Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 47 דקות, Transporter כתב:

זה פשוט  מראה איזה אנשים פחי אשפה חיים במדינה הזאת

מזל שאתה פה להציב בפנינו מראה, ולאטרנטיבה לקיום אנושי ראוי.

 

 

  • מצחיק 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)

לא עבד לך התיוג, מזלך שאני עוקב אחרי השרשור בלי קשר

 

רק צריך פנדמיה כדי שיסגרו סודנים 😂

אגב מוקדם לחגוג, בטוח יוגש בג"צ (כי זה סודנים, לא חרדים, את החרדים מותר לסגור את הסודנים לא), ואז יבוא איזה שופט בג"צ שיכתוב על הזכות של הסודני להדביק

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3
  • רעיון טוב! 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

אוי אוי אוי

הוא קיבל קנס 200 שקל כי לא היה עם מסכה והוא מגיע להתראיין

אני קבלתי קנס של מאות אלפי שקלים על זה שבחרתי  לעסוק בתחום האירועים

לא ראיתי מישהו מראיין אותי

ולא חברים שלי שהפסידו למעלה ממליון שקל בתקופה הזאת

 

20200611_171352.jpg

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם (נערך)
לפני 4 דקות, m3x7r3m3 כתב:

לא עבד לך התיוג, מזלך שאני עוקב אחרי השרשור בלי קשר

 

רק צריך פנדמיה כדי שיסגרו סודנים 😂

 

העיקר שאנחנו בדרך הנכונה

למרות שאני מאמין שיקח כמה שנים עד שיזרקו אותם מפה אם בכלל..

 

לפני 2 דקות, Blaz00r כתב:

"בילה לבד ביער"? מה עושה פקח ביער?

 

עושים פטרולים לראות שלא רוצחים שם איזה מישהו

אין לי מושג מה הוא עשה לבד ביער, זה בפני עצמו מעלה שאלות

האמת שאני לא מבין את זה

למה לעשות ספורט לבד לא מצריך מסכה

אבל להסתובב לבד בלילה מצריך ?

את מי הוא יכול לפגוש שם לבד בלילה?

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 7 דקות, Transporter כתב:

העיקר שאנחנו בדרך הנכונה

למרות שאני מאמין שיקח כמה שנים עד שיזרקו אותם מפה אם בכלל..

 

אם לתפיסתך זו הדרך הנכונה, אין לי שמץ של מושג איך שמת מח"ל בקלפי, ועוד 3 פעמים.

נשבע לך שלא מבין את זה. הבכיין מבלפור שמתלונן שהבג"צ הרשע לא נותן לו לשלוח את הסודנים מפה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 3 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אם לתפיסתך זו הדרך הנכונה, אין לי שמץ של מושג איך שמת מח"ל בקלפי, ועוד 3 פעמים.

 

הגילוי הזה עבר מתחת לרדאר אבל הוא חושף הרבה 😅 שחר (אתה מרשה לי כן?) - אני חותם לך שבבחירות הבאות אתה מצביע שוב לביבי (אם וכאשר הוא יתמודד).

פורסם
לפני 3 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

אם לתפיסתך זו הדרך הנכונה, אין לי שמץ של מושג איך שמת מח"ל בקלפי, ועוד 3 פעמים.

נשבע לך שלא מבין את זה. הבכיין מבלפור שמתלונן שהבג"צ הרשע לא נותן לו לשלוח את הסודנים מפה.

 

שלא תבין לא נכון

אני חושב שהוא הורס את הכלכלה במדינה

אבל כשהיו בחירות מה שהיה חשוב לנו זה בטחון ולא קורונה

ובבטחון העדפתי אותו אין מה לעשות

עם הסודנים ובלי הסודנים

Just now, Blaz00r כתב:

 

הגילוי הזה עבר מתחת לרדאר אבל הוא חושף הרבה 😅 שחר (אתה מרשה לי כן?) - אני חותם לך שבבחירות הבאות אתה מצביע שוב לביבי (אם וכאשר הוא יתמודד).

 

ממש לא

בניגוד לאחים שלנו משדרות שקיבלו טילים ובחרו ביבי

שם באמת זה לא הכל שחור ולבן..לא תמיד אפשר לחסל את חמאס או לעשות מהלך כזה או אחר כי הוא צריך אישורים מטראמפ ויש פה המון פוליטיקה ועניין של מה חושבים עלינו וכו'..

 

אבל להרוס את הכלכלה של המדינה, הוא לא צריך אישור לא מטרמפ ולא מהאום כדי לפתוח  עסקים

זה נטו החלטה שלו ואי אפשר להפיל את זה על אף אחד

ואני נוטה לחשוב שבעלי עסקים שהגיעו לאנשהו בחיים שלהם, הם קצת יותר חכמים מאנשים שאבא שלהם אמר להם בבר מצווה "אתה מהיום תצביע רק ביבי" והם מצביעים לו כי ככה אבא אמר

פורסם
לפני 1 דקה, Blaz00r כתב:

הגילוי הזה עבר מתחת לרדאר אבל הוא חושף הרבה 😅 שחר (אתה מרשה לי כן?) - אני חותם לך שבבחירות הבאות אתה מצביע שוב לביבי (אם וכאשר הוא יתמודד).

 

חחחח ראית אני מומחה בלאסוף שביבי מידע ולחבר אותם יחד.

 

Just now, Transporter כתב:

שלא תבין לא נכון

אני חושב שהוא הורס את הכלכלה במדינה

אבל כשהיו בחירות מה שהיה חשוב לנו זה בטחון ולא קורונה

ובבטחון העדפתי אותו אין מה לעשות

עם הסודנים ובלי הסודנים

 

עזוב את הכלכלה רגע בצד, אתה לא חושב שזה ביזיון שיש לנו 30-40-50-100 אלף שוהים בלתי חוקיים, עברייני גבול, עם פשיעה בשמיים ואף אחד לא עושה מספיק כדי להעיף אותם מפה?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
לפני 2 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

עזוב את הכלכלה רגע בצד, אתה לא חושב שזה ביזיון שיש לנו 30-40-50-100 אלף שוהים בלתי חוקיים, עברייני גבול, עם פשיעה בשמיים ואף אחד לא עושה מספיק כדי להעיף אותם מפה?

 

ברור שאני חושב

הם מפריעים לי לקנות שם דירה

אם היום מנקים אותם משם יכלתי לקנות באיזור הזה במקום לקנות בשרון דירה שאני לא יכול לגור בה

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

 

לפני 21 דקות, Transporter כתב:

בע"ה בשלב הבא זורקים אותם מפה ובונים שם מגדלים !

אתה תלך לעבוד במטבחים של בתי הקפה כאן?

ציטוט

ואני נוטה לחשוב שבעלי עסקים שהגיעו לאנשהו בחיים שלהם, הם קצת יותר חכמים מאנשים שאבא שלהם אמר להם בבר מצווה "אתה מהיום תצביע רק ביבי" והם מצביעים לו כי ככה אבא אמר

אכן עושה רושם שאתה הגעת להחלטה להצביע ביבי דרך חשיבה עצמאית ביקורתית, שהובילה אותך למסקנה החדשה - "הוא טוב לבטחון".

סחטיין.

 

  • מצחיק 2
  • מעניין 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)

תפתחו ערוץ 12 תראו אנשים מתחום הבידור שמספרים שאין להם אוכל לתת לילדים

שוקלים את הפסטה בבית כדי לחלק אותה למספיק ארוחות

אם מישהו כאן חושב שזה בסדר שהם  לא עובדים בגלל 22 מונשמים או 120 חולים בינונים במיון

לדעתי זה ביזיון

 

 

לפני 3 דקות, יבגניפ כתב:

אתה תלך לעבוד במטבחים של בתי הקפה כאן?

 

אתה כנראה לא יודע אבל הם מרוויחים מאוד יפה

לפעמים יותר מהמלצרים באותם בתי קפה

אני הייתי צריך עובד מחסן קבוע וחשבתי להביא סודני

הם מבקשים סכומים בדיוק כמו ישראלים ואפילו יותר לפעמים

ומבחינת ידע הידע שלהם שואף לאפס אז עדיף ישראלי

לפני 3 דקות, יבגניפ כתב:

אכן עושה רושם שאתה הגעת להחלטה להצביע ביבי דרך חשיבה עצמאית ביקורתית, שהובילה אותך למסקנה החדשה - "הוא טוב לבטחון".

סחטיין.

 

אני עדיין אומר שביבי יותר טוב לבטחון מגנץ

אין מה לעשות ככה אני חושב אתה לא חייב להסכים איתי

 

את הכלכלה הוא הרס עכשיו

בין היתר כי טוב לו שיש מצב  חירום ומדברים כל יום על גל שני ושלישי ורביעי

במקום על כתבי אישום

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 3 דקות, Transporter כתב:

אתה כנראה לא יודע אבל הם מרוויחים מאוד יפה

 

ברור, רק אתה יודע. ללא הגבלת הכלליות. אם אתה יודע מה זה אומר.

לפני 4 דקות, Transporter כתב:

אין מה לעשות ככה אני חושב אתה לא חייב להסכים איתי

לא כתבתי מילה בעד או נגד ביבי. הזלזול שלך הוא מצחיק כרגיל.

הדעות שלך הן די... גנריות מדי, כדי לזלזל כל כך בקבלת ההחלטות של אחרים.

לפני 6 דקות, Transporter כתב:

ברור שאני חושב

הם מפריעים לי לקנות שם דירה

הם והנרוקמנים שם זו הסיבה היחידה לכך שעדיין אפשר לקנות שם דירה.

אבל למה שתצרה לקנות בשכונה שהעיריה מייעדת להיות פח הזבל של העיר? 

יש אחלה פרויקטים חדשים סביב אבן גבירול. יותר טוב.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 9 דקות, יבגניפ כתב:

ברור, רק אתה יודע. ללא הגבלת הכלליות. אם אתה יודע מה זה אומר.

 

בתור אחד שחיפש סודני כזה לעבודה  אצלי אני בטוח יודע יותר טוב ממך

×
×
  • תוכן חדש...