Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

בנתיים בשקט בשקט , בלי לייצר דרמות , משרד הבריאות הוסיף הבוקר  132 מאובחנים חדשים. 

שזה תוספת מהדיווח של אתמול ב 20:30 , לא מצאתי איך ה 132 האלה מחולקים.

כמה התווספו ל 80 של אתמול וכמה כבר קשורים להיום. 

 

אני אומר לא לסגר .. אם אנחנו הולכים להיות על הדבר הזה שנתיים , אז חייבים פעם אחת לבדוק מה קורה שלא עושים סגר.

עדיף לעשות את הבדיקה עכשיו בקיץ ולא בחורף. 

פורסם (נערך)
לפני 2 דקות, sperial כתב:

תשמע, אתה מנותק מהמציאות.

 

יש אנשים שמגמגמים בלי שום קשר לביטחון העצמי שלהם. מספיקה ההתרגשות של הזרקורים באולפן הטלויזיה ולפעמים מספיק להיות בין עוד 30 תלמדיים בכתה ב' כדי לגמגם,ולפעמים אפילו פחות מזה.

 

יש אנשים שחיים בעולם של אי ודאות וצריכים לקבל החלטות כאשר המידע שלרשותם מוגבל. זה נכון למ"פ טנקים וזה נכון למנכ"ל משרד הבריאות. אתה לא חי בעולמות האלה, ולכן מתקשה להבין אותם.

 

שוב כמו תמיד אתה חוזר 20 פעם על דברים שאמרת אבל זה לא משכנע אף אחד

כבר דיברו על זה והוכיחו שבזמן שהוא אמר את הדברים האלה הוא ידע שלא ימותו כאן אלפי אנשים ואין סיבה להגיד שחצי שנה לא יהיו משחקי כדורגל

וכשמנכל הדסה אמר דברים נכונים והוא דיבר אליו בזילזול זה לא קשור להתרגשות ולא לשום דבר

הוא פשוט לא יודע להצדיק את הטענות השיקריות שלו מול מישהו שמביא נתוני אמת זה הכל 

לפני 2 דקות, korola כתב:

בנתיים בשקט בשקט , בלי לייצר דרמות , משרד הבריאות הוסיף הבוקר  132 מאובחנים חדשים. 

שזה תוספת מהדיווח של אתמול ב 20:30 , לא מצאתי איך ה 132 האלה מחולקים.

כמה התווספו ל 80 של אתמול וכמה כבר קשורים להיום. 

 

אני אומר לא לסגר .. אם אנחנו הולכים להיות על הדבר הזה שנתיים , אז חייבים פעם אחת לבדוק מה קורה שלא עושים סגר.

עדיף לעשות את הבדיקה עכשיו בקיץ ולא בחורף. 

 

למה אתה לא פותח את כל הגרפים שלך ובודק כמה מונשמים היו ב 15.3 כמה ב 15.4 ב 15.5 וב 12.6?

אנחנו עומדים היום  על מספר המונשמים הכי נמוך מאז שהכל התחיל

אחרי שהכל פתוח, אחרי שכל אחד עושה מה שבא לו כבר כמעט חודשיים

אז סבבה יש עליה. העליה הזאת לא קרובה אלינו. האנשים שנדבקים ברהט וחורה וכל המקומות האלה לא באמת באים לאכול אצל חיים כהן ולא באים למסיבות בהרצליה

אם באמת לא פיזרו פה הבטחות סתם אז יעשו עליהם סגר  והמספרים ירדו

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
Just now, Transporter כתב:

כשאתה אומר דברים נכונים ומבין את מה שאתה אומר לאנשים אתה לא תגמגם אף פעם

כן, כן. גרוטו קנה את הפרופסורה שלו בשוק הפשפשים. הוא לא מבין ברפואה. ואתה כן, אז יש לך את הכלים למדוד ולקבוע שהוא לא מבין מה הוא אומר.

ללא ספק יכולת לדבר ללא גמגום היא סממן לידע וצדק.

כריזמה מוכרת = ידע, הבנה ואמת.

נגיד היטלר. גמגם הרבה? כנראה שלא. אתה מבין מה המסקנה, כן?

לפני 1 דקה, Transporter כתב:

הבעיה מתחילה כשאתה לא מבין או לא מאמין במה שאתה אומר

איזה כלים עומדים לרשותך כדי לשפוט אם גרוטו מבין או לא? מחקרים שפרסמת בתחום? בילית כמה שנים על תקן שופשי באיזו פקולטה לרפואה?

לפני 2 דקות, Transporter כתב:

ומי שרגיל לשבת עם אנשים ולהבין מי עומד מולו לא קונה את הסיפורים האלה

קשקוש אבסולוטי. לשיטתך מי שרגיל לשבת עם אנשםי לא טועה אף פעם. כלומר אין אנשי עסקים, מנהלים, פוליטיקיאים, עיתונאים שטועים. לא. חברות לא נסגרות. אנשים לא מודחים. כל מי שרגיל "לשבת עם אנשים" תמיד צודק.

...

טראמפ טעה בתחזיות שלו על הקורונה. מרקל טעתה כשאמרה ששני שליש מהגרמנים יהיו חולים. הבורסות קרסו. המון אנשים טעו. חוץ ממך. משבר הקורונה לא נגמר עדיין בעולם, ואתה כבר משכתב את ההיסטוריה וממציא איזה נרטיב חדש.

אז אני שואל שוב: למה שלא תתמנה לנשיא הגלקסיה?

לפני 3 דקות, Transporter כתב:

ואני אמרתי את זה כבר בפסח כשאנשים עוד האמינו לו

התמימות שלך מדהימה.

בחרת אפשרות אחת לסוף הסיפור, כמו שקורולה פה בחר באחרת.

הוא לפחות בנה אקסלים. אתה אפילו את זה לא עושה.

ועכשיו אתה מבלבל ומספר לעצמך ולאחרים איזה סיפור כאילו יש לך את הידע או הכישורים לזהות בזמן אמת כשפרופסור לרפואה מציג מספרים, על סמך מה? ניתוח הבעת הפנים שלו וכמה הוא מגמגם.

אני לא יודע איך להפוך את זה ליותר פשוט, אבל מצב התחלואה בישראל הוא לא הוכחה לכישורים או יכולות שלך כנביא אמת. סורי.

אתה קורא ספרים לפעמים?

קרא את שם הורד בהזדמנות.

 

לפני 5 דקות, Transporter כתב:

אז סבבה יש עליה. העליה הזאת לא קרובה אלינו. האנשים שנדבקים ברהט וחורה וכל המקומות האלה לא באמת באים לאכול אצל חיים כהן ולא באים למסיבות בהרצליה

אפילו בזה אתה טועה. אם הם לא היו קרובים אלינו - מגפה שהגיעה מחול לא היתה פוגעת בהם מלכתחילה.

 

  • אהבתי 3
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)
לפני 4 דקות, יבגניפ כתב:

איזה כלים עומדים לרשותך כדי לשפוט אם גרוטו מבין או לא? מחקרים שפרסמת בתחום? בילית כמה שנים על תקן שופשי באיזו פקולטה לרפואה?

 

אנשים קצת יותר מבינים ואפילו יותר חכמים ממני קבעו שכשהוא אמר שלא יהיו משחקי כדורגל והמשיכו לדבר על קץ האנושות ידעו כבר שהמספרים בירידה וצפויים לרדת הרבה  יותר

זה לא הפריע לאף אחד מהם לספר כאן סיפורים

למה ללכת רחוק

לפני שבוע הטמבל עם המשקפיים חזה 5000 מונשמים

אבל אף אחד לא יזכור את זה כי נוח לו  לדבר על טדי שגיא כדי שאנחנו נשכח את השטויות שהוא אמר

 

לפני 4 דקות, יבגניפ כתב:

התמימות שלך מדהימה.

בחרת אפשרות אחת לסוף הסיפור, כמו שקורולה פה בחר באחרת.

הוא לפחות בנה אקסלים. אתה אפילו את זה לא עושה.

ועכשיו אתה מבלבל ומספר לעצמך ולאחרים איזה סיפור כאילו יש לך את הידע או הכישורים לזהות בזמן אמת כשפרופסור לרפואה מציג מספרים, על סמך מה? ניתוח הבעת הפנים שלו וכמה הוא מגמגם.

אני לא יודע איך להפוך את זה ליותר פשוט, אבל מצב התחלואה בישראל הוא לא הוכחה לכישורים או יכולות שלך כנביא אמת. סורי.

אתה קורא ספרים לפעמים?

קרא את שם הורד בהזדמנות.

 

אני לא צריך לבנות אקסלים

אני מסתכל על המציאות

אתה כנראה שוכחש אנשים כאן בפסח הבטיחו לנו מאות מקרי מוות בבני ברק בגלל ההפרה של ההנחיות

זה לא באמת קרה אז שכחו את זה

לא צריך ידע כדי להסתכל מה קורה בחוץ ולראות שעובר הזמן  ולא באמת קורה שום דבר

בדיוק כמו שהיום אני  מסתכל אחורה ויודע שאחרי המימונה התחילו לחזור לשגרה ולשמור פחות על ההנחיות ואין פה מאות מונשמים ואלפי מתים

לא צריך תואר ברפואה כדי לראות את הדברים האלה צריך רק הגיון 

 

איפה כל המונשמים מחגיגות לג בעומר עם 8000 איש שצילמו כאן ?

אנחנו עומדים היום על מספר המונשמים הכי נמוך מאז שהכל התחיל

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם (נערך)

זה שאפשרו משחקי כדורגל זו לא בהכרח החלטה נכונה, אלא החלטה פופוליסטית. הברדק עם האוהדים בת"א יכול לגרום התפרצות בדיוק כמו ליל הסדר בשדרות. נכון ששטח פתוח כנראה שהסיכון קצת יותר קטן, מצד שני, הצטברות של מסה גדולה של אנשים שלא בדיוק מקפידים על ריחוק. זוכר את מילאנו?

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 3 דקות, Transporter כתב:

לפני שבוע הטמבל עם המשקפיים חזה 5000 מונשמים

אבל אף אחד לא יזכור את זה כי נוח לו  לדבר על טדי שגיא כדי שאנחנו נשכח את השטויות שהוא אמר

אנשים קצת יותר מבינים וחכמים ממך לא קוראים לו "טמבל".

לפני 3 דקות, Transporter כתב:

אני מסתכל על המציאות

אתה כנראה שוכחש אנשים כאן בפסח הבטיחו לנו מאות מקרי מוות בבני ברק בגלל ההפרה של ההנחיות

זה לא באמת קרה אז שכחו את זה

במציאות גם בגרמניה לא חלו שני שליש מהאזרחים. אז מה?

לא, אני לא שוכח שום דבר.

מקבלי ההחלטות הלכו לפי מודלים מחמירים, כי הם ראו מה קורה בחול וכי הם הניחו שאם לא יספרו סיפורי אימה ויתכוננו לגרוע מכל - עם ישראל לא יקשיב להם. אתה עצמך הפרת הנחיות לפי מה שהתאים לך. אבל אתה לא מצליח להבין למה הם בחרו ללכת בגישה מאיימת. למרות שגם בחול עשו את זה. ומבחינתך זה הופך אותם לטמבלים, כי אתה כבר במאצע מרץ נפגשת עם חברים וידעת שפה לא תהיה תמותה כמו באיטליה.

בסדר.

 

 

  • רעיון טוב! 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 19 דקות, korola כתב:

בנתיים בשקט בשקט , בלי לייצר דרמות , משרד הבריאות הוסיף הבוקר  132 מאובחנים חדשים. 

שזה תוספת מהדיווח של אתמול ב 20:30 , לא מצאתי איך ה 132 האלה מחולקים.

כמה התווספו ל 80 של אתמול וכמה כבר קשורים להיום. 

 

אני אומר לא לסגר .. אם אנחנו הולכים להיות על הדבר הזה שנתיים , אז חייבים פעם אחת לבדוק מה קורה שלא עושים סגר.

עדיף לעשות את הבדיקה עכשיו בקיץ ולא בחורף. 

זה מאז אתמול בערב. בפרסום של 8 בערב היו 18,569 חולים, הבוקר פורסם 18,701. סה"כ 132 חולים ב-12 שעות. וכאמור, בלילה, כשהמעבדות בפעילות מופחתת.

 

טמקא החזירו את הדיווח הרציף לדף הראשי.

לפני 2 דקות, Transporter כתב:

 

אין בעיה תעדכן אותי כשנגיע ל 5000 מונשמים

לא יקרה, כיוון שישראל לא מסוגלת לעמוד גם בעשירית מזה

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 2 דקות, sperial כתב:

לא יקרה, כיוון שישראל לא מסוגלת לעמוד גם בעשירית מזה

 

זה לא יקרה כי אנחנו פשוט לא בכיוון

כשאתה רואה 200 הדבקות ביום לא מדובר על 30 בראשון 30 בהרצליה 30 בחיפה 30 באשדוד 30 באשקלון 30 באילת 30 בגבעתים ו 30 בנס ציונה

 

מסבירים לך שרוב ההדבקות בכלל בישובים ערבים

לאנשים האלה אין קשר לרוב הציבור  כאן

ואם באמת יעשו סגר כמו שהבטיחו אז זה גם ישאר שם

 

פורסם

כי אתמול היו 200 והיום אנחנו כבר בכייוון של 300 פלוס מינוס.

 

היישובים הערביים לא מנותקים מהיישובים היהודיים. ויש לי הפתעה בשבילך. יש גם יישובים מעורבים. כאלה קטנים, כמו ירושלים, תל אביב-יפו וחיפה. 

 

אבל אולי המגדל שלך מנותק מהמציאות. כנראה שהערבים לא מזמינים אותך לפנטזיות שלהם אז אתה לא נתקל בהם. מבחינתי הערבים הם בסביבות רבע מהלקוחות שלי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 39 דקות, Transporter כתב:

 

חוץ מזה ששבועיים שלוש זה מספיק זמן כדי להגיע להדבקה המונית לא ?

או שפתאום זה לוקח חודש חודשיים עד שבנאדם שנדבק מראה תסמינים

 

 

רוצה לחזור שוב למספרים, יש מושג כזה שנקרא קצת הכפלה.

נניח שהיום אנחנו עומדים על 6 ימים, אז בשבועיים אפשר להגיע לפי 5 בלבד.  

 

לא ניתן להגיע להדבקה המונית אם אתה מתחיל ב 10 ועוברים שבועיים.. תגיע רק ל 50.

גם אם תתחיל ב 100 ויעברו שבועיים , תקבל רק 500. 

אתה חוזר שוב ושוב לסרטים שלך,  בסרטים מראים לך התפרצות של עוד מקרה ועוד מקרה.. ואז קופצים קדימה 

ומראים את כל העולם נגוע .. וכולם חולים

במציאות זה לא סרט, זה לא פיצוץ גרעיני  - יש לתהליך את קבוע הזמן שלו.

בדיוק כמו שאנשים לא מבינים איך אפשר לחשב את הזמן שהשמש שלנו תיגמר .. 

אם יש שם חומר בעירה , למה הוא לא נשרף כולו כבר עכשיו? 

אם הוא לא נגמר ב 100 שנה האחרונות .. אז הוא לא יגמר אף פעם?

 

והשמש זה לא ביקוע גרעיני אלא היתוך גרעיני .  

 

ולסיכום .. אני מוריד את הכובע על כמות הדיונים במקביל שאתה מצליח לנהל פה. 

אני לא ממש מצליח לעקוב אחרי כל הדיונים שאתה מריץ פה במקביל  

עריכה אחרונה על ידי korola
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 12 דקות, יבגניפ כתב:

במציאות גם בגרמניה לא חלו שני שליש מהאזרחים. אז מה?

לא, אני לא שוכח שום דבר.

מקבלי ההחלטות הלכו לפי מודלים מחמירים, כי הם ראו מה קורה בחול וכי הם הניחו שאם לא יספרו סיפורי אימה ויתכוננו לגרוע מכל - עם ישראל לא יקשיב להם. אתה עצמך הפרת הנחיות לפי מה שהתאים לך. אבל אתה לא מצליח להבין למה הם בחרו ללכת בגישה מאיימת. למרות שגם בחול עשו את זה. ומבחינתך זה הופך אותם לטמבלים, כי אתה כבר במאצע מרץ נפגשת עם חברים וידעת שפה לא תהיה תמותה כמו באיטליה.

בסדר.


אבל, זה בעיה. משרד הבריאות והשלטון היו כמו הילד שצעק זאב זאב. ולא הגיע זאב. ועכשיו כשאולי כן מגיע הזאב אנשים הפסיקו להתייחס אליהם.

פורסם
לפני 1 דקה, sperial כתב:

כי אתמול היו 200 והיום אנחנו כבר בכייוון של 300 פלוס מינוס.

 

היישובים הערביים לא מנותקים מהיישובים היהודיים. ויש לי הפתעה בשבילך. יש גם יישובים מעורבים. כאלה קטנים, כמו ירושלים, תל אביב-יפו וחיפה. 

 

אבל אולי המגדל שלך מנותק מהמציאות. כנראה שהערבים לא מזמינים אותך לפנטזיות שלהם אז אתה לא נתקל בהם. מבחינתי הערבים הם בסביבות רבע מהלקוחות שלי.

 

אז כנראה שדווקא הלקוחות שלך יהיו בסגר בקרוב

ולא שלי

פורסם (נערך)

וגם שלך. אתה מקשה להבין שהאוכלוסיות מתערבבות כל הזמן. מה שכן, יתכן שהסגר ינדוד.

 

ולזכות הערבים יאמר שלפחות עד כה המנהיגים שלהם סייעו בהטלת סגר כאשר היתה התפרצות בישוב ערבי, בניגוד לראשי הערים היהודיות שהתנגדו לכך.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 1 דקה, korola כתב:

 

רוצה לחזור שוב למספרים, יש מושג כזה שנקרא קצת הכפלה.

נניח שהיום אנחנו עומדים על 6 ימים, אז בשבועיים אפשר להגיע לפי 5 בלבד.  

 

לא ניתן להגיע להדבקה המונית אם אתה מתחיל ב 10 ועוברים שבועיים.. תגיע רק ל 50.

גם את תתחיל ב 100 ויעברו שבועיים , תקבל רק 500. 

אתה חוזר שוב ושוב לסרטים שלך,  בסרטים מראים לך התפרצות של עוד מקרה ועוד מקרה.. ואז קופצים קדימה 

ומראים את כל העולם נגוע .. וכולם חולים

במציאות זה לא סרט, זה לא פיצוץ גרעיני  - יש לתהליך את קבוע הזמן שלו.

בדיוק כמו שאנשים לא מבינים איך אפשר לחשב את הזמן שהשמש שלנו תיגמר .. 

אם יש שם חומר בעירה , למה הוא לא נשרף כולו כבר עכשיו? 

אם הוא לא נגמר ב 100 שנה האחרונות .. אז הוא לא יגמר אף פעם?

 

והשמש זה לא ביקוע גרעיני אלא היתוך גרעיני .  

 

ולסיכום .. אני מוריד את הכובע על כמות הדיונים במקביל שאתה מצליח לנהל פה. 

אני לא ממש מצליח לעקוב אחרי כל הדיונים שאתה מריץ פה במקביל  

 

רק שכחת שכבר דיברו על זה שהיו כאן באפריל מעל 200,000 חולים

אז היום  עולים בודקים ומוצאים 200

אבל יש כנראה פי10 ופי 20 יותר מזה 

ואני עדיין לא רואה עליה במונשמים

אז בטח נדבר עוד חודשיים ותגיד שבכלל  לא אמרת את זה  ובגלל שהיה קיץ ובגלל שביבי נאם ובגלל שזה היה רק בישובים של ערבים וסודנים אז לא קרה

Just now, sperial כתב:

וגם שלך. אתה מקשה להבין שהאוכלוסיות מתערבבות כל הזמן. מה שכן, יתכן שהסגר ינדוד.

 

ולזכות הערבים יאמר שלפחות עד כה המנהיגים שלהם סייעו בהטלת סגר כשר היתה התפרצות בישוב ערבי, בניגוד לראשי הערים היהודיות שהתנגדו לכך.

 

בוא נתחיל בסגר על ישובים ערבים ועל סודנים ונראה לי שיעצרו שם :)

×
×
  • תוכן חדש...