Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה תהיה אופטימי, בכל מה שקשור להבטחות של ביבי, אני לא אופטימי.

יותר מזה, סימן רציני שמשהו לא יקרה לעולם זה כשביבי מבטיח שהוא תכף קורה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

טוב דברים קורים מהר מדי

מזל שהספקתי לפרסם את הנבואה שלי לפני שזה קרה:)

 

21.6 פותחים גני אירועים כפי שהיה מתוכנן, 85% ממה שכתוב ברישיון עסק

לא 250 ולא גרביים

 

@garicho כנראה שתצטרך לשבת בבית לשמור על עצמך  🤢

 

 

103854345_10217048348622267_6078941485123744595_o.jpg

פורסם

@garicho לא ממוקם בישראל אין לו מה לפחד מהאירועים שלך

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 3 דקות, m3x7r3m3 כתב:

@garicho לא ממוקם בישראל אין לו מה לפחד מהאירועים שלך

 

העיקר שיש לו זמן וכוח לבלבל את המוח

נשלח לו תמונות מאירועים חוקיים של 250 איש בשבוע הבא

פורסם

ומה הוא יעשה עם התמונות האלה? יתלה אותן על המקרר?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
לפני 3 דקות, m3x7r3m3 כתב:

ומה הוא יעשה עם התמונות האלה? יתלה אותן על המקרר?

 

בדיוק מה שאנחנו עושים עם השטויות שהוא כותב

מדפיסים ושמים לחתולים מחוץ לאתר בניה לעשות על זה צרכים

 

אני בטוח שעוד שבוע גג תהיה החלטה ודאית לגבי התחום שלנו

וישלי תחושה טובה

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

דווקא בד"כ הוא לא כותב שטויות אלא דברים מדעיים, קישורים למחקרים מדעיים וכו'

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
Just now, m3x7r3m3 כתב:

דווקא בד"כ הוא לא כותב שטויות אלא דברים מדעיים, קישורים למחקרים מדעיים וכו'

 

מה מדעי בזה שהוא כותב בדיוק ההפך מהמתווים ?

 

פורסם (נערך)

פיספסת את המילה "בד"כ".

בדרך כלל הוא כותב דברים מדעיים, קישורים למחקרים מדעיים וכו'.

בניגוד אליך ואליי שמשחיתים את עמוס במלא מלל

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

@Transporter, חביבי, אני אהיה הראשון שאשמח אם יאשרו לכם לחזור לעבוד ולקיים אירועים גדולים. אני חושב שאירועים והופעות זה בהחלט חשוב, אנשים צריכים גם שעשועים, לא רק לחם, ומבינים את זה כבר אלפי שנים.

אבל, אל תשמח לפני שזה יקרה (וגם אז חכה כמה שבועות). גם הבטיחו לפתוח את הרכבת. אז הבטיחו.

בוא נחכה שהגברת השמנה תשיר (או שזה מיזוגני ואסור להגיד את זה במאה ה-21?).

 

ומעבר לזה, כתבתי שאני אישית לא רואה את האירועים קורים. הערכה שלי. לא רשמית. אל תדאג, ביבי וברסי לא מתקשרים אלי להתיעץ מה לעשות. ולגבי זה שאני בחו״ל, נכון. כמה שנים פה. אבל את רוב חיי העברתי בישראל, כל המשפחה והחברים שלי שם, ואני בהחלט דואג למדינה (שלא נדבר על זה שאני אמור לבקר בארץ באוגוסט ולא יודע איך ומה יקרה, וההורים שלי ושל אשתי לא ראו את הנכדה שלהם כבר חצי שנה ומתים מגעגועים)..

עריכה אחרונה על ידי garicho
פורסם
לפני 2 דקות, garicho כתב:

@Transporter, חביבי, אני אהיה הראשון שאשמח אם יאשרו לכם לחזור לעבוד ולקיים אירועים גדולים. אני חושב שאירועים והופעות זה בהחלט חשוב, אנשים צריכים גם שעשועים, לא רק לחם, ומבינים את זה כבר אלפי שנים.

אבל, אל תשמח לפני שזה יקרה (וגם אז חכה כמה שבועות). גם הבטיחו לפתוח את הרכבת. אז הבטיחו.

בוא נחכה שהגברת השמנה תשיר (או שזה מיזוגני ואסור להגיד את זה במאה ה-21?).

 

זה בכלל לא קשור לשעשועים

יש לך תעשיה שלמה של אנשים שמתפרנסים מזה ובזמן שיש מועדונים וברים פתוחים הם יושבים בבית כי אירועים זה מסוכן

פורסם
לפני 38 דקות, m3x7r3m3 כתב:

דווקא בד"כ הוא לא כותב שטויות אלא דברים מדעיים, קישורים למחקרים מדעיים וכו'

 

למה בד״כ? אני תמיד כותב שטויות. פשוט לפעמים אני לא כותב אותן אלה מביא לינקים לאחרים שכותבים שטויות. 😛

לפני 1 דקה, Transporter כתב:

 

זה בכלל לא קשור לשעשועים

יש לך תעשיה שלמה של אנשים שמתפרנסים מזה ובזמן שיש מועדונים וברים פתוחים הם יושבים בבית כי אירועים זה מסוכן

 

זה ביטוי. ״לחם ושעשועים״. אל תקח את זה בצורה מילולית. אישית אני לא חושב שצריך להפריד בין ברים, מועדונים, בתי כנסת ואירועים לפי סוג אירוע אלא לפי כמות אנשים והאם מדובר במקום פתוח או סגור, אבל שוב, אני לא בספיד דייל של ביבי...

פורסם (נערך)

קראתי אתמול תגובות של אנשים על ההפגנות של עובדי התרבות

חושבים שמי שמרוויח קצת מעל הממוצע הוא טייקון

וגם אם הוא טייקון, למה מגיע לו לשבת בבית ולהפסיק לעבוד?

אנשים ממש מייחלים לזה שלא נחזור לשגרה ומתרצים את זה במחירים יקרים למופעים

אני באמת לא מבין מי אותם אנשים שיושבים מאחורי מסך ונכנסים לך לכיס ברמה הזאת

לא מתאים לך לשלם ככה וככה על כרטיס? אל תגיע

הצרות עין הזאת של אנשים שישר עושים חשבון כמה אתה מרוויח וחושבים שהמחיר שהם שילמו לכרטיס זה מה שנכנס לך לכיס

ולפי זה מחליטים שאתה לא צריך לחזור לעבוד

זה פשוט  מראה איזה אנשים פחי אשפה חיים במדינה הזאת

 

בנאדם עובד בשמש, בגשם, עם 39 חום כדי להוציא מופע או אירוע ושכל דבר יהיה מתוקתק

ובא בנאדם שיושב בבית ואין לו מושג איך לחשב בכל לכמה מרוויחים מאירוע כזה

ואומר מגיע להם לשבת בבית לנוכלים האלה

היו יותר מדי תגובות כאלה

זה לא שונה מהתגובות של הטמבל ההוא שהיה כותב כאן עם בעיות קשות בהבנת הנקרא שכל מה שהיה חשוב לו זה שלא יפתחו את ענף התרבות

פשוט בושה שיש במדינה שלנו אנשים כאלה

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 42 דקות, garicho כתב:

למה בד״כ? אני תמיד כותב שטויות. פשוט לפעמים אני לא כותב אותן אלה מביא לינקים לאחרים שכותבים שטויות. 😛

 

 

נו זה לא נחשב 😂

 

לפני 1 שעה, Transporter כתב:

טוב דברים קורים מהר מדי

מזל שהספקתי לפרסם את הנבואה שלי לפני שזה קרה:)

 

21.6 פותחים גני אירועים כפי שהיה מתוכנן, 85% ממה שכתוב ברישיון עסק

לא 250 ולא גרביים

 

אגב עכשיו ראיתי שעוד לא סיימו את הדיונים, אז עדיין מוקדם לשמוח.

למרות שלהערכתי האישית כרגע הבתי ספר על הכוונת. שם עיקר הבלאגן כרגע.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...