Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מותג אגדי שמסרב להכחד - לנצ'יה.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2627 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רצוי שקונצרן פיאט ישחרר איזה דגם ספורטיבי אחד או שניים תחת המותג לאנצ'יה כדי לשכנע שהמותג הזה לא מת, במקום לייצר שכפול של רכבי פיאט עם עיצוב קצת יותר ייחודי.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מצד אחד הוא לא רוצה להמית את המותג מצד שני הוא שובר אותו עם הדבר הבזוי הזה, לך תבין.

 

יש לי חיבה מטורפת למותג, היה לי תמה ידנית, הייתי מבקר (בגללה ולא בגללה) המון במוסך אוטואיטליה שהיה מוצף בלאנצ'יות ותוצרת איטליה אבל אלה היו לנצ'יות שייצגו משהו, החל מאינטגרלה של ברוך ובהמשך כמה תמה ולא מעט קאפות.

 

הדבר המוזר הזה כלל לא מתחבר לי למותג לנצ'יה, בשום צורה!

 

וחבל שלא ניתן לראות לנצ'יות מדור ביניים בארץ, דור שבין האגדות וליסוק כי בהחלט הייתי שמח להיות בעלים של כאלה.

 

אגב עד לא מזמן הייתה תמה שמורה מאוד, לא טורבו 2.0 ידנית למכירה בסכום סביר +-, מזל שיש את אשתי שתאזן אותי בשטויות כי הייתי קונה אותה בלי לחשוב הרבה.

Lancia_Delta_HF_Second_series.jpg

Lancia_Hyena_CENTENARY.jpg

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

גם ה A112 וגם ה Y10 שווקו כלנציות ככה שאני לא מבין מה יש לכם נגד האפסילון החדשה.

 

אני גם לא מבין את האכזבה, למה לא מתעצבנים כשרנו מוציאה רכב כמו קליאו? טווינגו?

לרנו יותר תארים, יותר נצחונות ויותר היסטוריה במירוצי מכוניות מכל יצרן אחר (או גבוהה מאוד בדירוג, לא באמת ספרתי גביעים)ויש להם בהיסטוריה (ובהווה) אגדות מוטוריות.

אז מה?

אז זה אומר שאסור להם להוציא טווינגו ?

 

מישהוא החליט בהנהלה ששומרים את לנציה בחיים? מה אכפת לכם איך? תחגגו, אל תהיו חמוצים:wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
זה מותג מת שמוכר רק באיטליה, תגידו תודה שלא מכרו אותו לסינים

עדיין לא מכרו אותו לסינים.

המפלגה הקומוניסטית כבר השתלטה על מרצדס וקנתה את סמארט.

לפי דעתי לנצ'יה מותג מת מדי בשביל שמישהו יקנה אותו.

היה עדיף ל FCA להשאיר את פלימות' מאשר להחיות את לנצ'יה

אייל

פורסם

המפלגה הקומוניסטית כבר השתלטה על מרצדס.

 

למה כוונתך?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
עדיין לא מכרו אותו לסינים.

המפלגה הקומוניסטית כבר השתלטה על מרצדס וקנתה את סמארט.

לפי דעתי לנצ'יה מותג מת מדי בשביל שמישהו יקנה אותו.

היה עדיף ל FCA להשאיר את פלימות' מאשר להחיות את לנצ'יה

 

בסין אין קומוניזם קרוב ל-30 שנה.

פורסם

קצת קשה לקבל טיעון כזה כאשר בסין קיימת אך ורק מפלגה אחת - היא המפלגה הקומוניסטית - והחוק אוסר קיומה של כל מפלגה אחרת.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם
גם ה A112 וגם ה Y10 שווקו כלנציות ככה שאני לא מבין מה יש לכם נגד האפסילון החדשה.

 

אני גם לא מבין את האכזבה, למה לא מתעצבנים כשרנו מוציאה רכב כמו קליאו? טווינגו?

לרנו יותר תארים, יותר נצחונות ויותר היסטוריה במירוצי מכוניות מכל יצרן אחר (או גבוהה מאוד בדירוג, לא באמת ספרתי גביעים)ויש להם בהיסטוריה (ובהווה) אגדות מוטוריות.

אז מה?

אז זה אומר שאסור להם להוציא טווינגו ?

 

מישהוא החליט בהנהלה ששומרים את לנציה בחיים? מה אכפת לכם איך? תחגגו, אל תהיו חמוצים:wink:

ה-A112 וה-Y10 באמת לא היו לאנצ'יות, וגם אז חשבתי שזה אדיוטי לשווק אותן בתור מה שהן לא (בדיוק כמו GM שהחליטו לשווק את הקוואליר הראשון כקאדילק).

 

ואין כאן השוואה לרנו - לקליאו ולטווינגו שורשים עמוקים ברנו 5 הראשונה שיצאה ב-1972, הרבה לפני שפיאט בכלל ידעו מה הם רוצים לעשות עם לאנצ'יה. זה הכי מתבקש עבור רנו לייצר ממשיכות ל-5, שכבר בזמנה היה לה דגם ספורטיבי (אלפין, ואני לא מתכוון למפלצת הראלי עם המנוע המרכזי). מה יש לאיפסילון עם הלאנצ'יות-עבר שאנחנו מריירים עליהן, חוץ מהסמל?

 

אז סבבה, שישמרו על המותג בחיים אם זה עוזר להם להרוויח עוד כמה ג'ובות. אבל בחייאת - זה לא לאנצ'יה בדיוק כמו שהקרייזלר 300 ששתלו בו את מנוע הדיזל של FCA וקראו לו "תמא" הוא לא לאנצ'יה.

פורסם
בסין אין קומוניזם קרוב ל-30 שנה.

 

למה כוונתך?

 

 

בסין הכל שייך לממשלה הסינית.

מי שבונה את הנמלים בארץ זאת הממשלה הסינית.

מי שבונה את הרכבת הקלה של גוש דן זאת הממשלה הסינית

וואווי שייכת לממשלה הסינית.

 

ג'ילי שהיא הבעלים של וולוו היא בעלת המניות הגדולה ביותר של מרצדס.

כמו שאמרתי אין חברות פרטיות בסין.

לפני כמה ימים ג'ילי קנו חצי מהמניות של סמארט

https://www.thecar.co.il/%D7%92%D7%99%D7%9C%D7%99-%D7%94%D7%A1%D7%99%D7%A0%D7%99%D7%AA-%D7%A8%D7%9B%D7%A9%D7%94-%D7%9E%D7%97%D7%A6%D7%99%D7%AA-%D7%9E%D7%9F-%D7%94%D7%91%D7%A2%D7%9C%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%A1%D7%9E%D7%90/

 

סין מאוד קומוניזסטית, כל סיני שיגיד שלא יוציאו אותו להורג יחד עם עשרות האלפים שהם מוציאים להורג כל שנה.

 

[video=youtube_share;7QC9Lmc-sg0]https://youtu.be/7QC9Lmc-sg0

אייל

פורסם (נערך)

משום מה יש אניני טעם שסוברים שאם מותג לנצ'יה ממשיך הרי יש לצפות ממנו לרכבי ספורט משובחים ברוח דגמי לנצ'יה המהוללים במאה שעברה.

לא שאני מתנגד שיהיו גם כאלו, אבל מי שבקיא בהיסטוריה המוטורית יודע שגם בשנים עברו לנצ'יה ייצרה מכוניות עממיות/קטנות למשפחה האיטלקית.

זה היה גם בעידן טרום השתלטות פיאט ב- 1969 וגם אחריו.

נכון שהיו להן מאפיינים טכניים מתקדמים לשעתן אך הן לא היו מפלצות ראלי או מכוניות יוקרה ספורטיביות (והיו גם כאלו).

 

ראו את דגם ה- ארדיאה שיוצר 1939-1953 :

 

1024px-Lancia_Ardea.JPG

 

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Lancia_Ardea

 

בספרון שלי משנת 1955 מופיע ליין הדגמים של לנצ'יה . בתחתית הליין יש את דגם ה - APPIA - מכונית קטנה 4 דלתות.

 

IMG_20190410_222201.jpgIMG_20190410_222218.jpg

 

אם אינני טועה האפסילון הנוכחית ממש ברוח שתי המכוניות העליתי מהאוב.

 

וזאת הלנצ'יה האישית שלי (דווקא די דומה ל- Ardea ...)

 

IMG_20161230_111220.jpgIMG_20161230_114642.jpg

עריכה אחרונה על ידי orankohn
פורסם

אז זה אומר שאסור להם להוציא טווינגו ?

 

טווינגו המקורית היתה רכב מהמם. מהפכני.

הנוכחית היא משהו אחר לגמרי אבל די ייחודי בקטגוריית הקטנות: טורבו, הנעה אחורית, גיר דאבל קלאצ', רדיוס סיבוב של מריצה ...

( והפרחים לסמראט)

כיום: סקודה קודיאק 1.5, פיג'ו 108 1.2
לפני: סקודה אוקטביה  *  סיטרואן C2VTS ❤️ *  פיג'ו 206  *  מזדה 3 * רובר 214SI ידנית ❤️ * מזדה לנטיס  * פורד אריקה ידנית
פורסם
ה-A112 וה-Y10 באמת לא היו לאנצ'יות, וגם אז חשבתי שזה אדיוטי לשווק אותן בתור מה שהן לא (בדיוק כמו GM שהחליטו לשווק את הקוואליר הראשון כקאדילק).

 

ואין כאן השוואה לרנו - לקליאו ולטווינגו שורשים עמוקים ברנו 5 הראשונה שיצאה ב-1972, הרבה לפני שפיאט בכלל ידעו מה הם רוצים לעשות עם לאנצ'יה. זה הכי מתבקש עבור רנו לייצר ממשיכות ל-5, שכבר בזמנה היה לה דגם ספורטיבי (אלפין, ואני לא מתכוון למפלצת הראלי עם המנוע המרכזי). מה יש לאיפסילון עם הלאנצ'יות-עבר שאנחנו מריירים עליהן, חוץ מהסמל?

 

אז סבבה, שישמרו על המותג בחיים אם זה עוזר להם להרוויח עוד כמה ג'ובות. אבל בחייאת - זה לא לאנצ'יה בדיוק כמו שהקרייזלר 300 ששתלו בו את מנוע הדיזל של FCA וקראו לו "תמא" הוא לא לאנצ'יה.

 

 

מבלי חלילה לפגוע, נשמע שיש לך דימוי מעוות של המותג כחלק מהכרות/ התייחסות רק לחלק מדגמי היצרן.

 

לא צריך ללכת ממש אחורה בזמן לדגמים מהפרה היסטוריה, לנציה דלתה 1300, למרות שהייתה מהנה במקצת לנהיגה, הייתה "סתם" רכב, לא מפואר, ללא שום יומרות ספורטיביות, סתם "סובארו לאונה" מבית לנציה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
משום מה יש אניני טעם שסוברים שאם מותג לנצ'יה ממשיך הרי יש לצפות ממנו לרכבי ספורט משובחים ברוח דגמי לנצ'יה המהוללים במאה שעברה.

לא שאני מתנגד שיהיו גם כאלו, אבל מי שבקיא בהיסטוריה המוטורית יודע שגם בשנים עברו לנצ'יה ייצרה מכוניות עממיות/קטנות למשפחה האיטלקית.

זה היה גם בעידן טרום השתלטות פיאט ב- 1969 וגם אחריו.

נכון שהיו להן מאפיינים טכניים מתקדמים לשעתן אך הן לא היו מפלצות ראלי או מכוניות יוקרה ספורטיביות (והיו גם כאלו).

...

אני יודע שהן יצרו מכוניות כאלו - אבל מה אנחנו זוכרים מהמותג הזה? את אותן מכוניות "אפורות"? אתה עצמך ציינת את ההישגים הטכנולוגיים והספורט המוטורי בפוסט הפותח את השרשור, כי זה מה שלאנצ'יה סימלה. ראה המשך;

 

מבלי חלילה לפגוע, נשמע שיש לך דימוי מעוות של המותג כחלק מהכרות/ התייחסות רק לחלק מדגמי היצרן.

 

לא צריך ללכת ממש אחורה בזמן לדגמים מהפרה היסטוריה, לנציה דלתה 1300, למרות שהייתה מהנה במקצת לנהיגה, הייתה "סתם" רכב, לא מפואר, ללא שום יומרות ספורטיביות, סתם "סובארו לאונה" מבית לנציה.

לא נפגע, להפך - אתה מחזק את הטיעון שלי.

 

כן, היתה דלתא 1.3, שאני זוכר היטב מילדותי. אבל לאנצ'יה הציעו אותה וגם 4X4 (ואח"כ אינטגראלה), מתוך כיוון מוגדר של ספורט מוטורי (הרי כולנו יודעים שהיה מדובר בהומולוגציה לשם ראלי). ואם אני חוזר לדוגמא שלך של רנו, יש לך גם קליאו 0.9 שלא בדיוק מעוררת חושים, אבל גם RS, כדי שתזכור מה עומד מאחורי המותג (או לפחות רוצים שתזכור מה עומד מאחורי המותג). ואנחנו אפילו לא מדברים על מפלצות כמו הסטראטוס או ה-037, "סתם" משפחתית עם סטרואידים.

 

אם היה דגם ספורטיבי של איפסילון - ניחא. אבל האמת שהמותג ממשיך לחיות כי הוא מוכר (קצת, הרבה, זה לא משנה - כנראה שהוא עדיין שווה כסף לפיאט). לא כי זו "לאנצ'יה".

 

ושוב אני כותב - זה סבבה וזכותם של פיאט לעשות מה שהם רוצים - אבל זו לא הלאנצ'יה שאני (או אפילו אתם) חושבים עליה.

פורסם

למותג אין זכות קיום כשהוא מפסיק להיות רווחי.

גם פרארי וגם טויוטה לא ייצרו בהפסד.

 

כנראה משתלם להם להחליף פלסטיקה לפיאט500 ולמכור.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25


×
×
  • תוכן חדש...