Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מיתון כלכלי ? מישהו מרגיש משהו ?


stum
שימו לב! השרשור הזה בן 1083 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 2.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 3 דקות, Potato כתב:

 

תואר שני בתחום שהוא לא הנדסת מכונות.

אלא אם כן משהו ישתבש לי בדרך השאיפה היא לא להיות בתפקידים של מהנדס מכונות.

באיזה תחום? 

 

תביא בחשבון שחלק מהתחומים יצריכו השלמות אינסופיות, פחות או יותר תואר ראשון נוסף.

 

 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 דקות, Potato כתב:

תכן זה 85% מהמשרות למהנדסים.

אתה לא מציע שום דבר מיוחד.

 

אין לו מה להציע. הוא מגרד את התחתית של החבית מבחינת ההון האנושי. פה ושם אולי נופל לידיים שלו איזה סטודנט שלא מעריך את הערך שלו בשוק, אבל אני די בטוח שהוא בורח בשנייה הראשונה שהוא מבין מה הוא שווה. 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, sperial כתב:

באיזה תחום? 

 

תביא בחשבון שחלק מהתחומים יצריכו השלמות אינסופיות, פחות או יותר תואר ראשון נוסף.

 

אני מבין שאתה המבוגר ואני הצעיר והמטומטם.

אבל תן לי טיפה קרדיט ששלחתי מייל למזכירות וביררתי מה חסר לי

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ורק להוסיף לספריאל - ה"בחירה" להיות בנכות הרבה פעמים לא נובעת מהמוגבלות ישירות אלא באסופה של אילוצים, צרכים ולחצים בריאותיים, כלכליים ומשפחתיים

סתם תחשוב איך זה להיות העובד הכי פגיע (לתפיסתו) בתקופה כמו הקורונה

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, ChemGuy85 כתב:

 

אין לו מה להציע. הוא מגרד את התחתית של החבית מבחינת ההון האנושי. פה ושם אולי נופל לידיים שלו איזה סטודנט שלא מעריך את הערך שלו בשוק, אבל אני די בטוח שהוא בורח בשנייה הראשונה שהוא מבין מה הוא שווה. 

אני מתלבט אם אתה בכלל שווה תגובה.

 

כרגיל אתה מנסה להשליך את המירמור האישי והמקצועי שלך על אחרים בלי שמץ של מושג עם מי אתה מדבר, על מה אתה מדבר או בכלל להבין משהו בתחום עליו אתה מנסה להגיב.

 

לשמחתי אני לא צריך חיזוקים מאנשים כמוך, לא עובד עם אנשים כמוך וטוב לי עם האנשים שאני עובד איתם (וכנראה גם להם טוב אם הם עובדים איתי תקופות ארוכות כשחלקם כברהרבה אחרי גיל הפנסיה וגם עם אלה שעזבו במהלך השנים עם רובם אני בקשר טוב).

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 5

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@pl7410תראה, מדובר באוכלוסיות מאוד בעייתיות מהרבה בחינות, עם רצון להתאמץ כמה שפחות ולנצל כמה שיותר. 

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, pl7410 כתב:

ורק להוסיף לספריאל - ה"בחירה" להיות בנכות הרבה פעמים לא נובעת מהמוגבלות ישירות אלא באסופה של אילוצים, צרכים ולחצים בריאותיים, כלכליים ומשפחתיים

סתם תחשוב איך זה להיות העובד הכי פגיע (לתפיסתו) בתקופה כמו הקורונה

אני רק אתקן אותך. לא בוחרים בנכות אלא חיים איתה. היא בוחרת בנו.

  • אהבתי 1

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 דקות, Night Driver כתב:

תנאים אני לא יכול להתחרות אבל שכר בהחלט מתחרה בכבוד גם באינטל וגם באלתא.

שכר זה לא הכל.

לא יודע אם ייצא לך לבקר במשרדים של חברות גדולות אבל כל השטויות האלה מסביב עושות את ההבדל.

לפני 9 דקות, Night Driver כתב:

תכן הוא אולי 85% מהמשרות למהנדס מתחיל אבל בארגונים הגדולים זה 100% ממה שיעשו וגם זה בלי יותר מידי חופש פעולה. אני מדבר על מגוון הדברים שהמהנדס נוגע בהם בשגרת העבודה שלו.

 

אחרי 3 שנים באינטל אתה עדיין תתעסק באותו התכן או תהיה אחראי על אותה המכונה כשאחרי אותו פרקזמן במפעל קטן יותר תהיה מקצועית במקום אחר לגמרי.

 

אתה עובד בארגון גדול,יש לך בונוסים,מניות,התקדמות בשכר,רכב חברה,נופש וכו' וכו'.

בנוסף,אתה עובד עם ארגון שזורם בו הרבה יותר כסף,יש לזה יתרונות שאין במפעל שסופר כל שקל שיוצא לו מהכיס.

 

אני מכיר צעירים שמחפשים עבודה,להגיע למפעל עם עוד שני מהנדסים זה לא חלום ושאיפה של אף צעיר.

שלרגע לא תחשוב שאני מזלזל בך או בתוצרת שלך,אבל לי כמחפש עבודה אתה מאוד לא אטרקטיבי.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 דקות, Night Driver כתב:

אני רק אתקן אותך. לא בוחרים בנכות אלא חיים איתה. היא בוחרת בנו.

אנחנו מדברים על "נכויות" מסוגים שונים.

 

האנשים שעליהם אתה מדבר סבלו ממחלות או פציעות שמגבילות אותם. אני מכיר לא מעט כאלה שלמרות המגבלות מתפקדים ברמות גבוהות מאד.

 

אני ממש לא מדבר על אנשים שסובלים ממחלות או פציעות משמעותיות, אלא על אנשים שבחרו בקצבת הנכות כדרך להתפרנס, גם אם בדוחק. 

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל ממש לא חושב שאתה מזלזל. להיפך, הדיון פה מעניין.

 

בונוסים יש בארגונים בלי קשר לגודל או לתחום ומניות לא תקבל באף ארגון אלא אם זה סטארטאפ או שאתה בעמדה ניהולית מאוד בכירה.

 

נכון שאני לא יכול לתת את התנאים של אינ

לפני 5 דקות, Potato כתב:

שכר זה לא הכל.

לא יודע אם ייצא לך לבקר במשרדים של חברות גדולות אבל כל השטויות האלה מסביב עושות את ההבדל.

 

אתה עובד בארגון גדול,יש לך בונוסים,מניות,התקדמות בשכר,רכב חברה,נופש וכו' וכו'.

בנוסף,אתה עובד עם ארגון שזורם בו הרבה יותר כסף,יש לזה יתרונות שאין במפעל שסופר כל שקל שיוצא לו מהכיס.

 

אני מכיר צעירים שמחפשים עבודה,להגיע למפעל עם עוד שני מהנדסים זה לא חלום ושאיפה של אף צעיר.

שלרגע לא תחשוב שאני מזלזל בך או בתוצרת שלך,אבל לי כמחפש עבודה אתה מאוד לא אטרקטיבי.

טל למשל ולא יהיה לך לא חדר כושר, לא שולחן פינג פונג, לא מכונת פחיות קולה ולא משרדים מפוארים אבל דברים כמו רכב זה שטויות.

 

ברור לי שיש לא מעט שמסתנוורים מהדברים האלה וברור לי לחלוטין שיש לא מעט שמחפשים להתברג לארגון ולשרוד עד הפנסיה עם קידום לפי ותק ועם ועד עובדים חזק. אישית גם לא מחפש אותם כי אני מחפש את אלה שרוצים ללמוד, לגעת ולהתקדם תוך כמה שנים לעמדות מפתח. אני יודע שאנשים כאלה לא יצאו לפנסיה ממני ואני תחנה ל 3-4 שנים ובגלל זה מחזיקגם מבוגריך עם ניסיון וידע אבל שמחפשים את העניין בלי הלחץ.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@pl7410תראה, מדובר באוכלוסיות מאוד בעייתיות מהרבה בחינות, עם רצון להתאמץ כמה שפחות ולנצל כמה שיותר. 
בסדר אם זה לא היה נכות זה היה קצבת ילדים (כנראה תמיד ממילא) ואבטלה/הבטחת הכנסה + תמיד עובדים בשחור

אני לא חלק מהאוכלוסיה הזו, ולפעמים מתגעגע מאוד לעבודה. אבל שמח בחלקי המוזר, כרגע
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 דקות, sperial כתב:

אנחנו מדברים על "נכויות" מסוגים שונים.

 

האנשים שעליהם אתה מדבר סבלו ממחלות או פציעות שמגבילות אותם. אני מכיר לא מעט כאלה שלמרות המגבלות מתפקדים ברמות גבוהות מאד.

 

אני ממש לא מדבר על אנשים שסובלים ממחלות או פציעות משמעותיות, אלא על אנשים שבחרו בקצבת הנכות כדרך להתפרנס, גם אם בדוחק. 

מבין בדיוק לאיזה סוג אתה מתכוון אבל אתה מתעלם מההשפעה הנפשית של הפגיעות האלה.

 

כשהייתי בשיקום ראיתי איך אנשים נשברים נפשית בגלל הפגיעה הפיזית ולא כולם מתאוששים מזה.

 

יותר מזאת, עם ה 30% נכות פיזית שלי אני יכול להגיד לך שההתמודדות הנפשית היתה הרבה יותר קשה מהפיזית.

  • אהבתי 1
  • מעניין 1

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

לפני 11 דקות, ChemGuy85 כתב:

אין לו מה להציע. הוא מגרד את התחתית של החבית מבחינת ההון האנושי. פה ושם אולי נופל לידיים שלו איזה סטודנט שלא מעריך את הערך שלו בשוק, אבל אני די בטוח שהוא בורח בשנייה הראשונה שהוא מבין מה הוא שווה. 

 

לא הייתי רוצה לעבוד אצל נהג לילה, כי התחום שלו לא מעניין לי את קצה הזרנוקון, אבל אתה סתם מזיין את המוח מתוך אג'נדה אישית נגדו.

עוד חמש-עשר שנים תשמע את חלק מהחברים של פוטייטו שמסיימים את לימודיהם מחפשים תפקיד שיותר דומה למה שנהג לילה יכול להציע. או לפחות היו רוצים לעבוד בכזה.

 

לפני 6 דקות, Potato כתב:

לא יודע אם ייצא לך לבקר במשרדים של חברות גדולות אבל כל השטויות האלה מסביב עושות את ההבדל.

אתה מדבר בתור צעיר, בראש צעיר, שעוד לא הרגיש עד כמה זה חרטא כדי לסגור אותך בכלוב זהב.

מה שווה שולחן סנוקר והאפי אוור כול חמישי כשלא מעניין לך? או כשאתה לא רואה תוצרת? או כשאתה מרגיש ויודע שאתה בורג קטן?

 

וכסייד נוט, הזילזול הזה בתעשיות קטנות לא בריא בכלל, תוציא את זה מהלקסיקון שלך, אלה הם האירגונים שמפעילים חלק נכבד מהתעשיה. אם זה הצינורות של נהג לילה, או מפעל קטן שעושה שינויי קאבינה ומהנדס נגררים  או יצרן של מערכות של סאנרופים.

העסקים האלה הם חלק קריטי בתעשיה. 

יצא לי להיות באחד המפעלים שציינתי, כול חברות המשאיות הגדולות יפסידו נפח מכירות לא קטן אם לא יהיו מפעלים כאלה.

  • אהבתי 2
  • מעניין 2
  • רעיון טוב! 5
SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...