Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מיתון כלכלי ? מישהו מרגיש משהו ?


stum
שימו לב! השרשור הזה בן 1053 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 2.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

תתפלא אבל הרבה בוגרי מכונות לא רוצים להגיע להיי טק או להיות בורג קטן במערכת גדולה.

 

חברה קטנה יותר שמעסיקה 2-3 מהנדסים מהווה מקום הרבה יותר טוב למהנדס המתחיל כי הוא יגע בהרבה יותר תחומים מאשר להיות הטירון בין 30 כרישים.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 דקות, Night Driver כתב:

ספריאל, אתה צודק לגבי המהנדס אבל טועה בענק לגבי הסנדלר.

 

הוא ילמד על חומרים חדשים, כלים חדשים וטכנולוגיות ייצור נעליים חדשות.

 

כמה מהנדסי מכונות אתה מעסיק בחברה שלך חוץ ממך ?

לפני 3 דקות, pl7410 כתב:

א.כ.ע, ניידות ונכות 100%, זה הסוד

 

 

לצמיתות ?

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 דקות, Potato כתב:

הלוואי והייתה לי פנסיה תקציבית.

אבוד לך. אתה צעיר.

 

לא מאחל לאף אחד נכות. אבל נתקלתי יותר מפעם באנשים שכאשר שואלים אותם מה מקצועם התשובה היא "אני בנכות". בדרך כלל המצב הגופני שלהם לא רע, אבל הקצבה קטנה וכולה עולה בעשן (ליטרלי, כולם מעשנים כבדים). האמת היא שבדרך כלל לא ברור לי מדוע הם לא כשירים לעבוד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Just now, Night Driver כתב:

לא אבל הרבה בוגרי מכונות לא רוצים להגיע להיי טק או להיות בורג קטן במערכת גדולה.

 

חברה קטנה יותר שמעסיקה 2-3 מהנדסים מהווה מקום הרבה יותר טוב למהנדס המתחיל כי הוא יגע בהרבה יותר תחומים מאשר להיות הטירון בין 30 כרישים.

להזכירך אני עוד רגע בוגר מכונות,יכול להעיד לא רע לאן אנשים רוצים להגיע וכנראה מכיר את הלך הרוח יותר טוב ממך.

התעשיה המסורתית נמצאת רחוק רחוק בתחתית הרשימה עם תנאים בינוניים מינוס ומשכורות נמוכות.

 

מהנדסים צעירים רוצים להתברג בסטרטאפים ולפתח יכולות מולטידיסציפלינאריות.

אלה שלא תפסו את הכמה משרות האלה יילכו לחברות הייטק ומכשור רפואי.

אחריהן יגישו קורות חיים לתעשיה הבטחונית,חלק יעדיפו להשאר בה מהתקופה בתור סטודנטים בגלל תחושת בטחון תעסוקתי.

ואחרי שנגמר המקום בכל אלה יגישו קו"ח למפעלים הגדולים בתעשיה(אוסם,יוניליוור ולא רק מזון) ורק ורק אז יגיעו למפעלים קטנים.

ככל הנראה לא יגיעו להתראיין אצלך בוגרים עם ממוצע גבוה או קורות חיים מרשימים בכלל.

 

תבוא למהנדס צעיר ותגיד לו "עיבוד שבבי" אתה ככל הנראה תראה מבט של גועל על הפרצוף.

אף אחד לא רוצה להתעסק בזה...מצטער אבל אנחנו כבר לא ב1980.

 

לפני 13 דקות, Night Driver כתב:

עוד שניים ועוד הנדסאי.

באיזה תפקידים?

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ולמה אתה חושב שמהנדס אצלי מתעסק בעיבוד שבבי?

 

אםאתה מדבר על מפעלי קבלנות משנה אתה צודק ובאמת אין למהנדס מה לשאוף להיכנס אליהם אבל בין קבלני המשנה לאינטל יש מנעד עצום שאתה כנראה פשוט לא מכיר.

 

אני לא יודע איפה אתה לומד אבל אני מקבל קורות חיים מכל המוסדות ומכל רמות הסטודנטים.

 

מהנדס אצלי ובארגונים דומים (מפעלים לא גדולים עם קו מוצרים שלהם ולא קבלני משנה) מתעסק בתכן מכאני, תמיכה טכנית ללקוחות, אפייוני מוצר, עבודה מול קבלני משנה בארץ ובחול ותמיכה באנשי המכירות. אם הם רוצים הם נכנסים לאולם הייצור כדי לראות, ללמוד ולשאול את בעלי המקצוע ביחס לתכן שעשו.

 

לייצור יש את בעלי המקצוע שמומחים במה שצריך בייצור. עם כל הכבוד ללימודי ההנדסה הם ממש לא מכשירים מישהו לתרום באולם הייצור.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, Night Driver כתב:

ולמה אתה חושב שמהנדס אצלי מתעסק בעיבוד שבבי?

לא אמרתי אצלך,אלא בכללי.

לפני 2 דקות, Night Driver כתב:

אםאתה מדבר על מפעלי קבלנות משנה אתה צודק ובאמת אין למהנדס מה לשאוף להיכנס אליהם אבל בין קבלני המשנה לאינטל יש מנעד עצום שאתה כנראה פשוט לא מכיר.

ועדיין,התנאים שאינטל יכולים לתת והשכר שהם יכולים לשלם אוכלים אותך,

אז מי שיכול שואף לאינטל.

לפני 2 דקות, Night Driver כתב:

אני לא יודע איפה אתה לומד אבל אני מקבל קורות חיים מכל המוסדות ומכל רמות הסטודנטים.

אתה מפעל בדרום,

אולי ייצא לך שם טוב באיזור,אבל אני לא מכיר.

בחיפה והסביבה אף אחד לא רוצה להגיע למפעלים קטנים.

לפני 2 דקות, Night Driver כתב:

מהנדס אצלי ובארגונים דומים (מפעלים לא גדולים עם קו מוצרים שלהם ולא קבלני משנה) מתעסק בתכן מכאני, תמיכה טכנית ללקוחות, אפייוני מוצר, עבודה מול קבלני משנה בארץ ובחול ותמיכה באנשי המכירות. אם הם רוצים הם נכנסים לאולם הייצור כדי לראות, ללמוד ולשאול את בעלי המקצוע ביחס לתכן שעשו.

תכן זה 85% מהמשרות למהנדסים.

אתה לא מציע שום דבר מיוחד.

לפני 2 דקות, Night Driver כתב:

לייצור יש את בעלי המקצוע שמומחים במה שצריך בייצור. עם כל הכבוד ללימודי ההנדסה הם ממש לא מכשירים מישהו לתרום באולם הייצור.

מעולם לא טענתי שמהנדס מכונות צריך לדעת לעמוד ליד מקדחה או מחרטה.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, Potato כתב:

בחיפה והסביבה אף אחד לא רוצה להגיע למפעלים קטנים.

 

חשבתי שאתה רוצה להתרחק מחיפה ...

 

תפוד, אתה עומד לסיים לימודי הנדסת מכונות. מה השאיפות המקצועיות שלך? האם בדקת את מנעד התפקידים שבהם תוכל להשתלב? 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה למאחלים, לא יודע להתחיל לעשות הודעה עם מלא ציטוטים בtapatalk

ספריאל תיארת אותי בדיוק חוץ מקוטן הקצבה - היה לי מזל גדול, עבודה קשה והרבה טפסים כדי שאגיע למצב שבו אוכל להרשות לעצמי לא לעבוד; רק שאם הכל יילך כמו ש(לא) צריך "מתכנן" לשדרג את זה גם עם שרמ וגמלת סיעוד

חלילה וזה


 
לצמיתות ?


כן
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Just now, sperial כתב:

חשבתי שאתה רוצה להתרחק מחיפה ...

זה מה שאני מכיר כרגע

Just now, sperial כתב:

תפוד, אתה עומד לסיים לימודי הנדסת מכונות. מה השאיפות המקצועיות שלך? האם בדקת את מנעד התפקידים שבהם תוכל להשתלב? 

תואר שני בתחום שהוא לא הנדסת מכונות.

אלא אם כן משהו ישתבש לי בדרך השאיפה היא לא להיות בתפקידים של מהנדס מכונות.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 דקות, Potato כתב:

ועדיין,התנאים שאינטל יכולים לתת והשכר שהם יכולים לשלם אוכלים אותך,

אז מי שיכול שואף לאינטל.

תנאים אני לא יכול להתחרות אבל שכר בהחלט מתחרה בכבוד גם באינטל וגם באלתא.

 

תכן הוא אולי 85% מהמשרות למהנדס מתחיל אבל בארגונים הגדולים זה 100% ממה שיעשו וגם זה בלי יותר מידי חופש פעולה. אני מדבר על מגוון הדברים שהמהנדס נוגע בהם בשגרת העבודה שלו.

 

אחרי 3 שנים באינטל אתה עדיין תתעסק באותו התכן או תהיה אחראי על אותה המכונה כשאחרי אותו פרקזמן במפעל קטן יותר תהיה מקצועית במקום אחר לגמרי.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...