Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

 

לפני 5 דקות, ChemGuy85 כתב:

למה הזוי? אם אינני טועה הסכמתי איתך. 

 

אנחנו חיים בעידן שאם אתה מספיק גדול ומקושר או עני ומסכן לחובות שלך אין שום משמעות. אם אתה עני אתה נהנה מרשת ביטחון סוציאלית ואם אתה עשיר אתה נהנה מרשת ביטחון של משרד האוצר/בנקים. קפיטליזם אמיתי מתקיים רק לפראיירים כמונו שנמצאים בין הפטיש לסדן.

 

מתנצל שאותך לא החשבתי, פשוט בתקופה ההיא אני ואתה דיברנו בקול אחד (אפילו חשבו שאנחנו אותו יוזר).

כך שלקחתי אותך כמובן מאליו, אבל זהו ... עכשיו אתה בצד השני , כל זה בשביל 2500 ש"ח לחודש דלק. 

פשוט לא להאמין..  אתה יודע כמה עלה לביבי להעביר 2 חברי כנסת לצד השני? 

 

ועכשיו לעולם ההפוך,  אני רואה ירידה בכמות המאובחנים אבל לפי הבדיקות של טרנספורטר יש עלייה.

 

image.png.dd49f6f811ac101e983ac581488d6ba3.png

 

 

image.png.5b02b203d81ea7a835ff16a55704eb38.png

 

 

 

אבל לא צריך לדאוג, מחר בבוקר יעדכנו את כמות הבדיקות והתוצאות של היום.

 אני מעריך שכמות הבדיקות יוכפלו לאיזור ה 15,000,  אבל המאובחנים לא יוכפלו  (מ 95 ), אלה רק יעלו באופן מתון לאיזור ה 130 או 140.

ושוב נרד לאחוזים של 0.7 ,  והכל יחזור לסקאלות הנורמליות 

 

 

 

 

 

 

 

  • אהבתי 1
פורסם

החליטו להתחיל לבדוק את העובדים הזרים בתל אביב. זה מה שמביא לעליה בתל אביב בימים האחרונים. רובם לא רוצים להבדק בכלל. הם צריכים לעבוד. רובם גם צעירים ולכן לא יחלו קשה מידי. יהיה מעניין לערוך להם בדיקות סרולוגיות - סיכוי טוב שכבר אחוזים לא מבוטלים חלו במחלה.

פורסם (נערך)
לפני 18 דקות, korola כתב:

 

כך שלקחתי אותך כמובן מאליו, אבל זהו ... עכשיו אתה בצד השני , כל זה בשביל 2500 ש"ח לחודש דלק. 

פשוט לא להאמין..  אתה יודע כמה עלה לביבי להעביר 2 חברי כנסת לצד השני? 

 

 

מה אני אעשה... ככה זה כאשר עובדים במשרד רואה חשבון פח זבל. הבעיה היא שכולם אותו הדבר בדיוק אין לאן ללכת. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
לפני 15 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

מה אני אעשה... ככה זה כאשר עובדים במשרד רואה חשבון פח זבל. הבעיה היא שכולם אותו הדבר בדיוק אין לאן ללכת. 

 

אולי אני צריך לשחד אותך ותחזור לצד שלי?

אולי תקפוץ לאפסנאות , תחתום על 2 ביצים גדולות ולך תקים משרד פרטי. 

כל החברים העצמאיים שלי,  לא מבינים איך יועץ המס שלהם שוחט אותם מבחינת העלויות. 

אתה מבין שהשותפים גובים מהלקוחות בערך פי 3 ממה שהם משלמים לך על העבודה שאתה עושה?

פורסם (נערך)

פי 3? נסה פי 4-5 עם היכולות עבודה ושירות לקוחות שלי.

 

ֿהבעיה שאני לא רוצה להתחייב למשרד לפני שאנסה לעבוד בתור חשב/עוזר סמנכ”ל כספים בחברה גדולה והדרך לשם עוברת דרך לימודי ראיית חשבון. לכן הקאמבק שלי לבר אילן באוקטובר הקרוב אם בכלל תהיה שנת לימודים פרונטלית.

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

כמגיא תעבור לתל אביב. באמת, תוכל לגרוט את הרכב, לחסוך על דלק, נסיעות ארוכות בתחבצ, מרמור ושניצלים.

יאללה בוא. בירה ראשונה עלי.

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
Just now, ChemGuy85 כתב:

פי 3? נסה פי 4-5 עם היכולות שלי. 

 

ֿהבעיה שאני לא רוצה להתחייב למשרד לפני שאנסה לעבוד בתור חשב/עוזר סמנכ”ל כספים בחברה גדולה והדרך לשם עוברת דרך לימודי ראיית חשבון. לכן הקאמבק שלי לבר אילן באוקטובר הקרוב אם בכלל תהיה שנת לימודים פרונטלית.

 

לדעתי אתה עושה טעות, הייתי שם, הייתי בחברות הייטק - אני עובד עם חשבים ועוזרי CFO .

לא תאמין כמה קיטורים שמעתי מהם, אתה יודע איזה תיסכול זה שכל השכר של כולם גלוי לך?

אתה רואה שכר של צעירים בני 22 שרק סיימו את המכללה וכבר מקבלים פי 2 ממך?

 

עוד מעט יגמרו את המשחקים בביטוח לאומי מדמי אבטלה, יהיו 500,000 אנשים ללא עבודה.

הרבה מהם ירוצו לפתוח תיק עצמאי ויצטרכו ייצוג,  באמת חבל על 4 שנים בבר אילן. 

לך תשקיע בעתיד, תגייס מנהלות חשבונות.  תרים משרד מתקדם.  תעבוד און ליין. 

היום אתה בכלל לא חייב להיות ליד הלקוח, לא משנה איפה תקים את העסק.. אתה יכול לשרת את כל הארץ. 

תחשוב רק כמה עצמאים יש פה בשירשור הזה.

פורסם
לפני 8 שעות, ChemGuy85 כתב:

סוף העולם נראה מאוד ורוד, אבל הוא לא מגיע וזה מאכזב אותי מאוד.

אני מבין שהוירוס לא עומד בחלוקת העבודה שקבעת ביניכם...

אפילו על וירוסים אי אפשר לסמוך...

לך תבנה מדינה...

 

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם
לפני 45 דקות, korola כתב:

 

לדעתי אתה עושה טעות, הייתי שם, הייתי בחברות הייטק - אני עובד עם חשבים ועוזרי CFO .

לא תאמין כמה קיטורים שמעתי מהם, אתה יודע איזה תיסכול זה שכל השכר של כולם גלוי לך?

אתה רואה שכר של צעירים בני 22 שרק סיימו את המכללה וכבר מקבלים פי 2 ממך?

 

עוד מעט יגמרו את המשחקים בביטוח לאומי מדמי אבטלה, יהיו 500,000 אנשים ללא עבודה.

הרבה מהם ירוצו לפתוח תיק עצמאי ויצטרכו ייצוג,  באמת חבל על 4 שנים בבר אילן. 

לך תשקיע בעתיד, תגייס מנהלות חשבונות.  תרים משרד מתקדם.  תעבוד און ליין. 

היום אתה בכלל לא חייב להיות ליד הלקוח, לא משנה איפה תקים את העסק.. אתה יכול לשרת את כל הארץ. 

תחשוב רק כמה עצמאים יש פה בשירשור הזה.

 

כולם מקטרים כל הזמן בכל תחום בלי קשר למשכורת שלהם. אני מנסה לא להתייחס לאנשים האלה. הסגנון שלי הוא long game-long term אני מסתכל 30-40 שנה קדימה לא 3-4-5 שנים. 

 

משרד תמיד אוכל לפתוח משרד, אבל חלון הזדמנויות לרכוש השכלה אקדמית איכותית שאולי תאפשר לי להשתלב בתפקיד מפתח כלשהו בארגון רציני ילך ויסגר עם הגיל. 

 

אולי יהיה גל עצמאיים בעקבות המשבר, אבל רובם המוחלט יסגרו את העסק תוך 1-2-3 שנים ויספגו חזרה בשוק העבודה ואני אשאר לרדוף אחרי חשבוניות דהויות של עצמאיים מצ'וקמקים שלא מעניינים אותי, לא מאתגרים אותי וכנראה גם לא ישלמו מי יודע מה. 

 

אולי אני טועה. אי אפשר לדעת. החיים הם הימור אחד גדול.

פורסם
לפני 55 דקות, yohai71 כתב:

^

יבגני, קח אותו כשותף. זו תהיה ידידות מופלאה.

הייתי שמח, אבל אני לא בטוח שאשתי תתחבר לרעיון

  • מצחיק 2
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 10 שעות, David32 כתב:

בסופו של דבר, זה נשכח ולא ככה יוצרים שינוי.

זאת בדיוק הנקודה שלי, לא ביקורת כלפי מי שחזר לעבוד.

עוד X שנים יהיה עוד אירוע, ועוד פעם יצאו ויגידו "דופקים אותנו". אממה , לא נעשה כלום בין לבין.

 

מסכים איתך לגמרי אבל זאת מדינת ישראל

יושב לך פה בנאדם כמו ספריאל שאומר לך "וואלה לא מעניין אותי מאף אחד..תסגרו את המסעדות תסגרו את המכוני כושר והאירועים, זה רחוק ממני הם יכולים למות"

איך אתה מצפה שאנשים יתאגדו כאן ?

אנשים שחזרו לעבודה שכחו שהיה משבר

אלה שמפגינים אלה אנשים שנכון להיום אין להם תאריך חזרה מסודר. רק דיבורים והבטחות

תבין שלפי המתווה אני רק ב 14.6 יכול לחזור לאירועים גדולים שמכניסים המון כסף. אם תקחאת המחזורים שלי  במאי יוני 2020 ותשווה למאי יוני 2019 עדיין מגיע לי מענק ופיצוי...אתה חושב שמישהו יתן לי ? ברור שלא

זה ביזיון ולא נראה שאכפת למישהו

 

הנה היום הודיעו שגם דוקטור שקשוקה סוגר את אחד הסניפים. 

לא תגיד איזה מסעדה אנונימית שעבדה שנתיים ונכשלה

בעל עסק שיודע לנהל את עצמו ופתח כמה סניפים והכל עבד טוב ויפה

אנשים לא מבינים שעוד כמה שנים יבוא עוד משבר והם שוב יהיו בבוץ

כל אחד אומר "חזרתי לעבודה מה אכפת לי"

פורסם
לפני 2 שעות, יבגניפ כתב:

הייתי שמח, אבל אני לא בטוח שאשתי תתחבר לרעיון

מי היא ביחס לחבר שהוא כמו אח משרשור הקורונה?

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

×
×
  • תוכן חדש...