Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1871 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אני לא הייתי ממהר לחתוך כי אולי ביולי 2021 תצטרך לחזור למשרד. אם הארגון רומז שתמשיכו לעבוד מהבית במתכונת כזו או אחרת אחרי הקורונה זה כבר סיפור אחר. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • תגובות 2.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אצלנו אמרו במפורש שגם אחרי החזרה לשגרה תהיה עבודה מהבית, ככה"נ לפחות יום בשבוע.

לא נראה שעל הפרק צמצום של המשרדים, פשוט עד עכשיו כל פעם לקחו עוד ועוד קומה, ועכשיו יתרחבו בכ"א בלי להתרחב בעוד קומות ומטראז'

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 1 שעה, maxcher כתב:

באותו נושא, אני כרגע עובד מהבית עד ינואר, אבל יש מצב שיאריכו לנו את זה כמו בגוגל, ליולי 2021

לפני כשעה, m3x7r3m3 כתב:

אצלנו אמרו במפורש שגם אחרי החזרה לשגרה תהיה עבודה מהבית, ככה"נ לפחות יום בשבוע.

 

שאלה - האם אתם רואים איזו ירידה בפרודקטיביות עקב העבודה מהבית?  שלכם אישית, או של כלל הארגון?

 

אם התשובה היא שלילית, אז יש סיכוי טוב שכנראה לא תחזרו למשרד.

No worries 8)

פורסם

אצלנו מסבלטים כבר חלקים מהמשרד (הקטן ממילא). באינטל ובשאר המקומות שבהם עבודה מהבית הייתה טאבו, ייהרג בל יעבור => נאלצו לעשות פניית פרסה עם חריקות צמיגים :-)

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לפני 19 דקות, tzahico כתב:

שאלה - האם אתם רואים איזו ירידה בפרודקטיביות עקב העבודה מהבית?  שלכם אישית, או של כלל הארגון?

 

אם התשובה היא שלילית, אז יש סיכוי טוב שכנראה לא תחזרו למשרד.

 

יש קצת עקב לוגיסטיקה (הפיתוח לא מתבצע על ריק) - אם אני צריך לפתח תמיכה למכשיר סלולרי מסוים, אני צריך את המכשיר אצלי ביד.

אם אין אצלי את המכשיר ביד, צריך להביא אותו במקרה הטוב מהמחסן מכשירים, יש מנהל מחסן שמתחילת הקורונה עשה הסבה לשליח. לשמחתי הוא גר קרוב אליי אז אין בעיה לקבל מכשיר כמעט כל יום שאני רוצה. במקרה הרע המכשיר אצל מישהו אחר, צריך איסוף והבאה אליי.

 

אבל בגדול אני מוצא את עצמי עובד יותר שעות נקיות, של נטו עבודה.

אני חושב שבטווח הארוך (פוסט קורונה) אולטימטיבית בשבילי זה נניח פעם או פעמיים בשבוע ללכת למשרד

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

ירדה מעט, כי הלחץ של לאזן בית-עבודה עלה 
לפני כן הייתי מגיע למשרד פעמיים-שלוש בשבוע ומקווה שלא תהיה בעיה להשאיר אותי על פעם-פעמיים בשבוע

 

עריכה אחרונה על ידי maxcher
9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

לי קשה לעבוד מהבית. גם וערבים ובשבתות אם אני צריך לסיים משהו אני מעדיף לנסוע למשרד.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

היום זה טאבו לומר שעבודה מהבית מורידה פרודוקטיביות. בסופו של דבר בכל מקום יש צורך באינטראקציה עם אנשים, וכמה שלא תעבדו עם זום ודומיו אין תחליף למגע האישי.

אני ממליץ לקרוא את הסיפור The Fun They Had של יצחק אסימוב. אאל״ט היה פעם אפילו חלק מתכנית הלימודים באנגלית.

 

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם

עבודה מהבית טובה לדברים מסוימים ולא טובה לדברים אחרים. כל משימה שהיא אינדיבידואלית הרבה יותר קל לעשות בבית, כי אין הסחות דעת ואף אחד לא בא אליך כל שניה לשאול שאלה ולא קוראים לך לקפה וכו'.

מצד שני, לפעמים יש דברים שבלי לשבת ביחד באותו חדר עם לוח ולזרוק רעיונות, קשה מאוד לקדם.

  • מעניין 1
פורסם

אני עובד בארגון גדול (מאוד).

שעות המסך בפועל, גדלו ל11 שעות בממוצע לעובד מתחילת המהלך לעבודה מהבית.

זה אומר שיש אנשים שעובדים הרבה יותר מזה. בגדול, בניגוד למה שהיית מצפה - אנשים עובדים יותר עובדתית.

 

לצערי, חזרה למשרד נראית רחוקה מאוד כרגע.

פורסם

מצד שני לא מבזבזים זמן על נסיעות ופקקים. בנוסף תוספת זמן מסך מראה אולי שאנשים עובדים יותר קשה בשביל להוכיח שהם אכן עובדים מהבית. שעות העבודה אולי ירדו בהמשך הדרך כאשר אנשים ירגישו יותר בטוחים במציאות החדשה. 

פורסם
לפני 19 דקות, stum כתב:

שעות המסך בפועל, גדלו ל11 שעות בממוצע לעובד מתחילת המהלך לעבודה מהבית.

איך מודדים את זה?

שעות שבהן הלפטופ מחובר ודלוק?

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

בהרבה ארגונים יש מערכת דיווחים, כשאתה מתחיל עבודה על פרויקט מסוים אתה מפעיל דיווח (כמובן שאתה יכול להפעיל וללכת, אבל בסופו של דבר אם סיימת דברים בפחות זמן ממה שתוקצב לו אז אלו דברים שנלקחים בחשבון מבחינת הערכת עובדת, עלויות מוצר ללקוח וכו׳).


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • מעניין 1
פורסם
לפני 2 שעות, ChemGuy85 כתב:

מצד שני לא מבזבזים זמן על נסיעות ופקקים. בנוסף תוספת זמן מסך מראה אולי שאנשים עובדים יותר קשה בשביל להוכיח שהם אכן עובדים מהבית. שעות העבודה אולי ירדו בהמשך הדרך כאשר אנשים ירגישו יותר בטוחים במציאות החדשה. 

 

לגמרי הייתי שם בתחילת הקורונה, היום קצת פחות, עדיין יותר שעות מהמשרד, לא בהרבה. לא אכפת לי לתת עוד חצי שעה כל יום, שעה יותר פעם בשבוע ולחסוך לפחות חצי שעה של נסיעות הלוך חזור.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

הלוואי עבודה מהבית, אבל כנראה שכוח ההרגל הוא שמניע את בעלי ההחלטות להחליט שנהיה במשרד.

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic

×
×
  • תוכן חדש...