Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1870 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 11 דקות, ChemGuy85 כתב:

לקודאק היה פרוטפוליו אדיר של טכנולוגיה ופטנטנים שהם מכרו במטרה להישאר בחיים ואחרי פשיטת רגל נשארו להתקיים במודל של גביית כספי תמלוגים

זאת ההגדרה של גסיסה מתקדמת. קשה לגסוס יותר מזה.

 

כשאתה אומר שתעשיית הצילום גוססת, אתה מדבר ברמה שונה לגמרי. 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

  • תגובות 2.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

אין ויכוח קודאק גססה. אין ספק שהחברה הייתה על החבלים והם ניסו לייצר תזרים מזומנים, אבל (וזה אבל גדול) לקודאק היה שם היסטורי בתעשיית הצילום. לקודאק היה פרוטפוליו פנומנלי של טכנולוגיה ופטנטים. קודאק הייתה מניית blue chip.

 

fast forward לשנת 2020 החברה נמצאת במצב זומבי משנת 2013. ב-28 ביולי שפכו לתוכה 765 מיליון דולר הלוואה לצורך הקמת פס ייצור של תרופות ופתאום החברה מזנקת לשווי שהיה לה טרם פשיטת רגל אי שם בשנת 2010. אם זו לא בועה אני לא יודע מה כן. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
לפני 14 דקות, ChemGuy85 כתב:

כל תעשיית הצילום גוססת. זו לא הנקודה. לקודאק היה פרוטפוליו אדיר של טכנולוגיה ופטנטנים שהם מכרו במטרה להישאר בחיים ואחרי פשיטת רגל נשארו להתקיים במודל של גביית כספי תמלוגים. אדם שאומר שלא היה לקודאק טכנולוגיה מראה בדיוק כמה הוא מבין בתעשיית הצילום. 

קודם כל תעשיית הצילום רחוקה מלגסוס. גם מה שיש לך בטלפון וגם מה שיש בלוויני ריגול זה חלק מתעשיית הצילום.

 

לקודאק יש פטנטים אבל העובדה היא שהם לא מספיקים כדי להחזיק חברה חיה כי אם היו מספיקים היא פשוט היתה נמכרת.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם (נערך)
לפני 2 שעות, Night Driver כתב:

קודם כל תעשיית הצילום רחוקה מלגסוס. גם מה שיש לך בטלפון וגם מה שיש בלוויני ריגול זה חלק מתעשיית הצילום.

 

לקודאק יש פטנטים אבל העובדה היא שהם לא מספיקים כדי להחזיק חברה חיה כי אם היו מספיקים היא פשוט היתה נמכרת.

 

בדקת את הדוחות שלהם ? ראית כמה כסף הם מקבלים כל רבעון על הפטנטים שלהם ?

האם אתה יודע איזה פסי ייצור נשארו להם בארה"ב?

מה היכולת של פסי היצור האלה?

לדעתי השוק בארה"ב מתחמר את מלחמת הסחר שהולכת לבוא עלינו ... ארה"ב תתחיל לסגור את היבוא מסין .. מהודו.. ממקסיקו. 

שופכים עכשיו 1 טריליון דולר להעיר את פסי הייצור הרדומים בארה"ב, זאת לא בועה זאת מהפכה. 

 

ציטוט

יש לה גם פעילות של ייצור רכיבים, והפעילות הזו תזכה למימון בסך 765 מיליון דולר מממשלת ארצות הברית, לשם ייצור רכיבים תרופתיים. הסיבה - הממשל מעוניין בהפחתת התלות במדינות אחרות על ידי חיזוק רשתות האספקה המקומיות, בעקבות ההודעה המניה זינקה אתמול ב-205% ומזנקת כעת בכ-470% נוספים 

 

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם
לפני 3 שעות, ChemGuy85 כתב:

Kodak הייתה יצרן מצלמות שפשטה רגל בשנת 2013 ומאז מתקיימת רק כדי לגבות תמלוגים על תיק הפטנטים שלה. החברה מקבלת 765M דולר הלוואה לייצר מסכות, אלכוג'ל ותרופות ג'נריות. פתאום השווי בבורסה מזנק לרמה שהייתה ב-2012 כאשר Kodak הייתה חברה פעילה עם מצלמות פרימיום, טכנולוגיה מתקדמת ולקוחות נאמנים. 

 

אם מה שקורה עכשיו בבורסה זו לא אמא של כל בועות הערכות שווי אני לא יודע מה כן. מרוב שהמערכת מוצפת למוות בכסף זול הבוטים שמנהלים את הבורסה לא יודעים מה לעשות עם כל זה אז הם דוחפים כסף לכל buzzword. 

 

זה מה שהעולם צריך כרגע.

כמה כסף אתה עשית מקנייה ומכירה של מסכות N95?

אם הייתה לך יכולת ייצור של מסיכות השווי הבורסאי שלך היה גבוה יותר מהשווי שלך בתור רואה חשבון.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

 מצד אחד ממשל מדפיס כסף ורק מחפש לאן לזרוק אותו, מצד שני בורסה מוצפת כסף זול שנדחס בכוח לחריצים האחרונים שנותרו ריקים כפי שניתן לראות בגרף המצורף מטה 24 שעות אחרי שחברת זומבי מקבלת 765 מיליון דולר הלוואה לצורך הקמת פס ייצור למסכות, אלכוג'ל ותרופות ג'נריות. בשורה התחתונה אין רווחים, אין מוצרים, אין פסי ייצור בסך הכל קיבלו הלוואה וכבר החברה מתומחרת יותר ממה שהיא הייתה ב-10 השנים האחרונות. אגב, אני ממש לא בטוח ש-765 מיליון דולר זה הרבה כסף במונחים של תעשיית תרופות ג'נריות, אבל בוא לא נבלבל את הבוטים שמנהלים את הבורסה מאחורי הקלעים. 

 

קורולה, בוא נפתח חברה בארה"ב, נגיד שאנחנו הולכים לייצר מסכות ואלכוג'ל ונתחיל לינוק מעיטני production defense act. אני מטפל בכל הניירת האמריקאית ועושה הנהלת חשבונות אמריקאית. מה אתה אומר? זורם? 

 

 

 

image.thumb.png.7c2145b98969979ef0d3d43451268fa8.png

לפני 7 שעות, korola כתב:

שופכים עכשיו 1 טריליון דולר להעיר את פסי הייצור הרדומים בארה"ב, זאת לא בועה זאת מהפכה. 

 

אני חושב שאתה צודק. אני חושב שאנחנו עדים לניצנים של סוף הגלובליזציה ארה"ב תתחיל להחזיר את המפעלים שלה חזרה הם לא רוצים להיות בחסדים של סינים והודים בכל הקשור ליכולת ייצור. הבועה היא בתמחור של החברה בבורסה כי בשורה התחתונה עדיין מדובר בחברת זומבי, ההלוואה עדיין לא אושרה רשמית, אין מוצרים ואין פסי ייצור. המנכ"ל מקשקש משהו "שקודאק בעלת ניסיון עשיר בחומרים כימיים מהתקופה שהם ייצרו סרטי צילום". אה אוקי זה מצדיק זינוק של 500% ב-48 שעות. אהא. 

 

https://www.washingtonpost.com/business/2020/07/28/kodak-produce-pharmaceutical-ingredients/

The deal is part of the Trump administration’s effort to reduce U.S. reliance on China and other overseas suppliers

 

מצד שני מה אני מתפלא יצרן מכוניות שמחזיק ב-1% מהשוק ולא הרוויח סנט שחוק ב-11 שנות פעילות מתומחר יותר מטויוטה ומרצדס.

 

image.thumb.png.147389e3da85e75b249ee2798b1e392a.png

 

 

עוד חברה בשם Nikola (חיקוי לשם טסלה) שלא ייצרה משאית אחת (!) כבר מתומחרת כמו יונדאי, פיאט, פורד, סוזוקי 

 

Untitled.thumb.jpg.ee52374b0979784ece7e09b1e1177723.jpg

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)
לפני 8 שעות, ChemGuy85 כתב:

מצד שני מה אני מתפלא יצרן מכוניות שמחזיק ב-1% מהשוק ולא הרוויח סנט שחוק ב-11 שנות פעילות מתומחר יותר מטויוטה ומרצדס.

 

לא רוצה להתקטנן אבל:

 

image.png.d48a1a98c28e966d3fad331a8ee1889c.png

 

עריכה אחרונה על ידי קאררה

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם
לפני 8 שעות, ChemGuy85 כתב:

קורולה, בוא נפתח חברה בארה"ב, נגיד שאנחנו הולכים לייצר מסכות ואלכוג'ל ונתחיל לינוק מעיטני production defense act. אני מטפל בכל הניירת האמריקאית ועושה הנהלת חשבונות אמריקאית. מה אתה אומר? זורם? 

 

למה אני עז ? אני מוכן להעביר את הכסף השחור שנעשה ביחד לחשבונות רדומים.

  • רעיון טוב! 1

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 8 שעות, ChemGuy85 כתב:

מצד שני מה אני מתפלא יצרן מכוניות שמחזיק ב-1% מהשוק ולא הרוויח סנט שחוק ב-11 שנות פעילות מתומחר יותר מטויוטה ומרצדס.


טסלה מתומחרת גבוה גם בעיני, אבל אל תשווה אותה לחברות רכב מסורתיות.
קודם כל חלק מהחזון שלהם זה להיות הרבה יותר מחברת רכב.
דבר שני השוק מתייחס אליהם כמו אפל כשהשיקו את האייפון הראשון ואל שאר היצרניות כמו נוקיה.
עכשיו אם אפל מכרו מיליוני אייפונים ב600$ והגיעו לשווי פסיכי טסלה מוכרים רכבים בשווי עשרות אלפי דולרים, ומרוויחים 3000$ על שדרוג תוכנה מרחוק שמעלה הספק...
 

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

אם זה לא ברור עדיין זה יהיה ברור עוד שנה, 
אין לכם ביטקוין - אין לכם פנסיה.

  • מצחיק 1
9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

ברור. כי אם הכלכלה העולמית תקרוס, ויתחיל פה שוד וביזה מה שיחזיק אותי זה כמה ביטים במחשב...

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מי ימשיך לתחזק את תקשורת הנתונים והאינטרנט כדי שתוכל להשתמש בביטקוין שלך?

אם הכלכלה העולמית תקרוס וכסף רגיל לא יהיה רלוונטי, אנשים יחזרו לסחר חליפין.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

כל עוד יש חשמל ואינטרנט (ספקיות) המערכת יכולה לפעול מכל מחשב ממוצע מבחינת פעולה שוטפת - אבל אם תהיה אנרכיה כמו שאתה מתאר אני מתאר לעצמי שיש מוחות בעולם שיידעו להתחבר לארונות תקשורות פיראטית ולהתחבר לאינטרנט
מבחינת כרייה צריך חומרה חזקה שקיימת ועובדת וגם היא צורכת חשמל ואינטרנט (בכמות גדולה יותר, ייקח לה יותר משאבים ואנרגיה כדי לרוץ)
והשלב הבא בהתפתחות יהיה שימוש של אנרגיה סולארית לתפעול המערכת (לא לכרייה)

ביינתים בארה״ב
image.png.4f2d60576eaf591e484d528492e024b3.png

עריכה אחרונה על ידי maxcher
9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם
לפני 3 שעות, farkash7 כתב:


טסלה מתומחרת גבוה גם בעיני, אבל אל תשווה אותה לחברות רכב מסורתיות.
קודם כל חלק מהחזון שלהם זה להיות הרבה יותר מחברת רכב.
דבר שני השוק מתייחס אליהם כמו אפל כשהשיקו את האייפון הראשון ואל שאר היצרניות כמו נוקיה.
עכשיו אם אפל מכרו מיליוני אייפונים ב600$ והגיעו לשווי פסיכי טסלה מוכרים רכבים בשווי עשרות אלפי דולרים, ומרוויחים 3000$ על שדרוג תוכנה מרחוק שמעלה הספק...
 

 

חזון זה טוב ויפה, אבל רוב הכנסותיה של טסלה מגיעים ממכוניות. החברה שולטת בנתח שוק מזערי וכמעט כל חברת רכב בעולם מפתחת רכב חשמלי. אם עכשיו הם לא מרוויחים מה יקרה כאשר לפולקסווגן, מרצדס, BMW, טויוטה, יונדאי וכל השאר יהיו רכבים חשמליים? לא ברור. 

לפני 3 שעות, מרק10 כתב:

 

למה אני עז ? אני מוכן להעביר את הכסף השחור שנעשה ביחד לחשבונות רדומים.

 

למה שחור? הכל חוקי. אני מבין במסכות, אלכוג'ל ותרופות ג'נריות בדיוק כמו Kodak. אם להם נותנים הלוואה למה לי לא? 


×
×
  • תוכן חדש...