Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 10 שעות, ChemGuy85 כתב:

הבורסה לא קרסה,

 

נאסדק סגר את כל הירידה ואם אני לא טועה קבע שיא  חדש

לפני 3 שעות, garicho כתב:

החליטו להתחיל לבדוק את העובדים הזרים בתל אביב. זה מה שמביא לעליה בתל אביב בימים האחרונים. רובם לא רוצים להבדק בכלל. הם צריכים לעבוד. רובם גם צעירים ולכן לא יחלו קשה מידי. יהיה מעניין לערוך להם בדיקות סרולוגיות - סיכוי טוב שכבר אחוזים לא מבוטלים חלו במחלה.

 

להעמיס את כולם על משאית ולזרוק אותם למתקן כליאה. מי שמוכן לעוף מכאן למדינה אחרת שיתנו לו כמה שקלים ולהתראות

מי שלא, שישב שם.

אני מוכן לתרום משאיות אם יבקשו ממני

לא רוצה כסף

 

ואז סוף סוף יוכלו להחיות את האיזור הזה ולמכור שם דירות בלי שתושבים יפחדו לצאת מהבית בלילה

כבר מזמן היו אמורים לזרוק אותם משם

לפני 4 שעות, korola כתב:

 

 

מתנצל שאותך לא החשבתי, פשוט בתקופה ההיא אני ואתה דיברנו בקול אחד (אפילו חשבו שאנחנו אותו יוזר).

כך שלקחתי אותך כמובן מאליו, אבל זהו ... עכשיו אתה בצד השני , כל זה בשביל 2500 ש"ח לחודש דלק. 

פשוט לא להאמין..  אתה יודע כמה עלה לביבי להעביר 2 חברי כנסת לצד השני? 

 

ועכשיו לעולם ההפוך,  אני רואה ירידה בכמות המאובחנים אבל לפי הבדיקות של טרנספורטר יש עלייה.

 

image.png.dd49f6f811ac101e983ac581488d6ba3.png

 

 

image.png.5b02b203d81ea7a835ff16a55704eb38.png

 

 

 

אבל לא צריך לדאוג, מחר בבוקר יעדכנו את כמות הבדיקות והתוצאות של היום.

 אני מעריך שכמות הבדיקות יוכפלו לאיזור ה 15,000,  אבל המאובחנים לא יוכפלו  (מ 95 ), אלה רק יעלו באופן מתון לאיזור ה 130 או 140.

ושוב נרד לאחוזים של 0.7 ,  והכל יחזור לסקאלות הנורמליות 

 

 

 

 

 

 

 

 

מעניין שכשהראתי ירידה באחוזים (כבר יותר משבוע) אמרת שזה לא משמעותי

אבל שיום אחד עולים קצת אז זה משמעותי

אתה מצחיק אותי איך אתה כל פעם מסתכל על מה שנוח לך

 

אבל גם כשהיו כאן 20 חולים ביום יכלנו לראות יום אחד 0.4% ויום אחד 0.6% וזה לא הפחיד אף אחד

 

לפני 5 שעות, m3x7r3m3 כתב:

 

בהתחלה בטח שהיה - אמינות הבדיקות לא הייתה ידועה, היקף יכולת הבדיקות בקושי עמד על 2000 ליום ואולי פחות בהנחה שלא היו תקלות.

 

אחרי שהרחיבו את יכולת הבדיקות סגר במקום בדיקות כרגע זה מיותר.

אלא אם תהיה קפיצה גדולה באיזור ספציפי או קפיצה מעבר ליכולת מערכת הבריאות.

 

 

 

לא לא

אל תנסה לסנגר עליה

היא טענה שלא צריך לעשות בדיקות, בלי  שום קשר לאמינות

היא אמרה לא צריך בדיקות, זה לא הפתרון, הפתרון זה בידוד

 

במילים אחרות - למה שנתאמץ אם אפשר להגיד לכולם לשבת בבית ?

לפני 5 שעות, m3x7r3m3 כתב:

זה ממש לא נכון, אולי הסגר הכי פחות קיצוני ממדינות ה-OECD.

אולי הסגר הכי מוקדם יחסית להתפרצות, אבל אתה לא מכיר מה זה שאתה צריך חתיכת נייר של אישור כדי לצאת מהבית.

אתה סתם חי בסרט שעברת את הסגר הכי גרוע מכל מדינות ה-OECD.

 

זה לא אני

אני לא מבצע את המחקרים האלה

אלה נתונים שלא אני רשמתי

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

הפוך, הפוך.

אני לא מתלהב מהאחוזים בבדיקה שעולים, אני צוחק על זה שהינה דוגמא לכך שסתם ככה הופכים את כל המספרים. 

 

בפועל היום היו 111 חולים חדשים, רק מרחו אותם על אתמול והיום.

סה"כ אנחנו מסיימים שבוע (7 ימים) עם בערך 800 מאובחנים חדשים, ודי יציב על בסביבות 100 ביום. 

לא לפה ולא לפה. 

הכל פתוח 

פורסם (נערך)
לפני 4 שעות, ChemGuy85 כתב:

 

שני שקלים שלי:

 

א. המראיינת הרוסיה הזאת איומה. פה גדול מידי (פיזית) ונראה שהיא יותר מידי מתאמצת

 

ב. פרופ' לס מדבר לעניין וענה להם בקור רוח כל הראיון למרות שהם כל הזמן תקפו אותו וכל שנייה ניסו להכניס לו בין הצלעות

 

ג. שמעתי את הראיון דרך אוזניות NC ובקטע מסוים כאשר פרופ' לס דיבר שמעתי את המראיינים באולפן לוחשים "הוא הזוי הוא ממש הזוי"

 

אתה צריך לראות את מה שגיא זוהר עשה לו

זה גובל בפייק ניוז.

בזמן שהוא רצה לראיין את איתמר שמוטו ונסע עד אליו לבית כדי לקבל הסברים על תחזיות שאף אחת מהן לא התממשה, פספוסים בעניין המסכות ודיבור בלתי הולם לאנשים

כשהוא רצה לראיין את פרופסור לס הוא פשוט עשה "ראיון" חד צדדי

שאל שאלות והביא קטעי וידאו ערוכים של לס בתור תשובה

למה הוא לא הזמין אותו לאולפן או נסע אליו ?

כי כל המגישים 2 שקל האלה לא מסוגלים להתמודד עם המידע העצום שיש לו, 

הם מנסים להוכיח אותו על דברים שאין להם מושג בהם והם לא באמת יכולים לסתור אותו

מה שגיא זוהר עשה זה ביזיון אחד גדול

אולי מסביר את הסיבה למה הוא עושה תוכנית בלי רייטינג בערוץ בלי רייטינג בשעות בלי רייטינג

פח זבל של בנאדם

 

פשוט בושה שמביאים כתבים  של אגורה וחצי מ YNET

עמוד שמדווח פעם אחת על גל שני ולאחר מכן על פאניקה מיותרת ושבעצם התחלואה לא עלתה

הילדים האלה שמראיינים אותו צריכים להתבייש בזה שהם בכלל מנסים לסתור אותו. שילכו לראיין את ציפי שביט

 

התקשורת לא מסוגלת להתמודד עם זה שהגיע בנאדם שסותר את הדעה שלהם, 

בליווי מספרים, מחקרים, הוכחות והסברים מדוייקים

בלי אלימות, בלי לצעוק ובלי לקלל (כמו שעושים כל מיני כוכבי רשת)

פשוט יושב בנחת ומסביר,

וצובר אהדה הרבה יותר גדולה מהציבור

התקשורת מתפוצצת מזה

וכבר 3 חודשים לא מצליחים להפטר ממנו והוא הופך ליותר ויותר רלוונטי

עריכה אחרונה על ידי Transporter
  • רעיון גרוע 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 3 דקות, korola כתב:

הפוך, הפוך.

אני לא מתלהב מהאחוזים בבדיקה שעולים, אני צוחק על זה שהינה דוגמא לכך שסתם ככה הופכים את כל המספרים. 

 

בפועל היום היו 111 חולים חדשים, רק מרחו אותם על אתמול והיום.

סה"כ אנחנו מסיימים שבוע (7 ימים) עם בערך 800 מאובחנים חדשים, ודי יציב על בסביבות 100 ביום. 

לא לפה ולא לפה. 

הכל פתוח 

 

אפילו אתה כבר לא חוזה כאוס מוות וסגר מספר 2...

נראה שרק איש אחד נותר מנגד למעגל האופטימיות.

  • מעניין 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 1 דקה, halperin96 כתב:

 

אפילו אתה כבר לא חוזה כאוס מוות וסגר מספר 2...

נראה שרק איש אחד נותר מנגד למעגל האופטימיות.

 

וזאת הבעיה, במשק לא חזר ל 100%. ואם אני אפילו מתחיל לחשוב באופטימיות ?

אז תחשוב מה זה עושה להתנהגות הציבור?

 

לזה יש הרבה ביטויים:

- הכי חשוך לפני עלות השחר.

- השקט שלפני הסערה .

 

 

פורסם
לפני 1 דקה, korola כתב:

 

לזה יש הרבה ביטויים:

- הכי חשוך לפני עלות השחר.

- השקט שלפני הסערה .

 

 

או שהכל בסדר כי הכל באמת בסדר.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)
לפני 23 דקות, korola כתב:

הפוך, הפוך.

אני לא מתלהב מהאחוזים בבדיקה שעולים, אני צוחק על זה שהינה דוגמא לכך שסתם ככה הופכים את כל המספרים. 

 

בפועל היום היו 111 חולים חדשים, רק מרחו אותם על אתמול והיום.

סה"כ אנחנו מסיימים שבוע (7 ימים) עם בערך 800 מאובחנים חדשים, ודי יציב על בסביבות 100 ביום. 

לא לפה ולא לפה. 

הכל פתוח 

 

אם הכל פתוח אז בוא נניח לזה ונפסיק להגיד שעוד שבועיים יהיו השלכות

המשפט הזה כבר מיצה את עצמו לפני חודשיים

דיי אין עוד שבועיים

 

אני יכול להביא לך כאן סרטונים של מועדונים שביקרתי בהם בסופש עם מאות ואלפי(!) אנשים אחד על השני

אין עליה בנדבקים

מספיק עזוב אותך

לפני 5 שעות, ChemGuy85 כתב:

 

שני שקלים שלי:

 

א. המראיינת הרוסיה הזאת איומה. פה גדול מידי (פיזית) ונראה שהיא יותר מידי מתאמצת

 

ב. פרופ' לס מדבר לעניין וענה להם בקור רוח כל הראיון למרות שהם כל הזמן תקפו אותו וכל שנייה ניסו להכניס לו בין הצלעות

 

ג. שמעתי את הראיון דרך אוזניות NC ובקטע מסוים כאשר פרופ' לס דיבר שמעתי את המראיינים באולפן לוחשים "הוא הזוי הוא ממש הזוי"

 

אני פשוט מעריץ את הבנאדם הזה

מעמידים מולו רופאה שאפילו לא יודעת להתבטא

אם הייתי שומע אותה בכל מהדורת חדשות בלי שום קשר אליו הייתי מתבייש בעצמי שזו מערכת הרפואה במדינה שלנו

לי היא לא נותנת שום הרגשה של בטחון כשהיא מדברת

 

מזכיר לי פגישות ספקים שלנו, שמביאים לי איזה מפיק מטומטם שמנסה להתערב לי בעיצוב תאורה אחרי שמבין שאני עושה את הבמות לזמרים הכי גדולים בישראל

אני פחות מאופק מיורם לס ופשוט אומר לו שיתעסק בלספור שולחנות ולהוציא מנות מהמטבח, ואם יש לו שאלות לגבי מה שאני מתכנן לעשות שיפנה אלינו במייל והפקידה תענה לו.

כל הכבוד ליורם לס שמתייחס לאנשים ההזויים האלה שמביאים לו. באמת אני מעריץ אותו, במקומו הייתי מאבד את זה

כשמראיינים בנאדם ברמה שלו צריך להביא מישהו כמו מנכל משרד הבריאות, הפודלית שלו או השמן שמדבר בשמו. 

לא רופאה מטיפת חלב

 

איזה מראיינת חצופה

מביאה בנאדם לאולפן ועוצרת אותו ואומרת לרופאה ב 2 שקל הזאת "בואי תסבירי לנו עדיף שניתן לדבר למי שאומר את האמת"

כל הכבוד לו שהוא שותק ומתעלם מההערות החצופות האלה

מת לדעת מה ההישגים של אותה מגישה שחוץ מלהגיש חדשות באתר אינטרנט לא קיבלו אותה לשום מערכת

שהיא מרשה לעצמה לזלזל ככה בפרופסור שעד היום כל התחזיות שלו היו נכונות

פשוט מרתיח

 

322.png

עריכה אחרונה על ידי Transporter
  • רעיון טוב! 1
פורסם
Just now, halperin96 כתב:

או שהכל בסדר כי הכל באמת בסדר.

 

מה הכל בסדר? נפלת על הראש?

אנחנו הולכים להיות בחרא הזה שנה שלמה!   

זה לא נגמר... וגם אם זה יגמר לשבוע או לחודש או לחודשיים , מספיק להסתכל על העולם ולהבין שזה לא הולך להיעלם כל כך מהר. 

 

תמיין את המדינות לפי תמותה למיליון תושבים  - יש מדינות שהגיעו ל 1500 ,  הרבה הסביבות ה 500.

אנחנו 32 ????   מה זה אומר לך?

ברי מזל?  

 

אני רק לא אומר ש 500 מתים למיליון זה כל כך נורא, יש את המטרה ויש את הדרך.

מה שחשוב זה להינות מהדרך (גנבתי מגלובלי) , אפילו אם המטרה לא באמת משמעותית

פורסם (נערך)
לפני 4 דקות, korola כתב:

 

מה הכל בסדר? נפלת על הראש?

אנחנו הולכים להיות בחרא הזה שנה שלמה!   

זה לא נגמר... וגם אם זה יגמר לשבוע או לחודש או לחודשיים , מספיק להסתכל על העולם ולהבין שזה לא הולך להיעלם כל כך מהר. 

 

תמיין את המדינות לפי תמותה למיליון תושבים  - יש מדינות שהגיעו ל 1500 ,  הרבה הסביבות ה 500.

אנחנו 32 ????   מה זה אומר לך?

ברי מזל?  

 

אני רק לא אומר ש 500 מתים למיליון זה כל כך נורא, יש את המטרה ויש את הדרך.

מה שחשוב זה להינות מהדרך (גנבתי מגלובלי) , אפילו אם המטרה לא באמת משמעותית

 

אם הולכים להיות שנה שלמה

ואפילו שנתיים

אז צריך להתרגל לשגרה בצל קורונה

אתה לא באמת חושב שישביתו את המדינה שנתיים נכון ?

 

אז יתרגלו להיות עם זה.

להתרגל, להשמר

נדבקת? חלית ? פנה ללבנת פורן

סתם אל תפנה

אבל אם אתה מבוגר אז כל הבאסה לך שלא נשארת בבית

 

היום היו לי כמה סידורים בכיכר

חניתי ליד בית קפה וכשחזרתי לאוטו ראיתי שני זקנים אולי בני 75 יושבים בבית קפה ואוכלים

מה אני אגיד לך ? אם אתה מרגיש בטוח להסתובב בבתי קפה אל תבוא אל אף אחד בטענות אם תדבק ותונשם

 

כתבתי כאן כבר בעבר

אנחנו לא צריכים להתעסק בלמה  במדינה אחרת מתים יותר.

יכול להיות שפשוט אין תשובה כרגע

יש המון משתנים, גילאים, צפיפות, אוכלוסיה

כבר כתבתי כאן שבוע שעבר שמצאו שילדים ממוצא אפריקאי יכולים לסבול מסיבוכי קורונה ולמות

קצת פחות מהם גם ילדים ממוצא אסייתי

למה? ככה

אף אחד לא חייב לספק תשובות לסטטיסטיקות האלה. 

זאת עובדה, וכנראה שעוד כמה שנים נדע את ההסבר, אבל היום אין הסבר

 

אז עוד 5 שנים ימצאו שבישראל בגלל נתון כזה וכזה הייתה פחות תמותה

זה מצב נתון נקודה.

 

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

מה שאני אומר זה שעד סוף שנת 2020 הולכים למות פה בערך עוד 30,000 איש בנוסף ל 25,000 שמתו כבר מתחילת השנה.

רובם יהיה מעל גיל 70 , אבל יהיו קצת גם מתחת לגיל 70, אפילו בני50 ובני 40.

וכל מוות הוא טרגדיה למשפחה, ולחלק מהתמותה הזאת יהיו השלכות על המשפחה הרחבה שלהם.

אבל - כל ה 55,000 מתים האלה לא קשורים לקורונה.

 

יתכן שהקורונה תוסיף לנו עוד 5,000 מתים או  50,000 מתים  או יותר. 

הבעיה שאסור שהם יהיו מקובצים בתקופה קצרה , הם חייבים להיות פרוסים על פני שנה שלמה. 

וזה אתגר פסיכולוגי , כי אם אפשר היה לשכנע את כולם שהולך להיות חודשיים קשים , ימותו בחודשיים האלה 50,000 איש ואחר כך נחזור לשגרה 

אז היו קוראים לנו שוודיה, אבל גם הם מבינים שאי אפשר לעשות את זה. 

לכן צריך למצוא דרך פסיכולוגית לעבוד על הציבור , שלא ירגיש שעובדים עליו.. להראות לו שעובדים בשבילו.

אבל שבכל זאת נעבור את זה הכי  מהר בלי לגורם למשבר פסיכולוגי. 

 

יאללה שיחזירו כבר את האירועים, ששחר יחזור לעבוד ויהיה לנו יותר שקט פה

פורסם (נערך)
לפני 8 דקות, korola כתב:

מה שאני אומר זה שעד סוף שנת 2020 הולכים למות פה בערך עוד 30,000 איש בנוסף ל 25,000 שמתו כבר מתחילת השנה.

רובם יהיה מעל גיל 70 , אבל יהיו קצת גם מתחת לגיל 70, אפילו בני50 ובני 40.

וכל מוות הוא טרגדיה למשפחה, ולחלק מהתמותה הזאת יהיו השלכות על המשפחה הרחבה שלהם.

אבל - כל ה 55,000 מתים האלה לא קשורים לקורונה.

 

יתכן שהקורונה תוסיף לנו עוד 5,000 מתים או  50,000 מתים  או יותר. 

הבעיה שאסור שהם יהיו מקובצים בתקופה קצרה , הם חייבים להיות פרוסים על פני שנה שלמה. 

וזה אתגר פסיכולוגי , כי אם אפשר היה לשכנע את כולם שהולך להיות חודשיים קשים , ימותו בחודשיים האלה 50,000 איש ואחר כך נחזור לשגרה 

אז היו קוראים לנו שוודיה, אבל גם הם מבינים שאי אפשר לעשות את זה. 

לכן צריך למצוא דרך פסיכולוגית לעבוד על הציבור , שלא ירגיש שעובדים עליו.. להראות לו שעובדים בשבילו.

אבל שבכל זאת נעבור את זה הכי  מהר בלי לגורם למשבר פסיכולוגי. 

 

יאללה שיחזירו כבר את האירועים, ששחר יחזור לעבוד ויהיה לנו יותר שקט פה

 

מה זה רלוונטי כמה ימותו השנה לא מקורונה?

מה עברנו לדיון על קריאה בקפה ותיקשור?

 

תן לנו מספר אמיתי

אתה חושב שימותו כאן השנה 5000 מקורונה?

אחלה בוא נדבר בסוף שנה

 

נכון לעכשיו ב 14.6 חזרה מלאה לשיגרה

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 6 שעות, Transporter כתב:

איזה מראיינת חצופה

מביאה בנאדם לאולפן ועוצרת אותו ואומרת לרופאה ב 2 שקל הזאת "בואי תסבירי לנו עדיף שניתן לדבר למי שאומר את האמת"

כל הכבוד לו שהוא שותק ומתעלם מההערות החצופות האלה

מת לדעת מה ההישגים של אותה מגישה שחוץ מלהגיש חדשות באתר אינטרנט לא קיבלו אותה לשום מערכת

שהיא מרשה לעצמה לזלזל ככה בפרופסור שעד היום כל התחזיות שלו היו נכונות

פשוט מרתיח

 

 

אכן המראיינים די חצופים וחסרי מקצועיות. גם אם לא מסכימים יש דרך לדבר עם אנשים בלי לנהל מאבקי כוח, העלבות ותקיעת אצבע בין הצלעות בשידור חי. כנראה ישראלים חושבים שהדרך היחידה לדבר היא לתקוף ולנסות להוכיח שיש להם "יותר גדול". 

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 7 שעות, Transporter כתב:

להעמיס את כולם על משאית ולזרוק אותם למתקן כליאה. מי שמוכן לעוף מכאן למדינה אחרת שיתנו לו כמה שקלים ולהתראות

מי שלא, שישב שם.

אני מוכן לתרום משאיות אם יבקשו ממני

לא רוצה כסף

 

ואז סוף סוף יוכלו להחיות את האיזור הזה ולמכור שם דירות בלי שתושבים יפחדו לצאת מהבית בלילה

כבר מזמן היו אמורים לזרוק אותם משם

 

מה עשית כדי שזה יקרה? הצבעת ביבי 3 פעמים

זה שאמר שהוא יגן על בג"צ.

אותו בג"צ נחמד שפסל את מתקן חולות כדי שהמסתנן יוכל לעסוק בתחביבים ולחפש אהבה.

 

לפני 7 שעות, Transporter כתב:

לא לא

אל תנסה לסנגר עליה

היא טענה שלא צריך לעשות בדיקות, בלי  שום קשר לאמינות

היא אמרה לא צריך בדיקות, זה לא הפתרון, הפתרון זה בידוד

 

במילים אחרות - למה שנתאמץ אם אפשר להגיד לכולם לשבת בבית ?

 

לא מסנגר על אף אחד.

אם היא אמרה שבדיקות זה לא הפתרון היא צודקת.

אבל אם היא אמרה שבדיקות זה מיותר זה לא נכון.

בדיקות זה לא פתרון אבל זה כלי עם חשיבות ראשונה במעלה.

 

לפני 7 שעות, Transporter כתב:

זה לא אני

אני לא מבצע את המחקרים האלה

אלה נתונים שלא אני רשמתי

 

זה לא נשמע לי כמו מחקר אלא כמו מידע מטעם "שפעת עם יחסי ציבור" שמנותק מהמציאות.

אני יודע בוודאות על מדינות שבהן הסגר היה הרבה יותר קשה, באופן מילולי היית צריך אישור כתוב לצאת מהבית.

 

לפני 7 שעות, Transporter כתב:

שהיא מרשה לעצמה לזלזל ככה בפרופסור שעד היום כל התחזיות שלו היו נכונות

 

איזה תחזית שלו הייתה נכונה? זו שהוירוס לא פוגע בשכנות שלנו? כמו מצרים, לבנון וירדן?

חוצמזה הוא פופוליסט (ומכאן האהדה שהוא גורף בציבור שמה לעשות, לא מבין בוירולוגיה או אפידימיולוגיה), והוא גם פופוליסט דיי גרוע.

הוא גם חוזר על עצמו ואחרי ההתפרצות במצרים והסגר בירדן פשוט לא מעניין לראיין אותו, כבר 3 חודשים אין לו שום דבר חדש להגיד.

ובנוסף לזה הדוגמה הכי טובה לתזה שלו, שוודיה, פתחה בחקירה וכבר הודו שבדיעבד היו עושים דברים יותר דומים למדינות אחרות.

הבנאדם לא היה רלוונטי ועכשיו עוד יותר לא רלוונטי.

מנצל קשרים כדי שיזמינו אותו לראיונות בפריים טיים.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

אתה מוצא משהו חדש להגיד?

אלה שתומכים בסגר טוענים שזה מה שהציל אותנו בלי יותר מידי גיבוי.

 

אלה שנגד הסגר טוענים לאלימות ממשלתית ופגיעה כלכלית לא מידתית.

 

קרה משהו חדש שיש על מה לדבר בחודשיים האחרונים?

 

רוב הכתבים ואנשי התקשורת הם חרא מהז הנחות ביותר,לא מבין מה אתם מופתעים מחוסר מקצועיות.

 

עריכה אחרונה על ידי halperin96

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

 

לפני כשעה, halperin96 כתב:

אתה מוצא משהו חדש להגיד?

 

בטח, הנה הבאתי פה מידע מעניין לפני חדשות 12 ושאר החבר'ה, בשוודיה יפתחו בחקירה לעניין הקורונה, האפידימיולוג הראשי עשה חצי סיבוב אחורה.

 

לפני כשעה, halperin96 כתב:

אלה שתומכים בסגר טוענים שזה מה שהציל אותנו בלי יותר מידי גיבוי.

 

בטח שיש לזה גיבוי, בין אם מהפן האפידימיולוגי וירולוגי (כי ככה וירוס מתנהג, מה לעשות, וככה וירוס התנהג גם לפני 1500 שנה) ובין אם מפן התוצאות.

  • רעיון טוב! 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...