Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מותג אגדי שמסרב להכחד - לנצ'יה.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2629 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לדעתי עושים למותג לנצ'יה קבורת חמור במקום קבורה מכובדת.

לנצ'יה היו ידועים כמייצרי מכוניות מעוצבות, בעלות קידמה טכנולוגית לחדשנות (שאומצה ע"י אחרים בהמשך) זכו במירוצים וגם ב"תהילת עולם" (כך אני קורא לזה - אורליה, סטראטוס, דלתא אינטגרלה...).

בשל כך עדיף שהמותג ימות בצורה מכובדת וייזכר עברו המכובד (יותר מאשר יתעמעם עם ייצור מכוניות פחות מבינוניות כמו האפסילון).

אבל אני לא מנהל בFCA אז הם בטח ינסו למקסם את זה כלכלית איכשהו. ורק את זה (בלי שום מבט לאחור לעבר המפואר).

alfa 156 2.5.

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לרנו יותר תארים, יותר נצחונות ויותר היסטוריה במירוצי מכוניות מכל יצרן אחר (או גבוהה מאוד בדירוג, לא באמת ספרתי גביעים)ויש להם בהיסטוריה (ובהווה) אגדות מוטוריות.

 

 

כנראה שהערכתך נכונה +- (גם אני לא ספרתי גביעים...), יחד עם זאת כשמדובר במירוצי אליפות העולם בראלי וראלי בכלל, לנצ'יה היא שבוודאות עומדת המקום הראשון, כשנוסיף את ההצלחות המסחררות בשעתו של הפיאט 131 בראלי, התאגיד תופס מקום מכובד ביותר ואם נוסיף את ההצלחות של פרארי בגרנד פרי כחלק מהתאגיד יש מצב לטפס למקום הראשון....

פוסט זה מפורסם ע"י אוהד המותג שכבר מזמן קם והתאושש מה"שבעה" על מותה של לנצ'יה בטרם עת (ומי שהחזיק, בטא, פריזמה ושתי תמות וחלם על האחרות..), למותר לציין שאני רץ בין רבנים ולוחשי תפילות, אוסף קמעות ומבקר בקברי צדיקים כדי לנסות ולהציל את חיי בנות משפחתה של לנצ'יה הן פיאט ואלפא אשר חלו במחלה קשה שאיננה מותירה מקום לאופטימיות.

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

תוסיף את מזראטי, ג'ייפ, קרייזלר, דודג' ופלימוט וזה בכלל מדהים. :wink:

 

אחד מול אחד, רנו מול לנציה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • אחראי פורום
פורסם

בלי להפריע, ראיתי היום מאוד מקרוב פולביה ואינטגרלה וכמעט התחלתי לבכות, על חלומות שאולי כבר לא אגשים, על יצרן אדיר ופורץ דרך שנשאר ממנו בערך כלום.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

פיאט 500 ניראית טוב, אפסילון ניראית כמו תוצר של גילוי עריות, אולי בגלל זה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

ניראות/אסתטיות/חן או כיעור הן דבר די סובייקטיבי.

 

מצרף לך כמה צילומים של איפסילונים שלדעתי האישית דווקא מראה עיצוב נאה וחינני, בטח למול עדר העיצובים השגרתיים של רוב המכוניות.

 

b-lancia-ypsilon.jpgcover_1440x810.jpgimg-trim-tech_2.jpglancia_ypsilon_by_momodesign_salone_di_ginevra_2013_5-1024x682.jpglancia-ypsilon-2018-front-view-2.jpgLancia-Ypsilon-Elefantino-Spot.jpegplatinum.jpg

פורסם

האפסילון נראית כמו רכב שעוצב ב2002 ועבר מתיחות פנים.

 

המון יצרניות נכנסות לתקופה מכוערת(הונדה),במקביל לכאלה שמבריקות עיצובית(מאזדה).

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
מצרף לך כמה צילומים של איפסילונים שלדעתי האישית דווקא מראה עיצוב נאה וחינני, בטח למול עדר העיצובים השגרתיים של רוב המכוניות.]

 

נראה כמו פרסומת של בושם - מראים דוגמניות עושות דברים סתמיים בסביבה סטרילית, ואז מראים לך את הבושם עם כמה מילים רנדומליות בצרפתית ברקע.

 

ככה זה כשיש לך מוצר שאין לך ממש מה להגיד עליו.

 

באותה מידה יכלה להיות שם דייהו נובירה או מיצובישי אטראז׳. בצילום כאילו אומנותי עם דוגמניות הכל יכול להיראות טוב.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

ואף מילה על פשיזם...:wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...