Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לוי יצחק - פולקסווגן מול פיג'ו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2675 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

יש משהו במה ש korola אומר לגבי רכבים עם טורבו וגיר מתוחכם וכל המערכות הללו לטווח קצת יותר ארוך מהיד הראשונה (וזה בדיוק מה שמשנה ביד 2) לעומת הרכבים שבנויים פשוט יותר.

 

מישהו פה בפורום כבר הראה שאין כמעט ביד 2 באירופה רכבים עם מנועי בנזין טורבו צנומי נפח שעברו את ה 150-200 אלף בכל המודעות יד 2 (וגם אם תמצאו סיכוי טוב שהוחלף שם כבר טורבו/ גיר או מנוע), אפילו ישנים יחסית מאמצע שנות ה 2000 לעומת המון רכבי בנזין עם מנוע גדול ופשוט שעברו בכיף את ה 200 וה 300, גם ביד 2 פה אני מאתגר מי שרוצה למצוא, שלא לדבר על השילוב הזה של טורבו צנום נפח פלוס גיר דו מצמדי, שם זה בכלל חגיגה.

 

הבחור פה עם הגולף החדשה שלא עשתה לו בעיות: זה לא ממש חוכמה, העיקרון זה שביד הראשונה כולם נהנים מהרכב בקטע של אמינות לא משנה בכלל מאיזה יצרן קנית את זה, אנחנו לא בשנות ה 80 והיום כמעט כל הדגמים ביד ראשונה כחדשים הם אמינים לרוב לפחות ל 3-5 שנים, השאלה היא מה קורה ליד השנייה והשלישית ובדיוק על פי זה כוחות השוק אמורים לתמחר את הרכב שלך ביד 2.

 

אבל אמורים זו מילה יפה כי בסוף הכל נופל על סטיגמות, הגולף שלך אמורה להיות מתומחרת נמוך יותר מרוב הצרפתיות שלא ידועות עם פגמי יצור רציניים (כמו המנוע 156) ושמגיעות עם גיר נורמלי אבל בפועל קיבלת מחירון על סמך תדמית ישנה ולא נכונה. בפועל היד השנייה או השלישית תלוי כמה ינהג כל אחד יאכלו עוד מרור עם הרכב שלך בזמן שהשכן שקנה קורולה משנתון מקביל ביד 2 או 3 ינסע כמו מלך, זו השורה התחתונה וזה מה שקובע כביכול את המחירונים של המשומשות.

 

ואת כל זה אני אומר כמישהו שקנה קליאו דור 4 ואני מוכן לשלם את המחיר שבא עם זה תמורת ההנאה שלי מהרכב, אבל אני לא יכול להאשים את מי שבוחר לא לשלם וללכת על אופציה בטוחה יותר כלכלית.

עריכה אחרונה על ידי Doron_Z
  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אפרופו חוכמת ההמונים:

 

גולף 122 1.4 נמכרו ב 2014 511 יחידות

פיג'ו נמכרו רק 147 יחידות

 

כלומר אם פותח השירשור היה מתייעץ עם ההמונים ב 2014 .. ההחלטה שלהם הייתה לרכוש את הגולף.

בעצמו הוא רושם שהעדיף לרכוש את הפיג'ו בגלל פרסומים עם פרסים שהרכב זכה בהם.

 

 

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?553628-%D7%A1%D7%98%D7%98%D7%99%D7%A1%D7%98%D7%99%D7%A7%D7%94-%D7%A8%D7%99%D7%A9%D7%95%D7%99-%D7%9E%D7%9B%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%95%D7%AA-2014-%D7%9E%D7%A9%D7%A8%D7%93-%D7%94%D7%AA%D7%97%D7%91%D7%95%D7%A8%D7%94-(%D7%9C%D7%9B%D7%91%D7%95%D7%93-%D7%94%D7%A9%D7%A0%D7%94-%D7%94%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%94)

פורסם

כמה נקודות למחשבה:

 

לובינסקי שחקו במו ידיהם את הערך של ה-308 בכך שהציעו אותה באפס קילומטר בסביבות 100 אלף שקל (לאקטיב, ואני מתעלם מהדגם המאובזר שהוצע במחיר דומה מאחר ולמיטב זכרוני היו ברכבים הללו פגמים בצבע), בעוד הגולף ירדה לאזור ה-117, וגם אז עם אחריות מופחתת ביחס לרכישה מהיבואן.

 

לובינסקי ממשיכים לפגוע במחירי המשומשות בכך שהם הציעו לאחרונה דגם 2015 עם אחריות לשנתיים ב-40 אלף. נכון שמדובר ברכבים יוצאי ליסינג אך ההשפעה על השוק בהנתן האחריות ואפשרויות מימון- גדולה.

 

מאידך צ'מפיון תומכים במחיר המחירון של הרכבים שלהם בכך שהם מעניקים טרייד אין במחיר קרוב מאוד למחירון או לחלופין הנחה קטנה. לראיה מספר הודעות מעלי.

 

גולף 2014 נהנית מחמש שנות אחריות על הגיר. זה לא ניתן רשמית במעמד הקניה, אבל כיום זה המצב בפועל. ניתן לרכוש גולף כזו ובמידה ויש רעד קל במצמדים להכנס למוסך מורשה, להחליף אותם ולהנות מחמש שנות שקט נוספות בהיבט זה.

 

לפי מבחנים הגולף יותר זריזה ויותר חשוב - חסכונית מהפיג'ו בשיעור ניכר. חסכון של קילומטר וחצי לליטר בנסועה ממוצעת מתרגם לכ-1500 ש"ח בשנה.

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם (נערך)
Ron.R, ההשוואה שלך לא נכונה לדעתי.

 

נכון שלטיגואן גם אין שוק חזק, אך אני מאמין שאתה מדבר כאן על הדגם הישן, שתהיה לו השוואה נכונה יותר מול הל3008 הישן ששם הוא עדיף בהרבה,

 

לגבי הטיגואן החדש, עדיין קשה להחליט, הוא פחות משנתיים על הכביש, ובינתיים לפי יד 2, לא נראה שהשוק שלו כזה מת, אלא פחות או יותר ברמת ה3008, יש 2 מוצעים למכירה שנת 2017 כרגע, אחד עם קילומטראג' גבוהה מאוד לשנתון שמבקשים עליו 120K, וזה שעם נתונים יותר נורמליים מבקשים 133K, באותו שנתון יש גם 3008, אך שם המחירים סביב ה100עד 110K, בהתחשב בזה שה3008 גם נמכר חדש בכ20K פחות, אז השוק שלהם נראה די דומה בינתיים.

 

לדעתי ה3008, "בינתיים", נראה ממש הצלחה לפיג'ו, כנראה בגלל זה הם ממשיכים את הטרנד עם ה508 וה208 החדשות שלהם, שלדעתי נראות פשוט מדהים.

 

השוואתי ירידת ערך של הדגמים החדשים של שני היצרנים,2019-2017 ולכן זה נכון לחלוטין,ה3008 שומר ערך טוב יותר מהטיגואן,ואם אתה לוקח בחשבון שהמחיר של ה3008 החדש עלה ב15000ש"ח כחדש ועושה ממוצע עם המחיר ההתחלתי ,שמירת ערך שלו כבר משמעותית טובה יותר משל הטיגואן.

עריכה אחרונה על ידי Ron.P
פורסם (נערך)
אתה פאקינג רכשת 301, האוטו לעולם השלישי של היצרן הזה, ורק עכשיו את מגלה לכולם שבעצם חיפשת "איכות"?! אתה הזוי.

 

 

 

על סמך מה האמונה שלך? הוא היה שורף 15K ש"ח על תיקונים? גם התגובה הזאת הזוייה.

 

לרכבי PSA יש מוניטין בקנטים, לאור קטסטרופות מהעבר כמו THP156 (ש"ליין" שלם של דגמים התבסס בעיקר עליו בארץ) ואיטיות התגובה ו/או חוסר האסרטיביות של היבואן מול היצרן (ועוד מחלות מהעבר היותר רחוק, גיר ה-AL4 ומחלות הילדות שלו, מנועי TU שבלוקים שלהם נסדקו, בעיות החשמל בשנותיה הראשונות של מערכת החשמל הממוחשבות ועוד). למוניטין הזה משקל מהותי בנוסחת איבוד הערך של מכוניות המותג (ד"א, המוניטין הנמוך של PSA לא ייחודי לישראל). הדגמים האחרונים שופרו מאד באספקט הזה, אך שיפור מוניטין לוקח זמן...

 

אני לא מפסיק לראות ולשמוע,כולל בפורום הזה תקלות שיש ברכבים של VAG,וגם חדשים,התקלות בגירים,מכטרוניק,ההחלפה התדירה של הקלאצים כרוכה בעלויות רבות,מעבר לכך הבעיות הרבות שהיו במנועים,מערכות מיזוג אויר שובקות בגיל צעיר,ועוד,אני עם 229000ק"מ ב308 2014 ללא תקלה אחת !,ה308 רכב אמין מאד,ואמין מהגולף.

 

כמובן שלפיגו היו פשלות,כמו לכל יצרן,גם לטויוטה היו מנועים דפוקים,וגירים רובוטים מחורבנים שהיום גם ב20% פחות מהמחירון אנשים לא מוכנים לקנות.

 

מעבר לכך,לובנסקי,להבדיל מיבואנים אחרים,במקום להתמודד שרותית עם הבעיות שציינת, פשוט הזניחו,ובגלל זה המוניטין ירד כל כך.

 

הדגמים החדשים עם הסיומת 8 בסוף הדגם כולם רכבים אמינים מהממוצע בשוק ולכן אם לובנסקי יקחו את זה לתשומת ליבם וישקיעו בחיזוק המותג אנשים יתחילו להבין שהרכבים בעצם אמינים בהרבה ממה שהם חושבים או מאמינים.

 

אם לפני לא הרבה שנים קיה נחשב לפח אשפה שאף אחד לא רוצה להתקרב אליו והיום הוא מקום ראשון או שני במכירות הכל יכול להיות,השאלה אם לובנסקי יכולים להפנים פה את המסר?!.

עריכה אחרונה על ידי Ron.P
פורסם
ב 2015 קניתי גולף חדשה. הרכב שימש אותי 3.5 שנים, ו 53,000 ק"מ - לא חוויתי אפילו תקלה אחת ! אני לא יודע על איזה בעיות אמינות אתם מדברים ב MK7. בעבר הייתה לי גולף שנת 2009 שהחליפה גיר פעמיים, מכטרוניקס וקלאצים - אבל הדגם החדש הרכב פשוט מושלם. רכב חזק, מהנה, חסכוני, אמין, זריז.

לפני פחות מחודשיים רציתי להחליף את הרכב, וכמעט עשיתי טרייד - אוטודיל משלמים על גולף מחירון מינוס 3-5%. הסוכן אמר לי לפרסם ביד2 כדי לקבל הנחה יותר גדולה על הרכב החדש.

תוך פחות מ 24 שעות מכרתי את הרכב - במחיר מחירון מלא. ובדיעבד אני יכול להגיד שגם אם הייתי מבקש אלפיים או שלוש אלף שקל מעל המחירון הייתי מקבל. מלא אנשים התקשרו, ביקשו לשריין את הרכב, להוריד מועדה , שלחו הודעות לבדוק אם נסגרה העסקה .

 

בחייך זה בקושי קמ שהמנוע נפתח בו. כן אמין לא אמין רכב שעבר 60 אלף קמ בלי תקלה הוא מדד לכלום ושום דבר.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

Ron.P,

 

להבדיל ממך ש"לא מפסיק לראות ולשמוע על תקלות" ברכבים של VAG, אני ומשפחתי אשכרה החזקנו/מחזיקים מכוניות שלהם ב-10 שנים האחרונות ואני יכול להעיד שהאמינות שלהם מצויינת, הן בנויות מצויין והן שומרות על ערכן לא רע בכלל עם סחירות גבוהה.

 

לאף אחד אין מידע מפורט על מדדי תקלות לכל 100 רכבים וכד', לכן המדד היחיד הוא מוניטין של יצרן לאורך השנים, מחירי המשומשות וכמות המכירות - זהו המדד הגלוי היחיד שמהווה אינדיקציה האם יש בעיות קרדינליות אצל יצרן מסויים או לא, ובמדדים אלו VAG מצטיינים לאורך תקופה ארוכה מאד, לא שנה או שנתיים. בעשור האחרון מעמדם רק התחזק, והם בפועל היצרן מספר 2 במכירות בארץ עם מאות אלפי מכוניות עם TSI +DSG. אף אחד בפורום, לא באמת מתמודד עם העובדה הזאת.

 

לא חסרות דוגמאות על מכוניות שפתחו עם מכירות חזקות והתרסקו לאור כשלים כאלו או אחרים. לפעמים, הגורם לתגובה ההיסטרית של השוק זאת תגובה אפאטית של יבואן. גם במקרה זה, צ'מפיון (המושמצים לרוב), הוכיחו שהם יודעים להגיב טוב יותר מלובינסקי.

 

(גילוי נאות - אני מחזיק כיום 2 מכוניות של PSA...)

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

קשה לדעת בכמה ירדו אחוזי התקלות בגיר, אבל הם לא נעלמו.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

מכטרוניק למשל.

למה היה ריקול להחלפת המצמדים?

 

מצמד זה לא תקלה, אבל מהשירשורים עולה שאורך החיים שלהם לא כמו גיר ידני.

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

דווקא מקס פרסם פה סטטיסטיקה של מאות רכבי וואג בצי רכב שלו. אני מאמין שהצי שלו לא שונה מהותית מציי רכב אחרים.

החלפת מצמדים בזמן קצר משמעותית מהממוצע בשוק זה תקלה.במיוחד לרוכשי יד שנייה. זו כניסה למוסך מחוץ למועד הטיפול השנתי.

יש כאלה שרואים בזה בלאי טבעי. ניחא.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם (נערך)
מכטרוניק למשל.

למה היה ריקול להחלפת המצמדים?

 

מצמד זה לא תקלה, אבל מהשירשורים עולה שאורך החיים שלהם לא כמו גיר ידני.

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

כבר עלתה לי תהייה מסויימת בעבר.

VAG מוכרים בארץ ב-4 חודשים את מה שפיזו/סיטרואן מוכרים בשנה. וביחס לכמות המכירות אני לא שומע על היסטרית גיר, בטח שלא במימדים של פורד פוקוס למשל. יכול להיות שמחוץ לפורום השד שנקרא DSG של השנים האחרונות, הוא לא באמת כזה נורא?

עריכה אחרונה על ידי davemustaine87
פורסם

גם מחוץ לפורום זה קיים.

תחפש ברשת.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
אני לא מפסיק לראות ולשמוע,כולל בפורום הזה תקלות שיש ברכבים של VAG,וגם חדשים,התקלות בגירים,מכטרוניק,ההחלפה התדירה של הקלאצים כרוכה בעלויות רבות,מעבר לכך הבעיות הרבות שהיו במנועים,מערכות מיזוג אויר שובקות בגיל צעיר,ועוד,אני עם 229000ק"מ ב308 2014 ללא תקלה אחת !,ה308 רכב אמין מאד,ואמין מהגולף.

 

כמובן שלפיגו היו פשלות,כמו לכל יצרן,גם לטויוטה היו מנועים דפוקים,וגירים רובוטים מחורבנים שהיום גם ב20% פחות מהמחירון אנשים לא מוכנים לקנות.

 

מעבר לכך,לובנסקי,להבדיל מיבואנים אחרים,במקום להתמודד שרותית עם הבעיות שציינת, פשוט הזניחו,ובגלל זה המוניטין ירד כל כך.

 

הדגמים החדשים עם הסיומת 8 בסוף הדגם כולם רכבים אמינים מהממוצע בשוק ולכן אם לובנסקי יקחו את זה לתשומת ליבם וישקיעו בחיזוק המותג אנשים יתחילו להבין שהרכבים בעצם אמינים בהרבה ממה שהם חושבים או מאמינים.

 

אם לפני לא הרבה שנים קיה נחשב לפח אשפה שאף אחד לא רוצה להתקרב אליו והיום הוא מקום ראשון או שני במכירות הכל יכול להיות,השאלה אם לובנסקי יכולים להפנים פה את המסר?!.

 

המצב היום של פיג׳ו טטב משמעותית מבעבר, אבל היבואן עושה כמה טעויות שגורמות לסטיגמה להישאר:

*מחירי מכירה של רכבי פיג׳ו בעשרות אחוזים מתחת למחירון.

*הצעות שערורייתיות לעסקאות טרייד אין בהם הלקוח מביא רכב ממוצג הבית ומעוניין לרכוש פיג׳ו/ סיטרואן חדשה.

*פעילות שיווקית בעייתית שבמקום שתראה אמון במוצר (אחריות מורחבת/ התחייבות לטרייד אין עתידי), עושה בדיוק ההיפך.

פורסם
מכטרוניק למשל.

למה היה ריקול להחלפת המצמדים?

 

מצמד זה לא תקלה, אבל מהשירשורים עולה שאורך החיים שלהם לא כמו גיר ידני.

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

אני באמת לא מצליח להבין את הטרנד הזה, איך אנשים מחליפים מצמדים מוקדם מדי, לנו היו מלא רכבים רובוטיים, חד ודו מצמדיים, באף אחד מהם לא החלפנו מצמדים מוקדם, אלא בדיוק כמו כל רכב ידני שהיה לנו.

 

אני מדבר בעיקר על קורולה 2008, הוחלף מצמד, סביב ה110 או 120 לא זוכר בדיוק, שלדעתי זה נורמלי לחלוטין.

סקודה אוקטביה 2011 ו 2014, אם אני זוכר נכון שתיהן חזרו לחברת הליסינג עם כ120K ק"מ על מצמדים מקוריים,

גולף 2016, חזרה עם כ90K ק"מ גם מצמדים מקוריים.

 

לגבי אמינות,

בגולף הוחלף מצבר באחריות,

אוקטביה 2011 , כלום

2014, היה תיקון אחד במסגרת אחריות לדלת נהג שהרעישה בכביש בינעירוני, מעבר לזה, 0 תקלות


×
×
  • תוכן חדש...