Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

"משרדהבריאות סופר המון חולים שהם בעצם בריאים"

טוב יורם לס אמר את זה וצעק את זה עשרות פעמים "הם לא חולים הם בריאים"

אבל מה שבאמת תפס אותי בכל הסרטון הזה

שיושב שם פרופסור, בנאדם שאמור להיות חכם, מכון ויצמן וזה

ופשוט נותן הסבר: אנחנו יודעים שהם לא מדבקים כי עשינו מחקר וגילינו שהם לא מדבקים

"אבל איך אתה יודע שהם לא מדבקים?"

"כי 80% מהאנשים שעולים בבדיקות כל יום הם בעצם לא מדבקים"

 

פשוט הזוי

והמגישים של YNET כל כך חובבנים ולא מנוסים שלא נותנים לו לסיים משפט ולהסביר את עצמו

והוא בעצמו לא יודע להסביר את המחקר שלו ככה שהכל נשמע בדיחה

אבל הסיפור הזה על חולים שהם לא באמת  חולים עולה יותר מדי לאחרונה בכל מיני מקורות שונים

 

https://www.ynet.co.il/health/article/ry46VZR3U

לפני 5 שעות, flytomars כתב:

 

וואו טרנספורטר בטוח יעשה מזה מטעמים שיביישו אפילו ואגיו ב900 שקל 🤣

 

אני אמרתי מהרגע הראשון שהוא בדיחה

אף פעם לא שמעתי דעה שלו, אלא דעות של הבעלים שלו הטמבל עם המשקפיים

לו עצמו לא הייתה שום דעה, וכל פעם שהיה צריך להסביר משהו הוא גימגם

עכשיו מסתבר גם שאפשר לקנות אותו עם כמה שקלים

טוב זה לא כזה שינוי גדול אם הוא יתפטר או ישאר

אולי יעשו עיסקה שגם הוא וגם הטמבל השני ילכו ואולי רופאים אמיתיים יתחילו להתראיין ולייעץ כאן

 

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם (נערך)

החלטות מקצועיות נכונות (ואולי רכות מדי) רוב הדרך, כשלון ערכי מוחלט אם הסיפור הזה נכון.

 

אני מהמר שמדובר בש"ג, ושהיה נתון ללחץ בלתי נסבל מהדרג הפוליטי.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

לחץ פוליטי? ש"ג אתה אומר? אוקיי זורם איתך. זה מוכיח דבר אחד, שהוא "איש מקצוע" שלא צריך להיות בכזו עמדה ולא צריך לקבל החלטות, וזה מטיל צל כבד גם על ההחלטות הקודמות שלו שאתה לא מפסיק להלל.
 

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

מה הפכתם את זה ל"גרוטו לא בסדר"?!

זה בעיקר מראה שוב על ההבדלים בין שכונת היוקרה לשאר. במקום אחד מסוגלים להוציא אישור ממנהלי משרד הבריאות שאפשר לעשות שכונה. באחרים לא.

 

  • אהבתי 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)

זה אותו גרוטו שאמר שצריך לנעול את כולם בבתים ולחלק לאנשים מנות קרב. הבן אדם הזה נראה ומתנהל כמו מנהל דוכן שווארמה, לא משנה מנכ"ל משרד הבריאות. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
לפני 9 שעות, m3x7r3m3 כתב:

 

 

אם האקסלים של @korola (אגב זה הזמן לגנוז אותן) התייחסו למדביק אחד שמדביק 2-3-4 אנשים, אז מדברים על זה שאדם רגיל מדביק 1 אולי 2, אבל הסופר ספרדרים הם ג'וקר שמדביק 20-70 איש.

 

 

 

אפשר לגנוז אותם אבל לא מהסיבה הזאת, פשוט היום כל אחד כבר יודע לדלקם ולהבין את מה שהם מבטאים.

המנגנון שכל אדם מדביק 2-7 בממוצע עדיין קיים, כי זה בממוצע ואף אחד לא יודע לאפיין ולבודד את מפיצי העל.

אז עדיין נשארנו עם אותו מנגנון הדבקה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)
לפני 22 דקות, ChemGuy85 כתב:

זה אותו גרוטו שאמר שצריך לנעול את כולם בבתים ולחלק לאנשים מנות קרב. הבן אדם הזה נראה ומתנהל כמו מנהל דוכן שווארמה, לא משנה מנכ"ל משרד הבריאות. 

למה זה מפתיע? מי שקרוב לצלחת עושה מה שהוא רוצה. בכל מקום זה ככה.

לתזכורת, ראש הממשלה והנשיא ובטח עוד כמה אנשים חשובים ישבו עם המשפחות המורחבות שלהם בליל הסדר ושמו ז' על ההנחיות של משרד הבריאות. למה זה שנתנו לאיזה מיליונר אישור ללכת למסיבת ברמצווש שונה במשהו?

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

https://www.cnbc.com/2020/06/10/dr-anthony-fauci-says-whos-remark-on-asymptomatic-coronavirus-spread-was-not-correct.html
דר פאוצ'י לא מסכים עם הטענה הזאת של ה WHO ועכשיו גם של מכון וייצמן.

ציטוט

“In fact, the evidence we have given the percentage of people, which is about 25% [to] 45%, of the totality of infected people likely are without symptoms,” he said. “And we know from epidemiological studies that they can transmit to someone who is uninfected even when they are without symptoms.”

 

כול מה שזה מראה זה עד כמה אנחנו עוד לא שם מבחינה של הבנת הוירוס, גם חצי שנה אחרי.

 

לפני 35 דקות, יבגניפ כתב:

זה בעיקר מראה שוב על ההבדלים בין שכונת היוקרה לשאר. במקום אחד מסוגלים להוציא אישור ממנהלי משרד הבריאות שאפשר לעשות שכונה. באחרים לא.

נו מה, יש אישור ממשרד הבריאות למיליארדר, יש אישורי משטרה, הכול התנהל כהלכה. "אנשים שיודעים להנות".

 

  • רעיון טוב! 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 9 שעות, farkash7 כתב:

כתבתי כבר את דעתי על גרוטו, ובכל זאת אני מקווה מאוד שיהיה משהוא שיסביר את הפרסום הזה או שהוא התגלה כלא נכון כי אם לא זה בלתי נתפס!
הבנאדם סוגר אלפי עסקים ומביא אנשים פה למצב של קריסה כלכלית ומצד שני מאשר למיארדר להגיע למסיבה לא חוקית על גג בניין בת"א בלי להכנס לבידוד... מה אני אגיד... היה צריך ללכת הביתה אתמול.

נקווה שיש לו הסבר טוב.

 

אם זה נכון הוא היה צריך ללכת הביתה אתמול בלי קשר לסגירת העסקים (שזה לא בסמכותו אגב, הוא יכול לייעץ, ההחלטה היא של הממשלה, לא שלו).

אם זה לא נכון אז צריכים לתת הסברים על הסיפור הזה, בלי קשר לסגירת העסקים.

כלומר סתם דחפת פה את סגירת העסקים בלי רלוונטיות. כלומר חוץ מאשר סימון של אדם כזה או אחר כדמון שאחראי לכל הבעיות.

 

לפני 6 שעות, Transporter כתב:

"משרדהבריאות סופר המון חולים שהם בעצם בריאים"

טוב יורם לס אמר את זה וצעק את זה עשרות פעמים "הם לא חולים הם בריאים"

אבל מה שבאמת תפס אותי בכל הסרטון הזה

שיושב שם פרופסור, בנאדם שאמור להיות חכם, מכון ויצמן וזה

ופשוט נותן הסבר: אנחנו יודעים שהם לא מדבקים כי עשינו מחקר וגילינו שהם לא מדבקים

"אבל איך אתה יודע שהם לא מדבקים?"

"כי 80% מהאנשים שעולים בבדיקות כל יום הם בעצם לא מדבקים"

 

פשוט הזוי

והמגישים של YNET כל כך חובבנים ולא מנוסים שלא נותנים לו לסיים משפט ולהסביר את עצמו

והוא בעצמו לא יודע להסביר את המחקר שלו ככה שהכל נשמע בדיחה

אבל הסיפור הזה על חולים שהם לא באמת  חולים עולה יותר מדי לאחרונה בכל מיני מקורות שונים

 

אין קשר בין המחלה ליכולת ההדבקה.

אתה יכול להיות חולה עם כל הסימפטומים ולא מדבק בכלל, או חולה אסימפטומטי לחלוטין שהוא Super Spreader, וכל שילוב אחר. אלה שני דברים לא תלויים אחד בשני בכלל

 

לפני 6 שעות, Transporter כתב:

אני אמרתי מהרגע הראשון שהוא בדיחה

אף פעם לא שמעתי דעה שלו, אלא דעות של הבעלים שלו הטמבל עם המשקפיים

לו עצמו לא הייתה שום דעה, וכל פעם שהיה צריך להסביר משהו הוא גימגם

עכשיו מסתבר גם שאפשר לקנות אותו עם כמה שקלים

טוב זה לא כזה שינוי גדול אם הוא יתפטר או ישאר

אולי יעשו עיסקה שגם הוא וגם הטמבל השני ילכו ואולי רופאים אמיתיים יתחילו להתראיין ולייעץ כאן

 

השני בכל מקרה מתחלף כי התחלף השר, יש כבר מישהו שצריך בקרוב להיכנס לתפקיד. יש שם והכל.

 

לפני 57 דקות, יבגניפ כתב:

מה הפכתם את זה ל"גרוטו לא בסדר"?!

זה בעיקר מראה שוב על ההבדלים בין שכונת היוקרה לשאר. במקום אחד מסוגלים להוציא אישור ממנהלי משרד הבריאות שאפשר לעשות שכונה. באחרים לא.

 

אתה גם צודק, אבל הוא עדיין לא בסדר אם זה נכון.

לקבל הלבנה דה יורה ממשרד הבריאות להחרגה של אדם ספציפי מפקודת הבריאות בגלל הקשרים / הכסף שלו?

 

לפני 56 דקות, ChemGuy85 כתב:

זה אותו גרוטו שאמר שצריך לנעול את כולם בבתים ולחלק לאנשים מנות קרב. הבן אדם הזה נראה ומתנהל כמו מנהל דוכן שווארמה, לא משנה מנכ"ל משרד הבריאות. 

 

אם מנהל דוכן שווארמה אז למה לחלק מנות קרב? למה לא מנת שווארמה?

 

לפני 51 דקות, korola כתב:

אפשר לגנוז אותם אבל לא מהסיבה הזאת, פשוט היום כל אחד כבר יודע לדלקם ולהבין את מה שהם מבטאים.

המנגנון שכל אדם מדביק 2-7 בממוצע עדיין קיים, כי זה בממוצע ואף אחד לא יודע לאפיין ולבודד את מפיצי העל.

אז עדיין נשארנו עם אותו מנגנון הדבקה.

 

הממוצע לא אומר כלום, כי אם ה-Super Spreader החולה יושב בבית כי הוא עובד הייטק נניח, מבחינת ממוצע ספרת אותו, אבל בפועל הוא לא מדביק אף אחד, בטח לא נמצא כדי לייצר סערה מושלמת.

 

לפני 36 דקות, SlowRide כתב:

למה זה מפתיע? מי שקרוב לצלחת עושה מה שהוא רוצה. בכל מקום זה ככה.

לתזכורת, ראש הממשלה והנשיא ובטח עוד כמה אנשים חשובים ישבו עם המשפחות המורחבות שלהם בליל הסדר ושמו ז' על ההנחיות של משרד הבריאות. למה זה שנתנו לאיזה מיליונר אישור ללכת למסיבת ברמצווש שונה במשהו?

 

זה שונה בגלל שהפוליטיקאים עשו מה שעשו כי יש להם חסינות, אף אחד לא ידפוק דו"ח לבת של ריבלין או לבן של ביבי, אף שוטר לא ייתן דו"ח לברקת שנמצא במסיבה.

כלומר לא הלבינו את המעשה מראש, דה יורה, אלא סמכו על החסינות שלהם שתגן עליהם במקרה שייתפסו.

כאן מישהו מראש נתן אישור, הלבין, דה יורה, מעשה שהיה יכול להיגמר בסערה מושלמת, מגיע איש מחו"ל, בלי בידוד, למסיבה המונית, אם הוא גם חולה וגם Super Spreader זה שני האלמנטים החסרים, ואת שניהם אתה לא יודע בזמן אמת.

 

לפני 27 דקות, David32 כתב:

כול מה שזה מראה זה עד כמה אנחנו עוד לא שם מבחינה של הבנת הוירוס, גם חצי שנה אחרי.

 

זה היה ידוע שגם אסימפטומטיים יכולים להדביק, תחזור לוידאו שצירפתי קודם, אם היית יכול להדביק רק עם הופעת הסימפטומים זו לא הייתה פנדמיה.

יש סקאלה של סימפטומים, מאסימפטומטי בפינה אחת ועד למוות בפינה השנייה

יש סקאלה של יכולת הדבקה, מלא מדביק בכלל בפינה אחת ועד Super Spreader בפינה השנייה.

 

שתי אלה לא קשורות אחת לשנייה בכלל. יכול להיות אסימפטומטי לא מדביק ו-Super Spreader שתכף מת, או אסימפטומטי Super Spreader מול לא מדביק שתכף מת.

 

ומסתבר שזה בכלל מאפיין כללי של משפחת הקורונה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

זו הייתה הערת אגב, לתפיסתי אין בכלל קשר בין תפקידו בסגירת עסקים לנושא הזה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

חייב להגיד שהמצב בחוץ נראה על הפנים

הייתי אמור להרשם לסדנה קולינרית כלשהי ללמוד קצת

חפשתי  חוות דעת וראיתי תמונות מסדנאות קודמות

משבוע שעבר נניח- רואים אנשים יושבים אחד על השני

בלי מסכות עם אפס אכיפה של ההנחיות

 

לא מבין את הדבר הזה באמת. אנשים זורקים זין ושכחו שזה קרה

אני דאגתי שבכל אחד מהמשרדים יהיה 2 מטר בין המפיק ללקוחות

מצחיק שאחר כך חושבים שתחום האירועים זה הבעיה, כששם אפשר להסתבך בשלילת רישיון עסק אם לא מקפידים על  הנהלים

 

 

 

לפני כשעה, m3x7r3m3 כתב:

 

אין קשר בין המחלה ליכולת ההדבקה.

אתה יכול להיות חולה עם כל הסימפטומים ולא מדבק בכלל, או חולה אסימפטומטי לחלוטין שהוא Super Spreader, וכל שילוב אחר. אלה שני דברים לא תלויים אחד בשני בכלל

 

עוד פעם

הוא טוען ש 80% מאלה שנספרו ופורסמו ב"גל שני" לא מדבקים

למה? תנסה להבין את ההסבר ההזוי שלו אולי תצליח

כל הראיונות שלהם בדיחה. הם לא יודעים לראיין ולא נותנים למרואיין לדבר אם הוא אומר דברים חיוביים

והוא עצמו לא יודע לדבר ולהסביר את עצמו, אין  לי מושג  איך הגיע להיות פרופסור

בכל מקרה אני מחזיק ממכון ויצמן גוף כזה שלא יפרסם מידע לא  נכון, ואין לו אינטרס בהפצת  מידע כזה

 

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 26 דקות, Transporter כתב:

עוד פעם

הוא טוען ש 80% מאלה שנספרו ופורסמו ב"גל שני" לא מדבקים

למה? תנסה להבין את ההסבר ההזוי שלו אולי תצליח

כל הראיונות שלהם בדיחה. הם לא יודעים לראיין ולא נותנים למרואיין לדבר אם הוא אומר דברים חיוביים

והוא עצמו לא יודע לדבר ולהסביר את עצמו, אין  לי מושג  איך הגיע להיות פרופסור

בכל מקרה אני מחזיק ממכון ויצמן גוף כזה שלא יפרסם מידע לא  נכון, ואין לו אינטרס בהפצת  מידע כזה

 

זה לא מה שהוא טען, ציטוט מדויק שלו:

ציטוט

אני לא עוסק בשאלה של אם הם מדבקים או לא, את זה אני מקבל מבחוץ, ואני נהנה לשמוע שאנשים שיש להם את הוירוס, אבל אין להם סימפטומים אינם מדביקים, ייתכן שזה לא לגמרי נכון, אבל יש קביעה כזו של ארגון הבריאות העולמי*

 

ארגון הבריאות העולמי חזר בו מאז הקביעה

 

אני הצלחתי להבין כל מה שהוא אמר, אולי הבעיה היא בהבנה שלך? או אולי הבעיה היא שאתה מקשיב לפרופסור בלי הבנה בסיסית של המושגים שהוא משתמש בהם?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
לפני 23 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

זה לא מה שהוא טען, ציטוט מדויק שלו:

 

ארגון הבריאות העולמי חזר בו מאז הקביעה

 

אני הצלחתי להבין כל מה שהוא אמר, אולי הבעיה היא בהבנה שלך? או אולי הבעיה היא שאתה מקשיב לפרופסור בלי הבנה בסיסית של המושגים שהוא משתמש בהם?

 

בוא נתחיל בזה שכשהציגו אותו אמרו שהמחקר הזה הוא של מכון ויצמן

אחר כך הוא אומר שהוא לא מתעסק בקביעה של ארגון הבריאות לגבי אסימפטומתים

ואז הוא אומר שהשאלה היותר קשה היא כמה חולים מתוך החולים הם בעצם  בריאים, והמחקר שמכון ויצמן עשה קשור לשאלה הזאת

"אם יש הרבה אנשים שיש להם וירוס והם ללא תסמינים הם נכנסים להגדרה שעליה מדבר ארגון הבריאות העולמי" -  אז אתה כן רוצה להתעסק בזה? או לא?

"ואני רוצה לדבר על  איך הוכחנו שרוב ה...הוכחות לא לאי הידבקות אלא לכך שאני אומר את הדבר הבא..אה אין את השקף אוקי..אנחנו נמצאים במצב כזה: יש במדינה 18,000 איש שהכריזו עליהם שהם היו חולים לאורך כל המגפה,מספר שני הוא שברגע נתון  לא היו יותר מ 9000-10000 חולים ונשארו 2000 פעילים שהולכים ומחלימים ואנחנו יודעים שאנחנו בסוף המגפה לפי כל המודלים,

 

אז היא אומרת לו  כן העקומה ירדה..אבל היא עולה מחדש

אז הוא אומר: "סליחה זאת לא אותה עקומה, אם הייתי יכול לראות את הציורים הייתי מסביר  אבל אין ציורים אז נסביר עם הידיים: יש 2 עקומות- כמה חולים מתגלים ביום וזה ירד מ 600-700 ל 20-50 ועכשיו כבר שבועיים אנחנו רואים קו די ישר של 100 ועל זה הולכים לשנות את המדינה"

"אנחנו רואים 100 חולים ליום ומה שהוכחנו במחקר שאני עשיתי המחקר הזה הסתכל על נתוני משרד הבריאות, אנחנו לא המצאנו אותם, והוכחנו שבתוך כל 100 ביום, 80-90 הם בריאים לחלוטין ועוד כמה אחרים יש להם סימפטומים אבל יש קריטריון  שאומר שאם יש רק 3-4 סימפטומים" 

ואז המגיש המטומטם עצר אותו והפריע לו ואמר לו להתמקד ב 80-90

"באותם 80-90 יש את הוירוס, אין להם תסמינים, בוא נעזוב את המדבקים ונדבר על האנשים שקוראים להם מודבקים"

ואז המגישה גם קטעה אותו

"80 הם בריאים ומאיפה הם באים? הם באים מהסיפור שאני קראתי הקרחון, למעלה יש 18000 שהיה להם גם סימפטומים וגם  וירוס, למטה יש פי 10 יותר מתחת למים, הם נמצאים במדינה כל הזמן ויש  200,000 אנשים ללא סימפטומים. מה שאנחנו עושים  בבדיקה של 4000-5000-12,000 כל יום אנחנו חופרים לחלק של הקרחון שנמצא מתחת למים ואם נמשיך עוד 20 יום לחפור את אותה חפירה נקבל עוד 100 איש אבל הם לא חולים"

 

בקיצור

שאלו אותו  במשך כל הראיון איך אתה יודע שהם לא חולים

והוא חוזר  ואומר שיש 200,000, שהם לא קשורים ל 18,000 ההם, שהיינו על 700 חולים וירדנו ל 50 חולים ועלינו ל 100 חולים

והוא חקר והוא בדק והוא מצא את ה 200,000 האלה

יופי,

איך לעזאזל אתה מחליט שהם לא חולים ? את המספרים האלה כולנו מכירים כבר. מה זה קשו רלשאלה?

 

"אנחנו צריכים לדווח לראש הממשלה ושר הבריאות שהמאיות האלה שרואים כל יום וגובלים בקו האדום שקבעו, 80 מהם בעצם בריאים וצריך לספור רק 20"

אבל הוא לא הסביר איך החליטו שהם  בריאים בעצם !!!!

 

ואז הוא חוזר לדבר על ארגון הבריאות העולמי, אחרי שאמר  שהוא מבקש להתעלם מזה

 

במשך ראיון של 7 דקות הוא לא הסביר אפילו פעם אחת איך הוא יודע ש80 מתוך 100 שעולים כל יום הם לא חולים

הוא פשוט קבע שזה ככה, בלי הסבר, נתן לעצמו קרדיט שזה מחקר שלו שלא קשור לארגון הבריאות העולמי

ושום נתון אחד שמגבה אתה מחקר ההזוי הזה

"אנחנו  מגלים אותם כי אנחנו עושים בדיקות רוחב"

יופי הבנו, אבל איך אתה קובע שהם לא חולים? אמרת שהוירוס אצלהם? איך אתה יודע שהם לא מסוכנים לאף אחד ולא צריכים בידוד?

 

זה פרופסור במדינת ישראל ואני אישית חושב שהראיון הזה ביזיון.

 

כשאני יושב מול בעלים של אולם אירועים ואומר לו שצריך לשנות את כל הצורת הושבה שהוא רגיל באולם ואני רוצה לסובב את כל האולם לזווית אחרת, אני מסביר לו מה השיקולים שלי

כשאני יושב עם זמר מוכר ואומר לו שנכון לעשות ככה ולא ככה אני מסביר למה אני אומר את זה

 

ראיתי כאן ראיון עם בנאדם עם תארים הרבה יותר מרשימים משלי שפשוט מבלבל את המוח על מספרים שנגישים לכולם וידענו עליהם, מפרגן לעצמו על מחקר שלו ולא מביא אפילו נתון אחד שמוכיח שהמחקר הזה נכון.

אתה יודע שאני מאוד תומך בדעה שלו לפתוח את המשק אבל התשובות וה"הסברים" שלו נשמעים כמו ראיון עם אורן חזן

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

או, מי היה מאמין שתתפקח בסוף, כל מה שתיארת זה בדיוק יורם לס. ואפילו לא היה צריך לנסות לשכנע אותך, עשית את זה בעצמך!

 

 

 

 

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...