Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
Just now, Transporter כתב:

את הציבור זה לא מעניין אם יש להם סימפטומים או אין להם

 

בטח שכן, מחלה אחת עושה נזלת ושלשול, מחלה שנייה עם אותה יכולת התפשטות בדיוק (נניח אותה משפחה) הורגת 1 ל-1000 נדבקים.

לא מעניין אותך איזה מהן מתפשטת כרגע במדינה?

 

לפני 2 דקות, Transporter כתב:

מעניין דבר אחד: כשאנחנו קוראים 150 מאומתים אנחנו צריכים להבהל ? להבין שעלינו במספר האנשים שיכולים להדבק אותנו ולסכן אותנו או לא?

 

כן, כל אחד מהם יכול להדביק אותך, זה הנקודה.

 

לפני 2 דקות, Transporter כתב:

ומה שניסו למכור לנו שם ש 80 מתוך אותם 100 הם לא מסכנים אונתו

אבל אין לזה שום הסבר

 

זה מה שנדמה לך כי התקשורת עשתה פה שעטנז

1. המחקר מוויצמן, אם 80% ללא סימפטומים, זה אומר שיכול להיות פי 2-3 יותר חולים שהסתובבו בחוץ ולא ידענו עליהם, זה משפיע על אחוז התמותה, זה משפיע על מי צריך לבדוק וכו'.

2. מה שיצא מ-WHO וחזרו בהם, שמי שללא סימפטומים לא מדביק, תתעלם מהמשפט הזה, כי הוא לא נכון, פשוט שטות ושקר של ארגון פוליטי, וגם הוא חזר בו ממנו.

 

אם תעשה 1+2 אתה לכאורה מבין ש-80 מתוך ה-100 לא מסכנים אותך, אבל זה לא נכון. כי 2 לא נכון.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 14 דקות, m3x7r3m3 כתב:

לא מעניין אותך איזה מהן מתפשטת כרגע במדינה?

כול מה שמעניין אותו זה הכסףףףףףףףףףףףףףף.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

למה אתה ככה? מעניין אותו גם המסיבות והוואגיו, אי אפשר בלי וואגיו

  • מצחיק 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 26 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

בטח שכן, מחלה אחת עושה נזלת ושלשול, מחלה שנייה עם אותה יכולת התפשטות בדיוק (נניח אותה משפחה) הורגת 1 ל-1000 נדבקים.

לא מעניין אותך איזה מהן מתפשטת כרגע במדינה?

 

אין לי או לך דרך לדעת מי מבין אלה שכתובים כל יום בגרפים הוא כזה או כזה

ויותר חשוב: אין לנו דרך לדעת אם זה שיש לו  רק נזלת ושלשול יכול להדביק אותך במחלה שתגרום לך למות

הרבה יותר מעניין אותי המחלה שלו יכולה להדביק 5 אנשים שהוא עומד לידם או לא יכולה להדביק אף אחד

אם היא לא יכולה להדביק ו 80% מתוך אלה שמראים לנו בגרפים בכלל לא רלוונטים לכלום 

אז בוא נשנה את הגרפים ונכתוב שם מספרים אחרים

אבל אחרי כל הקשקושים שהוא קשקש שם הוא לא באמת אישר את זה ולא הסביר מה ההממצאים שלו 

לפני 28 דקות, m3x7r3m3 כתב:

כן, כל אחד מהם יכול להדביק אותך, זה הנקודה.

 

אם כל אחד יכול להדביק כל אחד אז זה לא משנה אם יש לו שלשול או נזלת

כי מחר הוא יעמוד בסופר ליד מישהו בן 90 וידביק אותו במחלה שיכולה לגרום לו למות

לפני 29 דקות, m3x7r3m3 כתב:

זה מה שנדמה לך כי התקשורת עשתה פה שעטנז

1. המחקר מוויצמן, אם 80% ללא סימפטומים, זה אומר שיכול להיות פי 2-3 יותר חולים שהסתובבו בחוץ ולא ידענו עליהם, זה משפיע על אחוז התמותה, זה משפיע על מי צריך לבדוק וכו'.

2. מה שיצא מ-WHO וחזרו בהם, שמי שללא סימפטומים לא מדביק, תתעלם מהמשפט הזה, כי הוא לא נכון, פשוט שטות ושקר של ארגון פוליטי, וגם הוא חזר בו ממנו.

 

אם תעשה 1+2 אתה לכאורה מבין ש-80 מתוך ה-100 לא מסכנים אותך, אבל זה לא נכון. כי 2 לא נכון.

 

אוקי אז  80% בלי סימפטומים

ויש כרגע 800,000 כאלה בארץ

מה זה נותן לנו חוץ מלשנות עוד יותר את הסטטיסטיקה? 

יגידו להוריד את המסכות? יגידו לשמור 1.5 במקום 2 מטר? יגידו שאפשר להתקהל?

ביבי לא יודע מהנתונים האלה?

לפני 15 דקות, David32 כתב:

כול מה שמעניין אותו זה הכסףףףףףףףףףףףףףף.

 

גם..לא הכחשתי מעולם

מצחיק שמראים פה חולה אחת שאחרי חודשיים עדיין מרגישה חלשה

אבל לא מדברים כאן על אלפי אנשים יותר מבוגרים ממנה שמספרים שהם הפסיקו את המנוי בהוט כדי שיהיה להם כסף לאוכל

או שהם מתלבטים אם לקנות אוכל לשבת או תרופות

את מי זה מעניין בתכלס?  מקסימום ישארו רעבים

 

אבל בנאדם אחד מתוך מאות אלפי חולים בארץ שטוען שעברו חודשיים והוא לא חזר לעצמו

זאת סכנה אמיתית לקיום שלנו

הגיוני

פורסם
לפני 2 דקות, Transporter כתב:

אין לי או לך דרך לדעת מי מבין אלה שכתובים כל יום בגרפים הוא כזה או כזה

ויותר חשוב: אין לנו דרך לדעת אם זה שיש לו  רק נזלת ושלשול יכול להדביק אותך במחלה שתגרום לך למות

הרבה יותר מעניין אותי המחלה שלו יכולה להדביק 5 אנשים שהוא עומד לידם או לא יכולה להדביק אף אחד

אם היא לא יכולה להדביק ו 80% מתוך אלה שמראים לנו בגרפים בכלל לא רלוונטים לכלום 

אז בוא נשנה את הגרפים ונכתוב שם מספרים אחרים

אבל אחרי כל הקשקושים שהוא קשקש שם הוא לא באמת אישר את זה ולא הסביר מה ההממצאים שלו 

 

בטח שיש, כל הרפואה, ההיסטוריה האנושית והמדע תומך בזה שגם מי שאין לו סימפטומים, או אין לו עדיין סימפטומים, יכול להדביק אותך.

מהצד השני יש את WHO, שטענו וחזרו בהם שמי שאין לו סימפטומים לא מדביק, אפילו הם כבר לא מחזיקים בדעה הזו. שכח מזה.

 

הממצאים שלו זה שאם אתה נדבקת, ואתה דומה לאוכלוסיה במחקר שלו, 80% שאתה אפילו לא תדע שנדבקת כי לא יהיו לך בכלל סימפטומים, הבנתוס?

 

לפני 4 דקות, Transporter כתב:

אם כל אחד יכול להדביק כל אחד אז זה לא משנה אם יש לו שלשול או נזלת

כי מחר הוא יעמוד בסופר ליד מישהו בן 90 וידביק אותו במחלה שיכולה לגרום לו למות

 

השאלה במה הוא יכול להדביק אותך, במחלה של נזלת או במחלת ריאות? בשלשול או בדלקת קרום המוח? יש?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
לפני 13 דקות, halperin96 כתב:

בשביל ואגיו צריך כסף.

זה אינדוקציה או רקורסיה...כל הזמן מתבלבל ביניהם.

 

גם בשביל גריל לעשות את הואגיו

קניתי טאבון השבוע

איך נשלם את זה אם לא נחזור לעבוד?

לפני 2 דקות, m3x7r3m3 כתב:

בטח שיש, כל הרפואה, ההיסטוריה האנושית והמדע תומך בזה שגם מי שאין לו סימפטומים, או אין לו עדיין סימפטומים, יכול להדביק אותך.

מהצד השני יש את WHO, שטענו וחזרו בהם שמי שאין לו סימפטומים לא מדביק, אפילו הם כבר לא מחזיקים בדעה הזו. שכח מזה.

 

הממצאים שלו זה שאם אתה נדבקת, ואתה דומה לאוכלוסיה במחקר שלו, 80% שאתה אפילו לא תדע שנדבקת כי לא יהיו לך בכלל סימפטומים, הבנתוס?

 

איך אני יודע אם אני  חלק מהאוכלוסיה הזאת אם אין לי סמפטומים?

אתה  יכול להצביע על בנאדם ברחוב שטוען שהכל טוב איתו ולדעת מה יש לו  ?

ואיך המידע הזה מקדם אותנו?

הלאה הבנו 

פגשתי 100 איש שיצאו אתמול מאומתים והוא אמר לי ש 80 מהם בלי סימפטומים

מה אני עושה עם זה?

 

לפני 2 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

השאלה במה הוא יכול להדביק אותך, במחלה של נזלת או במחלת ריאות? בשלשול או בדלקת קרום המוח? יש?

 

שאלות זה מעולה

ואיפה במחקר שלו ראית תשובה לזה?

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 2 דקות, Transporter כתב:

איך אני יודע אם אני  חלק מהאוכלוסיה הזאת אם אין לי סמפטומים?

 

אתה לא, אלא אם כן חשדת ונבדקת, או מתישהו אם יבדקו אותך בבדיקה סרולוגית אז תדע האם היית חלק מהאוכלוסיה הזו מתישהו

 

לפני 2 דקות, Transporter כתב:

אתה  יכול להצביע על בנאדם ברחוב שטוען שהכל טוב איתו ולדעת מה יש לו  ?

 

רק בבדיקת דם או מטוש לאחר תקופה תוכל לבדוק בבדיקה סרולוגית האם יש לו נוגדנים (ומכאן תדע האם הגוף שלו התמודד עם הוירוס פעם)

 

לפני 2 דקות, Transporter כתב:

ואיך המידע הזה מקדם אותנו?

 

זה אומר שאסור לזלזל בכללים כי אתה יכול להדביק גם כשאתה לא יודע שאתה עם הוירוס בכלל.

בנוסף זה אומר שכנראה אחוז המוות נמוך ממה שחשבו בהתחלה, וגם שאחוז האשפוזים נמוך יותר.

 

לפני 2 דקות, Transporter כתב:

הלאה הבנו 

פגשתי 100 איש שיצאו אתמול מאומתים והוא אמר לי ש 80 מהם בלי סימפטומים

מה אני עושה עם זה?

 

מתנהל תמיד כמו הוירוס של שרודינגר:

1. אתה מצד אחד מתנהג כאילו יש לך את הוירוס ואתה יכול להדביק אחרים (מסיכה, 2 מטר וכו')

2. מצד שני אתה מתנהג כאילו לא היה לך את הוירוס ואתה יכול להידבק מכל מי שלידך

 

לפני 7 דקות, Transporter כתב:

שאלות זה מעולה

ואיפה במחקר שלו ראית תשובה לזה?

 

לא נתנו לו לספר על המחקר המלא, אבל קודם כל אם המדגם שלו מייצג, ו-80% בלי סימפטומים בכלל זה טוב.

image002-2.png?w=639

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
לפני 11 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

אתה לא, אלא אם כן חשדת ונבדקת, או מתישהו אם יבדקו אותך בבדיקה סרולוגית אז תדע האם היית חלק מהאוכלוסיה הזו מתישהו

 

 

רק בבדיקת דם או מטוש לאחר תקופה תוכל לבדוק בבדיקה סרולוגית האם יש לו נוגדנים (ומכאן תדע האם הגוף שלו התמודד עם הוירוס פעם)

 

 

זה אומר שאסור לזלזל בכללים כי אתה יכול להדביק גם כשאתה לא יודע שאתה עם הוירוס בכלל.

בנוסף זה אומר שכנראה אחוז המוות נמוך ממה שחשבו בהתחלה, וגם שאחוז האשפוזים נמוך יותר.

 

 

מתנהל תמיד כמו הוירוס של שרודינגר:

1. אתה מצד אחד מתנהג כאילו יש לך את הוירוס ואתה יכול להדביק אחרים (מסיכה, 2 מטר וכו')

2. מצד שני אתה מתנהג כאילו לא היה לך את הוירוס ואתה יכול להידבק מכל מי שלידך

 

 

לא נתנו לו לספר על המחקר המלא, אבל קודם כל אם המדגם שלו מייצג, ו-80% בלי סימפטומים בכלל זה טוב.

image002-2.png?w=639

 

כשאני יושב עם אנשים ומנסה לשכנע אותם במשהו אני תמיד מנסה להסביר את השורה התחתונה ומה ניסיתי להגיד, אבל בוא נעזוב את מה שאני חושב  עליו

 

בשורה התחתונה אתה אומר שיש עוד מאות אלפי אנשים בארץ שלא נבדקו כי אין להם סימפטומים

מסתובבים סביבנו ומדביקים

ולמרות הכל אין פה אלפי מתים

 

ד"א לפי הנתונים ש YNET מפרסם:

+106 נדבקים מאתמול

+78 חולים מאתמול

כלומר 80% הם כן בעלי סימפטומים ומוגדרים חולים

 

שוב שלא תטעה יש לי אינטרס שהמחקר שלו יהיה מוצלח

אבל לא אוהב שמפרסמים נתונים בלי לגבות אותם  במשהו

וההסבר שלו לא משכנע גם אם הוא נכון

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

ביבי מתארגן להתיעצות, כנראה יטילו מגבלות נוספות, או יורידו אישורים למה שכבר ניתן. לא רואה אירועים חוקיים עם 250 איש בקרוב בישראל...

פורסם

התשובה פשוטה: כל אחד כזה יכול להדביק אחרים. אתה לא יודע מי הוא החולה עם עומס נגיפי נמוך וסיכון נמוך להדביק (וגםמזה יכו להשתנות עם התרבות הנגיף) ומי עם עומס גבוה, היום מרגיש טוב ובעוד כמה ימים יחיה חולה מאד ויפיץ את הנגיף לכל הסובבים אותו. וכיוון שכושר הנבואה לא קיים התיזה שלך נפסלת, וכל חולה, ללא תסמינים, עם תסמינים קלים או עם תסמינים קשים, חייב להיות מבודד.

 

אבל, שחר, כיוון שאתה יודע הכל, אני מוכן להמליץ עליך לסמנכ"ל משרד הבריאות במקום פרופ' גרוטו.

 

בשום מקום בעולם לאהפותחים ארועים המוניים. כנראה שממשלת ישראל מוכנה לסכן את אזרחיה, כולל כלכלתה, כדי לרצות כמה מפיקים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 7 דקות, garicho כתב:

ביבי מתארגן להתיעצות, כנראה יטילו מגבלות נוספות, או יורידו אישורים למה שכבר ניתן. לא רואה אירועים חוקיים עם 250 איש בקרוב בישראל...

 

חולק עלייך

בינתיים היום התקבל אישור לקיום מופעי ענק באילת בספטמבר :)

 

לפני 3 דקות, sperial כתב:

התשובה פשוטה: כל אחד כזה יכול להדביק אחרים. אתה לא יודע מי הוא החולה עם עומס נגיפי נמוך וסיכון נמוך להדביק (וגםמזה יכו להשתנות עם התרבות הנגיף) ומי עם עומס גבוה, היום מרגיש טוב ובעוד כמה ימים יחיה חולה מאד ויפיץ את הנגיף לכל הסובבים אותו. וכיוון שכושר הנבואה לא קיים התיזה שלך נפסלת, וכל חולה, ללא תסמינים, עם תסמינים קלים או עם תסמינים קשים, חייב להיות מבודד.

 

אבל, שחר, כיוון שאתה יודע הכל, אני מוכן להמליץ עליך לסמנכ"ל משרד הבריאות במקום פרופ' גרוטו.

 

בשום מקום בעולם לאהפותחים ארועים המוניים. כנראה שממשלת ישראל מוכנה לסכן את אזרחיה, כולל כלכלתה, כדי לרצות כמה מפיקים.

 

אתה קורא את המחקר הפוך

אם 80% הם בלי תסמינים

זה אומר שמסתובבים בחוץ המון אנשים שאף אחד לא יודע שהם חולים ולא נבדקו מעולם

אז זה כבר לא 200,000 זה אולי 600,000 אולי מליון מי יודע?

ובכל זאת למרות כל המספרים אנחנו על 22 מונשמים

 

אני בטוח שממשלת ישראל תגיע למסקנה שכל אחד צריך לשמור על עצמו

אין סיבה שבנאדם בן 85 שרואה את עצמו בסיכון יגיע למופע בפארק

ואין סיבה שהוא ינשק את הנכד שלו שהיה אתמול במסיבה

אפשר לשמור 2 מטר בדיוק כמו שאני שומר עם אנשים שנמצאים סביבי

מי שלא לוקח אחריות על החיים שלו וכל כך חשוב לו לחבק את הנכדים שלו  שישא בתוצאות

הרי אם יהיה פה סגר הוא ממילא לא  יוכל לחבק אותם

 

אבל רגע רגע חכה 

פרסמו שיהיו 4 ימים ברצף של פרקים של השרדות

אולי הם יודעים שהולך להיות עוד סגר ויהיו רק חדשות בטלוויזיה אז מנסים לתקתק את הגמר?

נראה לי שרומזים לנו משהו

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 7 דקות, Transporter כתב:

כשאני יושב עם אנשים ומנסה לשכנע אותם במשהו אני תמיד מנסה להסביר את השורה התחתונה ומה ניסיתי להגיד, אבל בוא נעזוב את מה שאני חושב  עליו

 

התפקיד שלו בד"כ זה לא להסביר לך, התפקיד שלו זה לחקור, המחקר עובר עוד מלא ידיים בד"כ עד שמישהו מסביר לך משהו על המחקר.

 

לפני 8 דקות, Transporter כתב:

בשורה התחתונה אתה אומר שיש עוד מאות אלפי אנשים בארץ שלא נבדקו כי אין להם סימפטומים

מסתובבים סביבנו ומדביקים

ולמרות הכל אין פה אלפי מתים

 

אולי, או שמשטר הבדיקות היה מספיק טוב כדי לתפוס גם את האסימפטומטים.

מה שאתה יודע מהמחקר הזה, שמתוך 100 אנשים שנבדקו (לא כאלה שלא נבדקו) הוא אומר ש-80 בלי סימפטומים בכלל.

המחקר לא בדק ולכן לא יודע כמה אסימפטומטים יש בחוץ שלא נבדקו.

 

לפני 12 דקות, Transporter כתב:

ד"א לפי הנתונים ש YNET מפרסם:

+106 נדבקים מאתמול

+78 חולים מאתמול

כלומר 80% הם כן בעלי סימפטומים ומוגדרים חולים

 

לא בהכרח, 78 חולים זה יכול להיות אנשים שנדבקו לפני שבועיים (נדמה לי שזה הזמן הממוצע בין ההדבקה לאשפוז)

 

לפני 2 דקות, Transporter כתב:

בינתיים היום התקבל אישור לקיום מופעי ענק באילת בספטמבר :)

 

חביבי הבטחות של ביבי הן הבטחות על הקרח.

חאן אל אחמר עומד על תילו, למרות הבטחה לפנות אותו לפני יותר משנה

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
לפני 1 דקה, m3x7r3m3 כתב:

חביבי הבטחות של ביבי הן הבטחות על הקרח.

חאן אל אחמר עומד על תילו, למרות הבטחה לפנות אותו לפני יותר משנה

 

זה יותר טוב מלהגיד לא

אני לא יודע מה איתך

אני אופטימי

עד היום לא הטעתי אתכם עם התחזיות שלי..תן לי קרדיט

עריכה אחרונה על ידי Transporter
×
×
  • תוכן חדש...