Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 1 דקה, m3x7r3m3 כתב:

מה זאת אומרת?

בכניסה לכל אולם אירועים שמכבד את עצמו יש עובד עם קאונטר

 

נו בסדר..הזמנתי את 190 מבוגרים לחופה ובקשתי מהם לאכול מנה וללכת

כדי שיכנסו 250 צעירים שבאו לשבור את המקום

 

ומה אתה חושב שבעל הבית באמת יספור כמו שצריך בקאונטר?

 

לפני 15 דקות, m3x7r3m3 כתב:

זה לא החלק המעניין, כי כל משרדי הממשלה הנוספים כולל הדירה של גנץ או המכוניות לא מגרדים אפילו מיליארד אחד.

החלק הכי מעניין זה שבמשך 3 מערכות בחירות גנץ את לפיד תקפו את ביבי על הכספים, המכוניות, הדירות.

פתאום עכשיו מדובר על גנץ, אז הם אימצו אחד לאחד את תגובות ביבי בזמנו - זה לא גנץ מחליט אלא השב"כ בכלל.

 

אני לא אשכח את הפוסט של גנץ שהוא עולה לאוטובוס ומשלם

"צנוע"

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

אם האלטרנטיבה לבעל הבית זה שידפקו לו קנס 5 אלף על כל אירוע, או סגירה מנהלית, הוא יספור כל אחד, כולל את הנשים שבהריון פעמיים

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

יבגני וטרנספורטר - אני לא מתכוון לפרוש לפניכם את חשבונות הבנק שלי.

 

יש לי סדרי עדיפות אחרים משל טרנספורטר. למשל לתת לילדים שלי חינוך והשכלה ראויים. ולחסוך כדי שכאשר אצא לגמלאות, ואם אזקק לסיוע, לא אהיה למעמסה עליהם, אלא, להפך, לסייע להם להתבסס. כן. ולצבור חוויות. תאמין לי, לפני שלושה שבועות קניתי רכב חדש. הלכתי להוציא אותו מהסוכנות בדיוק כפי שהמתנתי יומיים קודם למוביל שהביא לי מכונת כביסה. מבחינתי רכב חדש מרגש כמו קניה בסופר.  הדברים האלה נועדו לשרת אותי ולא להציג אותי בפני הקהל, ואני לא צריך להרשים אף אחד. 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • מעניין 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 7 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אם האלטרנטיבה לבעל הבית זה שידפקו לו קנס 5 אלף על כל אירוע, או סגירה מנהלית, הוא יספור כל אחד, כולל את הנשים שבהריון פעמיים

 

אין סגירה יש קנס 2500-5000 לא זוכר את המספר

פורסם

אתה מאמין שתהיה אכיפה? בדיוק כמו המסיכות. אפס.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 4 דקות, sperial כתב:

יבגני וטרנספורטר - אני לא מתכוון לפרוש לפניכם את חשבונות הבנק שלי.

 

יש לי סדרי עדיפות אחרים משל טרנספורטר. למשל לתת לילדים שלי חינוך והשכלה ראויים. ולחסוך כדי שכאשר אצא לגמלאות, ואם אזקק לסיוע, לא אהיה למעמסה עליהם, אלא, להפך, לסייע להם להתבסס. כן. ולצבור חוויות. תאמין לי, לפני שלושה שבועות קניתי רכב חדש. הלכתי להוציא אותו מהסוכנות בדיוק כפי שהמתנתי יומיים קודם למוביל שהביא לי מכונת כביסה. מבחינתי רכב חדש מרגש כמו קניה בסופר.  הדברים האלה נועדו לשרת אותי ולא להציג אותי בפני הקהל, ואני לא צריך להרשים אף אחד. 

 

אל תנסה להפוך עלינו את ההתנהגות שלך

אתה זה שבוחר להכנס לאנשים לכיס, לעשות להם חשבונות ולתרגם דיונים  כאן למה הוא מרוויח ומה הוא עושה עם הכסף, מה הוא חוסך ועל מי הוא מנסה לעשות רושם.

לא זכור לי שפעם אחת שאלתי אותך מה אתה מרוויח ומה אתה חוסך, זה לא מעניין אותי

תתפלא, יש אנשים שיכולים להרשות לעצמם לחיות ברמת חיים יותר גבוהה משלך ועדיין לשים בצד כסף לעצמם ולילדים

 

פורסם (נערך)

נכון, אז מה. לי לא חסר כלום, וזה מה שחשוב לי. שכל אחד יסתדר לפי יכולתו ולפי סדר העדיפות שלו. אבל טרנספורטר מכניס בכל הזדמנות איזה רמז לרכישות היקרות שלו. לא רק בשרשורים של "איזה רכב יוקרה לקנות" אלא גם במקומות אחרים.

 

מתי אני נכנס לשרשורים האלה - או כאשר אנשים שואלים במפורש על הנושא, או גם כאשר השרשור זועק "אני הולך להסתבך!"

 

 

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לא זכור לי שפעם אחת שאלתי אותך מה אתה מרוויח ומה אתה חוסך, זה לא מעניין אותי

גם אותנו לא מעניין כמה אתה מרוויח, אז תפסיק כבר לנפנף בזה, תודה. חירבנת לגמרי את השרשור הזה, רמת דיון מבישה. 

פורסם (נערך)

 

ספריאל היקר 

אתה עף על טרנספורטר.

אתה לא דחפת לפחות 3 פעמים בהזדמנויות שונות שקנית רכב חדש?

את מכונת הכביסה החדשה הזכרת סתם כך, על הדרך.

כאילו יש פה מישהו בפורום שלא יכול להרשות לעצמו מכונת כביסה.

יש לך קו מחשבה משלך, ומשום מה אתה מוצא צורך לתת עצות כלכליות לאנשים 

שאתה בכלל לא מכיר, בלי לדעת מצבם הכלכלי, וכל זאת מנקודת הראות שלך,

כאילו היא היחידה הקיימת ואין בלתה.

שחרר, אין צורך להיות כפייתי כל כך.

תרגיע, שום שרשור לא הולך להסתבך, ואתה אפילו לא מוגדר כמנהל, בטח שלא המושיע.

 

עריכה אחרונה על ידי סלע
  • אהבתי 1
  • מצחיק 1
  • מעניין 1

סלע

פורסם
לפני 11 דקות, sperial כתב:

נכון, אז מה. לי לא חסר כלום, וזה מה שחשוב לי. שכל אחד יסתדר לפי יכולתו ולפי סדר העדיפות שלו. אבל טרנספורטר מכניס בכל הזדמנות איזה רמז לרכישות היקרות שלו. לא רק בשרשורים של "איזה רכב יוקרה לקנות" אלא גם במקומות אחרים.

 

זה לא בעיה שלך

אתה חטטן וכל החיים שלך תשאר כזה

זה לא קשור לפוסטים

אני יושב עם אנשים שעשו סכומים שאני אפילו לא יודע איך לרשום אותך במספרים

ובחיים שלי לא חשבתי אפילו עם עצמי מה הם עושים עם הכסף ומה הם יכלו לעשות במקום זה ואיך הם מתנהלים

כסף שלהם עשו אותו בכבוד שיהיה להם לבריאות

תפסיק לדחוף את האף שלך לחיים של אנשים חוצפן

 

לפני 5 דקות, Blaz00r כתב:

גם אותנו לא מעניין כמה אתה מרוויח, אז תפסיק כבר לנפנף בזה, תודה. חירבנת לגמרי את השרשור הזה, רמת דיון מבישה. 

 

אני בניגוד לביזיון הזה לא מחליט כאן שאף אחד שנמצא כאן או לא נמצא כאן צריך להפסיק לעבוד כי הוא לא מועיל  לי

אותי לא מעניין מה אתה עושה עם הכסף שלך, מה יכלת לעשות איתו ואיך אתה מתנהל. זה בעיה שלך לטוב או לרע

אתה רוצה לספר שזכית בלוטו שיהיה לך בכיף זה לא יוצא לי מכיס ולא גנבת את זה ממני שיהיה לך אלף בהצלחה

וככה הייתי כל החיים

מסתבר שיש אנשים שיותר קשה להם לראות מישהו שכן מצליח

וזה לא רק כלפי, זאת ההתנהלות שלו באופן קבוע בשרשור הזה

הוא כבר טען שצריך לסגור את כל מה שלא משמש אותו

פורסם
לפני 57 דקות, Transporter כתב:

אני לא אשכח את הפוסט של גנץ שהוא עולה לאוטובוס ומשלם

"צנוע"

 

עכשיו הבנת שהסתכלת על הדברים הלא נכונים?

 

לפני 37 דקות, Transporter כתב:

אין סגירה יש קנס 2500-5000 לא זוכר את המספר

 

פעם ראשונה כן, פעם שנייה כן, בפעם השלישית יאשימו אותו בסעיף פלילי.

טעות, טעות, לא טעות.

 

 

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 2 דקות, Transporter כתב:

 

זה רק  מראה לך שכולם אותו חרא

 

 

ומה חשבת? שגנץ מפליץ שושנים? שלפיד מחרבן יונות שלום?

אנחנו מקבלים את הפוליטיקאים שמגיע לנו. ומגיע לנו פוליטיקאים חרא

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני כשעה, Transporter כתב:

מה אתה חושב שבעל הבית באמת יספור כמו שצריך בקאונטר?

זאת אחת הבעיות.

זה הקטע.

יכניסו 500 ועל הקליקר יהיו 248.

 

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)
לפני כשעה, sperial כתב:

בגני וטרנספורטר - אני לא מתכוון לפרוש לפניכם את חשבונות הבנק שלי

מי ביקש את זה?

אתה מספר על החיים שלך באותה "נונשלנטיות" כמו טרנספורטר בדיוק, כאילו כל החלטה וכל אפיזודה שחווית בחיים שלך זה exemplum לאיך ללמוד, לעבוד ולחיות נכון ולהיות אדיר. 

בשרשור הספציפי הזה אתה מפגין חוסר אמפתיה יוצא דופן לאחרים, ברמה של "מסעדות? לא צריך. שיסגרו. אני גם ככה לא מבקר בהן. אירועים? מוכרי קרח". כאילו רגע לפני זה לא סיפרת שנפגעת מהמשבר גם כן.

אני, אני ועוד קצת אני.

יש עוד אנשים מוצלחים בפורום חוץ ממך וטרנספורטר. שניכם בעיקר נוטים להפוך כל סיפור להזדמנות טובה לספר על איזה מדהימים אתם. וזה שאתה מגחך עליו זה מופרך.

אתה זה הוא. רק בלי הכסף ועם השכלה גבוהה.

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי יבגניפ
  • מעניין 2
  • רעיון טוב! 2
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
×
×
  • תוכן חדש...