Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לוי יצחק - פולקסווגן מול פיג'ו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2675 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה תלוי באופי הנסיעות וגם במזל.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מכטרוניק למשל.

למה היה ריקול להחלפת המצמדים?

 

מצמד זה לא תקלה, אבל מהשירשורים עולה שאורך החיים שלהם לא כמו גיר ידני.

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

הריקול למכטרוניק היה ב-2013.... מה הקשר להיום (עברו 6 שנים להזכירך).

כמה שרשורים יש על מצמדים בפורום ב-3 שנים האחרונות? ממש לא מספר חריג ביחס למאות אלפי (!) המכוניות שנעות על הכביש.

 

רק לסבר את האוזן, החלפת מצמדים עולה כ-3000 ש"ח ויש לא מעט מעבדות גירים מחוץ לרשת היבואן...

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

גם לדעתי מספר התקלות יורד, אבל לא הייתי מגדיר את הגיר הזה בתור אמינות שמשתווה לרציף/פלנטרי.

שירשור אחד עם כמה דוגמאות:

 

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?624230-בעיות-בגיר-DSG-אאודי-פולקסווגן-סקודה

 

וזה רק בפורום שלנו.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

סיפור אמיתי לגמרי, לחבר יש סיאט לאון ורוצה להחליף

הוא נכנס לפג'ו ונדלק על ה3008

שאלתי אותו למה הוא לא הזמין

אתם בטח מנחשים מה הוא ענה לי

"אתה רציני?! מי קונה היום פיג'ו גם פיג'ו וגם חתונה קתולית"

אבל לאון הוא קנה...

כל עוד שזאת החשיבה של הישראלי הממוצע המחירון ימשיך לצלול

פורסם

לאחר שהשתתפתי במבחן על אקליפס קרוס, חבר מעבודה שאל אותי ״נו איך הרכב?״

אני: טוב, אבל הייתי בודק את ה-3008.

חבר: רגע זה לא פיגו?

אני: כן.

הוא: אהה.. אז כבר הוא פחות טוב.

אני: למה?

חבר: כי זה פיגו, קנית אותו ואחרי שנתיים כבר עולה חצי.

 

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

כמו תמיד ליפני מכירת הרכב שרשור פרסום :

"בחרתי בפיג'ו בזכות פירגונים מקיר לקיר בארץ ובחו"ל , כולל "רכב השנה" אז, למרות שצפיתי שהשוק הלא ממש אינטילגנטי בארץ ישמור הרבה יותר על ערכה של הגולף."



וכמובן שהרכב כבר מופיע בלוחות (אחלה שיטה) .

:fadein:
פורסם
לאחר שהשתתפתי במבחן על אקליפס קרוס, חבר מעבודה שאל אותי ״נו איך הרכב?״

אני: טוב, אבל הייתי בודק את ה-3008.

חבר: רגע זה לא פיגו?

אני: כן.

הוא: אהה.. אז כבר הוא פחות טוב.

אני: למה?

חבר: כי זה פיגו, קנית אותו ואחרי שנתיים כבר עולה חצי.

 

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

האקליפס קרוס אצלי השבוע ואני יכול לאמר שה-3008 לא רואה אותה מקילומטר. הפיג׳ו טובה בפער משמעותי. האקליפס רכב בינוני ביותר ומרגיש בוסר או פספוס כמעט בכל אספקט.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

יש לי שאלה, על בסיס מה לוי יצחק זורק את המספרים שלו?

אם לצורך העניין קונים שני רכבים חדשים מהניילונים שכל אחד מהם עלה 130K, מדוע אחד מאבד 15% בשנה והשני 20%?

שניהם התחילו מאותה נקודה, שניהם עברו את אותו זמן ונגיד שלשניהם יש גם אותו קילמוטראז', אז מאיפה הגיעה הירידת הערך האי שוויונית הזאת?

פורסם
המצב היום של פיג׳ו טטב משמעותית מבעבר, אבל היבואן עושה כמה טעויות שגורמות לסטיגמה להישאר:

*מחירי מכירה של רכבי פיג׳ו בעשרות אחוזים מתחת למחירון.

*הצעות שערורייתיות לעסקאות טרייד אין בהם הלקוח מביא רכב ממוצג הבית ומעוניין לרכוש פיג׳ו/ סיטרואן חדשה.

*פעילות שיווקית בעייתית שבמקום שתראה אמון במוצר (אחריות מורחבת/ התחייבות לטרייד אין עתידי), עושה בדיוק ההיפך.

 

ולא רק זה, ההרגשה שלי היא שהגישה הכללית לתקלות סדרתיות (או עם פוטנציאל להיות סדרתיות) היא בעיקר הכחשה. זה יכול להיות thp156, זו יכולה להיות רצועת התזמון בפיורטק 1.2, או אפילו רצועת התזמון ב-206+ שהיא לגמרי בסדר פרט לזמן ההחלפה המוגזם שלה.

 

אז נכון שבהרבה מקרים פרטניים מטפלים ב(סוג של) רצון טוב (כמו במקרה של פות"ש), אבל הגישה הזו לא תורמת להרגשת הביטחון של לקוחות פוטנציאליים, בטח במקרה של מותג עם תדמית אמינות פחות מוצלחת. אם לי היה רכב עם thp156 ומוסך מורשה היה גובה ממני מאות שקלים + מע"מ על חיבור למחשב כשאני משלם אלפי שקלים על תקלות ידועות שאף אחד לא לוקח עליהן אחריות, לא חושב שהייתי קונה שוב רכב מאותו יצרן.

 

ולשאלה הכללית של השרשור - זה רציני? כאילו, היינו בסרט הזה, אנחנו מבינים שצרפתיות יורדות יותר במחירון, זה מה יש. מי שזה ממש מפריע לו יכול או לקנות רכבים אחרים, או לקנות משומשת. או גם וגם.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם (נערך)
ולא רק זה, ההרגשה שלי היא שהגישה הכללית לתקלות סדרתיות (או עם פוטנציאל להיות סדרתיות) היא בעיקר הכחשה. זה יכול להיות thp156, זו יכולה להיות רצועת התזמון בפיורטק 1.2, או אפילו רצועת התזמון ב-206+ שהיא לגמרי בסדר פרט לזמן ההחלפה המוגזם שלה.

 

אז נכון שבהרבה מקרים פרטניים מטפלים ב(סוג של) רצון טוב (כמו במקרה של פות"ש), אבל הגישה הזו לא תורמת להרגשת הביטחון של לקוחות פוטנציאליים, בטח במקרה של מותג עם תדמית אמינות פחות מוצלחת. אם לי היה רכב עם thp156 ומוסך מורשה היה גובה ממני מאות שקלים + מע"מ על חיבור למחשב כשאני משלם אלפי שקלים על תקלות ידועות שאף אחד לא לוקח עליהן אחריות, לא חושב שהייתי קונה שוב רכב מאותו יצרן.

 

ולשאלה הכללית של השרשור - זה רציני? כאילו, היינו בסרט הזה, אנחנו מבינים שצרפתיות יורדות יותר במחירון, זה מה יש. מי שזה ממש מפריע לו יכול או לקנות רכבים אחרים, או לקנות משומשת. או גם וגם.

כן, זה רציני. כי כלל המשחק משתנים בכל תחום לנגד עיננו,

ואני סבור שאין שום סיבה שזה לא יקרה ברכב.

פעם ציבור הצרכנים בכל תחום היה טיפש ואכל כמעט כל מה שאנשי המכירות והפרסום האכילו אותו.

היום - אם אתה מנסה לייבא איזה גאג'ט, אז תוך שנייה הלקוח ישר בודק באפליקצייה מה הוא שווה, אם הוא מקורי,

אם אין דגם משוכלל יותר, חדיש יותר ובמיוחד : איפה אפשר להשיג בשקל ורבע זול יותר.

מסעדות, חופשות, מה לא - חיפפת בשירות, הדג לא היה טרי - תוך יומיים שיימינג בפייס+גוגל+איזי ול"ברי המזל" גם באיזו תוכנית צרכנות בפריים טיים. הפרייארים כבר לא מתחלפים,

אלא פשוט סוגרים לך את הבאסטה.

וכיצד כל זה קשור לנושא שבנדון, אתם שואלים?...

דמיינו לכם עולם שבו הביקורת בתחום הרכב תהיה נגישה

לציבור הרחב באותה רמה כמו כל התחומים האחרים?

אני מתכוון, לא רק דרך carsforum (עם כל הכבוד, ויש כבוד!).

אלא דרך כל המדיות שממילא כולם כבר שם.

האם זה עולם דמיוני ורחוק?....

אגב, לא יודע אם מישהו שם לב, אבל כמה מהביקורות האחרונות שהיו לי על פיג'ו, וגם על ניסן טרחתי להוציא מהפורום היישר לפייס השיווקי של היבואנים.

בחרתי ככה את הפרסומות היפות, ושם הגבתי.

הם כבר התחילו לנוע באי נוחות... ;-)

 

מיותר לציין: לא רק ביקורות שליליות ישפיעו, אלא גם (ואפילו יותר) ביקורות מפרגנות!

הכללים, כך אני מאמין, בקרוב מאד ישתנו גם ברכב.

אין ברירה אחרת.

עריכה אחרונה על ידי daido1
פורסם
אני באמת לא מצליח להבין את הטרנד הזה, איך אנשים מחליפים מצמדים מוקדם מדי, לנו היו מלא רכבים רובוטיים, חד ודו מצמדיים, באף אחד מהם לא החלפנו מצמדים מוקדם, אלא בדיוק כמו כל רכב ידני שהיה לנו.

 

אני מדבר בעיקר על קורולה 2008, הוחלף מצמד, סביב ה110 או 120 לא זוכר בדיוק, שלדעתי זה נורמלי לחלוטין.

סקודה אוקטביה 2011 ו 2014, אם אני זוכר נכון שתיהן חזרו לחברת הליסינג עם כ120K ק"מ על מצמדים מקוריים,

גולף 2016, חזרה עם כ90K ק"מ גם מצמדים מקוריים.

 

לגבי אמינות,

בגולף הוחלף מצבר באחריות,

אוקטביה 2011 , כלום

2014, היה תיקון אחד במסגרת אחריות לדלת נהג שהרעישה בכביש בינעירוני, מעבר לזה, 0 תקלות

אני מכיר קורולה עם 290 אלף על מצמד מקורי, יש לך לאן להשתפר :)

פורסם

save,

 

אחרי ששכרתי כמה פעמים רכב בארץ, אני מעדיף שיהיה לי רכב פרטי, לא רוצה את הסרחון, המחלות, וכל שאריות האוכל והחיות ששוכרים אחרים משאירים אחריהם בכל חור ברכב.

פורסם
אתה בטוח שזה המחירון בלוי יצחק?

כי המחירון של אוריס 16 ביד 2 הוא 88 אלף. עד כדי כך פער בין 2 המחירונים על רכב בסה"כ לא נדיר במיוחד?

במידה וזה נכון, ההתנהלות של מחירון לוי יצחק מפוקפקת מאוד.

 

אני משוכנע , הגיע לפני חודש מישהו שרצה לקנות את הרכב . בדקנו מחירון לוי יצחק , היה משהו בסביבות 75 כשביד2 זה היה מעל 90. (אני חושב שזה היה 92 אבל לא בטוח) .



חשבתי שאני לא רואה טוב אז ביקשתי מהסוכנות ביטוח שלי לבדוק , בנוסף בדקנו במגרש ליסינג שיש ליד הבית את החוברת .

4 אנשים שונים ראו אותו דבר גם באתר האינטרנט וגם בחוברת .

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם (נערך)

במקרה של ההבדלים במחירון בין האוריס בנזין לאוריס היברידית ההבדל בהחלט מוצדק לדעתי, איזו סיבה יש להעדיף את מנוע הבנזין כאשר יש יחידה היברידית חסכונית יותר?

 

גרסאות הבנזין של האוריס בקושי נמכרו, כפי שגם קרה גם לגבי גירסאות הטורבו של ה-chr.

 

בקורולה הקודם היה רק גירסת בנזין אז הוא נמכר היטב.

 

בקורולה החדש יש גירסה היברידית וגם גירסת בנזין והיבואן בעצמו צופה שגירסת הבנזין כמעט שלא תימכר.

 

כלל אצבע:

 

כאשר יש בדגם מסוים גרסה אטרקטיבית יותר ואפילו אם היא יקרה יותר אל תהיה יוצא דופן ואל תנסה לחסוך כי תקבל אותה בהפוכה, תרכוש את הגירסה האטרקטיבית יותר מאחר ויהיה לה ביקוש גבוה יותר.

 

כך למשל לדעתי יש סיכוי גדול יותר לירידת ערך גדולה יותר במנועי ה- 1 ליטר המוצעים בסקודה קארוק ובסקודה אוקטביה (לעומת מנוע ה- 1.5 ליטר) כמו גם לגרסאות האמבישין ברכבים הנ״ל (אמבישין הן הגרסאות הפשוטות לעומת גרסאות הסטייל המפוארות יותר למרות שכאן אני כבר לא בטוח שיצחק לוי עושה הפרדה כזאת) כמו שיש סיכוי כזה לגבי גרסאות ה- 5 מושכים באאוטלנדר ובאקסטרייל לעומת גרסאות ה- 7 מושבים.

 

ואם נעבור למקרו, באופן כללי ג׳יפונים הם בעלי ביקוש גבוה, רוצה לרכוש רכב סדאן משפחתי או מנהלים או רכב האצ׳בק אל תתפלא אם הדבר יבוא לידי ביטוי בירידת הערך. (כמובן שיש יוצאי דופן).

עריכה אחרונה על ידי green
בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 


×
×
  • תוכן חדש...