Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3015 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל- הרבה רכבים כאן עברו צביעה בשלב כזה או אחר.

 

בנוסף - כמעט לכולם יש חנייה מקורה.

 

אז אני מניח שזה שילוב של הגורמים.

פורסם

מזכיר, לא פעם רכב כביכול ישן בקפריסין התחיל את חייו כרכב יפני או אנגלי... ולכן לא רואים את השפעת השמש המצטברת כי סביר שהיא לא מצטברת בקפריסין בלבד.

כאן בארץ כמעט ואין רכבים שלא התחילו פה את חייהם.

פורסם

עוד דבר יפה שראיתי בקפריסין - נהוג לתלות על ידית הוינקר או לקשור במקום כלשהו בתא המנוע כרטיס קטן עם רישום החלפות שמן + ק"מ. זאת אומרת לא רק "החלפה הבאה ב 150.000 ק"מ" אלא רישום של כל החלפות, יש שם איזה 20 שורות.

 

 

פורסם
לא כולם מהנדסים/עובדי היי-טק/רופאים בכירים. עדין אנשים נוסעים עם רכבים בני 10. במקום לעודד לתקן את הרכבים עם חלקים איכותים ומקורים, מנסים כל הזמן לחסוך בהוצאות.

או במילים אחרות: הרגולטור מעדיף זיהום אוויר נקי יותר, על פני בטיחות של האזרחים.

כסף וחדש זה

א) רכב חדש יהיה יותר בטיחותי ופחות מזהם מרכב ישן.

 

ב) למדינה יותר משתלם שיקנו רכב חדש ב130 אש"ח מאשר שיביאו רכב משומש בן 3 שיהיה שווה 50 אש"ח אחרי מיסים, לכן ההגבלות והסירבול בתהליכי ייבוא אישי.

 

ג) מאחר ומדינת ישראל עדיין מעוניינת בהכנסות ממיסוי על רכבים ישנים וחדשים, היא לא תטיל הגבלה על כמות הייבוא או תכריח להוריד רכב ישן מהכביש.

 

ד) תחשוב לרגע מה יקרה פה אם פתאום יתחילו להביא לכאן בכמויות רכבי יד שניה מאירופה. כל העומס בכבישים שנוצר בגלל ריבוי רכבים שנקנו מיד 1 אפס ק"מ בריבית פריים מינוס, זה פרחים וסוכריות לעומת מה שיהיה פה אם יתחיל פה זרם של רכבים משומשים זולים.

 

ה) אתה באמת רוצה לקבל פה רכבים שנלקחו ממגרשי גרוטאות בגרמניה ועברו השבחה בלטביה? כל זה קיים במדינות חבר העמים ומזרח אירופה, איפה שייבוא מכוניות יד שניה זאת תעשיה עצומה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

בארץ המילה "מוסך" מטילה אימה על הציבור וגם עוד יותר גרוע שהשכן ידע שהתקלקל לך משהו ברכב כי אז הוא יספר לכולם איזה פראייר אתה, אז אנשים מוכנים לשלם על רכב חדש כל שנתיים בשביל אחריות. תוסיף על זה תנאי מימון נוחים ואת העובדה שהתחבורה הציבורית לא יעילה במיוחד ברוב חלקי הארץ וזה בערך למה מכוניות נערמות לנו על הכבישים.

פה בארץ גם עם ה-15% הנחה, יותר זול לתקן במוסך כללי.
כדי שזה ישתלם בארץ הם צריכים לרדתגם ל50% הנחה לפעמים. עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

 

ד) תחשוב לרגע מה יקרה פה אם פתאום יתחילו להביא לכאן בכמויות רכבי יד שניה מאירופה. כל העומס בכבישים שנוצר בגלל ריבוי רכבים שנקנו מיד 1 אפס ק"מ בריבית פריים מינוס, זה פרחים וסוכריות לעומת מה שיהיה פה אם יתחיל פה זרם של רכבים משומשים זולים.

 

 

 

זה לא יקרה. תיכנס ללוח מודעות כלשהו ותבדוק כמה עולה קורולה או גולף מודל 2008 בגרמניה. תראה שזה משהו כמו 4000 - 5000 יורו ויש גם יותר יקרים. תוסיף עלות משלוח ו 114% מס ותראה שמגיעים למחיר הרבה יותר גבוה ממה שעולה אותו רכב בארץ.

לא תהיה שום הצפה של מכוניות זולות, אבל כן תהיה אפשרות למי שמעוניין לייבא גירסאות מנוע/איבזור שלא יובאו לארץ. יגיעו מכוניות בודדות. בדיוק כמו שהיום, כשיש אפשרות לייבא רכב עד שנתיים על הכביש אין הצפה של דגמים זולים כי זה לא משתלם.

 

 

פורסם
בארץ המילה "מוסך" מטילה אימה על הציבור.

 

יש סיבה לזה

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לכל תופעה מטופשת יש סיבה הגיונית לכאורה. רמאים וחאפרים ששוחטים במחירים וגורמים יותר נזק מתועלת יש בכל תחום.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
א) רכב חדש יהיה יותר בטיחותי ופחות מזהם מרכב ישן.

 

ב) למדינה יותר משתלם שיקנו רכב חדש ב130 אש"ח מאשר שיביאו רכב משומש בן 3 שיהיה שווה 50 אש"ח אחרי מיסים, לכן ההגבלות והסירבול בתהליכי ייבוא אישי.

 

ג) מאחר ומדינת ישראל עדיין מעוניינת בהכנסות ממיסוי על רכבים ישנים וחדשים, היא לא תטיל הגבלה על כמות הייבוא או תכריח להוריד רכב ישן מהכביש.

 

ד) תחשוב לרגע מה יקרה פה אם פתאום יתחילו להביא לכאן בכמויות רכבי יד שניה מאירופה. כל העומס בכבישים שנוצר בגלל ריבוי רכבים שנקנו מיד 1 אפס ק"מ בריבית פריים מינוס, זה פרחים וסוכריות לעומת מה שיהיה פה אם יתחיל פה זרם של רכבים משומשים זולים.

 

ה) אתה באמת רוצה לקבל פה רכבים שנלקחו ממגרשי גרוטאות בגרמניה ועברו השבחה בלטביה? כל זה קיים במדינות חבר העמים ומזרח אירופה, איפה שייבוא מכוניות יד שניה זאת תעשיה עצומה.

אתה יכול להציג לי עוד מיליון ואחת סעיפים של יתרונות של רכבים חדשים על פני רכבים משומשים, ואין ספק שכל סעיף שתכתוב תהיה לו הצדקה. אך המצב הוא אחרת: לא לכולם יש כסף לקנות חדש.

האם משפחה שלא עמידה בכסף דינה לקנות שברולט ספארק במקום I30 משומשת? לא. בכל זאת אנחנו חיים במדינה דימוקרטית עם כמות מטורפת של רכבי יד שניה במחיר מצחיק. הבעיה היא בתרבות התחזוקה של הרכב. בפעם האחרונה שהייתי בסוג של מוסך, היה כאשר הלכתי למכון פרונט להחליף משולשים. בעל המכון היה הונגרי מבוגר שיודע את העבודה. הוא בעצמו אמר שאין בארץ חלפים מקורים או איכותים, והכל מיובא מטורקיה. התוצאה: החלפת חלפים כל שנתיים. מה הישראלי יעשה? יזרוק את הנבלה. אז במקום לעודד לתקן את הרכב עם חלקים איכותים, מייבאים לכאן חלקים שאיכותם לא דומה לאיכות היצרן אבל מאושרים, מוכרים אותם במחיר שדי קרוב למחיר של מקורי, ומקווים לטוב.

×
×
  • תוכן חדש...