Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
Just now, korola כתב:

אם באמת יש 230 חתולים חדשים וככה הם מנהלים את מסיבת העיתונים , אז כל הכבוד..

בגל הראשון ב 230 הם הכניסו לפאניקה את כולם ודפקו לי את כל האקסלים 

 

בגל הראשון לא ידעו לאן זה יכול להגיע

היום כבר יודעים

היום כבר יודעים מה קורה לרוב החולים

וברור לכולם שגם אם נמשיך ככה בלי סגר ובלי סודנים וכו' ,עדיין לא יהיו פה עשרות אלפי מתים

פורסם
לפני 12 דקות, korola כתב:

שר הבריאות פלט משהו שהגענו ל 230 חתולים חדשים ביום!!!  

 

אפשר להרגע, הנתונים פורסמו.

מאתמול בערב רק 214 מאובחנים חדשים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 6 דקות, Transporter כתב:

 

בגל הראשון לא ידעו לאן זה יכול להגיע

היום כבר יודעים

היום כבר יודעים מה קורה לרוב החולים

וברור לכולם שגם אם נמשיך ככה בלי סגר ובלי סודנים וכו' ,עדיין לא יהיו פה עשרות אלפי מתים

 

 

אני בעד, חייב לבדוק האם התאוריות שלי מהגל הראשון עובדות. 

חייבים תשובות האם ישראל חריגה מכל העולם, או שסתם היה לנו מזל בגל הראשון , אבל כולם אותו דבר בסופו של דבר. 

 

בטח ראית את השקף הזה של ברבש אתמול, שים לב שבעמודות של 60-80 ו 80+ , ב1200 שהתגלו בשבוע האחרון 

יש יותר צעירים 0-19,  זה בגלל שבגל הראשון סגרו את בתי הספר מיד אחרי פורים.

אבל זה רק אומר שה 200 ביום שיש היום שקולים ל 100 בגל הקודם. 

 

 

image.thumb.png.3dfda84a8a4f908b04d55ef1b8f00908.png

 

פורסם

שקולים למה?

ילדים חולים משביתים משפחות שלמות. 200 ילדים חולים זה 400 הורים בבידוד, לפני שיודעים מי מהם נדבק.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 20 דקות, sperial כתב:

שקולים למה?

ילדים חולים משביתים משפחות שלמות. 200 ילדים חולים זה 400 הורים בבידוד, לפני שיודעים מי מהם נדבק.

 

מותר לי לסרב לבדיקה?

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

קרוב לודאי שכן אבל עדיין תחוייב בבידוד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

 

לפני 25 דקות, garicho כתב:

@korola בקצב הזה, כמה זמן יקח עד שיגיעו ל1000 נשאים ביום? 

 

אם ימשיכו עסקים כרגיל ולא יטילו שום מגבלות או הקלות חדשות, לדעתי נגיע להכפלה כל 6 ימים.

כלומר 2 הכפלות ועוד קצת .. זה 14 יום . 

אבל... אני לא יודע מה יקרה ב 500 חתולים ביום , האם מישהו יאבד את הביצים שלו ויחזיר מגבלות?

 

 

לפני 22 דקות, sperial כתב:

שקולים למה?

ילדים חולים משביתים משפחות שלמות. 200 ילדים חולים זה 400 הורים בבידוד, לפני שיודעים מי מהם נדבק.

נכון, אבל זה היה נכון גם בגל הראשון, הורה חולה הדביק את אישתו הילדים.

מבחינת מאושפזים לכמות חתולים , כרגע אם המגמה תמשיך בבתי הספר , המספרים צפויים להיות חצי מהגל הראשון.

אבל אל דאגה זה רק פיגור של 6 ימים .. לא משהו מהותי. 

 

יש חידה לילדים בני 11. 

יש 2 דליים של מים .

בדלי הראשון מכניסים טיפת מים, כמות המים מוכפלת כל דקה- תוך 60 דקות הדלי התמלא כולו במים .

בלי השני מכנסים 2 טיפות, כמה זמן יקח לדלי הזה להתמלא? 

 

רוב הילדים עונים ישר 30 דקות .. למרות שתשובה הנכונה היא 59 דקות 

 

 

לפני 1 דקה, halperin96 כתב:

 

מותר לי לסרב לבדיקה?

 

 

הרבה מתחננים להיבדק ולא בודקים אותם.. 

אבל אם החליטו לבדוק את כל בית הספר וההורים של התלמידים , אז כנראה לא יוותרו לך.

אבל לא נראה לי שירדפו אחריך, הם מוצפים. 

 

אני שמעתי על שוטר שהתגלה כחולה (הוא כנראה סחב את המחלה שבוע עד שהגיע תשובה).

הילדים שלו ואישתו נכנסו לבידוד ברגע שהגיע התשובה החיובית (אתמול בצהריים).

לדעתי ב 100% הם חולים. אבל לקחו בדיקה רק אתמול בערב ועדיין אין תשובה. 

אז בבתי הספר של הילדים למדו היום וילמדו מחר (בלי הילדים שבבידוד ) , אבל בטוח יש כמה מהם חולים. 

 

פורסם

אתנ מבים שאם אתנ ל מגלה את כל הילדים לאי השדים ומבודד אותם שם זה לא "כל הילדים" אלא "כל האוכלוסיה" מינוס אלה שלא ישרדו וחצי מינוס אלה שיהפכו נכים, לפחות לכמה חודשים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 58 דקות, korola כתב:

שר הבריאות פלט משהו שהגענו ל 230 חתולים חדשים ביום!!!  

השאלה האם זאת פליטת פה של נתונים אמיתיים שעדיין לא פורסמו , או טעות שלו בניתוח הנתונים.

 

לפני 45 דקות, sperial כתב:

אפשר להרגע, הנתונים פורסמו.

מאתמול בערב רק 214 מאובחנים חדשים.

 

 

פליטה מושלמת 238 אובחנו אתמול..  

 

זה חתיכת גידול ... מזל שנכנסים לסוף שבוע וכמות הבדיקות יורדת בסוף שבוע.

ככה כולם יהיו רגועים עד יום ראשון. 

 

image.png.1a02d3b869e32ed3700879d85db8767d.png

 

פורסם

המספרים בטלגרם: אתמול 18,355, היום 18,569. ההפרש 214. יתכן שהמספר של משרד הבריאות הוא בלוח זמנים טיפה שונה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

חשבתי שכבר סגרנו את הפינה הזאת בדיון הארוך שהיה פה ב 2/6 .

משרד הבריאות אוגר את הנתונים אצלו במערכות שלו .

מבחינתו הוא אוסף את הנתונים שמתקבלים מכל המעבדות , ומכניס אותם למערכת ברגע שהם מתקבלים עם התאריך שהם מתקבלים.

אבל מפרסם את הנתונים בבוקר ובערב  בסביבות 20:30.

 

כל שאנחנו מקבלים את הנתונים ב 20:30, אז הנתונים של היום הקודם סגורים כבר ולא ישתנו, 

אבל הנתונים של היום , זה מה שהתקבל עד כה מהמעבדות , יש כנראה המון מעבדות שעדיין לא שידרו את הנתונים למשרד הבריאות. 

 

214 - זה ההפרש בין  מה שהתקבל אתמול עד 20:30 לבין מה שהתקבל היום עד 20:30.

238 -  זה מספר המאומתים שהתגלו במעבדות ב 10/6 - מ 00:00 עד 23:59 . 

 

היום שידרו למשרד הבריאות רק 80 חיוביים שהתגלו היום  (לעומת 104 אתמול שהתגלו מ 00:00 עד 20:30) , אני מעריך שהרבה מעבדות כל כך עמוסות , שפשוט לא הספיקו לשדר את הכמות היומית שלהם למשרד הבריאות.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...