Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3014 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אהלן חברים.

 

היום החלפתי שמן לקורולה 2003 שלי ורציתי לשתף אתכם קצת בעלויות.

 

בעיקרון יש פה קטע של החלפת שמן ללא פילטר.

אני לא מאמין בזה.

 

אז ביצעתי החלפת שמן ופילטר.

 

השמן פה מאוד יקר, גם בחנות חלפים. סיננטי מלא יעלה כ-50 אירו.

 

קיבלתי הצעת מחיר מהסוכנות של טויוטה - להחלפת שמן 15w40 ופילטר ב50 אירו.

אם השמן הוא סינטטי מלא 5w40 אז המחיר קופץ ל-90. השמן ששמו לי הוא של לקסוס ושמן מקביל אצל אבי חלפים יעלה 230₪. בערך כמו המחיר פה.

 

 

מכיוון ששמן עולה כ-50, ופילטר מקורי עוד כ-10.

אז החלטתי להחליף כבר בטויוטה, כי לא הייתי חוסך יותר מדי במוסך כללי.

 

על הדרך שהם קלטו את הרכב במחשב הופיע להם ריקול על סליל כרית אוויר. אמרו שהזמינו את החלק ויתקשרו שיגיע לצורך החלפה ללא עלות (חשוב לציין שהרכב שלי הגיע בייבוא אישי מיפן ולא נרכש מקומית, ככה שיפה מצידם).

 

על הדרך רכשתי פילטר אוויר מקורי (כ-15 אירו) שאחליף לבד.

 

רכישת החלפים פה היא מאוד מקובלת ויש אגף שלם אצל כל מוסך מורשה שמוקדש למכירת חלפים ואין הרגשה שאתם מטרידים את המחסנאי כמו שיש לפעמים בארץ.

 

בנוסף כי הרכב שלי ישן הוא מקבל 15% הנחה (אמיתית - על כל החשבון, לא רק עבודה או חלפים) על מנת לעודד אנשים עם רכבים ישנים יותר לטפל במורשה.

 

המרכז שירות פה מאוד מסודר. לא מגיעים בלי תור. הרכב נכנס בזמן ויצא אחרי פחות משעה.

בוצע גם ביקורות כללית שנמצאו בה כמה ריג׳קטעם שאתקן במקום אחר בגלל עלויות גבוהות יחסית.

 

וכן, גם פה יש חיוב על מים לוישרים.

 

אגב, הייתה להם בתצוגה תיבה עם שני פילטרים שכאילו נראים זהים חיצונית (הם ממש דומים חיצונית) - אבל פנימית - תשפטו בעצמכם.

זאת על מנת להסביר את ההבדל בין חלפים מקוריים לאחרים.

עריכה אחרונה על ידי Nakamichi
פורסם

הרכב יובא אישית מיפן והתשלום ביורו -> קפריסין.

מחירי הרכבים שם נמוכים מאוד, יש שם המון פאג'רו Q יפהפיים מאובזרים עם שני צבעים. הקפריסאים אוהבים את הרכב.

 

בגלל שיפן מאוד נוקשה ברגולציה של רכבים משומשים אז מדינות מסוימות שמאפשרות ייבוא משומשות, במקרה זה עם הגה ימני, ממש מאפשרות לאנשים לקבל רכב יחסית בזול במצב טוב מאוד. ככה המדינה נפרדת פחות מכסף זר כי משומשות עולות משמעותית פחות מחדשות.

לכן גם אני מניח שהפרוצדורה של בדיקת ריקולים מוכרת גם ברכבי הייבוא האישי שם וזה לא חריג.

 

את אותה תיבה עם שני פילטרים תוכל למצוא בפריים מוטורס חיפה.

 

תודה על הדיווח מהאי הקטן שבעולם הגדול.

פורסם

תודה על הדיווח מעניין מאוד.

מדינות אי מצטיינות לפעמים בחקיקה הגיונית שמאפשרת מבחר (ייבוא משומשות)

עוד קצת גם ישראל מדינת אי. אולי אז זה יקרה.

חג שמח לכל בית ישראל, על היבשות ועל האיים.

פורסם

 

בנוסף כי הרכב שלי ישן הוא מקבל 15% הנחה (אמיתית - על כל החשבון, לא רק עבודה או חלפים) על מנת לעודד אנשים עם רכבים ישנים יותר לטפל במורשה.

 

אהבתי. רעיון טוב.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

פה בארץ גם עם ה-15% הנחה, יותר זול לתקן במוסך כללי.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
תודה על הדיווח מעניין מאוד.

מדינות אי מצטיינות לפעמים בחקיקה הגיונית שמאפשרת מבחר (ייבוא משומשות)

עוד קצת גם ישראל מדינת אי. אולי אז זה יקרה.

חג שמח לכל בית ישראל, על היבשות ועל האיים.

 

אני לא חושב שיש אינטרס כזה של ייבוא רכבים מיושנים למדינה , מדינה מערבית האינטרס שלה להעלות כמה שיותר רכבים חדשים על הכביש ולגרוט ישנים(זיהום אוויר וכו') - לאשר מדיניות ייבוא מתירנית עבור רכבים מיושנים תעודד העלאה של רכבים מיושנים על הכביש ותהפוך אותנו למדינת ייצוא גרוטאות של מדינות מערב אירופה - לא מהלך שאני בטוח שהייתי רוצה שיעודד.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

גרוטאה מאירופה יכולה להיחשב פה בארץ לרכב נחשק ולא בגלל שהוא גרוטאה אלא בגלל שזה יכניס רכבים לשוק בכאשר היו חדשים לא היה כדאי לייבא אותם מפאת מחירם.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
אני לא חושב שיש אינטרס כזה של ייבוא רכבים מיושנים למדינה , מדינה מערבית האינטרס שלה להעלות כמה שיותר רכבים חדשים על הכביש ולגרוט ישנים(זיהום אוויר וכו') - לאשר מדיניות ייבוא מתירנית עבור רכבים מיושנים תעודד העלאה של רכבים מיושנים על הכביש ותהפוך אותנו למדינת ייצוא גרוטאות של מדינות מערב אירופה - לא מהלך שאני בטוח שהייתי רוצה שיעודד.

 

כשהמיסוי כל כך גבוה, אתה נכנס לפרוצדורה של ייבוא אישי רק ברכב נחשק. לא תעשה את זה עבור גרוטאה. זה לא אפריקה פה.

פורסם

אני לא יודע מה קורה בשאר אירופה.

 

פה הרכבים ישנים משמעותית מאשר בארץ.

 

רכב בן 15 זה מאוד נפוץ כאן וגם לאנשים עמידים יש רכבים בני 10.

 

התרבות הזאת של החלפת רכבים כל 3 שנים או פחד מרכב מעל גיל 5 פשוט לא קיימת כאן.

 

גם בארץ לא ממש הבנתי אותה.

פורסם
אני לא חושב שיש אינטרס כזה של ייבוא רכבים מיושנים למדינה , מדינה מערבית האינטרס שלה להעלות כמה שיותר רכבים חדשים על הכביש ולגרוט ישנים(זיהום אוויר וכו') - לאשר מדיניות ייבוא מתירנית עבור רכבים מיושנים תעודד העלאה של רכבים מיושנים על הכביש ותהפוך אותנו למדינת ייצוא גרוטאות של מדינות מערב אירופה - לא מהלך שאני בטוח שהייתי רוצה שיעודד.

לא כולם מהנדסים/עובדי היי-טק/רופאים בכירים. עדין אנשים נוסעים עם רכבים בני 10. במקום לעודד לתקן את הרכבים עם חלקים איכותים ומקורים, מנסים כל הזמן לחסוך בהוצאות.

או במילים אחרות: הרגולטור מעדיף זיהום אוויר נקי יותר, על פני בטיחות של האזרחים.

כסף וחדש זה

פורסם
אני לא יודע מה קורה בשאר אירופה.

 

פה הרכבים ישנים משמעותית מאשר בארץ.

 

רכב בן 15 זה מאוד נפוץ כאן וגם לאנשים עמידים יש רכבים בני 10.

 

התרבות הזאת של החלפת רכבים כל 3 שנים או פחד מרכב מעל גיל 5 פשוט לא קיימת כאן.

 

 

הייתי בקפריסין כמה פעמים וזה אכן כך.

 

יש לך מושג מדוע למרות האקלים המאוד דומה לישראל יש משמעותית פחות מכוניות עם צבע שרוף/דהוי בשמש?

 

 

פורסם
לא כולם מהנדסים/עובדי היי-טק/רופאים בכירים. עדין אנשים נוסעים עם רכבים בני 10. במקום לעודד לתקן את הרכבים עם חלקים איכותים ומקורים, מנסים כל הזמן לחסוך בהוצאות.

או במילים אחרות: הרגולטור מעדיף זיהום אוויר נקי יותר, על פני בטיחות של האזרחים.

כסף וחדש זה

 

לא טענתי שהכל טוב, המצב בארץ רחוק מלהיות מושלם.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

×
×
  • תוכן חדש...