעים שהם מדבקים.

 

אולי אם תיקח 2 אנשים - אחד עם תסמינים ואחד בלי - אז יש פער של פי 10 ביכולת ההדבקה שלהם .

אבל זה בלי התסמינים ממשיך להסתובב חופשי בחוץ , וזה עם התסמינים לא בא במגע עם אנשים.

פורסם (נערך)

מת לדעת אם האפיזודה הקטנה שהייתה לי בפברואר היא קורונה או לא.

ואם יש נוגדנים ואפשר להיות יותר רגוע.

עריכה אחרונה על ידי David32

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

גם אם יש נוגדנים אי אפשר להיות רגוע, כי אינך יודע האם הם מנטרלים את הנגיף. פשוט (או לא פשוט) - המחלה עדיין חדשה, והידע עדיין לא קיים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

אולי סוף סוף יתייחסו למצוקה שלנו

102426588_10158607223779266_5569551991749320740_o.jpg

לפני 6 שעות, m3x7r3m3 כתב:

 

אם אתה מתעלם מכותרות טמקא ושותפיהן אז התחזית היא ל-5000 מונשמים עם הנחות יסוד, כמו שלא יהיה סגר, לא יקטעו שרשראות הדבקה, וימשיכו לזלזל בהנחיות.

בינתיים אותה תחזית גרמה לשינוי קל בתוכניות, עם כמות המוזמנים לאירוע ודחיית הרכבת, ואולי עוד סעיפים.

 

שטויות..אולמות למדו לשים 250 בפנים 250 בחוץ 

ויש דיבור על תיקון לחוק

לי יותר חשוב פעימה רביעית לתחום האירועים מופעים

כבר ראיתם שמה שאני  אומר קורה :)

לפני 6 שעות, m3x7r3m3 כתב:

עם סגר מסיבי מאוד של חודשיים וחצי.

במהלכו הנקודות החשובות היו:

1. התייצבות מספר החולים החדשים ליום

2. ירידה במספר החולים החדשים ליום

3. אפס חולים חדשים ליום

4. אפס חולים חדשים בכלל

5. אפס חולים פעילים בכלל

 

זה לקח חודשיים וחצי של סגר, לא חנויות, לא תחבורה, ובטח ובטח לא אירועים.

 

נכון

רק ששם השרים הורידו מהמשכורת ודאגו שכולם יקבלו מה שמגיע להם

בלי אפליות ובלי לשכוח כל מיני תעשיות

נניח טוב אם אתה מפיק אירועים ורגיל להרוויח 150 בחודש בקיץ אז אפשר לתת לך 15000 חודש על 4 חודשים שאתה בבית זה הגיוני

לפני 6 שעות, m3x7r3m3 כתב:

מעניין כמה זמן ייקח להכשיר את חולות בחזרה ולזרוק אותם לשם, בלי לתת להם יציאה חופשי חודשי כמו לפני שבג"צ סגר את חולות.

עכשיו אנחנו אוכלים את הלקרדה של אולמרט שהכניס אותם, אהוד ברק שהביא אותם באוטובוסים לת"א, וביבי שנתן לבג"צ לעשות מה שבא לו ולהעדיף את ה"זכות" של העבריין הסודני למצוא כלה על פני הזכות של אנשי דרום ת"א.

רק מה, עד עכשיו נתתם לביבי אשראי מפה עד לוושינגטון לעשות מה שבא לו ולא להלחם בזה באמת. מי כי זה לא באמת עניין אותו, מי כדי למרק את המצפון של עצמו כי "גם אנחנו היינו פליטים", ומי כי הרוויח מהם (כמו מסעדות וחברות ניקיון שמעסיקים אותם בכמויות).

 

קודם כל ידאגו שיהיו כמה אלפי חולים בת"א

כדי שיוכלו להגיד שהתלאביבים ה-תלאביבים! הפיצו את המחלה

פשוט בושה שמנסים לצייר את זה כאילו מדובר בתל אביבים

זה בדיוק ההפך

זה סודנים + יפו

 

לפני 6 שעות, David32 כתב:

מנהיגה שפנתה לאנשים והסבירה להם את המצב

אנשים שהקשיבו למנהיגה ולהסברים שלה בכול שלב.

מנהיגה שלא דפקה מהלכים פוליטיים בזמן המשבר.

[נחש מה, מצב דומה בהנהגה בגרמניה, רק סגרו פחות (ולניו זילנד קל לסגור גבולות, הם אי רחוק מהכול)]

 

אני מנחש שהמנהיגה שלהם לא עלתה להתראיין חודש  וחצי אחרי שכל המדינה בסגר ואמרה ש"היום נודע לה שיש בעיה כלכלית"

 

אני מנחש שהיא לא הבטיחה לאנשים שכל העניין הכלכלי יטופל תוך 48 שעות וחלק מהם עד היום מחכים לכסף

 

והיא לא לקחה עסקים שרגילים למחזור חודשי של 6 ספרות ונתנה להם 15,000 שקל ל 4 חודשים

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם (נערך)

נתחיל בכך שהיא לא שרפה כמה מיליארדים כדי להגן על עצמה מבית המשפט. המיליארדים שנתניהו הוציא מהמדינה כדי להגן על עצמו חסרים עכשיו כדי לשלם לך.

 

עריכה - לא רק מה ששרף בבחירות, עכשיו גם סיפור הסיפוח שעלול לעלות הרבה מאד כסף לצרכי ביטחון. הכל מאותה קופה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 9 שעות, יבגניפ כתב:

יאפ.

שוב אותו דפוס החשיבה הרגיל. יש משפחה אחת בישראל שעושה את זה כמו שצריך.

כל השאר? עובדי מדינה שיש לטפח, כדי שלא נהפוך לארה"ב, או מוכרי קרח, שמבזבזים יותר מדי כסף במסעדות וארועים שלא צריך, במקום לחסוך. 

 

 

 

הישראלי העלוב והמכוער בשיאו

אלה בדיוק האנשים שאף פעם לא אומרים את הדברים האלה  בפנים במציאות

 

לפני 6 דקות, sperial כתב:

נתחיל בכך שהיא לא שרפה כמה מיליארדים כדי להגן על עצמה מבית המשפט. המיליארדים שנתניהו הוציא מהמדינה כדי להגן על עצמו חסרים עכשיו כדי לשלם לך.

 

כמו שאפשר לשלם להראל ויזל ולערבים ולדאוג לדירה של גנץ או מכוניות פאר לשרים

אפשר לדאוג גם לנו

ואני אמרתי מההתחלה לא צריך שום דבר מהמדינה תנו לנו לעבוד אנחנו יודעים לעשות כסף בלי טובות מאף אחד

אבל לא לדאוג

תהיה פעימה רביעית

עד היום לא איכזבתי עם התחזיות

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם (נערך)

כתב מי שמנפנף לפני כולם בואגיו וב-L&K. תאמין לי שהדברים האלה ממש שוליים מבחינתי, וגם זה הרבה.

 

ואם אתה רוצה לעבוד תן למדינה להסגר כמו ניו זילנד עד שהוירוס מוכחד, ואז פתח הכל. החצי קלאצ' הזה של לסגור אבל לא לגמרי ואחר כך לפתוח בלי בקרה יעלה לך הרבה ועוד יותר למסכנים שישארו בלי עבודה בגלל הגל השני. עם כל הברדק שמתרחש כאן ענץ התיירות יחוסל סופית כיון שהעולם יסמן אותנו כאדומים (אם לא שחורים כמו ברזיל) , לא ירצה לקבל תיירים ישראליים ולא ירצה לאפשר לאזרחים הזרים להגיע הנה. 

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 3 דקות, sperial כתב:

כתב מי שמנפנף לפני כולם בואגיו וב-L&K. תאמין לי שהדברים האלה ממש שוליים מבחינתי, וגם זה הרבה.

 

אף אחד לא מנפנף בכלום

סיפר כמה הוא משלם ביטוח סיפרתי גם

הבת זוג שלי נוהגת על רכב הרבה יותר שווה שאני קניתי לה, הייתי רוצה יכלתי לספר עליו. 

לי אין מה לעשות עם רכב כזה. אני צריך רכב שיש בו בגז' גדול. 550 מל

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

550 מ"ל? זה 2.5 כוסות מיץ. אולי 550 ליטר.

 

אתה צריך להבין שהרכוש שלך - ואתה לא מפסיק לנפנף בו (דירה במגדל, ואגיו, רכב כזה, גריל אחר) לא מרשים אף אחד. אתה יודע מה - בגיל 35 נהגתי בסקודה פייבוריט, עבדתי 100-120 שעות בשבוע (בלי סוף משמרות לילה), רדפתי אחרי תשלומי המשכנתא אבל עם משפחה מדהימה והמאושר באדם. תבין שהרכוש שאתה מציג לכל העולם לא עושה אותך מאושר. החוויות הן  שנשארות אתך כל החיים. כן, ועבדתי קשה כדי שהיום אוכל להיות רגוע, ואני לא מצלם בפורום או באינסטאגראם את מנת הבשר ב-900 ש"ח לק"ג על הגריל ב-13,000 ש"ח. 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 1 דקה, sperial כתב:

רדפתי אחרי תשלומי המשכנתא אבל עם משפחה מדהימה והמאושר

אני רק אציין שאתה מנפנף במשפחה שלך באותה התדירות, אם לא הרבה יותר, שהוא מנפנף בואגיו.

לפני 2 דקות, sperial כתב:

ואני לא מצלם בפורום או באינסטאגראם את מנת הבשר ב-900 ש"ח לק"ג על הגריל ב-13,000 ש"ח

זה כי אין לך כסף לזה.

סטטיסטית, אין שרשור שקשור לחסכונות, כסף, לימודים, בחירות בחיים, שאתה לא מנצל כדי לרדת על מי שהוא לא אתה.

 

שניכם הרבה יותר דומים ממה שבא לך לקבל. 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 15 דקות, Transporter כתב:

שטויות..אולמות למדו לשים 250 בפנים 250 בחוץ 

ויש דיבור על תיקון לחוק

לי יותר חשוב פעימה רביעית לתחום האירועים מופעים

כבר ראיתם שמה שאני  אומר קורה :)

 

מה זה משנה? הרי אם הפנים והחוץ מופרדים זה כמו שני אירועים באולמות סמוכים פשוט.

 

לפני 15 דקות, Transporter כתב:

נכון

רק ששם השרים הורידו מהמשכורת ודאגו שכולם יקבלו מה שמגיע להם

בלי אפליות ובלי לשכוח כל מיני תעשיות

נניח טוב אם אתה מפיק אירועים ורגיל להרוויח 150 בחודש בקיץ אז אפשר לתת לך 15000 חודש על 4 חודשים שאתה בבית זה הגיוני

 

אומרים שנבחרי הציבור הם מיקרוקוסמוס של העם.

וגם שאנחנו מקבלים את נבחרי הציבור שמגיעים לנו.

לא מפתיע.

 

לפני 19 דקות, Transporter כתב:

קודם כל ידאגו שיהיו כמה אלפי חולים בת"א

כדי שיוכלו להגיד שהתלאביבים ה-תלאביבים! הפיצו את המחלה

פשוט בושה שמנסים לצייר את זה כאילו מדובר בתל אביבים

זה בדיוק ההפך

זה סודנים + יפו

 

זה התל אביבים שבחרו שוב ושוב בראש עיר ששם את הסודנים לפני התל אביבים.

ולכן זה מה שמגיע לכם (לכם כתושבי תל אביב), שגם עכשיו הוא ישים את הסודנים לפני התל אביבים.

כמו שמגיע לנו כאזרחי ישראל את ביבי.

 

לפני 14 דקות, Transporter כתב:

כמו שאפשר לשלם להראל ויזל ולערבים ולדאוג לדירה של גנץ או מכוניות פאר לשרים

אפשר לדאוג גם לנו

ואני אמרתי מההתחלה לא צריך שום דבר מהמדינה תנו לנו לעבוד אנחנו יודעים לעשות כסף בלי טובות מאף אחד

 

זה לא החלק המעניין, כי כל משרדי הממשלה הנוספים כולל הדירה של גנץ או המכוניות לא מגרדים אפילו מיליארד אחד.

החלק הכי מעניין זה שבמשך 3 מערכות בחירות גנץ את לפיד תקפו את ביבי על הכספים, המכוניות, הדירות.

פתאום עכשיו מדובר על גנץ, אז הם אימצו אחד לאחד את תגובות ביבי בזמנו - זה לא גנץ מחליט אלא השב"כ בכלל.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
לפני 8 דקות, sperial כתב:

אתה צריך להבין שהרכוש שלך - ואתה לא מפסיק לנפנף בו (דירה במגדל, ואגיו, רכב כזה, גריל אחר) לא מרשים אף אחד. אתה יודע מה - בגיל 35 נהגתי בסקודה פייבוריט, עבדתי 100-120 שעות בשבוע (בלי סוף משמרות לילה), רדפתי אחרי תשלומי המשכנתא אבל עם משפחה מדהימה והמאושר באדם. תבין שהרכוש שאתה מציג לכל העולם לא עושה אותך מאושר. החוויות הן  שנשארות אתך כל החיים. כן, ועבדתי קשה כדי שהיום אוכל להיות רגוע, ואני לא מצלם בפורום או באינסטאגראם את מנת הבשר ב-900 ש"ח לק"ג על הגריל ב-13,000 ש"ח. 

 

אתה זה שצריך להבין

שלא מעניין אותי מי אתה ומה אתה עושה

אני בטוח שבנאדם כמוך רואה גבר עם מרצדס ובחורה יפה לידו וחשוב שהיא איתו בגלל הכסף וגם אומר את זה

אתה לא מעניין אף אחד.

אני יכול לנסוע על איזה רכב שבא לי ולעלות כל ערב תמונה מהמרפסת שלי שכולם יראו איפה אני גר ומה שאתה חושב מעניין לי אתה יודע את מה

בגיל שאתה נהגת בסקודה פייבוריט אני כבר עשיתי  את הבמות הכי גדולות ויפות בישראל  בזכות מי שאני וכמה שאני יודע לחשוב מחוץ לקופסא ולעשות דברים מיוחדים

ואם בא לי לקנות לחברה שלי ג'יפ שעולה כמו חצי דירה שלך אני לא חייב לך דין וחשבון

עובד כל החיים כדי להגיע לאן שהגעתי. גם כשאתה ישן במיטה בלילה ואני ער 28 שעות ברצף.

שא ברכה איש עלוב

לפני 2 דקות, m3x7r3m3 כתב:

מה זה משנה? הרי אם הפנים והחוץ מופרדים זה כמו שני אירועים באולמות סמוכים פשוט.

 

נכון

וככה אי אפשר לבוא בטענות

אני גם לא חושב שמישהו באמת יכול לספור 250 איש

לפני 3 דקות, m3x7r3m3 כתב:

זה התל אביבים שבחרו שוב ושוב בראש עיר ששם את הסודנים לפני התל אביבים.

ולכן זה מה שמגיע לכם (לכם כתושבי תל אביב), שגם עכשיו הוא ישים את הסודנים לפני התל אביבים.

כמו שמגיע לנו כאזרחי ישראל את ביבי.

 

אני באופן אישי כבנאדם לא אוהב אותו בלי קשר לסודנים

לא אוהב איך שהוא מתייחס לאנשים שפונים אליו 

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

מה זאת אומרת?

בכניסה לכל אולם אירועים שמכבד את עצמו יש עובד עם קאונטר

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...