Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אני חושב שהסיבה שיורדים כל כך על פרופ׳ איתמר ״מנות קרב״ גרוטו היא בגלל האופן שבו הוא משדר פאניקה. צריך לדעת לשדר סכנה בלי לשדר פאניקה. במקרה שלו הוא הודה בעצמו שהם שידרו פאניקה כדי שהאזרחים יקיימו את מה שמבקשים מהם. הבעיה, אחרי שדברים לא התקיימו (אלפי מתים ומונשמים) האזרחים לא מאמינים להם יותר, ולכן עכשיו בהתפרצות השניה אף אחד לא מקיים שום הנחיה. 

  • רעיון טוב! 3
פורסם (נערך)

זה חלק מ"מעבר מסך".

 

למה כל כך אוהבים את לס? האיש פולט שטויות בקצב של תותח וולקן, אבל מדבר בניחותא ומלטף את השומעים. אז הוא הופך פופולרי. גרוטו לא יודע להציג את הידע שלו לקהל. כפי שכתבתי קודם, כנראה שחלק גדול ממניעת אלפי המונשמים והמתים נבע מהענות הקהל לסגר לפני חודשיים. כעת עם הזלזול המוחלט והססנות הממשלה יש התפרצות חדשה שעוברת בקהל כאילו לא קרה כלום. כשיתאוררו יהיה מאוחר.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 6 דקות, sperial כתב:

הסגר הוסר מוקדם מאד. אנחנו כבר חודשיים ב"תוכנית היציאה" (לא משנה שאין שום תכנית) - ניו זילנד,  עם מגפה הרבה יותר קלה, יצאה מהסגר רק השבוע. אבל, אצלם אפס נדבקים כבר חודש. אצלנו מגמת עליה חדה בנדבקים. וכשיש נדבקים יש גם חולים וגם חולים קשה וגם מתים.

 

טחנו את זה כבר השבוע וענו על זה

בניו זילנד השרים הורידו מהמשכורת שלהם  כדי לתת כסף לציבור

לא נתנו 4000 שקל  בחודש למי שרגיל להרוויח 150 אלף

שם ראש הממשלה לא עומד ומנפנף עם 500 שקל שהוא נתן למי שיש ילד

כשזה לא מכסה לי אפילו את החניה לרכבים

ובכלל לא הייתי זכאי ל 500 שקל האלה

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

ומה הקשר להקלות המוקדמות בארץ? 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

בכל מקרה חברים לפני שמדברים על גל שני וגפרים  לא נכונים שביבי מציג

"כאן בדיוק התחלנו את הסגר ותראו איך הגענו ל 800 חולים ביום"

בואו נסתכל על המציאות כמו שהוא

כבר כמעט חודשיים אין סגר

כמעט חודש ככה נראים החיים בחוץ

לפני שהכל נפתח עמדנו על 21-24 מונשמים

היום אנחנו עומדים על 24 מונשמים

 

על מי אנחנו באים לעבוד? איפה כל  המתים אחרי כלכך הרבה זמן שכל אחד עושה מה שבא לו ?

 

20200612_002621.thumb.jpg.bf1773bf33956db3c5712baa05a02766.jpg20200612_080715.thumb.jpg.2cecb0a0d2040f3aa00600a6bdf437f0.jpg

 

 

לפני 12 דקות, garicho כתב:

אני חושב שהסיבה שיורדים כל כך על פרופ׳ איתמר ״מנות קרב״ גרוטו היא בגלל האופן שבו הוא משדר פאניקה. צריך לדעת לשדר סכנה בלי לשדר פאניקה. במקרה שלו הוא הודה בעצמו שהם שידרו פאניקה כדי שהאזרחים יקיימו את מה שמבקשים מהם. הבעיה, אחרי שדברים לא התקיימו (אלפי מתים ומונשמים) האזרחים לא מאמינים להם יותר, ולכן עכשיו בהתפרצות השניה אף אחד לא מקיים שום הנחיה. 

 

קודם כל מי שמתנהל בנושאי בריאות כאילו הוא במשא ומתן עם אנשי עסקים

לא ראוי לנהל משרד כזה

מה אתה בא לפגישה עם יריבים עסקיים ? מה זה הטימטום הזה?

תגיד לאנשים את האמת כמו שהיא. לא צריך לשקר לאנשים ולמכור להם הפחדות אחרי שהם נמצאים בסגר כבר כמה שבועות

עובדה שבכל המדינות הציבור מקשיב גם בלי שימכרו לו סיפורים ויציגו לו גרפים לא נכונים

לפני 5 דקות, sperial כתב:

ומה הקשר להקלות המוקדמות בארץ? 

 

אם עסקים היו מקבלים סכומים נורמלים יכלת להמשיך בסגר עוד

הגעת למצב שאם תמשיך עוד חודש אנשים פה יגססו

אז  אין לך ברירה ועכשיו גם אם הוא ירצה הוא לא יוכל להחזיר את הסגר

ביבי יודע דבר אחד או שניים בכלכלה

הוא יודע שהוא צריך שיהיו כאן עסקים ביום שאחרי

עסקים שמרוויחים לא עסקים על סף פשיטת רגל

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

הארוע המטומטם עם טדי שגיא עדיין לא לגמרי ברור לי, אבל אם אין לו הסבר רפואי ברור הוא לא היה צריך להתרחש. זה קשור לכך שכנראה גרוטו מנהל גרוע, לא יודע לדפוק על השולחן כאשר צריך לעשות זאת.

 

עדיין דעתי היא שגרוטו לא מכר סיפורים. הוא גרם לשינוי המציאות כך שה"סיפורים" נמנעו.

 

לגבי העסקים - אכן בישראל התמיכה בעסקים וגם בציבור נמוכה בהרבה מאשר בעולם המערבי (במונחי אחוז מהתמ"ג). אבל, אתה יודע מי עומד בראש המערכת ואפילו תומך בו. מי ששרף לנו מיליארדים על כלכלת בחירות X3 וכרגע מוכן לחולל איזה מלחמה קטנה עם הסיפוח רק כדי להמנע מלעמוד למשפט ביולי, ותבין שהמיליארדים האלה הם על חשבון העסקים שלך ושל עמיתיך. אז בדרך הוא גם הססן בענייני התמיכה במשק.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 1 דקה, sperial כתב:

עדיין דעתי היא שגרוטו לא מכר סיפורים. הוא גרם לשינוי המציאות כך שה"סיפורים" נמנעו.

 

לגבי העסקים - אכן בישראל התמיכה בעסקים וגם בציבור נמוכה בהרבה מאשר בעולם המערבי (במונחי אחוז מהתמ"ג). אבל, אתה יודע מי עומד בראש המערכת ואפילו תומך בו. מי ששרף לנו מיליארדים על כלכלת בחירות X3 וכרגע מוכן לחולל איזה מלחמה קטנה עם הסיפוח רק כדי להמנע מלעמוד למשפט ביולי, ותבין שהמיליארדים האלה הם על חשבון העסקים שלך ושל עמיתיך. אז בדרך הוא גם הססן בענייני התמיכה במשק.

 

לא לא אתה שוב טועה..

לקראת סוף אפריל הוא ידע שאין סיבה לספר סיפורים כאלה ובכל זאת עשה את זה

כי היה לו נוח להפחיד אנשים כדי שאף אחד לא יבקש לפתוח עסקים

כשאנשים הבינו שהוא מכר להם סיפורים הם התחילו לזלזל בו ובצדק

 

אני מאוד  מקווה שהוא לא יהיה הססן לגבי הכלכלה. הוא מבין כלכלה והוא לא יתן לה לקרוס לדעתי

גם אם נצטרך לעלות מ 300 ל 600 מתים

פורסם

להזכירך התחילו לשחרר את ההגבלות באמצע אפריל.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 9 דקות, sperial כתב:

להזכירך התחילו לשחרר את ההגבלות באמצע אפריל.

 

לא שיחררו שום דבר לפני ה 17.4

בדיוק בזמן הזה הוא אמר שלא יהיו משחקי כדורגל בחצי שנה הקרובה

עבר חודש וכבר יש משחקי כדורגל

אלה הערין שגורמות למספרים לקפוץ
קודם כל תסגרו את מי שצריך
אחר כך תספרו לנו על גל שני

ea9f2e07753f2b929f7fae999099b010.jpg

Sent from my SM-G975F using Tapatalk
 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

ועל מה אני מדבר כבר חודשיים? על כך שכל מי שצועק מקבל הקלות. הפוליטיקאים נכנעים לכל משב רוח, ובגלל זה יש לנו עכשיו שיטפון של חולים. ב-12 השעות האחרונות עוד 132 מאובחנים - וזה בשעות הלילה, כשהמעבדות פועלות בחצי כוח.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 40 דקות, Transporter כתב:

ובינתיים כבר כמעט חודש

זה מה שקורה במועדונים

ואני לא רואה כאן אלפי גופות

 

20200612_080715.thumb.jpg.c43a210e7053d3d98bb2c10f264e89d7.jpg

 

 

 

עוד פעם את חזור על אותה שטות, לתהליך ביולוגי זה קבוע זמן,

אתה שוב מתעקש שאם זה לא קרה כבר אז זה לא יקרה,  אתה לא רואה שזה קורה? 

גם ב 2/6 שאלת למה אין אלפי נדבקים ביום? למה יש רק 100 ?

כתבתי לך שנגיע ל 200 בתוך שבוע ..  

עכשיו אתה שוב כותב למה אין פה אלפי מתים.

 

גם שאתה קופץ מהגג של עזריאלי בלי מצנח , זה לוקח קצת זמן עד שאתה מתרסק על הריצפה 

זה לא קורה מיידי,  אז לא חוכמה שאתה עובר בקומה 30 לצעוק "רואים הכל בסדר עד כה"

 

ציטוט

 

בתחום שלי כשאני אומר לאנשים לעשות דברים הזויים (ואני אומר) אני יודע תמיד להסביר ולהראות למה אמרתי את זה

וב 99% מהפרוייקטים שעשיתי ב 8 שנים האחרונות כל הספקים התיישרו לפי מה  שאני רציתי ואמרתי

כי אני יודע לבסס את מה שאני מסביר ולא לגמגם כששואלים אותי למה  אמרתי ככה וככה

ובוא תשמע סוד

במקצוע שלי הכל עובר מפה לאוזן. אם התחזיות שלי לא היו נכונות לא הייתי מגיע למקום הזה

אז אני מוכן שלא יקראו לי פרופסור ולהשאר איפה שאני נמצא היום

 

כמו שאתה אומר לאנשים לחזק את הגשר ב 3 נקודות, מקפיד תמיד לקבוע לבטון 

וכדומה... ובטח תמיד אתה אומר להם שאם זה יפול על הכלה זה יהיה קטסטורפה.

ועובדה.. זה לא קרה אף פעם..  אז למה אתה ממשיך לחזק את הברגים ?

לפני 9 דקות, Transporter כתב:

 

לא שיחררו שום דבר לפני ה 17.4

בדיוק בזמן הזה הוא אמר שלא יהיו משחקי כדורגל בחצי שנה הקרובה

עבר חודש וכבר יש משחקי כדורגל

 

 

mako  הגדירו מדד לחזרה לשיגרה, המדד שלהם קצת יותר מדוייק מ"אני רואה אלפי אנשים ברחובות"

מה שכן ההתפרצות גרמה לאנשים לחזור אחורה קצת 

 

image.thumb.png.ef27df9c845724d523150904624e83bc.png

עריכה אחרונה על ידי korola
  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 2
פורסם
Just now, korola כתב:

עוד פעם את חזור על אותה שטות, לתהליך ביולוגי זה קבוע זמן,

אתה שוב מתעקש שאם זה לא קרה כבר אז זה לא יקרה,  אתה לא רואה שזה קורה? 

גם ב 2/6 שאלת למה אין אלפי נדבקים ביום? למה יש רק 100 ?

כתבתי לך שנגיע ל 200 בתוך שבוע ..  

עכשיו אתה שוב כותב למה אין פה אלפי מתים.

 

אני לא רואה שום דבר

אני רואה מספרים שמשרד הבריאות מראה לנו כל יום על נדבקים

ולא רואה אף אחד מת או מונשם

שיהיו גם  2000 נדבקים ביום אם בסוף עובר חודש ואף אחד לא מונשם

אל תנסה למכור למישהו כאן סיפורים שכבר חודשיים אין סגר ובכל זאת אפילו השבוע עמדנו על 21-22 מונשמים, המספר הכי נמוך שהיה כאן מתחילת מרץ

חודשיים זה מספיק זמן כדי שיהיו המון מונשמים

 

המספרים האלה לא מעניינים אף אחד

אם יסגרו את כל הישובים הבעיתיים בזמן המספרים האלה גם יעלמו

לפני 3 דקות, korola כתב:

כמו שאתה אומר לאנשים לחזק את הגשר ב 3 נקודות, מקפיד תמיד לקבוע לבטון 

וכדומה... ובטח תמיד אתה אומר להם שאם זה יפול על הכלה זה יהיה קטסטורפה.

ועובדה.. זה לא קרה אף פעם..  אז למה אתה ממשיך לחזק את הברגים ?

 

אני לא אומר דברים כאלה

אני בא למקום של האירוע ומשנה דברים שלא נראים לי

ומסביר להם למה צריך לעשות כל דבר והם סומכים עליי

פורסם
לפני 10 דקות, Transporter כתב:

בוא תשמע סוד

שמע גם אתה סוד:

כל הכבוד לך שאתה יודע לדבר לספקים בלי לגמגם.

ה"תחום שלך" לא מייצג מאית מרמת המורכבות של מה שעושים אנשים אחרים בעולם. גם אם חלקם מרוויחים פחות ממך ולא חיים במגדל (אם כי אני בטוח שלפרופסור לרפואה לא חסר).

ציטוט

עובדה שבכל המדינות הציבור מקשיב גם בלי שימכרו לו סיפורים ויציגו לו גרפים לא נכונים

בארה"ב ואיטליה היו הפרות של הסגר. בארה"ב זה כלל הפגנות של בני אדם חמושים. גם במזרח הרחוק זה לא עבר חלק.

בגרמניה מרקל טענה ששני שליש מהגרמנים עלולים להיות חולים במחלה.

עזוב את הגוים - אתה בעצמך הפרת את הסגר. פשוט החלטת שקיצורי הדרך שלך הם בסדר.

ציטוט

אל תנסה למכור למישהו כאן סיפורים שכבר חודשיים אין סגר ובכל זאת אפילו השבוע עמדנו על 21-22 מונשמים, המספר הכי נמוך שהיה כאן מתחילת מרץ

מסעדות ופאבים נפתחו רשמית לפני בערך שבועיים וחצי.

אין לך שום כלים לדעת אם יהיה גל שני או לא. אתה פשוט מתבסס על לוגיקה ברמה של "אם אתמול לא ירד גשם והיום לא ירד גשם - מחר בטוח לא ירד גשם".

 

 

  • רעיון טוב! 3
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)
לפני 8 דקות, יבגניפ כתב:

שמע גם אתה סוד:

כל הכבוד לך שאתה יודע לדבר לספקים בלי לגמגם.

ה"תחום שלך" לא מייצג מאית מרמת המורכבות של מה שעושים אנשים אחרים בעולם. גם אם חלקם מרוויחים פחות ממך ולא חיים במגדל (אם כי אני בטוח שלפרופסור לרפואה לא חסר).

 

כשאתה אומר דברים נכונים ומבין את מה שאתה אומר לאנשים אתה לא תגמגם אף פעם

הבעיה מתחילה כשאתה לא מבין או לא מאמין במה שאתה אומר

ומי שרגיל לשבת עם אנשים ולהבין מי עומד מולו לא קונה את הסיפורים האלה

ואני אמרתי את זה כבר בפסח כשאנשים עוד האמינו לו

לפני 8 דקות, יבגניפ כתב:

מסעדות ופאבים נפתחו רשמית לפני בערך שבועיים וחצי.

אין לך שום כלים לדעת אם יהיה גל שני או לא. אתה פשוט מתבסס על לוגיקה ברמה של "אם אתמול לא ירד גשם והיום לא ירד גשם - מחר בטוח לא ירד גשם".

 

 

ממש לא

כבר באיזור ה 10.5 מקומות התחילו לפתוח בלי אישור

שבועות היה ב 27.5 וכבר היו מלונות פתוחים. מסעדות היו לפני גם אם זה היה בלי אישור

ומי חיכה למסעדות ? חופי ים היו מלאים עוד הרבה לפני

קניונים, חנויות

לא היו חסרים  מקומות להדבקה המונית

 

חוץ מזה ששבועיים שלוש זה מספיק זמן כדי להגיע להדבקה המונית לא ?

או שפתאום זה לוקח חודש חודשיים עד שבנאדם שנדבק מראה תסמינים

 

כנראה שוכחים כאן שהיום בודקים גם אנשים בלי תסמינים וגם הם נספרים

ואלה אותם אנשים מתוך ה 200,000 שעברו מתחת לרדאר

פתאום יש אישור לבדוק אותם אז מופתעים שהמספרים גודלים

 

ברור שאם מתוך 18,000 יש 200,000  שנעלמו אז אם תבדוק אותם המספרים יעלו פי 10

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

תשמע, אתה מנותק מהמציאות.

 

יש אנשים שמגמגמים בלי שום קשר לביטחון העצמי שלהם. מספיקה ההתרגשות של הזרקורים באולפן הטלויזיה ולפעמים מספיק להיות בין עוד 30 תלמדיים בכתה ב' כדי לגמגם,ולפעמים אפילו פחות מזה.

 

יש אנשים שחיים בעולם של אי ודאות וצריכים לקבל החלטות כאשר המידע שלרשותם מוגבל. זה נכון למ"פ טנקים וזה נכון למנכ"ל משרד הבריאות. אתה לא חי בעולמות האלה, ולכן מתקשה להבין אותם.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...