Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 16 דקות, korola כתב:

יש בהולנד עוד ישראלים, (גם קרובי משפחה שלי) .

תעשו מפגש ישראלים... ככה תרגישו כמו בארץ

 

לעזוב לחו״ל בשביל להרגיש כמו בארץ?

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני כשעה, halperin96 כתב:

לעזוב לחו״ל בשביל להרגיש כמו בארץ?

 

רוצה לעשות מפגש באם המושבות ?  ככה תרגיש כמו בבית?  

פורסם

לפי הגרף למעלה נראה שגילאי 60+ נזהרים היום יותר מפעם ופחות נדבקים
מעולה בעייני
זה אומר שנראה פחות מקרים קשים
ועם סגר נקודתי נוכל להמשיך בשגרה גם עם 300 חולים
זה לא הולך להגמר בקרוב וצריך לקבל את זה

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 3 שעות, halperin96 כתב:

לעזוב לחו״ל בשביל להרגיש כמו בארץ?

פלאפל מעוז במרכז אמסטרדם החזיק הרבה שנים שלט ענקי בעברית "פלאפל כמו בארץ". אז כנראה יש לזה שוק.

 

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם

היום יצא לי לקרוא קצת על פרופסור איתמר גרוטו בויקיפדיה. ממה שהבנתי הבחור מוכשר מאוד בלימודים וסיים את כול הלימודים שלו בהצטיינות רבה וגם קיבל תפקידים רצינים בשירות המדינה.


אז למה כולם מזלזלים בו בפורום ?

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)

כי הוא לא עובר מסך?

 

כי אולי הוא בעל מקצוע טוב אבל מנהל גרוע?

 

כי לאנשים קשה לקבל אמת קשה בפרצוף?

 

אני בטוח שאפשר למצוא עוד סיבות.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
כי הוא לא עובר מסך?

 

כי אולי הוא בעל מקצוע טוב אבל מנהל גרוע?

 

כי לאנשים קשה לקבל אמת קשה בפרצוף?

 

אני בטוח שאפשר למצוא עוד סיבות.

את המקצועיות שלו אפשר לראות לפי התחזיות שלו שהוא היה משמיע גם באמצע הסגר כשהיה ברור לכולם שלא יהיו פה שום עשרות אלפי מונשמים

מקצוען אין ספק

הוא פשוט התבלבל בשקף...התחזיות שהוא נתן היו נכונות לברזיל לא לישראל

 

 

 

פורסם
לפני 41 דקות, sperial כתב:

כי הוא לא עובר מסך?

 

כי אולי הוא בעל מקצוע טוב אבל מנהל גרוע?

 

כי לאנשים קשה לקבל אמת קשה בפרצוף?

 

אני בטוח שאפשר למצוא עוד סיבות.

איזו אמת? הוא הודה בראיון שהוא הגזים עם התחזיות.

לפני 3 דקות, Transporter כתב:

את המקצועיות שלו אפשר לראות לפי התחזיות שלו שהוא היה משמיע גם באמצע הסגר כשהיה ברור לכולם שלא יהיו פה שום עשרות אלפי מונשמים

מקצוען אין ספק

 

תחליף אותו אתה. כן, כן, תרוויח פחות. אבל מה זה מול תרומה כזו אדירה לעם ולקהילה ממי שתמיד בוחר האפשרות הנכונה בכל תחום ודבר, ותמיד יודע יותר טוב?

 

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)

התחזיות התבססו על הידע שהיה קיים חפני 3 חודשים. אני חא בטוח שהידע הנוכחי שלנו הל התפשטות הנגיף הרבעץה יותר מעמיק 

 

אבל יש ענעין עקרוני: עצם ההתערבות בהתפשטות הנגיף, על ידי הסגר ואמצעי ריחוק חברתי, שינתה את ההתפשטות. לכן, מעצם נקיטת אמצעים אלה, התחזית לא התגשמה. אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אילו הסגר היה ננקט כמה ימים מאותר מאוחר, היה לנו סיכוי טוב (בעצם, רע) להיות איטליה או אנגליה.

 

כרגע אנחנו שוב באזה מוקדמת של התפרצות. כרגע ננקטים אמצעים מתונים מאד (ריחוק חברתי ומסיכות, עם הענות ירודה ואכיפה לקויה)  שמאטים במשהו את התפשטות הנגיף, ובכל זאת קצב ההתפשטות מהיר, קצב הכפלה מדי 6 ימים. בינתיים מספר הנדבקים בשילוב הדינמיקה של הזיהום, עם הדרדרות 2-3 שבועות לאחר ההדבקה, עדיין לא מכביד על מערכת הבריאות, אבל אם לא יהיה שיפור באמצעי הריחוק והמיגון תוך מספר שבועות נגיע ל-300 מונשמים שיכניסו את המערכת לכשל ויצריכו סגר הדוק.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

ובינתיים כבר כמעט חודש

זה מה שקורה במועדונים

ואני לא רואה כאן אלפי גופות

 

20200612_080715.thumb.jpg.c43a210e7053d3d98bb2c10f264e89d7.jpg

 

 

לפני 15 דקות, יבגניפ כתב:

תחליף אותו אתה. כן, כן, תרוויח פחות. אבל מה זה מול תרומה כזו אדירה לעם ולקהילה ממי שתמיד בוחר האפשרות הנכונה בכל תחום ודבר, ותמיד יודע יותר טוב?

 

 

 

בתחום שלי כשאני אומר לאנשים לעשות דברים הזויים (ואני אומר) אני יודע תמיד להסביר ולהראות למה אמרתי את זה

וב 99% מהפרוייקטים שעשיתי ב 8 שנים האחרונות כל הספקים התיישרו לפי מה  שאני רציתי ואמרתי

כי אני יודע לבסס את מה שאני מסביר ולא לגמגם כששואלים אותי למה  אמרתי ככה וככה

ובוא תשמע סוד

במקצוע שלי הכל עובר מפה לאוזן. אם התחזיות שלי לא היו נכונות לא הייתי מגיע למקום הזה

אז אני מוכן שלא יקראו לי פרופסור ולהשאר איפה שאני נמצא היום

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם (נערך)

כי אתה מתבסס על מערכת שתכונותיה ידועות. האפידמיולוגים מתמודדים עם הלא נודע. נראה אותך מתמודד עם אספקת חשמל לא יציבה או משבי רוח שאינם ניתנים לחיזוי.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 1 דקה, sperial כתב:

כי אתה מתבסס על מערכת שתכונותיה ידועות. האפידמיולוגים מתמודדים עם הלא נודע. נראה אותך מתמודד עם אספקת חשמל לא יציבה או משבי רוח שאינם ניתנים לחיזוי.

 

כבר הוכיחו שבאמצע הסגר  ידעו שלא יהיו כאן לא אלפי מונשמים ולא אלפי מתים

ובכל זאת הוא דאג לקשקש לנו דברים לא נכונים

פורסם

הסגר הוסר מוקדם מאד. אנחנו כבר חודשיים ב"תוכנית היציאה" (לא משנה שאין שום תכנית) - ניו זילנד,  עם מגפה הרבה יותר קלה, יצאה מהסגר רק השבוע. אבל, אצלם אפס נדבקים כבר חודש. אצלנו מגמת עליה חדה בנדבקים. וכשיש נדבקים יש גם חולים וגם חולים קשה וגם מתים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...