Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

את העליה במונשמים לא צפוי לראות לפני סוף השבוע הבא, וגם זה יהיה הדרגתי.

 

ולאף אחד אין מושג כמה נדבקו באמת. מספיק לבדוק מישהו יום אחד מוקדם מדי כדי לפספס אותו. סה"כ הרגישות של הבדיקות לא גבוהה, ואם בודקים לפני שהנגיף התרבה בדרכי הנשימה הבדיקה תהיה שלילית.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בנתיים גילו שהקורונה  עברה מוטציה ועוברת מבני אדם לבטון.

ברגע שהבטון נפגע יש קצב הכפלה של 3 ימים ואז שיש פגיעה בלתי הפיכה מבנה הבטון מתמוטט 

 

image.thumb.png.f715f538c6b65ebd8e184f30e37cc759.png

  • מעניין 1
פורסם
לפני 23 דקות, sperial כתב:

זה שאפשרו משחקי כדורגל זו לא בהכרח החלטה נכונה, אלא החלטה פופוליסטית. הברדק עם האוהדים בת"א יכול לגרום התפרצות בדיוק כמו ליל הסדר בשדרות. נכון ששטח פתוח כנראה שהסיכון קצת יותר קטן, מצד שני, הצטברות של מסה גדולה של אנשים שלא בדיוק מקפידים על ריחוק. זוכר את מילאנו?

איפה ההתפרצות?

הפאבים פתוחים כבר 3 שבועות וגם מסעדות מועדונים,הדבר האחרו שיש שם זה ריחוק חברתי.

 

ועדיין,כבר שבועיים שלא קורה כלום.

אני באמת רוצה לדעת למה אנחנו מחכים,חוץ מ"חכה חכה" על מה מבוססת הדעה שתהיה התפרצות או גל שני?

לפני 2 דקות, korola כתב:

בנתיים גילו שהקורונה  עברה מוטציה ועוברת מבני אדם לבטון.

ברגע שהבטון נפגע יש קצב הכפלה של 3 ימים ואז שיש פגיעה בלתי הפיכה מבנה הבטון מתמוטט 

 

image.thumb.png.f715f538c6b65ebd8e184f30e37cc759.png

בלילות המוטציה הזו גם זוהרת בצבעים מוזרים

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

הלפרין - אתה לא רואה את ההתפרצות? לא עולים מ-20 ל-250-300 מקרים חדשים ביום, and counting?

 

נדמה לי שהמבנה המדובר אינו מבנה בטון אלא דווקא לבנים. אבל עברו הרבה שנים מאז ביקרתי בבתי הזיקוק ביום העצמאות. בכל מקרה, חבל על הסמל הזה, שכבר לפני הרבה שנים מישהו רצה לפרק. דרך אגב, מי שבנה את בתי הזיקוק לפני 70 שנה הכין בסיסים לעוד שני מגדלי קירור כאלה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אין התפרצות , כי לא קרה כלום כבר שבועיים אז לא יקרה כלום.

בנתיים אפשר להסתכל הגרפים של ישראל מול העולם

 

ישראל

image.thumb.png.4e9e12ab339552ad44c672e666d4771d.png

כל העולם

image.thumb.png.937d13a277a965c5d6be72bdce633dc0.png

 

 

 

הכל טוב.. הקורונה בדעיכה.. היא נעלמת. 

עד כה מעל 7 מיליון נדבקו ... אולי 70 מיליון כי לא סופרים את כולם.

אבל לא לדאוג יש בעולם מעל 8000 מיליון נוספים 7 או 70 מיליון זה כלום לעומת 8 מילארד 

 

מה הלחץ , הרוב לא נדבקו בכלל ואנחנו כבר חצי שנה בזה, אז אם הרוב לא נדבקו ועברה חצי שנה

אז כנראה שהרוב לא ידבקו. 

זה ביבי בטח אירגן את זה בכלל המשפט שלו 

 

 

 

פורסם (נערך)
לפני 10 דקות, sperial כתב:

הלפרין - אתה לא רואה את ההתפרצות? לא עולים מ-20 ל-250-300 מקרים חדשים ביום, and counting?

 

נדמה לי שהמבנה המדובר אינו מבנה בטון אלא דווקא לבנים. אבל עברו הרבה שנים מאז ביקרתי בבתי הזיקוק ביום העצמאות. בכל מקרה, חבל על הסמל הזה, שכבר לפני הרבה שנים מישהו רצה לפרק. דרך אגב, מי שבנה את בתי הזיקוק לפני 70 שנה הכין בסיסים לעוד שני מגדלי קירור כאלה.

 

לא.לא רואה כלום.

יעשו 100,000 בדיקות יראו גם 1000 חדשים ביום.

חוץ מזה שהקלו את הקריטריונים לקבלת בדיקה ועושים פי 5 יותר בדיקות אני לא רואה כלום.

 

אין עליה בכמות החולים קשה ואין עליה בכמות המתים.

התפרצות זו לא.

 

אולי אתה צודק וזה יבוא במכה עוד שבועיים שלושה או חודש,עד אז תחכה ואל תספר שאתה רואה התפרצות.

עריכה אחרונה על ידי halperin96

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 18 דקות, korola כתב:

אין התפרצות , כי לא קרה כלום כבר שבועיים אז לא יקרה כלום.

בנתיים אפשר להסתכל הגרפים של ישראל מול העולם

 

ישראל

image.thumb.png.4e9e12ab339552ad44c672e666d4771d.png

כל העולם

image.thumb.png.937d13a277a965c5d6be72bdce633dc0.png

 

 

 

הכל טוב.. הקורונה בדעיכה.. היא נעלמת. 

עד כה מעל 7 מיליון נדבקו ... אולי 70 מיליון כי לא סופרים את כולם.

אבל לא לדאוג יש בעולם מעל 8000 מיליון נוספים 7 או 70 מיליון זה כלום לעומת 8 מילארד 

 

מה הלחץ , הרוב לא נדבקו בכלל ואנחנו כבר חצי שנה בזה, אז אם הרוב לא נדבקו ועברה חצי שנה

אז כנראה שהרוב לא ידבקו. 

זה ביבי בטח אירגן את זה בכלל המשפט שלו 

 

 

 


לפחות תביא במקביל את גרף המתים העולמי:

 

image.thumb.jpeg.d711a85daa4f18b34e8477cf27f562e2.jpeg

 

מה זה אומר? לא יודע. בידיוק כמו שגרף המקרים לא ידוע מה הוא אומר. האם המחלה עכשיו מדבקת יותר אך קטלנית פחות? האם יש תת דיווח של מתים? דיווח יתר של מקרים? 

image.png

פורסם
לפני 1 שעה, Transporter כתב:

 

אין בעיה תעדכן אותי כשנגיע ל 5000 מונשמים

אתה לא מבין את מה שאני אומר. למרות שזה לא מורכב מדי.

העובדה שנכון לעכשיו גרוטו טעה, ושהוא מודה שהם הציגו מודלים מחמירים כדי להיות מוכנים לתרחיש קיצון לא הופכת אותו "לטמבל".

בדיוק כמו שהעובדה הזו לא הופכת אותך לגאון הדור או מומחה לרפואה.

ומה שמופרך לחלוטין בצורה קיצונית בגישה שלך, זה טעוני ה"אני רואה את המציאות! כי אני רואה איך אנשים מדברים ומבין".

החיים העולם זה לא שיר של שאנן סטריט.

גם קצנלרית גרמניה הציגה תחזרית קודרת. וטעתה. גם היא טמבלית? וגם שם כולם לא ראו את "המציאות" ולא ידעו לפענח לפי שפת הגוף שלה שהיא טועה?

לפני כשעה, garicho כתב:

אבל, זה בעיה. משרד הבריאות והשלטון היו כמו הילד שצעק זאב זאב. ולא הגיע זאב. ועכשיו כשאולי כן מגיע הזאב אנשים הפסיקו להתייחס אליהם.

נכון, אני גם כתבתי את זה. למרות שגם מרקל עשתה את זה, וכנראה גם אחרים.

אבל אי אפשר "לנצח" כשהחברה שלך מורכבת מאנשים כמו טרנספורטר, שחושבים שהחיים זה הפרסומת לביטוח של שירביט. 

לפני כשעה, Transporter כתב:

בוא נתחיל בסגר על ישובים ערבים ועל סודנים ונראה לי שיעצרו שם :)

לא שאני מצפה לקבל ממך תשובה קוהרנטית וישרה, אבל במקום האובססיה הגנרית שלך לסודנים וערבים סתכל סביב לפעמים.

לא מטריד אותך לרגע שמיליארדר שמתחכך בשכניך למגדל לא נמצא בבידוד ובא למסיבה המאגניבה? 

כל הגישה שלך שאתה מציג פה היא ברמה של "אם במגדל אזי טוב".

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
ציטוט

 בגרמניה לקחו הנאצים תחילה את הקומוניסטים ,

ואני לא הרמתי את קולי , כי לא הייתי קומוניסט ;

ואז הם לקחו את היהודים ,

ואני לא הרמתי את קולי , כי לא הייתי יהודי ;

ואז הם לקחו את חברי האגודים המקצועיים ,

ואני לא הרמתי את קולי , כי לא הייתי חבר אגוד מקצועי ;

ואז הם לקחו את הקתולים ,

ואני לא הרמתי את קולי , כי הייתי פרוטסטנטי ;

ואז הם לקחו אותי ,

אך באותה עת כבר לא נותר אף אחד שירים את קולו למעני

 

זה מה שהדיון פה מזכיר לי.

זה הסודנים, זה הערבים, זה הדתיים, זה המגעילים מפלורנטין, זה , זה.

 

 

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 2

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 36 דקות, David32 כתב:

 

זה מה שהדיון פה מזכיר לי.

זה הסודנים, זה הערבים, זה הדתיים, זה המגעילים מפלורנטין, זה , זה.

 

 

הייתי אומר שקצת נסחפת.

בכל זאת,אף אחד לא תכנן לרצוח אותם,אבל פילוח אוכלוסיות לפי מידת סיכון זה משהו שגם המדינה עושה כנראה.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

ושוב
אין אכיפה ואז באים בטענות

fd840ef3f2222ebcc7ef78da63c34f97.jpg



 בגרמניה לקחו הנאצים תחילה את הקומוניסטים ,
ואני לא הרמתי את קולי , כי לא הייתי קומוניסט ;
ואז הם לקחו את היהודים ,
ואני לא הרמתי את קולי , כי לא הייתי יהודי ;
ואז הם לקחו את חברי האגודים המקצועיים ,
ואני לא הרמתי את קולי , כי לא הייתי חבר אגוד מקצועי ;
ואז הם לקחו את הקתולים ,
ואני לא הרמתי את קולי , כי הייתי פרוטסטנטי ;
ואז הם לקחו אותי ,
אך באותה עת כבר לא נותר אף אחד שירים את קולו למעני
 
זה מה שהדיון פה מזכיר לי.
זה הסודנים, זה הערבים, זה הדתיים, זה המגעילים מפלורנטין, זה , זה.
 
 
הדיון פה זה מי שגורם לתחלואה
אם יש לך בעיה פנה למי שמפרסם את הנתונים
וסודנים מקומם מחוץ לישראל נקודה

3ebdc3520d5624c22c0a5a24d7a3bd64.jpg

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

פורסם (נערך)

@Transporter נראה סבבה יחסית.

תבוא למרכז זיו בחיפה תראה מה הולך פה.

אפשר יהיה לקנות למשטרה סופרב L&K חדשה מכל הדוחות שיחולקו בחצי שעה.

עריכה אחרונה על ידי halperin96

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

אני רק מבקש מכולם, להמשיך לעשות את מה שהם עושים.

הפעם אני רוצה לראות אימות של האקסלים שלי, אם במוצאי שבת יחזירו את ההגבלות החמורות,

אז:

הכלכלה תיפגע  

לא נגיע למספרי מונשמים גבוהים  

ושוב יגידו שסתם התחזיות היו קודרות. 

 

בבקשה בבקשה שלא יחזירו את הסגר הכללי, 

בבקשה שישאירו את בתי הספר פתוחים גם ביולי  או לפחות את בתי הספר של הקיץ

קניונים , מופעים , אירועים .. הכל פתוח, תנו לוירוס לשרוף את עצמו.  

אין צורך לסגור... 

יש 9 מיליון בני אדם במדינה.  צריך רק 1000 מונשמים - שזה אולי  100,000 חולים (עדיין כלום ממספר האנשים במדינה). 

ואז ה 8.9 יתסגרו לבד בבית, 

החתונות יהיו קטנות לבד - בלי מגבלות .

ומי שרוצה שיעשה אירועי ענק.

 

ככה עוד כמה שנים ניתן יהיה לבחון את התאוריה של דרווין 

 

 

 

פורסם
לפני 9 דקות, korola כתב:

לפחות את בתי הספר של הקיץ

זה לא "קייטנות", זה "בתי ספר של הקיץ".

 

  • מעניין 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 18 דקות, halperin96 כתב:

@Transporter נראה סבבה יחסית.

תבוא למרכז זיו בחיפה תראה מה הולך פה.

אפשר יהיה לקנות למשטרה סופרב L&K חדשה מכל הדוחות שיחולקו בחצי שעה.

בגרנד יתקדמו לרמה של דובאי. יקנו צי של פרארי.

  • מצחיק 1
  • מעניין 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...