Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 10 דקות, Blaz00r כתב:

או, מי היה מאמין שתתפקח בסוף, כל מה שתיארת זה בדיוק יורם לס.

 

 

 

ממש לא

יש ראיונות של 50 דקות עם יורם לס וכל מילה ששואלים הוא נותן תשובה

הוא לא אומר "עשינו מחקר וגילינו ש 80 מתוך 100 הם בכלל לא חולים, כי אתה יודע חוץ מה 18,000 יש עוד 200,000 שהמחקר שלנו גילה שהם מתחת לאדמה ואנחנו מנסים להגיע מתחת לאדמה"

זה ההסבר איך הוא יודע ש 80 מתוך 100 הם לא חולים.

נו מה אתה מסתלבט? זה שרלטנות

 

יום לס בחיים  לא עונה תשובות מטומטמות כאלה

ומה האינטרס של הפרופסור הזה לדבר שטויות כאלה?

פורסם

@Transporter

אז כדי ליישר קו: המונח "חולים" הוא מקביל ל-"Case" באנגלית, תרגום גרוע, זה מה יש. זה אדם שיש לו את הוירוס במערכת, או שהיה לו את הוירוס במערכת.

הבנאדם חקר את נושא הסימפטומים אצל ה"חולים", לכמה יש לכמה אין, אם יש איזה וכו'.

את נושא היכולת הדבקה הוא לא חקר, אבל הם שאלו אותו בכל זאת, אז הוא אמר זה מעודד אותי לשמוע מה שארגון הבריאות העולמי אמר, אנחנו לא חקרנו את זה.

 

מה שהוא רוצה לומר בעצם זה לא לקרוא ל-Case בעברית "חולה" כי הוא בריא, שיהיה, דיונים על שימוש במילה כזו או אחרת לא מעניינים כל כך, תקרא להם נשאים או חתולים.

לפי הטענה שלו, מי שבלי סימפטומים אבל עם הוירוס, הוא לא "חולה" (הוא בריא) הוא משהו אחר. שיהיה.

אז מה שהוא אומר זה שהם בדקו לעומק כל אחד כזה שקיבל תשובה חיובית, איזה סימפטומים יש לו אם בכלל, מכאן הוא אומר 80% מהם אין להם סימפטומים, תקרא להם מבחינתי "דובי", 80% הם דובי, 20% חולים

הבנתוס?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
Just now, m3x7r3m3 כתב:

@Transporter

אז כדי ליישר קו: המונח "חולים" הוא מקביל ל-"Case" באנגלית, תרגום גרוע, זה מה יש. זה אדם שיש לו את הוירוס במערכת, או שהיה לו את הוירוס במערכת.

הבנאדם חקר את נושא הסימפטומים אצל ה"חולים", לכמה יש לכמה אין, אם יש איזה וכו'.

את נושא היכולת הדבקה הוא לא חקר, אבל הם שאלו אותו בכל זאת, אז הוא אמר זה מעודד אותי לשמוע מה שארגון הבריאות העולמי אמר, אנחנו לא חקרנו את זה.

 

מה שהוא רוצה לומר בעצם זה לא לקרוא ל-Case בעברית "חולה" כי הוא בריא, שיהיה, דיונים על שימוש במילה כזו או אחרת לא מעניינים כל כך, תקרא להם נשאים או חתולים.

לפי הטענה שלו, מי שבלי סימפטומים אבל עם הוירוס, הוא לא "חולה" (הוא בריא) הוא משהו אחר. שיהיה.

אז מה שהוא אומר זה שהם בדקו לעומק כל אחד כזה שקיבל תשובה חיובית, איזה סימפטומים יש לו אם בכלל, מכאן הוא אומר 80% מהם אין להם סימפטומים, תקרא להם מבחינתי "דובי", 80% הם דובי, 20% חולים

הבנתוס?

 

יורם לס אמר את זה מזמן וגם צחקו על זה בארץ נהדרת..

הוא לא הסביר איך הוא קבע שמתוך 100 יש 80 שהם בכלל לא רלוונטים , או 90 או 66

איך הוא הגיע למסקנה הזאת ?

אולי הם מדבקים גם בלי סימפטומים ?

פורסם

חפש עכשיו כתבת ווידאו ה N12 (אני לא מצליח ליצר קישור ישירות לכתבה , גברת נחמדה 

נדבקה במסיבת פורים  - לא הגיעה למצב של הנשמה.

ועד היום לא התאוששה מזה , למרות שמבחינת הוירוס היא כבר נקייה. 

היא מספרת גם על החתן שלה בן 30 , שגם מרגיש תופעות לוואי למחלה. 

 

הכי קל להתעלם מהמקרים האלה, הרי זאת בעיה שלהם .. לא שלנו.

הרוב לא מתים .. אבל אף אחד לא מספר כמה באמת מתוך ה 16,000 חזרו לתיפקוד רגיל.

 

אז אולי רק 3% או אפילו פחות מזה ימותו בסוף 

אבל אם רק 10% מהשורדים יפתחו תסמינים כרוניים , זה מכה קשה לחברה ולכלכלה. 

 

 

image.png.e90b9dedc481b2e17b4a1f611f15f5aa.png

 

 

פורסם

@Transporter, רואים שלא למדת באוניברסיטה, ואני לא אומר את זה בקטע של לרדת או משהו, אלה כי נראה שיש קצת אי הבנה. פרופסורים חיים בעולם משל עצמם, עם ראיית עולם מסוימת, דרך הסברים שנהירים להם אבל לא ברורים לשאר, ואקסיומות ״שברור שכולם יודעים״ אך הכולם האלה זה החוג המצומצם של הפרופסור. רובם כשמנסים להסביר משהו לציבור הרחב, בטח בראיון עיתונאי, נכשלים. לא כי הם לא טובים, או לא חכמים. זה פשוט לא המומחיות שלהם. אלה שכן יודעים לעשות את זה - יובל נוח הררי, דן אריאלי - עושים מיליונים. 

 

אם היית לומד באוניברסיטה, היית יודע שרוב הפרופסורים לא מצליחים להסביר דברים בצורה טובה גם לכיתה של תלמידים שמבינים דבר או שניים בתחום. אז לצפות מהם לדעת לדבר בטלוויזיה?

  • אהבתי 2
פורסם (נערך)
לפני 4 דקות, korola כתב:

חפש עכשיו כתבת ווידאו ה N12 (אני לא מצליח ליצר קישור ישירות לכתבה , גברת נחמדה 

נדבקה במסיבת פורים  - לא הגיעה למצב של הנשמה.

ועד היום לא התאוששה מזה , למרות שמבחינת הוירוס היא כבר נקייה. 

היא מספרת גם על החתן שלה בן 30 , שגם מרגיש תופעות לוואי למחלה. 

 

הכי קל להתעלם מהמקרים האלה, הרי זאת בעיה שלהם .. לא שלנו.

הרוב לא מתים .. אבל אף אחד לא מספר כמה באמת מתוך ה 16,000 חזרו לתיפקוד רגיל.

 

אז אולי רק 3% או אפילו פחות מזה ימותו בסוף 

אבל אם רק 10% מהשורדים יפתחו תסמינים כרוניים , זה מכה קשה לחברה ולכלכלה. 

 

 

image.png.e90b9dedc481b2e17b4a1f611f15f5aa.png

 

 

 

בכל כלל יש יוצא מן הכלל

דודה שלי נפטרה  לפני שנתיים ממלנומה

3% מהאנשים בעולם ימותו ממלנומה בלי שיהיה להם תסמין אחד אפילו שיכין אותם לזה

יום אחד הם פשוט יתעוררו ויגלו שיש להם גידול במוח או בכל איזור אחר, שהתפשט בלי שהם ידעו

אז לא נלך לים ולא נחשף לשמש כי כל אחד יכול להיות חלק מה 3% האלה?

 

הסברתי שבתחום שלי מתו כמה וכמה אנשים בגלל תליה לא נכונה של גוף תאורה, מחדל כזה או אחר

אז מה? לא יאשרו לי לעבוד יותר? כי היו כמה שמתו ? יש עשרות אלפי אירועים בשנה והכל עובר טוב

 

אם מחפשים תמיד אפשר למצוא את היוצא מן הכלל

אף אחד לא מדבר עליה כי לא מסתכל על מקרה אחד או שניים

 

בדיוק  כמו שלא מסתכלים על המון מקרים של אנשים שנמצאו חיוביים ולא מדבקים

לא שמעתי  עדיין אף אחד אומר שבמקום לכתוב  לנו 150 נדבקים ביום יכתבו 50, כי 100 הם לא רלוונטים

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם (נערך)
לפני 16 דקות, korola כתב:

חפש עכשיו כתבת ווידאו ה N12 (אני לא מצליח ליצר קישור ישירות לכתבה , גברת נחמדה 

נדבקה במסיבת פורים  - לא הגיעה למצב של הנשמה.

ועד היום לא התאוששה מזה , למרות שמבחינת הוירוס היא כבר נקייה. 

היא מספרת גם על החתן שלה בן 30 , שגם מרגיש תופעות לוואי למחלה. 

 

הכי קל להתעלם מהמקרים האלה, הרי זאת בעיה שלהם .. לא שלנו.

הרוב לא מתים .. אבל אף אחד לא מספר כמה באמת מתוך ה 16,000 חזרו לתיפקוד רגיל.

 

אז אולי רק 3% או אפילו פחות מזה ימותו בסוף 

אבל אם רק 10% מהשורדים יפתחו תסמינים כרוניים , זה מכה קשה לחברה ולכלכלה. 

 

 

image.png.e90b9dedc481b2e17b4a1f611f15f5aa.png

 

 

 

1. עברו רק חודשיים מאז המחלה, איך אפשר בכלל להעלות את המושג ״תסמינים כרוניים״?? שלא לדבר על כך שעל רובם היא מדברת בלשון עבר (״היו״).

2. בכלל לא ברור אם התסמינים קשורים לקורונה (פריצת דיסק? נו באמת), והיא עצמה מודה בכך.

3 ממקרה אחד (מוטל בספק) ברפי רשף הגעת ל-10% מה״שורדים״? זה מה שנקרא long stretch...

 

 

עריכה אחרונה על ידי malcishua
פורסם

זמן החלמה מדלקת ריאות חריפה עומד על כמה חודשים, ולעיתים יש פגיעה וצלקת בריאות לכל החיים. מכל דלקת ריאות, לא רק דלקת ריאות שנגרמת מקורונה. 

פורסם (נערך)

שמח לבשר לכם שהיום  אושרו 3 הפקות ענק בספטמבר במלונות אילת וים המלח

עם מסיבות של עד 10,000 איש

נתפלל כולנו  שיפתחו  כבר את לייב פארק ואמפי קיסריה בהקדם

 

לפני 25 דקות, malcishua כתב:

 

1. עברו רק חודשיים מאז ההחלמה, איך אפשר בכלל להעלות את המושג ״תסמינים כרוניים״?? שלא לדבר על כך שעל רובם היא מדברת בלשון עבר (״היו״).

2. בכלל לא ברור אם התסמינים קשורים לקורונה (פריצת דיסק? נו באמת), והיא עצמה מודה בכך.

3 ממקרה אחד (מוטל בספק) ברפי רשף (אתה מכיר אחרים? אני לא) הגעת ל-10% מה״שורדים״? זה מה שנקרא long stretch...

 

זה בדיוק מה שאני אומר על התגובות המצחיקות האלה

מי נתפס על מקרה אחד?

אולי עוד 5 שנים שיחקרו את זה יגלו שבגלל שיש לה סוג דם כזה וכזה ומחלת רקע כזאת שמשולבת עם גנטיקה כזאת זה יצר את זה

מי מסתכל על בנאדם אחד !?!?

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 43 דקות, Transporter כתב:

יורם לס אמר את זה מזמן וגם צחקו על זה בארץ נהדרת..

הוא לא הסביר איך הוא קבע שמתוך 100 יש 80 שהם בכלל לא רלוונטים , או 90 או 66

איך הוא הגיע למסקנה הזאת ?

 

קרא את המחקר וספר לנו.

לפחות לפי דבריו אני אנחש ניחוש מושכל ש-80 מתוך ה-100 שהם בדקו היו ללא סימפטומים.

הם לא רלוונטיים לפי מה שהוא אומר להיקרא חולים. אין לזה שום קשר ליכולת ההדבקה שלהם, זה מה ש-WHO טען ואז חזר בו.

המחקר בוויצמן לא בדק בכלל יכולת הדבקה, בכלל, זה מה שהוא אמר בתחילת דבריו שהוא קיבל את זה מבחוץ, מארגון הבריאות העולמי.

 

לפני 43 דקות, Transporter כתב:

אולי הם מדבקים גם בלי סימפטומים ?

 

סביר להניח שיש כאלה, WHO טען שהם הרבה פחות מדבקים ואז חזר בו.

תתיחס לזה כאל שני משתנים, אחד האם הוא עם או בלי סימפטומים, השני זה האם הוא מדבק או לא.

אולי יתגלה קשר כלשהו ביניהם, כרגע תתיחס אליהם כשניים לא קשורים בכלל.

 

לפני 44 דקות, Transporter כתב:

בדיוק  כמו שלא מסתכלים על המון מקרים של אנשים שנמצאו חיוביים ולא מדבקים

לא שמעתי  עדיין אף אחד אומר שבמקום לכתוב  לנו 150 נדבקים ביום יכתבו 50, כי 100 הם לא רלוונטים

 

כי זה מונח לא נכון, נדבקו 150 = הוירוס התנחל ל-150 אנשים בגוף.

אתה מדבר במקום לציין 150 חולים חדשים ביום, היו צריכים לציין 150 נדבקים ו-50 מתוכם חולים.

שזה בדיוק מה שאומר הפרופסור בכתבה שאתה העלית אבל לא הבנת.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

כתבתי אמש, אבל בינתיים התמלאו עוד כמה עמודים:

 

החולים המדבקים היותר הם אסימפטומטיים. מדובר ביומיים שלושה שלפני הופעת התסמינים. אחרי הופעת התסמינים כושר ההדבקה יורד ומגיע לאפס לאחר כ-8 ימי מחלה . בהמשך אמנם ניתן למצוא RNA נגיפי בדגימות מדרכי הנשימה, אבל לפי מחקרים בתרביות תאים בשלב זה הנגיף כבר לא מדבק.

 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 20 דקות, m3x7r3m3 כתב:

כי זה מונח לא נכון, נדבקו 150 = הוירוס התנחל ל-150 אנשים בגוף.

אתה מדבר במקום לציין 150 חולים חדשים ביום, היו צריכים לציין 150 נדבקים ו-50 מתוכם חולים.

שזה בדיוק מה שאומר הפרופסור בכתבה שאתה העלית אבל לא הבנת.

 

את הציבור זה לא מעניין אם יש להם סימפטומים או אין להם

מעניין דבר אחד: כשאנחנו קוראים 150 מאומתים אנחנו צריכים להבהל ? להבין שעלינו במספר האנשים שיכולים להדבק אותנו ולסכן אותנו או לא?

לא מעניין אותי אם יש לבנאדם סימפטומים ואם הוא בן 20 או בן 90 מעניין אותי אם כשאני נמצא לידו  אני בסכנה

ומה שניסו למכור לנו שם ש 80 מתוך אותם 100 הם לא מסכנים אונתו

אבל אין לזה שום הסבר

 

אבל מה זה משנה

כמו שראית עד היום כל ספויילר שאני נותן כאן מתממש מהר מאוד

אז קח מתנה על חשבון הבית

מסיבות ענק ומופעים

 

ברגע שזה קורה באמת שלא מעניין אותי אם יהיה כתוב 500 חולים ביום או 100 ביום

אני כבר אמרתי מי לדעתי הם האנשים שצריכים להזהר ולשבת בבית

כל השאר יכולים להגיע ולחגוג

ולפי הקפה שאני קורא בו כרגע אני מבין שבקרוב יורידו עוד הגבלות לענף שלנו 

* מי שמעוניין בשירותי קריאה בקפה זה בתשלום בלבד ויש לקבוע  פגישה מראש

עריכה אחרונה על ידי Transporter
×
×
  • תוכן חדש...