Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 23 דקות, Transporter כתב:

 

 

מסתבר שיש אנשים שיותר קשה להם לראות מישהו שכן מצליח

וזה לא רק כלפי, זאת ההתנהלות שלו באופן קבוע בשרשור הזה

הוא כבר טען שצריך לסגור את כל מה שלא משמש אותו

אם אתה "מיליונר" וכל כך מצליח, למה אתה לא מפסיק להתבכיין, כבר 7000 מיליון עמודים?

"סגרו לי, שתו לי, אכלו לי...". 

יפתחו ה.....כל, כשזה יתאפשר. כרגע יש העדפה, או משקל, על חיי אדם.

כן, כן, חיי אדם. המילה הזו מוכרת לך? שמעת נכון. 

רציתי להזכיר לך, שלא רק זקנים, ואנשים עם מחלות רקע, סובלים ומתים.

ואני בטוח שלא היית רוצה להיות בינהם.

כשפתחו את IKEA, כולם התחילו : "למה הם ואני לא?" ולאחר מכן הכל נפתח בהדרגה.

עכשיו המגמה היא אחרת. מגמה הפוכה.

נסגרו גימנסיות ובתי ספר, בגלל בודד. או בודדים .בבתי מלון מתגלים מקרים חדשים. הם צריכים להיסגר?

 

 

מבחינתך, לאמץ מודלים כמו: ברזיל, שוודיה, או ארה"ב. כי אין לך בעיה עם זה. העיקר שהמזומנים ייזרמו.

 

ותפסיק עם הביטויים הללו: {איש עלוב, או קטן, }. 

בסך הכל תנסה לשמור על רמה לשונית נאותה או מינימלית, להמשך השרשור.

 

  • רעיון גרוע 1
  • רעיון טוב! 2
פורסם
לפני 4 שעות, korola כתב:

אני גם העלתי את הנושא של עומס נגיפי והשפעתו על חומרת המחלה.

זה עלה בהרבה סרטונים ביוטיוב אחרי שהרופא המפורסם הסיני מת , הוא היה צעיר ללא מחלות רקע.

אז עלתה ההנחה שמי שמקבל המון וירוסים בהתחלה אז לגוף יש פחות זמן להתמודד עד שמגיעים למסה קריטית.

לעומת מצב שמקבלים מנה קטנה של וירוסים , ואז יש עוד כמה ימים עד שהוירוס מגיע למסה קריטית בגוף.

 

לגבי האם חולים ללא תסמינים מדבקים או לא.. אז זה לא משנה איך תקרא לחתול הזה.

תקופת הדגירה / חולה ללא תסמינים / נשאים.

לדעתי זה עובדה שהמחלה מועברת ע"י אנשים שלא יודעים שהם חולים. 

אם המחלה הייתה מועברת רק (אפילו לא רק ) ע"י אנשים עם תסמינים אז כבר מזמן היא הייתה נעלמת.

שמשרד הבריאות העולמי אומר שחולה ללא תסמינים אינו מדביק

אני חושב שהכונה היא שהנגיף אצלו חלש באופן כזה שהוא לא מדבק

בזמן הדגירה הנגיף חזק בדיוק כמו אחרי הדגירה

רק אופיו של הנגיף הוא שלוקח לבן אדם זמן להרגיש את הנגיף

ואילו אדם שעבר את זמן הדגירה ולא מרגיש תסמינים אז הנגיף מאוד חלש אצלו עד שלא השפיע עליו כלל.

ולכן הוא לא מדביק איש.

ואנשים שנדבקו, נדבקו מאנשים שבסופו של דבר היה להם תסמינים

רק בזמן הדגירה לא הרגישו אותו.

פורסם (נערך)
לפני 58 דקות, yossiaviel כתב:

אם אתה "מיליונר" וכל כך מצליח, למה אתה לא מפסיק להתבכיין, כבר 7000 מיליון עמודים?

"סגרו לי, שתו לי, אכלו לי...". 

יפתחו ה.....כל, כשזה יתאפשר. כרגע יש העדפה, או משקל, על חיי אדם.

כן, כן, חיי אדם. המילה הזו מוכרת לך? שמעת נכון. 

רציתי להזכיר לך, שלא רק זקנים, ואנשים עם מחלות רקע, סובלים ומתים.

ואני בטוח שלא היית רוצה להיות בינהם.

כשפתחו את IKEA, כולם התחילו : "למה הם ואני לא?" ולאחר מכן הכל נפתח בהדרגה.

עכשיו המגמה היא אחרת. מגמה הפוכה.

נסגרו גימנסיות ובתי ספר, בגלל בודד. או בודדים .בבתי מלון מתגלים מקרים חדשים. הם צריכים להיסגר?

 

 

מבחינתך, לאמץ מודלים כמו: ברזיל, שוודיה, או ארה"ב. כי אין לך בעיה עם זה. העיקר שהמזומנים ייזרמו.

 

ותפסיק עם הביטויים הללו: {איש עלוב, או קטן, }. 

בסך הכל תנסה לשמור על רמה לשונית נאותה או מינימלית, להמשך השרשור.

 

הוא צודק אבל.

אי אפשר להשאיר את המשק על 20% פעילות עד שאולי מתישהו יהיה חיסון.

 

"מזומנים יזרמו" זה גם פקידה במשרד האוצר ועובד באינטל.

כולם בסופו של דבר עובדים בשביל שה"מזומנים יזרמו", אחרת זו התנדבות.

 

ואם מישהו היה מציע לי הסבת מקצוע בצורה מזלזלת רק כי הוא לא מתממשק עם השקפת העולם שלו,לקרוא לו איש קטן ועלוב זה מחמאות.

עריכה אחרונה על ידי halperin96
  • אהבתי 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

בלי קשר למי צודק או טועה, רמת הדיון בשרשור הזה (ואני מתאפק לא להצביע על שרשורים נוספים) ירדה בשלב מסויים לזנות. בפעם האלף - יש דרך להעביר את הדברים, ויש פה מישהו(ים) שגורם(ים) אנטגוניזם בכל הודעה. אתה מצדיק את התגובה שלו על האמירה על החלפת המקצוע, אבל שוכח שקדמו לזה אמירות נוספות מהצד השני ("שימותו הזקנים לא מעניין" היה פחות או יותר הסאבטקסט).

ועם כל הכבוד, אני עדיין מחכה לשמוע מה תורם לדיון רמת ההכנסה או הרכוש החומרי של מישהו, את מי זה מעניין ולמה אנחנו צריכים שידחפו לנו את זה בכל הודעה שניה? מישהו שאל על זה? זה עלה לדיון? זה רלוונטי למשהו שנידון פה? אתה רואה מישהו אחר שעושה את זה (ולא כקונטרה)? ואם זה לא מספיק, אז מתווספות לזה אמירות יהירות וחסרות ביסוס כמו "כמו שאמרתי/צפיתי/ידעתי" (כפיים, הימרת על הסוס הנכון מהסיבות הלא נכונות, שזה לא כזה קשה כשיורים לכל הכיוונים ואז כשמשהו פוגע צועקים "הנה פגעתי"). יאללה חלאס.

 

 

  • אהבתי 2
פורסם
לפני 13 דקות, halperin96 כתב:

לקרוא לו איש קטן ועלוב זה מחמאות.

לא זה לא.

גם לא צריך להגיב לכול מה שאומרים לך, בטח שלא בתקיפה חזרה. זה קשה לעשות זאת, כולנו מנסים ללמוד את זה, אבל זה קריטי לחיים שקטים ברגוע.

לבוא ולתקוף חזרה זה גם "קטן ועלוב". 

 

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)
לפני 1 שעה, yossiaviel כתב:

אם אתה "מיליונר" וכל כך מצליח, למה אתה לא מפסיק להתבכיין, כבר 7000 מיליון עמודים?

"סגרו לי, שתו לי, אכלו לי...". 

יפתחו ה.....כל, כשזה יתאפשר. כרגע יש העדפה, או משקל, על חיי אדם.

כן, כן, חיי אדם. המילה הזו מוכרת לך? שמעת נכון. 

רציתי להזכיר לך, שלא רק זקנים, ואנשים עם מחלות רקע, סובלים ומתים.

ואני בטוח שלא היית רוצה להיות בינהם.

כשפתחו את IKEA, כולם התחילו : "למה הם ואני לא?" ולאחר מכן הכל נפתח בהדרגה.

עכשיו המגמה היא אחרת. מגמה הפוכה.

נסגרו גימנסיות ובתי ספר, בגלל בודד. או בודדים .בבתי מלון מתגלים מקרים חדשים. הם צריכים להיסגר?

 

 

מבחינתך, לאמץ מודלים כמו: ברזיל, שוודיה, או ארה"ב. כי אין לך בעיה עם זה. העיקר שהמזומנים ייזרמו.

 

ותפסיק עם הביטויים הללו: {איש עלוב, או קטן, }. 

בסך הכל תנסה לשמור על רמה לשונית נאותה או מינימלית, להמשך השרשור.

 

 

קודם כל אני לא מליונר ולא רבע מליונר

אני בנאדם פשוט שעובד הרבה שעות ומרוצה ממה שיש לו

יש אנשים שיגידו שאני חי ברמת חיים גבוהה ויש אנשים שמה שיש לי זה רמת חיים מתחת לממוצע מבחינתם

גם אם יש לי מליונים ארוזים בבנק ואני מתגעגע לעבודה כי נמאס לי לשבת בבית אני לא חייב לך הסברים

להזכירך הראל ויזל מחזיק מעט יותר נכסים ממני ומכניס עוד כמה אפסים לחשבון  יותר ממני בכל חודש והתלונן ובצדק

דבר שני

בהפגנה שאתה רואה שם נמצאים בין היתר הבעלים של לייב פארק, בארבי, וחברת ההגברה הקבלנית שעושה את המופעים בקיסריה

מה זה קשור בכלל למליונר? רוצה לחזור לעבוד

למה כשאסף גרניט ורפי כהן ביקשו לחזור לעבוד אסור להם לבקש בגלל שיש להם כסף ?

מי אתה שתקבע מי ישב בבית ומי יעבוד?

 

אני רוצה להזכיר לך שיצא שבוע שעבר מחקר שמראה שממוצע המתים הוא גיל 81

אנשים באו בטענות למה פתחו את איקאה ואותם  לא כי להסתובב עומס באיקאה זה לא פחות מסוכן מלהסתובב בכל מקום אחר ובצדק

אף אחד לא חייב להסביר לך למה הוא מבקש לחזור לעבוד

אתה לא זה שקובע מי עובד ומי ישב בבית

ונכון להיום אנחנו עובדים ובקרוב נקבל גם מתווה ופעימה רביעית

טוב לך או לא טוב לך זה  לא מעניין לא אותי ולא אף אחד מאלה שמתלוננים כרגע

 

דבר אחרון

עם כל הכבוד לחיי אדם 

יש כלכלה שנפגעת וכלכלה בסוף משליכה על חיי אדם

גם על כאלה שמחזיקים את ההורים הקשישים שלהם, וגם על אותם אנשים מבוגרים שפוטרו מהעבודות ואין להם שקל כדי  לקנות חלב. כנראה שאתה לא מספיק רואה או מבין מה קורה בחוץ

וצר לי להגיד לך, אבל כשלמדינה אין כסף לממן את אלה שיושבים בבית יצטרכו להשלים עם זה שמי שמרגיש בסיכון יצטרך לשבת בבית, ומי שמרגיש שהכל בסדר יצא לעבוד

כי לא יהרסו את הכלכלה בשביל לשמור על חיי אדם

אם יש לך בעיה עם זה תגיש בגצ

נכון לדקות אלה ממש בזמן שאנחנו מדברים מתקיימות חתונות , מחר כבר אפשר להגיד בעדינות שיש עומס

ב 14.6 מתפוצצים עד החגים

לא טוב לך פנה לבגצ או לגיא זוהר המסכן

או לאורלי וגיא...תגיד להם שיבואו לאירועים לחפש זמרים להעליל עליהם 

 

לפני 33 דקות, David32 כתב:

לא זה לא.

גם לא צריך להגיב לכול מה שאומרים לך, בטח שלא בתקיפה חזרה. זה קשה לעשות זאת, כולנו מנסים ללמוד את זה, אבל זה קריטי לחיים שקטים ברגוע.

לבוא ולתקוף חזרה זה גם "קטן ועלוב". 

 

אני בעד שכל אחד יגיד מה שהוא חושב, זה מקום ציבורי  ולא מקום של דעה אחת

אבל ברגע שבנאדם נכנס לאנשים לכיס ומתחיל לנתח אותם ומה הם מרוויחים, מה עושים עם הכסף ואיזה בני אדם הם בגלל הצורת חיים שלהם

שילמד שיכולים לענות לו

הרי במציאות כשאתה רואה בנאדם עם רכב יקר או יוצא ממגדל יקר אתה לא תעיר לו ותגיד לו מה אתה חושב על הרמת חיים שלו, כי תקבל סטירה

אז למה פה כן ?

 

מי אנחנו בעצם שנחליט מה יש לך בבנק ומה נכון או לא נכון לעשות עם זה? 

ומי אתה או אני שנגיד כאן למישהו שהוא צריך להחליף מקצוע ולשבת בבית בגלל שיש וירוס שאין בכלל הוכחה שפוגע ברוב הציבור?

שינקה את הפה שלו טוב טוב וילמד לדבר

לפני 34 דקות, Blaz00r כתב:

בלי קשר למי צודק או טועה, רמת הדיון בשרשור הזה (ואני מתאפק לא להצביע על שרשורים נוספים) ירדה בשלב מסויים לזנות. בפעם האלף - יש דרך להעביר את הדברים, ויש פה מישהו(ים) שגורם(ים) אנטגוניזם בכל הודעה. אתה מצדיק את התגובה שלו על האמירה על החלפת המקצוע, אבל שוכח שקדמו לזה אמירות נוספות מהצד השני ("שימותו הזקנים לא מעניין" היה פחות או יותר הסאבטקסט).

ועם כל הכבוד, אני עדיין מחכה לשמוע מה תורם לדיון רמת ההכנסה או הרכוש החומרי של מישהו, את מי זה מעניין ולמה אנחנו צריכים שידחפו לנו את זה בכל הודעה שניה? מישהו שאל על זה? זה עלה לדיון? זה רלוונטי למשהו שנידון פה? אתה רואה מישהו אחר שעושה את זה (ולא כקונטרה)? ואם זה לא מספיק, אז מתווספות לזה אמירות יהירות וחסרות ביסוס כמו "כמו שאמרתי/צפיתי/ידעתי" (כפיים, הימרת על הסוס הנכון מהסיבות הלא נכונות, שזה לא כזה קשה כשיורים לכל הכיוונים ואז כשמשהו פוגע צועקים "הנה פגעתי"). יאללה חלאס.

 

 

 

אף אחד לא אמר שזקנים צריכים למות

אמרתי ואמשיך להגיד שמי שמרגיש בסיכון צריך לשמור על עצמו בין אם הוא בן 28 ובין אם הוא בן 78

אמר איתמר שמוטו שחלק מהאנשים כאן מחזיקים ממנו בנאדם שמבין עניין: "אם לאותו תלמיד יש בן משפה בן 70+ או 80+ עדיף שלא יתקרב אליו"

מעניין שהוא לא אמר 50+ ולא 60+

את המדינה כנראה לא יסגרו שוב. לא בשנים הקרובות, והסבירו כאן עשרות פעמים למה.

אמרתי ואני אומר שוב. כל אחד צריך להיות אחראי על החיים שלו ולשמור על עצמו. אז מי שבסיכון יצטרך להשלים עם זה שהוא לא יכול ללכת לבריכה ולחדר כושר ב 12 בצהריים ויצטרך לבלות שם ב 6-7 בבוקר

אם מבחינתך זה "שימותו כל הזקנים" אז לבריאות

 

ואם בא לי לעלות תמונה של הג'יפ של חברה שלי

או של הרכב שלי

או של השעון שלי

אני אעשה את זה מתי שאני רואה לנכון

ואם לא מתאים לך לראות את זה יש לך כפתור חסימה

מאוד פשוט

 

מפה ועד להגיד לאנשים שהם צריכים להחליף מקצוע כי הם לא רלוונטים כרגע כי הוא לא צורך  את השירותים שלהם, זה בזוי ועלוב

רק אזכיר

יש לי חברים בתחום המסעדנות שנפתחו לפני, חברים בעלי מועדונים שאירחו מאות ואלפי אנשים ב3  שבועות האחרונים

מעולם לא עברה לי בראש המחשבה שהם לא צריכים לעבוד

זה שהעסקים שלהם לא מועילים לי לא הופך אותם לפחות רלוונטים ולא אומר שהם צריכים לשבת בבית

הם עבדו כל החיים שלהם כדי לבנות עסקים מצליחים ומרוויחים, עם כל העצב על סכומים לא נורמלים(!!) שהפסדתי בתקופה הזאת,

אני לעולם לא אחשוב להגיד מי צריך לעבוד ומי לא. כולם צריכים לעבוד  וכולם צריכים להיות בריאים. כל אחד יעשה את המאמץ האישי שלו כדי להשאר בריא ולהתרחק מצרות

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

טרנספורטר, אף אחד לא רוצה קורונה ואף אחד לא רוצה סגר ואף אחד לא רוצה הגבלות ואף אחד לא רוצה מסיכות.

 

אבל יש עובדות, והעובדות הן שבשבועיים האחרונים יש עליה במספר המאובחנים (שים לב שאני כותב מאובחנים, כי אנחנו לא יודעים על נדבקים שלא נבדקו או שנבדקו מוקדם ולא זוהו). ובינתיים המגמה היא של המשך עליה.

 

אז השאלה היא עד כמה העליה הזו תפגע בכלכלה בעוד שבועיים או חודש. וכאן אפשר לסכם את חילוקי הדעות בינינו בשני משפטים: דעתי הלא מלומדת היא שדרושה פעולה חריפה כעת על מנת שבעוד חודש או חודש וחצי נגיע למצב של ניו זילנד. הגישה שלך היא לדבר הזה להמשיך לבעור "על אש קטנה" - אבל בלי לדעת מתי היא תצא משליטה.

image.thumb.png.f073592895ec426c9a940e347c6280d5.png

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 12 דקות, Transporter כתב:

אבל ברגע שבנאדם נכנס לאנשים לכיס ומתחיל לנתח אותם ומה הם מרוויחים, מה עושים עם הכסף ואיזה בני אדם הם בגלל הצורת חיים שלהם

שילמד שיכולים לענות לו

אתה זה שפירסמת פה הכול, לא הוא.

 

לפני 12 דקות, Transporter כתב:

הרי במציאות כשאתה רואה בנאדם עם רכב יקר או יוצא ממגדל יקר אתה לא תעיר לו ותגיד לו מה אתה חושב על הרמת חיים שלו, כי תקבל סטירה

א. אני לא אקבל סטירה, מה זה עם מי אתה חי תגיד לי? רוב חיי הבוגרים אני בסביבה של אנשים עם ימבה $$$$$$$$$$$$ ואף אחד מהם לא יוריד לי סטירה.

אני גם לא אגיד שום דבר לאף אחד. אבל זה לא קשור לזה שלא יורידו לי סטירה.

כולם הזמן יש לך את ההגזמה הזאת. סטירה, יצחקו עליך. זה מראה על מי אתה שחר, או לפחות על איך אתה חושב. אני ממש מצטער להגיד לך את זה.

אתה חייב להסתכל על עצמך, למה זאת התגובה שלך. למה כול אדם, לא משנה כמה הוא עשיר, היה נחמד אלי לא רק זה, אם היה צריך משהו יכולתי לבקש עזרה, וכשההפך קרה עזרתי.

לא צחקו עלי במסעדה (ואני לא צחקתי על אף אחד). לא צחקו על מי שסעד איתי כי הוא ביקש וול דאן. מקום שעושה את זה הוא מקום עלוב שאני לא רוצה לדרוך בו.

באמת בקטע חברי - אתה חייב לצאת מהנקודת מחשבה הזאת. לא חשבתי שאכתוב פה את זה, אבל זה פשוט לא בריא, לא לך ולא לאחרים.

 

ב. אני לא אגיד לאף אחד שום דבר על זה שהוא חי כעשיר - תיהיה בטוח בזה. אלא אם כן זה חבר ואני עוקץ אותו בחברות.

יותר מזה, הרבה אנשים חיים חיים יחסית צנועים והם מפוצצים בכסף. מפוצצים. יותר ממך, יותר מספריאל גם ביחד. תגור בפנטהאוז בקצה המגדל שלך ותקנה לחברה שלך GLE. לי לא אכפת. אכפת לי שהתלהבת פה על כולם עם זה שככה אתה חי.

  • אהבתי 1
  • מעניין 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 3 דקות, sperial כתב:

טרנספורטר, אף אחד לא רוצה קורונה ואף אחד לא רוצה סגר ואף אחד לא רוצה הגבלות ואף אחד לא רוצה מסיכות.

 

אבל יש עובדות, והעובדות הן שבשבועיים האחרונים יש עליה במספר המאובחנים (שים לב שאני כותב מאובחנים, כי אנחנו לא יודעים על נדבקים שלא נבדקו או שנבדקו מוקדם ולא זוהו). ובינתיים המגמה היא של המשך עליה.

 

אז השאלה היא עד כמה העליה הזו תפגע בכלכלה בעוד שבועיים או חודש. וכאן אפשר לסכם את חילוקי הדעות בינינו בשני משפטים: דעתי הלא מלומדת היא שדרושה פעולה חריפה כעת על מנת שבעוד חודש או חודש וחצי נגיע למצב של ניו זילנד. הגישה שלך היא לדבר הזה להמשיך לבעור "על אש קטנה" - אבל בלי לדעת מתי היא תצא משליטה.

 

 

מסכות יהיו עוד הרבה זמן

נדבקים יהיו עוד הרבה זמן

ומה שקורה בשבועיים האחרונים ראש הממשלה יודע

אבל נחש מה? אתמול הייתה ישיבת קבינט והוא החליט לפתוח אירועים

למה? ככה

 

העליה לא תפגע בכלכלה כי צריך להתרגל לרעיון שיש קורונה וזה לא הולך להגמר בקרוב

ואם סבא של החתן יצטרך לראות את החתונה מהבית אז הוא יראה אותה  מהבית

כי אם יהיה כאן סגר אותו חתן יתחתן עם  5 אנשים סביבו  וככה או ככה הסבא ישב בבית

אז מה זה נותן בדיוק?

נותנים לאנשים לחיות את החיים בצל הקורונה ואותם אנשים שבסיכון יצטרכו  לקחת צעד אחורה.

זה לא שבסגר הם חיו את החיים ובילו בפארקים 

לפני 2 דקות, David32 כתב:

אתה זה שפירסמת פה הכול, לא הוא.

 

 

אני יכול לפרסם מה שבא לי ואתה יכול לפרסם מה שבא לך ואף פעם לא יראה לי הגיוני להגיד לך להשקיע במקומות שהשקעתי או לבזבז על מה שבזבזתי

אלא  אם  כן תשאל במפורש ותבקש יעוץ, וגם אז אני בספק אם אני אבקר אותך

פורסם

כי אם יסגרו לאנשים את החיים לעוד כמה שבועות יוכלו להחזיר אותם לחיים נורמליים לגמרי, בלי ריחוק ובלי מסיכות ובלי הגבלה על הסבא של הכלה. אבל עם ה-smoldering הזה לא נפטר מהנגיף, אולי אפילו כמה שנים, ונשלם מחיר כלכלי עצום על פעילות נמוכה. אבל הישראלים חסרי סבלנות לחלוטין, אפילו לא מוכנים להקדיש שניה לעטית מסיכה, ונשלם על כך ביוקר. 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 10 דקות, David32 כתב:

א. אני לא אקבל סטירה, מה זה עם מי אתה חי תגיד לי? רוב חיי הבוגרים אני בסביבה של אנשים עם ימבה $$$$$$$$$$$$ ואף אחד מהם לא יוריד לי סטירה.

אני גם לא אגיד שום דבר לאף אחד. אבל זה לא קשור לזה שלא יורידו לי סטירה.

כולם הזמן יש לך את ההגזמה הזאת. סטירה, יצחקו עליך. זה מראה על מי אתה שחר, או לפחות על איך אתה חושב. אני ממש מצטער להגיד לך את זה.

אתה חייב להסתכל על עצמך, למה זאת התגובה שלך. למה כול אדם, לא משנה כמה הוא עשיר, היה נחמד אלי לא רק זה, אם היה צריך משהו יכולתי לבקש עזרה, וכשההפך קרה עזרתי.

לא צחקו עלי במסעדה (ואני לא צחקתי על אף אחד). לא צחקו על מי שסעד איתי כי הוא ביקש וול דאן. מקום שעושה את זה הוא מקום עלוב שאני לא רוצה לדרוך בו.

באמת בקטע חברי - אתה חייב לצאת מהנקודת מחשבה הזאת. לא חשבתי שאכתוב פה את זה, אבל זה פשוט לא בריא, לא לך ולא לאחרים.

 

ב. אני לא אגיד לאף אחד שום דבר על זה שהוא חי כעשיר - תיהיה בטוח בזה. אלא אם כן זה חבר ואני עוקץ אותו בחברות.

יותר מזה, הרבה אנשים חיים חיים יחסית צנועים והם מפוצצים בכסף. מפוצצים. יותר ממך, יותר מספריאל גם ביחד. תגור בפנטהאוז בקצה המגדל שלך ותקנה לחברה שלך GLE. לי לא אכפת. אכפת לי שהתלהבת פה על כולם עם זה שככה אתה חי.

 

זה שאני משתף ששילמתי ביטוח יקר  ומוגזם לטעמי לא הופך את זה להתלהבות על כולם

אני נוסע ברכב צנוע יחסית וקניתי אותו כי הוא נוח לי ויש לו תא מטען גדול

לא חושב שאי פעם באתי אלייך  ואמרתי לך שיש  לי  יותר ממך או שמה שיש לך לא מספיק וכו', זה אף  פעם לא עניין אותי

אני נמצא בקבוצות של קולגות שאין לי איתם כלום או אפילו מתחרים שמסוכסכים ואנשים יכולים לעלות תמונות של ציוד שקנו בכמה מליונים

אף פעם לא ראיתי בזה שום דבר רע ולא חשבתי שהם מתלהבים, וגם אם זה מתחרה שלי שאני מסוכסך איתו זה פשוט לא עניין אותי..קנה קנה לבריאות, למה שיפריע לי בחיים ?

לפני 6 דקות, sperial כתב:

כי אם יסגרו לאנשים את החיים לעוד כמה שבועות יוכלו להחזיר אותם לחיים נורמליים לגמרי, בלי ריחוק ובלי מסיכות ובלי הגבלה על הסבא של הכלה. אבל עם ה-smoldering הזה לא נפטר מהנגיף, אולי אפילו כמה שנים, ונשלם מחיר כלכלי עצום על פעילות נמוכה. אבל הישראלים חסרי סבלנות לחלוטין, אפילו לא מוכנים להקדיש שניה לעטית מסיכה, ונשלם על כך ביוקר. 

 

מבחינת הציבור נגמרו הכמה שבועות האלה ואנשים לא מוכנים לסגר כזה

ביבי והיועצים שלו לא טיפשים ויודעים בדיוק מה הלך כאן ביום עצמאות ב"סגר"

בחול המועד פסח וכמובן אחרי ה 17.4

 

זה שעכשיו יש קצת הדבקות בגלל  סודנים שגם ככה אין להם מקום כאן , או תלמידי תיכון  טמבלים שמסתובבים בלי מסכות, שימצאו פתרון  איך להעניש אותם ולפתור את הבעיה

אין שום סיבה להעניש את כל הציבור בגללם

ואכן לא יענישו

 

אתה רוצה לעשות פה מה שעשו בניוזילנד ? אין בעיה

תן את ה80 מיליארד שהבטיחו לעצמאים

אל תזרוק 15 אלף לעצמאי שיושב 4 חודשים בבית ורגיל להרוויח בגל חודש 150 אלף

ממש מפתיע שעסקים נסגרים כאן ופושטים רגל כמו דומינו

עוד חודש וחצי סגר אתה רוצה...הצחקת אותי

אני אומר נעשה סגר שנה

ככה בטוח לא יהיה פה אפילו חצי חולה

כולם יתאפקו וישבו בבתים שנה ויהיה  פה נקי מה דעתך?

 

גם ככה לא צריך  את רוב בעלי העסקים 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם (נערך)

הטעות של ביבי היתה שכבר לפני פסח הוא הכריז על "תכנית יציאה", בלי שהיתה לו תכנית, ובעיקר בלי שהיתה לו יכולת לעמוד בתוכנית. אילו הוא היה מתאפק עוד מספר שבועות, והציבור היה באינרציה של הסגר, ועם הידיעות על הזוועה באיטליה וספרד הציבור היה מקבל את זה, ואם היינו מצטיידים במספיק סבלנות אולי היינו מקדימים את ניו זילנד בהכרזה על ניקיון מקורונה. אבל המהלך שהתחיל פחות מחודש מתחילת הסגר היה כשלון מוחלט, ונשלם עליו הרבה זמן.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 53 דקות, David32 כתב:

לא זה לא.

גם לא צריך להגיב לכול מה שאומרים לך, בטח שלא בתקיפה חזרה. זה קשה לעשות זאת, כולנו מנסים ללמוד את זה, אבל זה קריטי לחיים שקטים ברגוע.

לבוא ולתקוף חזרה זה גם "קטן ועלוב". 

 

 

 

אני חושב שזו תקיפה שבאה לשים גבולות בדיון הזה.

ולא הגיוני שמישהו ישתלח באנשים וזה יעבור בסבבה וכולם ישתקו.

  • אהבתי 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 1 שעה, avi 1234 כתב:

שמשרד הבריאות העולמי אומר שחולה ללא תסמינים אינו מדביק

אני חושב שהכונה היא שהנגיף אצלו חלש באופן כזה שהוא לא מדבק

בזמן הדגירה הנגיף חזק בדיוק כמו אחרי הדגירה

רק אופיו של הנגיף הוא שלוקח לבן אדם זמן להרגיש את הנגיף

ואילו אדם שעבר את זמן הדגירה ולא מרגיש תסמינים אז הנגיף מאוד חלש אצלו עד שלא השפיע עליו כלל.

ולכן הוא לא מדביק איש.

ואנשים שנדבקו, נדבקו מאנשים שבסופו של דבר היה להם תסמינים

רק בזמן הדגירה לא הרגישו אותו.

 

משרד הבריאות העולמי כבר הוציא הבהרה על השטות שמישהי אמרה.

אז אני חושב שפה אפשר לסגור את הדיון. 

 

רק נקודה, אני לא מבין מה זה נגיף חלש ונגיף חזק - אם יש מוטציות שונות שגורמות לצורת מחלה אחרת אז היו מגלים את זה כבר.

כל עוד המידע הגנטי הוא אותו מידע , זה אותו נגיף - התבטאות המחלה תלויה בבן אדם 

 

 

לפני 7 דקות, sperial כתב:

כי אם יסגרו לאנשים את החיים לעוד כמה שבועות יוכלו להחזיר אותם לחיים נורמליים לגמרי, בלי ריחוק ובלי מסיכות ובלי הגבלה על הסבא של הכלה. אבל עם ה-smoldering הזה לא נפטר מהנגיף, אולי אפילו כמה שנים, ונשלם מחיר כלכלי עצום על פעילות נמוכה. אבל הישראלים חסרי סבלנות לחלוטין, אפילו לא מוכנים להקדיש שניה לעטית מסיכה, ונשלם על כך ביוקר. 

 

חכה, חכה  

כבר כתבתי לשחר - את הכסף סופרים במדרגות.

עדיין אין לנו נתונים מלאים מניו זילנד,  זה שהם לא גילו חולים חדשים לא אומר שהוירוס לא שרד אצלהם.

ברור לך שמספיק שרשרת אחת של  5 אנשים (כל אדם שבועיים - סה"כ חודשיים וחצי) ללא תסמינים על מנת שהוירוס ישרוד חודשיים וחצי.

כך שיש סיכוי סביר שיש כמה חולים ללא תסמינים שהוירוס דוגר או כבר פעיל שם.

עוד שבוע יהיו פי 2 

עוד שבועים  פי 4 

בקיצור -   יש מצב שעוד חודש או חודשיים פתאום יתחילו להם מאובחנים - הם לא יבינו מאיפה זה בא.

וכמובן שיאשימו תיירים שנכנסו מבחוץ 

פורסם
אף אחד לא אמר שזקנים צריכים למות אמרתי ואמשיך להגיד שמי שמרגיש בסיכון צריך לשמור על עצמו בין אם הוא בן 28 ובין אם הוא בן 78 אמר איתמר שמוטו שחלק מהאנשים כאן מחזיקים ממנו בנאדם שמבין עניין: "אם לאותו תלמיד יש בן משפה בן 70+ או 80+ עדיף שלא יתקרב אליו"

מעניין שהוא לא אמר 50+ ולא 60+

את המדינה כנראה לא יסגרו שוב. לא בשנים הקרובות, והסבירו כאן עשרות פעמים למה.

אמרתי ואני אומר שוב. כל אחד צריך להיות אחראי על החיים שלו ולשמור על עצמו. אז מי שבסיכון יצטרך להשלים עם זה שהוא לא יכול ללכת לבריכה ולחדר כושר ב 12 בצהריים ויצטרך לבלות שם ב 6-7 בבוקר

אם מבחינתך זה "שימותו כל הזקנים" אז לבריאות

 

ואם בא לי לעלות תמונה של הג'יפ של חברה שלי

או של הרכב שלי

או של השעון שלי

אני אעשה את זה מתי שאני רואה לנכון

ואם לא מתאים לך לראות את זה יש לך כפתור חסימה

מאוד פשוט

 

מפה ועד להגיד לאנשים שהם צריכים להחליף מקצוע כי הם לא רלוונטים כרגע כי הוא לא צורך  את השירותים שלהם, זה בזוי ועלוב

רק אזכיר

יש לי חברים בתחום המסעדנות שנפתחו לפני, חברים בעלי מועדונים שאירחו מאות ואלפי אנשים ב3  שבועות האחרונים

מעולם לא עברה לי בראש המחשבה שהם לא צריכים לעבוד

זה שהעסקים שלהם לא מועילים לי לא הופך אותם לפחות רלוונטים ולא אומר שהם צריכים לשבת בבית

הם עבדו כל החיים שלהם כדי לבנות עסקים מצליחים ומרוויחים, עם כל העצב על סכומים לא נורמלים(!!) שהפסדתי בתקופה הזאת,

אני לעולם לא אחשוב להגיד מי צריך לעבוד ומי לא. כולם צריכים לעבוד  וכולם צריכים להיות בריאים. כל אחד יעשה את המאמץ האישי שלו כדי להשאר בריא ולהתרחק מצרות

אין, אתה פשוט לא קורא מה שכותבים לך ובא עם הודעות מוכנות מראש בלי שום קשר לתוכן עליו אתה מגיב. אולי באמת הייתי צריך לחסום ולהפסיק להגיב לך אחרי השרשור בו ניסית לשכנע את כולם שהמערכת הזמנות של אמזון (!!) מתנהלת בצורה "מיושנת" (!!!!), או השרשור בו ניסית לשכנע חצי פורום שחבילות מאליאקספרס מגיעות תוך שבוע וחצי בעוד כל שאר פשוטי העם בארץ מקבלים חבילות מאליאקספרס תוך חודש במקרה הטוב. מגיע לך כל הקרדיט על העסק שהרמת, כנראה שאתה באמת אחד המומחים הגדולים בארץ בתחום, אבל אולי, רק אולי, תגיע להבנה שזה שאתה מומחה בתחום X לא הופך אותך אוטומטית למומחה בתחומים אחרים, ושלמען האמת יש המוווון דברים שאין לך מושג ירוק בהם. 

×
×
  • תוכן חדש...