Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

רק מה באירועים בגלל עוצמת הסאונד, בשביל לדבר עם מישהו אתה צריך לצעוק ברמה שאתה יכול לפלוט תרבית מוכנה של קורונה, רק לצלחת (לפטרי) ולהגיש (למיקרוסקופ)

  • מעניין 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
Just now, garicho כתב:

 

דווקא זה ברור למה - אירועים זה פעילות פנאי ורכבת זה כלי תחבורה הכרחי.

 

פנאי שמחזיק 200,000 עובדים שיושבים בבית

ופחות מסוכן מרכבת

אולם אירועים הרבה  יותר גדול ומרווח מרכבת, ולפי המתווה אנשים  ישבו רק עם המשפחה גרעינית שלהם או חברים מהעבודה וכו'

 

חברים יקרים אני מצהיר בזאת שכמעט ולא נשארו לי דרישות במסגרת הפוסט הזה

שיפתחו לנו מופעי ענק עד 15,000 איש ואני  מבטיח שלא תשמעו ממני  יותר

פורסם
לפני 1 דקה, Transporter כתב:

 

פנאי שמחזיק 200,000 עובדים שיושבים בבית

ופחות מסוכן מרכבת

אולם אירועים הרבה  יותר גדול ומרווח מרכבת, ולפי המתווה אנשים  ישבו רק עם המשפחה גרעינית שלהם או חברים מהעבודה וכו'

 

 

והרכבת משרתת יותר מ-60 מיליון נוסעים בשנה. ורוב העובדים באירועים זה מלצרים ועבודות אחרות בשכר נמוך.

ועזוב אותך מתווה - אני יודע שלא ישמרו על ההנחיות, וגם אתה יודע את זה. אל תנסה למכור את זה פה לאנשים. מדובר בישראלים, לא ביפנים. 

פורסם (נערך)
לפני 4 דקות, garicho כתב:

 

והרכבת משרתת יותר מ-60 מיליון נוסעים בשנה. ורוב העובדים באירועים זה מלצרים ועבודות אחרות בשכר נמוך.

ועזוב אותך מתווה - אני יודע שלא ישמרו על ההנחיות, וגם אתה יודע את זה. אל תנסה למכור את זה פה לאנשים. מדובר בישראלים, לא ביפנים. 

 

יש תחליפים לרכבת

אני  יכול להגיע מעיר לעיר גם בלי רכבת

 

לספק בתחום האירועים שיושב בבית וכבר 4 חודשים לא הרוויח שקל אין אלטרנטיבה

לאכוף את ההנחיות זה לא  תפקיד שלי. מי שצריך שידאג לזה

בכל מקרה אני לא אומר שום מילה טובה עד שאני לא רואה את עצמי ב 14.6 מכניס קהל

לקח יותר מדי זמן עד שקבלנו את המתווה במדינה הפח אשפה הזאת

אני מאמין שלא יחזרו בהם על מה שאושר, אז רק נקווה שה  14.6 יגיע כמה שיותר מהר

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
Just now, Transporter כתב:

 

יש תחליפים לרכבת

אני  יכול להגיע מעיר לעיר גם בלי רכבת

 

לספק בתחום האירועים שיושב בבית וכבר 4 חודשים לא הרוויח שקל אין אלטרנטיבה

לאכוף את ההנחיות זה לא  תפקיד שלי. מי שצריך שידאג לזה

 

 

יש גם תחליפים לאירועים - חתונות משפחתיות, ברית אצל הרופא, עליה לתורה בבית כנסת עם כמות מצומצמת של אנשים. אני לא אומר שהתחליפים האלה טובים, אבל כך גם לא התחליפים שיש עכשיו לרכבת...

 

אני לא דיברתי על אכיפה של ההנחיות. הטענה שלי הייתה שאין לך מה לנסות למכור את המתווה ולמה אירועים יותר בטוחים מרכבת, כי הם לא. 

פורסם
לפני 4 דקות, garicho כתב:

יש גם תחליפים לאירועים - חתונות משפחתיות, ברית אצל הרופא, עליה לתורה בבית כנסת עם כמות מצומצמת של אנשים. אני לא אומר שהתחליפים האלה טובים, אבל כך גם לא התחליפים שיש עכשיו לרכבת...

 

אבל איפה בכל התחליפים האלה טרנספורטר משתלב? 🤣

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
לפני 10 דקות, garicho כתב:

 

יש גם תחליפים לאירועים - חתונות משפחתיות, ברית אצל הרופא, עליה לתורה בבית כנסת עם כמות מצומצמת של אנשים. אני לא אומר שהתחליפים האלה טובים, אבל כך גם לא התחליפים שיש עכשיו לרכבת...

 

אני לא דיברתי על אכיפה של ההנחיות. הטענה שלי הייתה שאין לך מה לנסות למכור את המתווה ולמה אירועים יותר בטוחים מרכבת, כי הם לא. 

 

ברור..אפשר גם להתחתן בבית כנסת, אבל  זה לא יציל את אותם אנשים שמשלמים מאות אלפי שקלים שכירות על עסק שעומד כבר 4 חודשים

עובדים שלנו שעובדים 12 שעות ביום בשביל סכומים הרבה יותר גבוהים משכר מינימום וכרגע יושבים בבית ואנחנו מנסים לעזור להם במה שאפשר

אם המשק חזר אין סיבה שאירועים לא יחזרו

ואני מקווה מאוד שנקבל גם פעימה רביעית עבור חודש מאי 

לפני 6 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

אבל איפה בכל התחליפים האלה טרנספורטר משתלב? 🤣

 

אמת

רק בשביל לסבר את האוזן

ביוני יולי אני מוציא 60-80 נשפים

תדמיין איזה פגיעה רק  הביטול שלהם בלי לדבר בכלל על חתונות ומופעי ענק

 

כל המשק שוחרר, לא הגיוני שמועדון שמכניס 2000 איש פתוח, אבל חתונות ונשפים לא

אין שום הבדל בין בילוי בנשף לבילוי של אותם צעירים בפאב או בים או בכל מקום שהם הולכים בקבוצות

 

לפי הגישה שלו אפשר להשאיר את המשק סגור

בסך הכל כיף למסעדות לעבוד על טייק אווי ולחזור הבייתה מאוזנים או בהפסד

אתמול ראיינו חייט שסיפר שהוא מרוויח 150 שקל ביום

בטח יש אנשים שעוברים ליד החנות שלו וחושבים שהוא טייקון

אבל למרות כל הטייקונים האלה  אנחנו כל יום שומעים על עוד עסקים שנסגרים

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

  

לפני 21 דקות, garicho כתב:

כנראה ממשלת ישראל עדיין תקועה בשנות ה-80 וה-90 כשהרכבת הייתה נספח מפגר לאוטובסים. 

sRaEtcG.jpeg

אתה חדש פה?

 

לפני 17 דקות, Transporter כתב:

יש עניין של פרוצידורה של הזמנת כרטיסים שעדיין לא החליטו איך ליישם אותה

אומת הסטארטאפ לא יכולה לעשות הזמנת כרטיסים... 

 

 

 

לפני 8 דקות, Transporter כתב:

יש תחליפים לרכבת

רק כי יש לך אוטו.

אוטובוסים גם מפוצצים, והם לא תחליף כזה טוב לרכבת.

בישראל פשוט הרכבת צולעת כבר שנים, אז קל להגיד "יש תחליף".

 

לצורך הדוגמא:

להגיע לאמסטרדם מאיפה שאני גר עם רכבת: שעה ועשר דקות

להגיע בתחצ בלי רכבת (יעני אוטובוסים): 4.5 שעות מינימום.

או שלוקחים אוטו [שעה ועשרים]. אבל אוטו זה לא תחליף לתחצ.

[וגם אוטובוס לא יסע במסלול כמו אוטו, אז אומנם אם היו מבטלים פה את הרכבת, היו יוצרים קווים חדשים, אבל הם היו לוקחים יותר זמן מאוטו]

 

בקיצור, רכבת זה מאוד חיוני.

  • אהבתי 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 1 דקה, David32 כתב:

אומת הסטארטאפ לא יכולה לעשות הזמנת כרטיסים... 

 

 

לגמרי

ועזוב את זה

רק במדינה המטומטמת הזאת יצאו מסגר לפני חודשייים

אבל הדיון על מתווה הרכבת יתקיים 24 שעות לפני שצריכים לפתוח אותה

ואז יזכרו שב 24 שעות קשה להקים אפליקציה, לבדוק באגים, ללמד את הציבור להשתמש ולחשוב על פתרונות למצבים יוצאים דופן

 

מליון שרים בממשלה ואף אחד לא חשב לטפל בדברים האלה לפני שבועיים נניח 

פורסם

 

לפני 6 דקות, Transporter כתב:

כל המשק שוחרר, לא הגיוני שמועדון שמכניס 2000 איש פתוח, אבל חתונות ונשפים לא

אין שום הבדל בין בילוי בנשף לבילוי של אותם צעירים בפאב או בים או בכל מקום שהם הולכים בקבוצות

 

 

ההבדל הוא שלמועדון הם בוחרים ללכת, ובמועדון הגיל הממוצע הוא אולי 22, אולי 24, בטח לא יותר מ-25. ובכלל טווח הגילאים הוא נגיד 18-28, ואולי איזה ווירדו בן 40.

בחתונה לא תמיד בוחרים ללכת (לפעמים "צריך ללכת" או "אבל הם באו אלינו" וכו') הגיל הממוצע יכול להיות גם פי 2 וגם יותר. וטווח הגילאים יכול להיות מחודש ועד 110.

 

לפני 2 דקות, David32 כתב:

אומת הסטארטאפ לא יכולה לעשות הזמנת כרטיסים... 

 

הלו הלו, לא ללכלך, מי שלא יכול לעשות הזמנת כרטיסים זה החברה הממשלתית המפא"יניקית שקוראים לה "רכבת ישראל"

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 3 דקות, David32 כתב:

רק כי יש לך אוטו.

אוטובוסים גם מפוצצים, והם לא תחליף כזה טוב לרכבת.

בישראל פשוט הרכבת צולעת כבר שנים, אז קל להגיד "יש תחליף".

 

לצורך הדוגמא:

להגיע לאמסטרדם מאיפה שאני גר עם רכבת: שעה ועשר דקות

להגיע בתחצ בלי רכבת (יעני אוטובוסים): 4.5 שעות מינימום.

או שלוקחים אוטו [שעה ועשרים]. אבל אוטו זה לא תחליף לתחצ.

[וגם אוטובוס לא יסע במסלול כמו אוטו, אז אומנם אם היו מבטלים פה את הרכבת, היו יוצרים קווים חדשים, אבל הם היו לוקחים יותר זמן מאוטו]

 

בקיצור, רכבת זה מאוד חיוני.

 

כשהייתי בצבא לקחתי לפעמים 3 אוטובוסים כי פספסתי רכבת...יש פתרון קיים

יש מוניות שירות

וכן יש גם רכב

ברור שזה לא נוח אבל אם כל כך מדברים על בריאות הציבור וסכנת חיים שמחכה לנו בחוץ אז עדיף קצת פחות נוח ...

Just now, m3x7r3m3 כתב:

הלו הלו, לא ללכלך, מי שלא יכול לעשות הזמנת כרטיסים זה החברה הממשלתית המפא"יניקית שקוראים לה "רכבת ישראל"

 

אני חושב שהיו צריכים להעיר את הנושא הזה חצי שעה לפני פתיחת ההרכבת ולא יומיים לפני

לאתגר אותם עד הסוף

 

נו באמת. מה אתה חושב שעובדים כאן רובוטים ? קוסמים ?

זה מעניין לממשלה את התחת ובגלל זה הדיונים נעשו ברגע האחרון בקטע של "אם יצליח יצליח, אם לא זה בסדר גמור שתסעו באוטובוס, באופניים או תלכו ברגל, לנו זה לא באמת מפריע כשיש לנו A8 בחניה על חשבון משלם המיסים"

פורסם
לפני 2 דקות, m3x7r3m3 כתב:

הלו הלו, לא ללכלך, מי שלא יכול לעשות הזמנת כרטיסים זה החברה הממשלתית המפא"יניקית שקוראים לה "רכבת ישראל"

שיקמבנו POC עם שופיפיי.

 

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 2 דקות, Transporter כתב:

אני חושב שהיו צריכים להעיר את הנושא הזה חצי שעה לפני פתיחת ההרכבת ולא יומיים לפני

לאתגר אותם עד הסוף

 

נו באמת. מה אתה חושב שעובדים כאן רובוטים ? קוסמים ?

זה מעניין לממשלה את התחת ובגלל זה הדיונים נעשו ברגע האחרון בקטע של "אם יצליח יצליח, אם לא זה בסדר גמור שתסעו באוטובוס, באופניים או תלכו ברגל, לנו זה לא באמת מפריע כשיש לנו A8 בחניה על חשבון משלם המיסים"

 

היית יכול לדרוש אפליקציה כזו גם לפני שנתיים ועדיין היו תירוצים.

זה חוק פיזיקלי, גוף במנוחה שואף להישאר במנוחה. ורכבת ישראל זה לגמרי גוף במנוחה.

 

עזוב נו כשרצו את אפליקציית המגן לקחו מתכנתים מהצבא והרימו את הפרויקט בבטא תוך שבוע.

וזה הרבה הרבה יותר מסובך מקניית כרטיסים.

 

לפני 2 דקות, David32 כתב:

שיקמבנו POC עם שופיפיי.

 

אתה יוצא מנקודת הנחה שהם יודעים מה זה שופיפיי.

אתה יוצא מנקודת הנחה שהם יודעים מה זה POC.

לקמבן הם דווקא יודעים מצוין.

  • מצחיק 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 13 דקות, m3x7r3m3 כתב:

היית יכול לדרוש אפליקציה כזו גם לפני שנתיים ועדיין היו תירוצים.

זה חוק פיזיקלי, גוף במנוחה שואף להישאר במנוחה. ורכבת ישראל זה לגמרי גוף במנוחה.

 

עזוב נו כשרצו את אפליקציית המגן לקחו מתכנתים מהצבא והרימו את הפרויקט בבטא תוך שבוע.

וזה הרבה הרבה יותר מסובך מקניית כרטיסים.

 

 

אבל  כאן היה פחות משבוע

 רק בסופש נפלה ההחלטה על 650 איש ואפליקציה וכו'

 

פורסם

לא שאני טוען שזה בסדר שציפו לפיתוח אפליקציה בשבוע כן?

אני טוען שגם אם היה להם שנתיים המצב היה זהה 😂

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...