Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1870 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בתוך חודש צפויים לקוחות בנק הפועלים ולאומי לקבל הודעה המבשרת להם על קיצוץ המסגרת בכרטיסי האשראי. הסיבה: רפורמת שטרום, שעברה לפני 3.5 שנים, קבעה כי על הבנקים הגדולים לקצץ 50% במסגרות כרטיסי האשראי, במטרה להגביר את התחרות בתחום. בתחילת המשבר הבנקים כבר פנו בבקשה לדחות את הקיצוץ - ונדחו.

 

"בבנקים מעריכים כי עיקר האוכלוסיה שתיפגע מכך תהיה מעמד הביניים, שכן על הלקוחות החלשים הגנו בקביעת רף מינימלי של 5,000 שקל במסגרת החודשית, והלקוחות החזקים יצליחו להסתדר ולקבל מסגרות אשראי ממקורות אחרים."

 

https://www.calcalist.co.il/money/articles/0,7340,L-3843422,00.html

 

3-2.jpg

 

 

 

 

 

 

  • תגובות 2.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

חברות כרטיסי האשראי יגדילו את המסגרות אצלהם, זאת הייתה המטרה מלכתחילה של הצעד הזה, סוג של הטבה לחברות כרטיסי אשראי.

פורסם

או שכן או שיציעו להם הלוואות בריבית פריים + 7000 או משהו בסגנון

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

השאלה היא האם מדובר במסגרת השוטפת - זו שעליה לא משלמים רבית - או על המסגרת לעסקות קרדיט והלוואות מיידיות.

 

אם הכוונה לראשון איני מבין למה לצמצם, הריבית היא אפס ממילא. אם זו האפשרות השניה זו פגיעה קשה בצרכנים, שכן הרבית בכרטיסים הבנקאיים נמוכה משמעותית מזו של החוץ בנקאיים. אין לי הדוחות החוגץדשיים לםני, אבל אצלי מדובר במשהו בסביבות   P+1.5 לבנקאיים, ו-P+6 ומעלה לחוץ בנקאיים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

עדיף הלוואה מהקופה ולא למשוך.

 

לא ידוע לי על עוד כלי שמאפשר פטור מוחלט ממס על רווחים משוק ההון, שגם נזיל אחרי 6 שנים, שקיים היום.

 

 

פורסם

ברור שיש מיתון כלכלי. כמעט כול מי שסיים תואר ראשון במדעי הדשא לא מוצא עבודה. 

 

"נדב קדוש (25) מאשדוד, שסיים לימודי מינהל ומדיניות ציבורית במכללת ספיר. "

 

"יובל שטינפלד (28) מת"א בדיוק מסיימת ארבע שנות לימודי עיצוב אופנה במכללת שנקר, אחרי שהשקיעה בתואר את כל החסכונות שלה ("למעלה ממאה אלף שקל") ועכשיו מצאה עצמה מול תעשייה קורסת."

 

https://www.ynet.co.il/economy/article/S1ZvGtOWP

איזה כייף לי :)

פורסם

תעשה לי טובה....הם סיימו "תארים" שמההתחלה לא הייתה בהם יותר מידי עבודה.

 

השוק של תוכנה פחות חם אבל עדיין ממשיכים גיוסים,משליך על השאר אבל עדיין יש משרות.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)

לא כולם רוצים או יכולים לעבוד בתחום התוכנה, אבל אני מסכים שאנשים צריכים לחשוב מחדש על הערך של השכלה ג'נרית. המזל שלנו בישראל שלימודים גבוהים יחסית זולים. אם תעשיית התארים כאן הייתה פרטית ברובה כמו בארה"ב וסטודנט ממוצע היה מסיים תואר עם חוב של 300-400 אלף שקל לבנק/אוניברסיטה אז באמת היינו רואים "דור אבוד", אבל אלה סתם צעירים שלמדו תארים שלא מכשירים אותם לשום דבר ובמקרה נפלטו לשוק מוכה אבטלה אז מצבם אפילו עוד יותר קשה בהשוואה לתקופות אחרות במשק. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • רעיון טוב! 2

×
×
  • תוכן חדש...