Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 10 דקות, Transporter כתב:

אני נותן שירות גם ללקוחות בשדרות וגם ללקוחות בקריית שמונה וגם למופעי ענק באילת או ים המלח

אבל העסק שלי לא מבוסס רק עליהם

ככה שגם אם תהיה מלחמה. מה זה יבטל לי ? 10|%? 20%? אני יכול לחיות עם זה

אז ח"ח לך, אבל שוב, זה לא מעיד על הכלל.

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)
לפני כשעה, m3x7r3m3 כתב:

 

הגזמה דיי טיפשית, מרגע שיש 0 חולים פעילים, זה לא רלוונטי אם תישאר בסגר יום, שבוע או שנה לאחר מכן.

המטרה במקרה כזה היא 0 חולים פעילים ולא סגר ל-X זמן, סגר זה כלי, לא מטרה.

 

אבל הנה הוא אומר לך

יש כאלה שלוקח להם 30 יום עד שהם מחלימים

אם תחפור טוב בכל הנתונים שהתקבלו לפני חודש

תראה שיש חולים מספינת הקורונה או מהראשונים שנדבקו שהיו בריאים לגמרי והשאירו אותם בבידוק למעלה מחודש וחצי כיגילו אצלהם עדיין שאריות של נגיף

אז בעצם גם כשיורדים ל 5 הדבקות ביום אי אפשר לקחת סיכון

וגם כשנרד ל 0 הדבקות יש מצב שיש כאן אסימפטומטים

אז יאללה בוא נקח עוד חודש על חשבון מרווח

וליתר בטחון בוא נחזיר את האירועים והמסעדות חודש אחרי כולם כדי לא לקחת סיכון

בסך הכל הגיוני שעסק יהיה סגור חצי שנה 8 חודשים

לפני 13 דקות, David32 כתב:

אז ח"ח לך, אבל שוב, זה לא מעיד על הכלל.

 

 

ברור שפלאפל שפתוח באופקים נותן שירות בד"כ לאנשים מהאיזור ולא לאנשים מראש פינה

אבל כשאתה צריך לפצות נקודתית זה הרבה יותר קל והסכומים יהיו הרבה יותר הגיונים מלזרוק 5000 שקל בחודש למי שרגיל להרוויח 150,000

 

הסברתי כבר

אנחנו לא מתלוננים על פגיעה של 10% או 20%

ושתבין שגם כשאומרים לנו לחזור ב 14.6 זה לא אומר שבאמת באותו יום כולם חוזרים ל 100%

יש עדיין לקוחות שמפחדים,

עדיין יש הגבלה רק ל 250 ואין אירועי ענק

עדיין במקום שבחודשיים האחרונים המשרד שלי יעבוד בטירוף ואני אסגור כאן מסה של אירועים קדימה יש המון לקוחות הססנים שבכלל לא חושבים לקיים אירוע ולסגור חוזים כרגע

זאת פגיעה לטווח ארוך ורק בעוד שנה נוכל להגיד מה ההיקף שלה

זה בדיוק ההבדל בנינו לבין מסעדה שפותחת בתאריך מסויים ומאותו רגע היא מלאה, אנשים פשוט באים

ובגלל זה הפיצוי היה צריך להיות בהתאם

אבל בפועל הוא לא היה

אז מה אנשים באים בטענות לבעל עסק ששם 3 או 5 מליון על ציוד לפני פורים ועצמאות ובוטלו  לו כל האירועים, ונכון לעכשיו גם החופש הגדול בסכנה

מה זה משנה בכלל שמדובר בעסק שמכניס הרבה כסף ? הוא שם המון כסף בידיעה שהוא הולך להחזיר אותו בקלות

 

לפני כשעה, m3x7r3m3 כתב:

רק מזכיר אחד, אפיק סוויסה, בן 22, ספורטאי, לא מעשן, ללא מחלות רקע.

במילים שלו - חשבתי שמקסימום כמה ימים עם חום אני אעביר אותם בחדר עם נטפליקס ופלייסטיישן.

הוא כל כך לא נפגע מהמחלה שהוא עבר ממכונת הנשמה למכונת אקמו ולמד מחדש ללכת, שכב בבית חולים מעל ל-70 יום.

אז בוא, מילא שאתה מחנטרש תפיסות עולם ודעות, אבל אם אתה תחנטרש בעובדות אני אתקן אות

 

נו בסדר

על אותו עקרון אפשר לקחת את הפדיחה שהייתה בהר הרצל שנפל הטראס

ואולם אירועים  באיזור המרכז שנפל שנדליר והרג מישהי

ואירוע שהיה לפני 3 שנים שהחתן התחשמל מהמיקרופון

אני עדיין יכול לבוא ולחתום לך שהדברים האלה לא קורים

תמיד יש יוצא מן הכלל אבל כל המקרים האלה הם טיפה בים

אז מה תבוא ותגיד לי להפסיק לשים גשרים באירועים כי היה מקרה שמישהו מת מזה?

 

לפני כמה שנים גם מצאו שהבשר שמוכרים בסוהו, בדיקסי ועוד מקומות מוכרים הוא בשר שמגיע מהשטחים, חלקו בד"כ לא ראוי למאכל וכו'

אז מה נפסיק ללכת לשם ? ראית אנשים מפסיקים ללכת לשם ? לא

עברנו כבר את ה 18,000 חולים ואתה מדבר איתי על מקרה אחד...אפילו לא אחד....קח 5

זה כלום.

1

היה ועוד יהיו מקרים כאלה אבל הם כלום ושום דבר. מסתכלים על כל התמונה

לא על אחד שהיה

 

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 32 דקות, Transporter כתב:

מה יכול לקרות ? תהיה מלחמה? 10% מהאירועים שלך ידחו ? בסדר נחיה עם זה 20%? בסדר

אין שום סיבה ש 100% מהם ילכו

 

בטח שיש, נראה לך שבמלחמת לבנון ה-3 יהיו מופעים בפארק הירקון?

 

לפני 32 דקות, Transporter כתב:

אותו דבר נכון לגבי מסעדה  מצליחה. אין שום תרחיש שבו היא עוברת מ 100% עבודה ל 0%

יש תקופות ויש ירידה במחזורים מדי פעם, אבל הירידה היא לא של 50% 

 

בטח שיש, למשל סגירת מסעדות בצו מנהלי

הנה זה רק מפברואר השנה

זה מלפני שנה

זה מלפני 8 שנים

 

מאתמול להיום הפסיקו להרוויח מ-100% עבודה ל-0%, ואפילו למינוס כי הם קיבלו קנסות במקביל לסגירה המנהלתית.

 

אז מה? יבואו קפה קפה ויגידו למדינה "אבל השקעתי 100 אלף שקל בכיסאות מיוחדים לשטח הפתוח וקניתי 3 רכבי משלוחים תפצו אותי"?

מה שהוא יקבל זה מילה שמתחילה בש' ומסתיימת ב"גול".

 

לפני 36 דקות, Transporter כתב:

אם נתחיל לחשוב שמחר יכולה להיות כאן רעידת אדמה ומחרתיים יכולה להיות מלחמה ואחר כך יכולה להיות מגפה

אז בוא בכלל נסגור את העסקים  בישראל. נבקש מקבלים להפסיק לבנות כי יש סיכוי טוב שתהיה רעידת אדמה וכל העבודה שלהם תלך לפח

נפסיק לפתוח עוד עסקים ועוד סניפים ונחיה רק עם מה שיש כי חס וחלילה מחר יכול להיות אסון

 

חס וחלילה, תשקיע בכיף, רק קח בחשבון שהשקעה זה לא באנקר, עשית השקעה ויש רעידת אדמה ואין ביטוח? בעיה שלך. שטרונגול.

 

לפני 37 דקות, Transporter כתב:

לא ראיתי כאן ב 40 שנה האחרונות מלחמה ששיתקה את המדינה ב 100% ל 4 חודשים

אתה באמת חשוב שמישהו מתחום האירועים היה בוכה על שבוע שהיו אומרים לו שצריך לבטל או לדחות אירועים ? מבטיח לך שלא היית רואה אף אחד מאותם אנשים מתלוננים על כלום

 

לבנון השנייה שיתקה את הצפון לחודש וקצת, הבאה תהיה גדולה יותר, וארוכה יותר, לא רק הצפון יהיה משותק, בוודאות, וזה ייקח יותר מחודש, ברמת ודאות דיי גבוהה.

 

לפני 38 דקות, Transporter כתב:

בגלל זה הצעתי לעשות בדיקות במקומות ציבוריים

אתה רוצה להכנס לרמי לוי ? תעבור בדיקה

רוצה להכנס לקניון ? אתה חייב בדיקה

לרכבת ? גם

אין מה לעשות.

מה זה הדבר הזה"לא ירצו להבדק" ? מי שואל אותם בכלל ?

 

בוא, בג"צ הקשה על איכון סלולרי אנונימי של חולים מאומתים.

אתה מדבר על לדחוף מטוש לאף ולפה של מי שלא חולה מאומת או לדקור אותו לקחת דם?!

לא שואלים בסין, שם זה דיקטטורה, שם לא שואלים את האזרחים לפני שלוקחים להם דם.

במדינות דמוקרטיות בד"כ לא לוקחים דם של אזרחים בלי הסכמה שלהם.

 

לפני 38 דקות, Transporter כתב:

אם אני צריך להיות בבידוד בגלל שאני מסכן מישהו אז נהיה בבידוד מה לעשות.  

מבטיח לך ששבוע שבועיים שאני לא בעסק עולים לי המון כסף אבל חוק זה חוק ואם צריך להבדק ולשבת בבית זה מה שנעשה

 

צודק, אבל הם מנצלים את זה שעד שלא עשית בדיקה, אתה לא חולה מאומת, ואז החוק לא חל עליך.

אז אתה נמנע מבדיקה וככה לא יושב בבית.

תרבות מסריחה כזו.

 

לפני 38 דקות, Transporter כתב:

אגב יש תלמידים שברגע שהם בבית ההורים מחוייבים להיות איתם

אבל אני חושב שרוב ההורים לא משחקים עם זה ואם חושדים הולכים לבדוק

 

אויש נו ילד מגיל 10 או 12 לא יכול להיות בבית לבד? להסתדר לחמם אוכל במיקרו?

 

לפני 38 דקות, Transporter כתב:

הבעיה הגדולה הם הסודנים, ולא אני כתבתי שהם החוליה החלשה בתל אביב, זה מוכח

 

מסכים איתך לחלוטין, רק שואל, מה הצבעת בבחירות לראשות העיר? מה הצבעת בבחירות לכנסת? או במילים אחרות - מה אתה עשית כדי שזה לא יהיה המצב?

אענה לך, בחרת בביבי ולכן קיבלת סודנים.

 

לפני 43 דקות, Transporter כתב:

אבל אין בזה שום הגיון

כי ברור שללקוח זה לא משנה

מה רוצים שבעלי עסקים יתחילו להרים ידיים על לקוחות ?

אתה לא מסוגל לגרום ללקוח לא לעשן בעסק אז אתה רוצה להגיד לו לשים מסכה כשהוא חושב שזה מיותר?

 

אם תחזור אחורה אני הצבעתי על הבעיה באכיפה והצעתי לפני חודשיים לעשות הכשרה מרוכזת לפקחים כדי שכן יוכלו לדרוש ת.ז. ולתת דו"ח לאדם פרטי.

אבל כן, בתרבות המסריחה הזו ללקוח זה לא משנה, (לי אגב כלקוח כן משנה, לא רוצה להיות הסיבה שאותו בעל עסק ישלם קנס) ולכן העסק יאכל אותה.

 

לפני 45 דקות, Transporter כתב:

אתה מדבר על עסקים שאתה לקוח שלהם

ברור שיהיה אכפת לך מהם

אבל לא כל מקום שאתה נכנס אתה לקוח קבוע שלו ואכפת לך ממנו, ולא כולם כמוך

יש אנשים שנכנסו רגע לקנות חלב או עיתון או שווארמה ולא אכפת להם שאתה מבקש שישימו מסכה כי מבחינתם הם ירדו לשניה

ופה מתחילה הבעיה

 

זה היחס שלי גם למקומות שבהם אני לא לקוח קבוע, אפילו פעם ראשונה, כזה אני, אפילו עסק שחד פעמי אני מגיע אליו כי זה בקיבינידרק שאני מגיע אליו פעם באף פעם.

לא רוצה על המצפון שלי שבעל העסק יקבל קנס בגללי. אמפתיה קוראים לזה.

לא כולם כמוני זה ידוע, יש פה בגדול תרבות מסריחה.

 

לפני 47 דקות, Transporter כתב:

אין קשר בין בורסה לבין חוזה סגור


יש הרבה קשר, אתה פשוט לא מבין אותו.

 

לפני 47 דקות, Transporter כתב:

בורסה זה לא חוזה סגור וחתום. זה מקום שאתה מפקיד בו את הכסף ויכול להרוויח או להפסיד

הזמנת עבודה סגורה וחתומה לא מאפשרת לך כבעל העסק להפסיד

 

בטח שכן, הנה עכשיו בקורונה החליטו שיש חוזה חתום, אבל הצד המפר הוא הספק ולא הלקוח.

מחר יש לך חוזה חתום למסיבה של איזה דוגמנית צמרת, המסיבה בעוד חודש, אחרי שבוע עוצרים אותך בחשד להעלמת מיסים מה עוזר לך החוזה החתום?

מחרתיים יש הצפה במחסן שלך והלך כל הציוד, מה עוזר לך החוזה החתום?

שבוע הבא איסוזו מוציאה משאית שעושה כל מה שהמשאית שלך עושה, באותו משקל, צורכת פחות דלק, עולה פחות בטיפולים, עולה פחות בביטוח, ומוכרת את המשאית בחצי מחיר.

את מי יעניין שקנית את המשאית שלך בפי 2?

 

לפני 47 דקות, Transporter כתב:

אנשים בעקבות ההזמנות האלה הלכו ועשו השקעות וכו'

ידעתי שאני מכניס X וידעתי שאני מוציא Y ואני סבבה עם זה

 

כמו כל השקעה, X ו-Y אחלה לרגע ההשקעה, אין השקעה בלי סיכון, זה לא קיים, תוציא מהלקסיקון שלך.

קנית אפילו אגרות חוב ממשלתיות וחונטה צבאית השתלטה על המדינה הזו ולא מכירה בהם, מה תעשה?

 

לפני 47 דקות, Transporter כתב:

אף אחד לא אמור לחשוב שיקרה כאן משהו שקורה פעם ב 100 שנה כי אי אפשר לנהל עסקים ככה

זאת הסיבה שפותחים את המשק למרות הכל

אני  מסכים עם זה שהבלאגן הזה לא יגמר אם לא יתחילו אכיפה

ונראה שלא אכפת לאף אחד יותר מדי

 

אתה לא אמור לחשוב שזה יקרה, אתה אמור להתמודד עם זה כשזה קורה, שזה אומר שההשקעות שלך יכולות לרדת לטימיון, זה האופי של ההשקעה.

לפני 49 דקות, Transporter כתב:

אבל הנה הוא אומר לך

יש כאלה שלוקח להם 30 יום עד שהם מחלימים

אם תחפור טוב בכל הנתונים שהתקבלו לפני חודש

תראה שיש חולים מספינת הקורונה או מהראשונים שנדבקו שהיו בריאים לגמרי והשאירו אותם בבידוק למעלה מחודש וחצי כיגילו אצלהם עדיין שאריות של נגיף

אז בעצם גם כשיורדים ל 5 הדבקות ביום אי אפשר לקחת סיכון

וגם כשנרד ל 0 הדבקות יש מצב שיש כאן אסימפטומטים

אז יאללה בוא נקח עוד חודש על חשבון מרווח

וליתר בטחון בוא נחזיר את האירועים והמסעדות חודש אחרי כולם כדי לא לקחת סיכון

בסך הכל הגיוני שעסק יהיה סגור חצי שנה 8 חודשים

 

לא רלוונטי כי אתה מדבר על מספרים נמוכים מאוד, הסיכוי שהנגיף ישרוד אצל אסימפטומטיים בלבד במשך חודשיים וחצי זה 3%, כל אחד סימפטומטי ידליק נורה שתגרום לבדיקה של כל הסובבים אותו, תגלה את האסימפטומטי ומשם תלך אחורה בשרשרת ההדבקה עד למי שהנגיף כבר לא אצלו.

 

אם המטרה היא השמדת הנגיף אז השלבים הם:

1. התייצבות במספר חולים חדשים ליום.

2. ירידה במספר חולים חדשים ליום.

3. איפוס מספר חולים חדשים ליום.

4. הישארות על אפס חולים חדשים.

5. איפוס מספר החולים הפעילים, מתים או מבריאים.

 

ולכן 5 הדבקות ביום הם בסטירה מוחלטת לשלב 3.

 

אבל לא זו המטרה אצלנו כרגע, אף אחד לא שם לו למטרה להשמיד את הנגיף בישראל.

 

לפני 49 דקות, Transporter כתב:

מה זה משנה בכלל שמדובר בעסק שמכניס הרבה כסף ? הוא שם המון כסף בידיעה שהוא הולך להחזיר אותו בקלות

 

עם ידיעה לא הולכים למכולת, ואין השקעה בטוחה.

הרבה מאוד אנשים גילו את זה בדרך הקשה.

 

לפני 49 דקות, Transporter כתב:

נו בסדר

על אותו עקרון אפשר לקחת את הפדיחה שהייתה בהר הרצל שנפל הטראס

ואולם אירועים  באיזור המרכז שנפל שנדליר והרג מישהי

ואירוע שהיה לפני 3 שנים שהחתן התחשמל מהמיקרופון

אני עדיין יכול לבוא ולחתום לך שהדברים האלה לא קורים

תמיד יש יוצא מן הכלל אבל כל המקרים האלה הם טיפה בים

אז מה תבוא ותגיד לי להפסיק לשים גשרים באירועים כי היה מקרה שמישהו מת מזה?

 

על הר הרצל למיטב זכרוני מישהו יושב בכלא.

על הפל-קל גם כן.

 

אני אגיד לך שאתה לא יכול להגיש שמשהו לא קורה אבל הוא קורה מדי פעם.

בעברית זה לא הולך ביחד.

אתה יכול להגיד שזה נדיר, ואני אסכים איתך, אתה לא יכול להגיד שזה לא קורה.

 

לפני 49 דקות, Transporter כתב:

לפני כמה שנים גם מצאו שהבשר שמוכרים בסוהו, בדיקסי ועוד מקומות מוכרים הוא בשר שמגיע מהשטחים, חלקו בד"כ לא ראוי למאכל וכו'

אז מה נפסיק ללכת לשם ? ראית אנשים מפסיקים ללכת לשם ? לא

עברנו כבר את ה 18,000 חולים ואתה מדבר איתי על מקרה אחד...אפילו לא אחד....קח 5

זה כלום.

1

היה ועוד יהיו מקרים כאלה אבל הם כלום ושום דבר. מסתכלים על כל התמונה

לא על אחד שהיה

 

אין בעיה להסתכל על סטטיסטיקה ומספרים, אין בעיה להגדיר אותו כמקרה פרטי נדיר.

אבל אי אפשר להגיד ש-1 זה 0, וזה בדיוק מה שאמרת.

כשאתה כותב "זה לא פוגע בצעירים" אתה טועה, ולכן כתבתי לך קודם שאתה מחנטרש את העובדות.

אם תכתוב "זה נדיר שזה פוגע בצעירים" זה יהיה נכון.

 

לפני 27 דקות, Blaz00r כתב:

@David32 @m3x7r3m3 למה? באמת שואל, למה אתם עושים את זה? בטוח שיש לכם משהו הרבה יותר פרודוקטיבי לעשות עם הזמן שלכם מאשר לדבר ללמפה.

 

זמן קומפילציה

compiling.png

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 1 שעה, Blaz00r כתב:

@David32 @m3x7r3m3 למה? באמת שואל, למה אתם עושים את זה? בטוח שיש לכם משהו הרבה יותר פרודוקטיבי לעשות עם הזמן שלכם מאשר לדבר ללמפה.

 

 

א. אני לפעמים טיפש.

ב. בין כמה דברים שאני עושה אני אוהב להיכנס לפורום לכמה דקות.

 

אבל כן, אתה ממש צודק.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 1 שעה, Blaz00r כתב:

@David32 @m3x7r3m3 למה? באמת שואל, למה אתם עושים את זה? בטוח שיש לכם משהו הרבה יותר פרודוקטיבי לעשות עם הזמן שלכם מאשר לדבר ללמפה.

 

 

 

אני פרשתי רק לאחרונה, אבל הסיבה שלי דומה לשל ליאור, ואצלנו המים הזה תלוי על הדלת, לכל מאן דהו:

image.thumb.jpeg.ffcb330f9db995f6dd69489c7bc3faba.jpeg

  • אהבתי 1
בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם
לפני 3 שעות, m3x7r3m3 כתב:

 

אם אנחנו מדברים על כ-50% אסימפטומטיים לחלוטין, הסיכוי ששרשרת כזו תתקיים חודשיים וחצי רק אצל אסימפטומטיים היא 3% וטיפה (חצי בחזקת 5).

 

 

ואיך תשובתך תשתנה אם מדובר ב 85% אסימפטומטיים לחלוטין ?

או יותר נכון 50% אסימפטומטים לחלוטין + 35% שיש להם תסמינים קלים ומעדיפים לשבת בשקט שבועיים בבית שלא יפריעו להם בחיים .

 

פה כבר מדובר בסיכויים של 44% שזה יקרה.  

כלומר אם מדינה מסויימת נמצאת בסגר חודשיים וחצי אחרי שגילו את המאובחן האחרון (ניו זילנד רק חודש אחרי הגילוי האחרון).

ובהמשך הסגר המלא.. היו מגיעים קטנים פה ושם של ילדים/צעירים/חיילים.

יש סיכוי של 44% שתהיה שרשרת הדבקה של 5 נשאים ללא תסמינים .

 

 

נחזיר את השקף של משרד הבריאות שלנו ... סטיסטיקה מהמאובחנים ... עכשיו חושבים שהיו פי 2 עד פי 10 חולים שלא אובחנו (רובם ללא תסמינים או אם תסמינים קלים)

 

image.png.bffb77ae529096ac75921881b7f124ce.png

 

פורסם (נערך)
לפני 54 דקות, korola כתב:

ואיך תשובתך תשתנה אם מדובר ב 85% אסימפטומטיים לחלוטין ?

או יותר נכון 50% אסימפטומטים לחלוטין + 35% שיש להם תסמינים קלים ומעדיפים לשבת בשקט שבועיים בבית שלא יפריעו להם בחיים .

 

פה כבר מדובר בסיכויים של 44% שזה יקרה.  

כלומר אם מדינה מסויימת נמצאת בסגר חודשיים וחצי אחרי שגילו את המאובחן האחרון (ניו זילנד רק חודש אחרי הגילוי האחרון).

ובהמשך הסגר המלא.. היו מגיעים קטנים פה ושם של ילדים/צעירים/חיילים.

יש סיכוי של 44% שתהיה שרשרת הדבקה של 5 נשאים ללא תסמינים .

 

תיאורטית כן, מעשית לא, אסביר:

אם הכל כמו שכתבת אז כן, אבל הכשל הלוגי הוא בחיבור שני אלה - אם יש סגר, אין מניעה להיבדק - גם ככה אתה לא יוצא לעבודה, וממילא זה לא על ימי המחלה שלך. לכן גם בארץ גילו את הירידה במוכנות להיבדק אחרי פתיחת הסגר. פתאום יש לאנשים מה לעשות, יש עבודה, לא מתאים להם עכשיו בידוד שבועיים בבית.

 

הבנתוס?

ולכן בתקופת הסגר אתה תמצא יותר, יותר אנשים יהיו מוכנים להיבדק, גם מהפן הפסיכולוגי שסגר = משהו מפחיד, ולכן יבדקו אפילו רק כדי לשלול, אבל גם מבחינת המאזניים, אין להם מה להפסיד מתשובה חיובית.

ללא סגר יש הפסד מתשובה חיובית.

 

ולכן החישוב שלי היה +- ה-30% שגילו פה, כפול 1.5 ואז עיגלתי למעלה.

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

 

לפני 35 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

תיאורטית כן, מעשית לא, אסביר:

אם הכל כמו שכתבת אז כן, אבל הכשל הלוגי הוא בחיבור שני אלה - אם יש סגר, אין מניעה להיבדק - גם ככה אתה לא יוצא לעבודה, וממילא זה לא על ימי המחלה שלך. לכן גם בארץ גילו את הירידה במוכנות להיבדק אחרי פתיחת הסגר. פתאום יש לאנשים מה לעשות, יש עבודה, לא מתאים להם עכשיו בידוד שבועיים בבית.

 

הבנתוס?

ולכן בתקופת הסגר אתה תמצא יותר, יותר אנשים יהיו מוכנים להיבדק, גם מהפן הפסיכולוגי שסגר = משהו מפחיד, ולכן יבדקו אפילו רק כדי לשלול, אבל גם מבחינת המאזניים, אין להם מה להפסיד מתשובה חיובית.

ללא סגר יש הפסד מתשובה חיובית.

 

ולכן החישוב שלי היה +- ה-30% שגילו פה, כפול 1.5 ואז עיגלתי למעלה.

 

 

יאללה נזרום...  הרי גם ככה אף אחד לא יעשה סגר הרמטי חודשיים וחצי אחרי שגילו את המאובחן האחרון. 

אבל, בתור אחד שעובד בתחום הסלולאר .. יש לך הדלפות לגבי אפליקצית המגן 2 ? 

 

פורסם (נערך)

הידע שלי בנושא אפליקציית המגן לא מגיע מהעבודה שלי דווקא אלא של אשתי.

למגן הראשון לקחו באדיבות בנט (אז שר הביטחון) תוכניתנים מצה"ל והשתמשו בהם (סוג של קוד מאנקיז קצת יותר מתוחכמים) כדי לפתח בזמן אפסי אלפא ובטא וגירסה סופית.

ואז החזירו אותם חזרה לצה"ל שימשיכו בעבודה הצבאית שלהם, אני לא מכיר תוכנית להשתמש בהם לאפליקציית המגן 2.

 

אני גם לא מכיר תוכנית למגן 2

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

לא מכיר את החיה הזו, וההופעה הראשונה שלו היא מלפני 4-5 שעות במסמך שדלף / הודלף ולכן לא מפתיע.

אין לי קשרים במל"ל או בקבינט כדי לדעת על דברים כאלה מראש.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

לא מדויק.

האפליקציה עצמה נכתבה על ידי חברה חיצונית - בקוד פתוח, מבוסס react native -

מוזמנים לקמפל בעצמכם:

https://github.com/MohGovIL/hamagen-react-native

 

עריכה: חברת profero

לא יודע לגבי צד שרת וכו'

עריכה אחרונה על ידי hans

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם (נערך)

החברה היא לא זו שהושיבה תוכניתנים שיכתבו קוד, היא למיטב ידיעתי עשתה את ה-Design, Detailed Design, QA, ארכיטקטורה ובסיס.

מתכנתים צבאיים מילאו את הפונקציונליות (Hence code monkeys), חילקו להם משימות ותיאור מה פונקציות צריכות לעשות וכו'.

 

אשתי "תרמה" כמה וכמה תוכניתנים לפרויקט הזה, ועוד תוכניתנים לפרויקטים אחרים בנושא הקורונה.

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

תשמע, כל מה שקרה לפני ה-commit הראשון - אני לא יכול לדעת. מאז זה קוד פתוח קלאסי

 

והנה איך זה פותח - מפי האתון:

https://medium.com/proferosec-osm/a-million-downloads-in-4-days-how-was-the-hamagen-application-developed-73515d1ab5b2

עריכה אחרונה על ידי hans

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

×
×
  • תוכן חדש...