Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 14 דקות, Transporter כתב:

 

לא

19:00 מתחילות הכותרות "מיד נאום ראש הממשלה"

ב 20:00 מתחילה אווירת מתח

ואז בין 21:00  ל 23:00 הוא עולה במפתיע

 

אה , עכשיו נרגעתי , חשבתי שקרה משהו רציני והוא עולה במיידי לדבר עם כולם.

אם זה ברגיל , אז כנראה שאין שום דבר חשוב.

אחזור לעבוד ונראה ב 21:00 מה קורה.

 

פורסם (נערך)

"הערב יש לי חדשות טובות:

החדשות הטובות הן לגבי מצב הכלכלה"

פחחחחחחחחחחחחחחחח

הבנאדם פשוט מנותק

יושבים לו מחוץ למשרד אנשים שכבר 4 חודשים לא הוציאו חשבונית

והוא אומר שהכלכלה במצב טוב

 

אנשים הפסידו מאות אלפי שקלים \ מליונים

והוא מראה לנו שהוא נתן מענק של 500 שקל  בחג

לא יאמן

חבל שהוא לא מראה נתונים שמראים כמה בעלי עסקים לא היו זכאים למענק הראשון בכלל

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם (נערך)
לפני 2 דקות, korola כתב:

מעולה - חדשות טובות הכלכלה מתאוששת .

ועכשיו גרוע - אנחנו הולכים לרסק אותה שוב

 

הכלכלה בשיא: יש מכוניות בכביש

ואם אתם לא מאמינים אז נסגור נתיב באיילון כדי להראות שהפקקים ממש קשים

 

לפי הבדיחות שלו לא נראה לי שהוא לחוץ

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם (נערך)
לפני 4 דקות, ChemGuy85 כתב:

YAY! 

 

עוד מענק קורונה! 

 

אמן !!!!

אני חי על פחות מ 20 אלף שח שקבלתי בשביל 4 חודשים שלא עבדתי 

זה לא סוגר לי אפילו הוצאות של חודש אחד של העסק

 

לא הבנתי למה לא שידרו את מה ששר האוצר אמר?

זה לא מעניין אף אחד?

יותר חשוב לדבר על הכדורגלנים

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 2 דקות, ChemGuy85 כתב:

YAY! 

 

עוד מענק קורונה! 

 

הוא לא מטומטם, לא יכריחו אף אחד לסגור כלום.

ימנעו מהאזרחים באיזורים האדומים לצאת. 

אתה תוכל לעשות חתונה של 1000 איש, אבל חצי מהאורחים שלך יהיה סגורים בבית ויהיה אסור להם לצאת

פורסם
לפני 53 דקות, Transporter כתב:

חד משמעית כן

קניתי בשרון בינתיים

גם ככה אם יזרקו אותם זה לא יקרה כל כך מהר

 

ועכשיו? עלו בסדר עדיפויות?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
לפני 3 דקות, korola כתב:

 

הוא לא מטומטם, לא יכריחו אף אחד לסגור כלום.

ימנעו מהאזרחים באיזורים האדומים לצאת. 

אתה תוכל לעשות חתונה של 1000 איש, אבל חצי מהאורחים שלך יהיה סגורים בבית ויהיה אסור להם לצאת

 

יש מצב שכל האורחים הסודנים שלי והחברים שלהם מרהט לא יוכלו להגיע?

איך ישלמו לי ?

אני רגיל לקבל כבש לשבת אחרי אירועים טובים

 

ביזיון  שהוא אפילו לא טרח להגיד מילה על אלה שנמצאים מתחת למשרד שלו ומתחננים שיתנו עוד מענק 

 

לפני 1 דקה, m3x7r3m3 כתב:

 

ועכשיו? עלו בסדר עדיפויות?

 

עכשיו יש משבר 

אבל כשיגמר המשבר עוד פעם יחזרו לבלאגן עם איראן וחיזבאללה

וצריך שיהיה פה מישהו שיוכל לטפל בזה 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 7 דקות, ChemGuy85 כתב:

רק נדמה לי או שהמתח המיני בתל אביב עולה? לאן שאני לא הולך אני רואה זוגות מתמזמזים. 

 

תפסיק להסתובב במתחם הבורסה

  • מעניין 1
פורסם
לפני 13 דקות, Transporter כתב:

עכשיו יש משבר 

אבל כשיגמר המשבר עוד פעם יחזרו לבלאגן עם איראן וחיזבאללה

וצריך שיהיה פה מישהו שיוכל לטפל בזה

 

אז במילים אחרות לא מספיק חשוב לך שיעיפו את הסודנים

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
לפני 3 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

אז במילים אחרות לא מספיק חשוב לך שיעיפו את הסודנים

 

לא

מלחמה עם איראן יותר מסוכנת מהסודנים שנמצאים רחוק רחוק מאיפה שאני גר

 

אגב הראו שטדי  שגיא הציג בדיקת נוגדנים שהראתה שישלו נוגדנים

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

שר הבריאות פלט משהו שהגענו ל 230 חתולים חדשים ביום!!!  

השאלה האם זאת פליטת פה של נתונים אמיתיים שעדיין לא פורסמו , או טעות שלו בניתוח הנתונים.

 

אם באמת יש 230 חתולים חדשים וככה הם מנהלים את מסיבת העיתונים , אז כל הכבוד..

בגל הראשון ב 230 הם הכניסו לפאניקה את כולם ודפקו לי את כל האקסלים 

פורסם
לפני 1 דקה, Transporter כתב:

 

אגב הראו שטדי  שגיא הציג בדיקת נוגדנים שהראתה שישלו נוגדנים


בטח ביקש ממישהו להשתין בשבילו בכוס 😝

  • מצחיק 1
×
×
  • תוכן חדש...