Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני כשעה, halperin96 כתב:

הייתי אומר שקצת נסחפת.

בכל זאת,אף אחד לא תכנן לרצוח אותם,אבל פילוח אוכלוסיות לפי מידת סיכון זה משהו שגם המדינה עושה כנראה.

אין שום בעיה של פילוח של אוכולוסיה לפי מידת סיכון.

הבעיה היא עם מיני תורת גזע שמבוססת על נובורשיות והתייחסות אליה כסממן לאיכות.

אצלו סודנים ותושבי פלורנטין מפיצים מחלות מעצם קיומם. בעוד שהוא ודומיו מפיצים בריאות, שמחה ואושר מעצמם קיומם, או מצב חשבון הבנק שלהם.

מבחינתו - גם אם הוא לא כותב את זה במילים האלו - המסקנה היחידה היא שאם אתה דומה לו - אתה "טוב". וטיבן של החלטות שבני אדם מקבלים לא נמדד בסיכון שבהן או התוצאות, אלא ברקע הכלכלי או האתני שלהם. 

בהתאם, הבחור מתגאה בהפרת הסגר שלו. בהתאם, כשהוא נפגש עם חברים בעצמאות או במימונה הנחת המוצא כי שזה בסדר, עם סיפורים על זה שכולם עשו את זה (למרות שזה לא נכון) וסיפורים על זה שהם יודעים בדיוק מה הם עושים ולכן אין להם שום סיכוי להדבק (כי הם היי סוסייטי). בהתאם, הוא לא מוטרד לחלוטין מזה שמיליארדר שהיה צריך להיות בבידוד בא לחגוג במסיבה בשכונה שלו (הוא עשיר. הוא יודע מה הוא עושה. הוא לא יכול להדביק. או להיות חולה). בהתאם, הוא מפרסם כאן תמונות ממועדונים של אנשים רוקדים צמודים זה לזה בגאווה (ולא מבין שחלק מהבליינים הולכים ביום למחרת לעבוד בבתי הקפה או  המסעדות עם אותם הסודנים או הערבים שחלו). בהתאם, כשהוא מצביע ביבי זה מתוך הבנה וקריאה מושלמת של המציאות ואצל האחרים זה כי "אבא אמר להם". בהתאם, צריך לגרש מפה את הסודנים אבל הוא רצה להעסיק אחד.

 

 

 

 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי יבגניפ
  • מעניין 5
  • רעיון טוב! 4
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 9 דקות, David32 כתב:

זה לא "קייטנות", זה "בתי ספר של הקיץ".

 

 

אכן יש 3 מונחים לאותו מודול

 

"קייטנות קיץ"  - 134,000 תוצאות חיפוש בגוגל

"בית ספר של החופש" - 11,400 תוצאות 

"בית הספר של הקיץ"  6,250 תוצאות  

 

תלוי באיזה עירייה או רשות עירונית אתה בודק 

 

 

 

מה זאת הבדיחה הזאת? לא מצחיק. 

היום יביאו לאישור הממשלה פתיחת אירועים לשבוע בלבד? 

מי יצליח להתארגן?  

ומה יקרה שבוע לאחר מכן ? 

 

 

image.thumb.png.817d6144fd0c1865e9593cf853cef5c8.png

  • אהבתי 1
פורסם
לפני כשעה, korola כתב:

מה זאת הבדיחה הזאת? לא מצחיק. 

היום יביאו לאישור הממשלה פתיחת אירועים לשבוע בלבד? 

מי יצליח להתארגן?  

ומה יקרה שבוע לאחר מכן ? 

 

 

image.thumb.png.817d6144fd0c1865e9593cf853cef5c8.png

 

במידה והם יעשו את זה עם מוח,יפתחו לשבוע תוך אכיפה גלויה/סמויה בשביל לראות מה הולך שם.

אם יראו שמצליחים לאכוף ושיש ריחוק כלשהו ישאירו פתוח, ואם יראו שלא משתלטים אז יסגרו.

 

אבל אני חי בסרט,פותחים כתוצאה מלחץ ואין סיכוי שיסגרו אחרי שבוע.

גם לא יראו כלום אחרי שבוע.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)

אולי הפוך על הפוך... 

 

דווקא בגלל הודיעו ככה שזה יפתח רק לשבוע, אז כבר בסוף שבוע- מלא יסגרו חתונות ואירועים לשבוע הבא.

אם היו אומרים שפותחים לחודש אז ההזמנות היו מתפרשות על פני כל החודש.

יש מצב ששבוע הבא יהיה פה שקט מהכיוון של שחר, כי כל יום יהיו לו 5 אירועים... הוא הולך לישון במשאית. 

למרות שראיתי כמה פעמים שאם הוא באירוע הוא שולח הודעות מהטלפון שלו .

 

עוד חלק מהניסוי הענק שעושים, רוצים לקבל תשובות מהר האם אירועים מדבקים או לא.

אז יוצאים בניסוי המוני של מאות אירועים בשבוע..ושבועיים אחר כך כבר נקבל תשובה. 

 

הכי חשוב לסיים מהר את כל הניסויים לפני תום אוגוסט, כי החורף בפתח ...ואז לא ניתן יהיה לנסות דברים חדשים. 

 

 

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם

או שהוא מוצף בטלפונים של לקוחות שרוצים לסגור לשבוע הבא.

או שיבגני ניצח והוא פרש מהשירשור. 

 

אחרת לא ברור לאן הוא נעלם?  

 

לגבי הבדיקות ... לא ברור לי האם זה מכוון או שיא הטימטום.

סיפרתי לכם על חבר שנמצא חיובי ביום רביעי  - אז כל המשפחה נכנסה לבידוד.

אמא ו-2 ילדים - בתחקיר רק האמא ובת אחת דיווחו על תסמינים קלים (כאב גרון).

אז בדקו רק את האמא והבת  ביום רביעי .

רק היום הגיעו תשובות חיוביות לאמא ולבת - בכיתה יש הבת המשיכו ללמוד כרגיל בחמישי ושישי למרות שיש גם כמה תלמידים 

שהיו להם תסמינים  - אבל עד היום הם לא היו במגע עם חולה מאובחן. 

עכשיו גם בודקים את  הילד הנוסף .. אבל אני חושב שגם הוא חולה - בכל זאת היה שבוע בבית של 3 חולים.

הוא לומד בבית ספר אחר , וגם בכיתה ההיא יש ילדים עם תסמינים , אבל לא בדקו אף אחד מהם עד כה. 

עד שיגיעו אליהם זה יהיה אולי אמצע שבוע הבא.. בנתיים הם ימשיכו להדביק ולהדביק ולהדביק.

פשוט הוירוס הזה מתפשט יותר מהר מקצב הבדיקות והחקירות שמסוגלים לעשות פה. 

 

פורסם
לפני 5 דקות, korola כתב:

או שהוא מוצף בטלפונים של לקוחות שרוצים לסגור לשבוע הבא.

או שיבגני ניצח והוא פרש מהשירשור. 

 

אחרת לא ברור לאן הוא נעלם?  

 

לגבי הבדיקות ... לא ברור לי האם זה מכוון או שיא הטימטום.

סיפרתי לכם על חבר שנמצא חיובי ביום רביעי  - אז כל המשפחה נכנסה לבידוד.

אמא ו-2 ילדים - בתחקיר רק האמא ובת אחת דיווחו על תסמינים קלים (כאב גרון).

אז בדקו רק את האמא והבת  ביום רביעי .

רק היום הגיעו תשובות חיוביות לאמא ולבת - בכיתה יש הבת המשיכו ללמוד כרגיל בחמישי ושישי למרות שיש גם כמה תלמידים 

שהיו להם תסמינים  - אבל עד היום הם לא היו במגע עם חולה מאובחן. 

עכשיו גם בודקים את  הילד הנוסף .. אבל אני חושב שגם הוא חולה - בכל זאת היה שבוע בבית של 3 חולים.

הוא לומד בבית ספר אחר , וגם בכיתה ההיא יש ילדים עם תסמינים , אבל לא בדקו אף אחד מהם עד כה. 

עד שיגיעו אליהם זה יהיה אולי אמצע שבוע הבא.. בנתיים הם ימשיכו להדביק ולהדביק ולהדביק.

פשוט הוירוס הזה מתפשט יותר מהר מקצב הבדיקות והחקירות שמסוגלים לעשות פה. 

 

שישי בצהריים אולי הבן אדם נרדם אחרי האוכל...הוא לא התחייב להגיב פה בהתראה של רבע שעה.

 

מצד אחד ילדים מדבקים מאוד,מצד שני הם באים במגע עם אותה האוכלוסיה.

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

ובינתיים בחיפה (אלירן טל = דובר עיריית חיפה):

 

 

ואז עוד היתה לו אפשרות לצאת בזה בתואנה שהוא היה ציני:

 

 

🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️

פורסם (נערך)

הבחור לא מעודכן. ב-3 הימים האחרונים עליה ב-5 חולים ו-2.8% (נכון לאמש).

 

לא הסתובבתי בעיר התחתית, אבל במקומות אחרים שמים פס ארוך על ההוראות. 

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מזכיר את חולדאי , ככה זה שלא מתעדכנים מה קורה בעולם.

גם פה תמיד הטיחו בי.. אנחנו בישראל ,  אצלנו זה אחרת , לא מעניין מה קורה בעולם.

הוא מתנהג אותו דבר, אנחנו בחיפה , לא מעניין מה קורה מחוץ לחיפה.

 

הולך להיות מעניין , חסר להם שיהרגו לי את החגיגה 

פורסם (נערך)
לפני 32 דקות, korola כתב:

מזכיר את חולדאי , ככה זה שלא מתעדכנים מה קורה בעולם.

גם פה תמיד הטיחו בי.. אנחנו בישראל ,  אצלנו זה אחרת , לא מעניין מה קורה בעולם.

הוא מתנהג אותו דבר, אנחנו בחיפה , לא מעניין מה קורה מחוץ לחיפה.

 

הולך להיות מעניין , חסר להם שיהרגו לי את החגיגה 


אבל זה נכון. לא יודע מה הסיבות (יכול רק לשער) אבל זה נכון. 
לא מזמן ב"עובדה" הייתה תוכנית על מסע של איתי אנגל לסוריה. הוא אמר שהוא היה שם במחנה של אנשי דעש לשעבר. ציפה שכאשר הקורונה תגיע לשם ימותו כמו זבובים. בפועל זה לא המצב.

כנראה שיש הבדל בין מדינות שונות והוא לא רק קשור לסגר.

אני הפסקתי לעקוב אחרי נתוני ההדבקה. מספיק להסתכל על מספר העמוד של השרשור ולחזור למחרת ולהסתכל שוב. מזה תורידו שני עמודים של דיבורים על וואגיו במגדל, חצי עמוד של "אמרתי", עמוד אחד על סוף העולם, עמוד וחצי של אקסלים וחצי עמוד של תגובות של עובד ציבור שלא מבין למה כולם לא יושבים בבית וחיים מאבטחת הכנסה או מכלום אם הם עצמאים. תכפילו הכל ב23.23 בריבוע, תנרמלו במספר הפעמים שהוזכר "סודנים" + "ערבים" על כל זה שורש ותקבלו את כמות המאובחנים החדשים מאתמול.
 

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • מעניין 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם (נערך)

לא. אני רק זורק פה משפטים פעם בכמה ימים שמראים כמה אני גאון וכמה כולם מטומטמים, במיוחד משרד הבריאות ואז נעלם.

דבר עם שאר הצוות תוכנה פה בשרשור שירים את הכפפה, אבל לא עם טרנספורטר, הוא יתן משקל יתר לסודנים ולערבים ויהרוס את הנוסחה שעבדתי עליה כל כך קשה.

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • מצחיק 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

×
×
  • תוכן חדש...