Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 19 דקות, Transporter כתב:

ברור שאני חושב

הם מפריעים לי לקנות שם דירה

אם היום מנקים אותם משם יכלתי לקנות באיזור הזה במקום לקנות בשרון דירה שאני לא יכול לגור בה

 

נו ואתה הצבעת למישהו שאמור להיות מנהיג, ראש רשות שלטונית, ועוד הרשות המבצעת, שבמקום לעשות הוא מתלונן שלא נותנים לו?

 

לא שאני מעודד אותך להצביע לגנץ או לפיד כן? הם יותר גרועים ממנו בקטע הזה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

ד"א

אם ראש  הממשלה כל כך דואג ממצב הקורונה

למה הוא לא טורח להתראיין ?

למצוא זמן להלחם בכתבי  חדשות ולהפיץ עליהם דברים - יש זמן

אבל לנאום פעמיים בשבוע ולהלחיץ את הציבור אי אפשר?

שילחיץ את הציבור אם הוא חושב שרק ככה יבינו

 

לפני 12 דקות, יבגניפ כתב:

לא כתבתי מילה בעד או נגד ביבי. הזלזול שלך הוא מצחיק כרגיל.

הדעות שלך הן די... גנריות מדי, כדי לזלזל כל כך בקבלת ההחלטות של אחרים.

 

 

אתה זה שמזלזל בזה שמישהו כותב כאן שהוא הצביע ביבי כי ככה הוא רואה לנכון

לפני 12 דקות, יבגניפ כתב:

הם והנרוקמנים שם זו הסיבה היחידה לכך שעדיין אפשר לקנות שם דירה.

אבל למה שתצרה לקנות בשכונה שהעיריה מייעדת להיות פח הזבל של העיר? 

יש אחלה פרויקטים חדשים סביב אבן גבירול. יותר טוב

 

יש דיבור כבר הרבה שנים להפוך את דרום ת"א לאיזור יוקרתי עם מגדלים לאוכלוסיה מבוססת

רק צריך לנקות משם את הזבל

ויהפכו את האיזור לאיזור ששווה הרבה יותר

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

חכה בסוף הסודנים יהיו הכלי שבעזרתו ממאיסים את החיים על תושבי דרום ת"א הישראלים, וגורמים להם לברוח משם

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 26 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

אם לתפיסתך זו הדרך הנכונה, אין לי שמץ של מושג איך שמת מח"ל בקלפי, ועוד 3 פעמים.

נשבע לך שלא מבין את זה. הבכיין מבלפור שמתלונן שהבג"צ הרשע לא נותן לו לשלוח את הסודנים מפה.

 

הגם אתה, ברוטוס? 

 

קלמן ליבסקינד, מעריב -

 

ציטוט

מאז שמונתה הפרופ' דפנה ברק־ארז לבית המשפט העליון, בחודש מאי 2012, הוגשו לבית המשפט העליון 191 בר"מים בתחום הכניסה לישראל. 183 מהם (כ־96%!) נותבו להחלטתם הבלעדית של השופטת ברק־ארז או של השופט פוגלמן.

 

אפשר גם לדבר על התיקונים לחוק למניעת הסתננות, או על חוק הפיקדון, על הסכם הגירוש למדינה שלישית, אולי על המסתננים שזכו למעמד פליט בחסות בג"צ, ארגוני שמאל ועמותות זרות. 

 

פורסם

שיהיה ברור שאני לא מאחל לאף אחד שום דבר רע

אבל איתמר גרוטו עשה הרבה נזק למדינה

תחזיות הזויות שהוא  עמד עליהן גם אחרי שהיה ברור שהמצב כאן בשליטה (וגם היום כשרואים 200 חולים כל יום אין שום סיכוי שיהיו כאן עשרות אלפי מתים)

אני באמת חושב שכל אחד מקבל מה שמגיע לו, 

נקווה שיזרקו  אותו משם והלוואי וגם יגלו שקיבל כסף על זה וייעשו לו כתם לכל החיים.

פורסם
לפני 1 דקה, Transporter כתב:

נקווה שיזרקו  אותו משם והלוואי וגם יגלו שקיבל כסף על זה וייעשו לו כתם לכל החיים.

אם הוא קיבל כסף על זה זה מהחברים שלך שכול כך רצת להגן עליהם לפני יומיים.

בטענות לאישור משטרתי, ומי ומה. אל תשאל.

הכול שוחד.

  • אהבתי 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)
לפני 1 דקה, David32 כתב:

אם הוא קיבל כסף על זה זה מהחברים שלך שכול כך רצת להגן עליהם לפני יומיים.

בטענות לאישור משטרתי, ומי ומה. אל תשאל.

הכול שוחד.

 

זה בעיה שלו שהוא לקח

לא של  חברים שלי

זה ששרפו אותו ככה רק מראה כמה לא סופרים אותו

נקווה שיהפכו את הסיפור הזה לפלילי והוא יקבל בראש

לא מספיק לי שיזרקו אותו משם

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

לא מדוייק. כמובן שמי שלוקח שוחד משלם על זה, אבל גם מי שנותן שוחד.
*בהנחה שהיה שם בכלל שוחד, לדעתי יש יותר סיכוי שהבטיחו להזמין אותו בפעם הבאה והוא ממש התלהב.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
לפני 54 דקות, m3x7r3m3 כתב:

נו ואתה הצבעת למישהו שאמור להיות מנהיג, ראש רשות שלטונית, ועוד הרשות המבצעת, שבמקום לעשות הוא מתלונן שלא נותנים לו?

 

לא שאני מעודד אותך להצביע לגנץ או לפיד כן? הם יותר גרועים ממנו בקטע הזה.

 

עוד פעם

בחיים הכל עניין של סדרי עדיפויות

מעדיף מנהיג שחזק בבטחון ולהשאיר פה את הסודנים

ממנהיג אחר שה' יודע איך יסתדר עם שאר המנהיגים ואיזה גזרות יפלו כאן בגללו

בקורונה ביבי עשה את הפדיחה שלו

לפני 4 דקות, farkash7 כתב:

לא מדוייק. כמובן שמי שלוקח שוחד משלם על זה, אבל גם מי שנותן שוחד.
*בהנחה שהיה שם בכלל שוחד, לדעתי יש יותר סיכוי שהבטיחו להזמין אותו בפעם הבאה והוא ממש התלהב.

 

מי הוא בכלל שיזמינו אותו ? מה הוא?

עזוב שהוא לא דמות בכלל, אין לו דעה, הוא הדובר של הטמבל שמעליו עם המשקפיים

הוא לא עובר מסך אפילו בשביל להכנס  למסיבה כזאת

פורסם
לפני 37 דקות, 1020 כתב:

 

הגם אתה, ברוטוס? 

 

קלמן ליבסקינד, מעריב -

 

 

אפשר גם לדבר על התיקונים לחוק למניעת הסתננות, או על חוק הפיקדון, על הסכם הגירוש למדינה שלישית, אולי על המסתננים שזכו למעמד פליט בחסות בג"צ, ארגוני שמאל ועמותות זרות. 

 

 

לתפיסתי לו רצה אדון ביבי ולא היה מפחד מדינה זילבר ושותפותיה הוא יכל לעשות הרבה.

אבל מילא זה, לתפיסתי אם נכשל בהתמודדות מול הבג"צוקרטיה, נבחר במישהו אחר שלפחות ינסה להתמודד איתם, מה ביבי עשה? במקום לאכוף את חוק הכניסה לישראל התחיל לחוקק חוקים נוספים.

זה נחמד והכל אבל זה משלים עם תפיסה שבג"צ הוא הריבון ואז מנסים להרוויח נקודות בכל מיני מקומות.

אבל הוא אפילו לא מנסה להתמודד.

 

לפני 21 דקות, Transporter כתב:

 

זה בעיה שלו שהוא לקח

לא של  חברים שלי

זה ששרפו אותו ככה רק מראה כמה לא סופרים אותו

נקווה שיהפכו את הסיפור הזה לפלילי והוא יקבל בראש

לא מספיק לי שיזרקו אותו משם

 

אתה יודע שגם מתן שוחד זה עבירה כן?

 

לפני 2 דקות, Transporter כתב:

עוד פעם

בחיים הכל עניין של סדרי עדיפויות

מעדיף מנהיג שחזק בבטחון ולהשאיר פה את הסודנים

ממנהיג אחר שה' יודע איך יסתדר עם שאר המנהיגים ואיזה גזרות יפלו כאן בגללו

בקורונה ביבי עשה את הפדיחה שלו

 

אז הסודנים פשוט לא היו מספיק גבוה בסדר העדיפויות שלך

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 1 דקה, m3x7r3m3 כתב:

אתה יודע שגם מתן שוחד זה עבירה כן?

 

זה אני משאיר למי שמעורב שם

לפני 1 דקה, m3x7r3m3 כתב:

אז הסודנים פשוט לא היו מספיק גבוה בסדר העדיפויות שלך

 

חד משמעית כן

קניתי בשרון בינתיים

גם ככה אם יזרקו אותם זה לא יקרה כל כך מהר 

פורסם
לפני 53 דקות, Transporter כתב:

 

אתה זה שמזלזל בזה שמישהו כותב כאן שהוא הצביע ביבי כי ככה הוא רואה לנכון

לא יקירי. אני פשוט לא מוצא בכתיבה שלך שום סממן שמעיד על תהליך קבלת החלטות שונות מאלו שאתה יורד עליהם שהאבא אמר להם להצביע ביבי. בטח לא בהתחשב בזה שבסוף אתם שמים את אותו הפתק בקלפי.

אבל זה דפוס חשיבה רגיל אצלך, כמו שזה עולה פעם אחר פעם.

כשאתה בוחר לא לשים על הנחיות הקורונה ומספר לנו איזה מדהים במסיבה במגדל, זה לגמרי לא אותו הדבר כמו תושבי פלורנטים שבוחרים לעשות את אותו הדבר.

כשאתה מצביע ביבי זה אחרי ניתוח מעמיק של pros and cons, בניגוד לאחרים שמצביעים ביבי כי אבא אמר להם.

וכו'.

לפני 54 דקות, Transporter כתב:

יש דיבור כבר הרבה שנים להפוך את דרום ת"א לאיזור יוקרתי עם מגדלים לאוכלוסיה מבוססת

רק צריך לנקות משם את הזבל

ויהפכו את האיזור לאיזור ששווה הרבה יותר

כן, כן. אני מכיר את התכנון באזור של התחנה המרכזית הישנה. וכן מגדלים למבוססים זה מה שהעיר הזו צריכה. לגמרי מה שהופך אותה לעיר, זה זיקוקים מהמרפסת עם אישור של פרופסור גרוטו.

אבל באמת, אם אתה כזה מבוסס למה שלא תקנה דירה במרכז העיר, או בנווה צדק? 

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

עזבו שנייה פוליטיקה , ביבי לא אמור לנאום לאומה היום?

לא אמרו 19:00 נאום? 

למה כולם עדיין פה ולא בכיכר המלך בנאום שלו? 

 

פורסם (נערך)
לפני 18 דקות, korola כתב:

עזבו שנייה פוליטיקה , ביבי לא אמור לנאום לאומה היום?

לא אמרו 19:00 נאום? 

למה כולם עדיין פה ולא בכיכר המלך בנאום שלו? 

 

 

לא

19:00 מתחילות הכותרות "מיד נאום ראש הממשלה"

ב 20:00 מתחילה אווירת מתח

ואז בין 21:00  ל 23:00 הוא עולה במפתיע

 

מעניין שכולם מבקרים את כולם

אבל מנחם הורוביץ עושה ראיון, שם כאילו מסכה שלא מכסה לו את האף אפילו

וזה תקין לגמרי ובסדר גמור לשדר בפריים טיים

 

אבל מסיבה על גג בת"א אוי ואבוי חס ושלום היו שם אנשים בלי מסכות אלוהים ישמור  אלפי מתים בדרך

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
×
×
  • תוכן חדש...